Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de març 19, 2012

Jeff Jones.

 JJ.
OMG.

MTB, MTB, MTB.

No tinc bike, no hi entenc, però tinc un amic amb qui comparteixo sortides, lagranevasio, amb aquesta és amb la que he d'anar, sense cap mena de dubte, amb aquesta.

Geometria singular, sí, però és aquesta, i després de tu, o al mateix temps hi anirem junts, i tant jo també amb una JJ, i aquesta és la que més m'agrada de totes, mtb, mtb, mtb.

Una bike eficient, molt eficient, única. única, i a un preu entre els elit,  molt i molt competitiu, jo diria que això és una 456 Ti LT, però millor encara, i la 456 que us esmento és una cinc estrelles.

Tija de titani, manillar de titani, conjunt de rodes, que ja us exposaré quan en Narcís les tingui a punt, i encara no li he dit què vull, però el dia que les tingui fetes, crec que em direu, renoi, renoi, renoi, perquè és una evolució interessantíssima de les que tenim ara a la Longboard, de les que portarà l'Oriol a la YBB, sí, però ara els hi toca aquest pas, el proper és molt arriscat per a ells, per a mi, avui, demà? conjunt Shimano XT o SLX, frens Formula R1, pedals CB EB 4ti els antics, seient el teu, pinyó i plat NAHBS, direcció King, i volarem, volarem.

Quantes propostes de MTB, quantes propostes de MTB, del més radical.

Com ha de ser, oi que sí?

La darrera sortida a BO, va posar els pilars d'un pont, i a casa fem passeres, bé, concretem en Xavier, el meu germà fa això unir lleres, som així, unim?

Gran jornada, i no únicament per la sortida, la jornada a la botiga, amb els BO, clients, protagonistes, en Narcís i en Mateu, l'Oriol, renoi, renoi, renoi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada