Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de març 04, 2012

OMG: Ens entenem oi?

Grans jornades de MTB.


 OMG, OMG, OMG.

Grans dies de MTB, els millors a casa, sense cap mena de dubte.

El dia a dia del despatx ja és prou interessant, i tant que sí, per després de cada jornada sumar-hi una bona pedalada.

A aquesta jornada tots ens vàrem enfilar a la bike.

Quan vaig veure les dues ASR-SL de costat, a punt per sortir ja vaig tenir les millors sensacions, i a la nit quant aquestes dues Yeti's ja havien sortit, i també la Longboard, ni cal esmentar que la Vicious també, entres per la porta de casa, i les veus totes empolsinades, i penses, "va tot bé, va tot bé".

Aquest cap de setmana aquesta Yeti i el seu genet roden per Sant Cugat, demà serà pel Maresme, sí, sí, demà mateix, al mig dia.

He localitzat un lloc per menjar a uns quatre quilòmetres de casa, a on podrem coincidir en Josep i lagranevasio.

Que què vull dir? fàcil, fem dues rutes diferents, sortim unes dues hores, un xic per sota, i coincidim a l'hora de dinar a aquest punt, escolteu avui tornant he vist el cartell, 3,75€ un plat únic, beguda i postres, sí, sí, home un mig dia light amb un menú light pel què fa al preu. Si vols dos plats 5,75€. Després d'un bon dinar i millors converses, retorna al despatx, per a consumir una tarda més de feina, i quina tarda després d'una bona sortida de mtb al mig dia, mtb, mtb, mtb.

Hauré de fer una crònica de les millores de la bike d'en Josep, no sé si passarà a la meva ASR-SL del 2009, i deixarem la del 2003 a la col.lecció, ho dic perquè aquesta Yeti del 2003 és la que va fer amb mi la Transpirenaica, i seria ara que tinc l'ASR-SL del 2009 a la caixa guardada, un moment per fer el canvi. I aprofitant que aquest moment es dóna, també aprofitaria per a fer una pila de millores a la bike d'en Josep, cal tenir present que el quadre del 2009 rebaixa respecte del 2003, 200 g.

Dies de MTB, demà tindrem un molt bon registre, i tant que sí, mtb, mtb, mtb.

Ara a punt d'entrar a la dutxa després d'una jornada complerta de bike, de la que com la d'ahir també en tindrem crònica.

Tinc molt avançada la Montgrinada, bones sensacions, les millors, això sí, no serà fins a la matinada que la tindré quasi acabada o acabada, després però li caldrà reposar, sí, sí reposar. 

MTB, MTB, MTB.

Tres dies ha sortit el meu soci aquesta setmana, tres dies, de fet el meu germà també, jo aquest setmana quatre, la Betty tres, no anem malament en cap cas.

Les dues Yeti's ASR-SL, 2007, i 2003 són literalment impressionants.

Li deia a en Colorado avui, o ahir, si mai vull retornar a geared m'agradaria molt que fos una rèplica de l'ASR-SL, idèntica però amb 29er.  És que és literalment la mínima expressió de la tecnologia de les dobles suspensions, i feta 29er. seria la bike per a mi, també li he dit que, jo avui per avui vaig molt i molt bé amb la Single Speed, i no tinc pensat fer aquest sender geared i dobles suspensió.

Per altra banda, un factor que m'ha fet pensar amb les geared  és la presentació per part de Santa Cruz de la nova Superlight de 29er. em vaig quedar petrificat, la meva Superlight en 29er, sensacional, ara pendents de la Yeti ASR-SL 29er. també d'alumini, si això passa, un compromís, les dues vindran cap a casa, si em proposo retornar a geared, que què vull dir? que si torno a geared i Yeti proposa la meva ASR-SL amb 29er. entraran les dues a la vegada, sí, sí, les dues i tindré les mateixes bikes de 26" que de 29er, mtb, mtb, mtb.

De fet dubtant estic si la Superlight de 29er. no estic obligat a fer-la venir cap a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada