Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de març 01, 2012

Dia BO, dia de MTB.

A les set tocades, al pati de casa,  7ºC.

A Argentona,  6ºC.

Passat Papers direcció a Granollers,  5ºC.

Avui, d'aquí a unes hores camí cap a Salt, cami cap a BO.

Porto la Vicious en plenes facultats, pneumàtics, el davanter anirà camí de la substitució dies abans de la SSEC 2012, frens, ara en 180 mm. el davanter, 160 mm. el del darrera.

Un detall important, finalment a rel que vaig tornar a posar la forquilla de 438 mm. també em vaig decidir a posar la direcció Chris King Sotto Voce en loc de la Cane Creck  110.  Són d'aquells canvis que penses, "el tenia que haver fet abans", i no per un tema funcional, si no conceptual, 100% conceptual.

No esmento res més de la Vicious, pel fet que la resta de components a excepció de les rodes i fren, ja no aniran més lluny, dos punts que evolucionaran, rodes decidiré avui què fer, és que hem de fer caminar les rodes de l'Oriol que aniran també com les rodes de la Betty, d'en Colorado, amb radis de titani.


 Sobre les meves tinc un dubte, les boixes, quines? pel fet que les bikes que he ajudat a muntar cerquen entre moltes components una d'important rendiment i lleugeresa, així com origen, en el meu cas, cerco el mateix a excepció del dubte del pes, la meva bike pesa molt, aleshores perquè no decidir-me per una boixa estèticament trencadora, ja no vindrà de 150 g. més crec.

Avui dia BO, avui la BMC d'en Mateu tornarà amb una VW. Quina,  està per decidir, mt, mtb, mtb.

La màxima a Salt avui 21ºC, la mínima 1ºC, és a dir pirates d'estiu, mallot d'estiu, manegots, i armilla o ni això, la resta d'estiu, a excepció del culot, 100% d'estiu. Una pedalada al mig dia té això, la millor temperatura, i tant que sí, mtb, mtb, mtb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada