Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de novembre 25, 2014

Sense pluja

Amb el cel totalment ennuvolat a sobre del meu cap, gris, gris, i gris. A 17°C a tres quarts de sis del matí a la riera de Llavaneres, això no és temperatura, és calidesa de matinada.


M'ha costat no canviar el recorregut avui, molt, mentre escalava cap a Santa Mònica volia dirigir-me cap al Montalt, fent primer els dos Tintorers, finalment però la prudència ha imposat la seva opinió. 

Està bé tenir ganes de fer corriols, molt, també està bé deixar-ho cada dia per un altre dia. Pel fet de mirar de no generar fatiga, també he de dir que a ritme suau la sobre càrrega és menor per a mi, i per tant com ara fa una setmana, allargar el darrer tram del Drac passant per Can Mora de Dalt no va ser d'entrada un inconvenient. Però oi que ja ho vaig fer, aleshores ja repetiré aventura en una altra ocasió, podria ser avui, o demà, sí, però miraré que això no sigui així, mtb, mtb, mtb


Quan ets entre corriols dins del Drac, tot o bé passa lentament, o bé va tot molt depressa, com? sí, sí, com sona, miro enrere penso en el Drac d'avui i ja queda un pas darrera meu, mentre hi era però semblava infinit, ara és un Drac fet. 

L'equipament no recordo com ha anat, això indica que ha funcionat molt bé. Finalment no he agafat els guants Waterproof, i no ha fet falta, no ha plogut. 


A mig camí de Santa Mònica el camí tallat, com preveia fa uns dies, hi he passat sí, perquè hi ha un estret pas per on passar-hi amb el meu Drac, mentre hi passi abans d'iniciar l'obra els operaris.  


Sense eines, amb manxa, avui ja sí he begut la meitat del bidó de 500 ml. d'aigua, amb llums sempre, Cateye-Powerled, aquest darrer a mínims, sense incidències, sense coincidències. 


Des del Mirador del Drac, avui xafat pel Drac, com sona, com sona, tot i que en ser a casa la sensació no era aquesta després una pesadesa ha anat venint, m'hauré de preparar un cafè si vull seguir el ritme de la jornada.


Ara que el Vol és a quarts de sis vaig molt d'hora per tot, avui fins i tot he anat a comprar el pa a tocar de dos quarts de vuit. No hi vaig des de fa mesos perquè el pa dels nous forners és molt oliós, i se'm repeteix sempre, avui però no he resistit esmorzar un clàssic panets de viena amb llet i cafè. M'he controlat, ara ja fa mesos que no hi suco galetes, OMG. 

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada