Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de maig 13, 2024

4/7 a la 19 )

Una darrera sortida la quarta, que havia de ser una de més dins de la setmana, cert, cert. Però una anada a un altre país ens ha portat en aquesta ocasió a caminar i no a volar )


Formigues, que bé )

En tot cas un darrer Vol el de divendres que va tenir un bon to, prou bé, i que no va comportar de sumar-ne més. Hi havia la possibilitat de marxar en la Transportadora que ara tot i que no sé si puntualment també està reposant al tercer Mirador, no al Baix Montseny, mentre valorem si segueix amb nosaltres o no, el fet és que no vàrem marxar amb ella i els Dracs no han vingut amb nosaltres. 


Blaus )

Poc a poc, en tot cas aquest va ser un darrer Vol de la setmana 19, sense incidències, sense coincidències, sense beure, sense menjar, amb llums sense funcionar, amb eines, rodant per sobre dels 20ºC propers a tocar de l'hora de dinar, i a on els equipaments van ser 100% d'estiu. 

És el segon cop des del 2020 que no tornem a dormir a un dels Miradors, una sensació diferent, molt. Com deia, poc a poc, sense presses, amb pauses, moltes, i mirant de comprendre sense aconseguir-ho, en cap cas, tampoc és l'objectiu, sí el to, o un cert to.

Els Dracs de 10, quines petites joies, a on per millorar-les ara per ara un dels punts per fer-ho és el ja comentat, com ho són els dels pneumàtics, si anem a un pneumàtic per a terreny pedregós per així assegurar una mica més el pas, i un altre aspecte és el de la potència si passem dels 0º a 6º+, i si passem de 80 mm. a 90 mm. o més per mirar de recepcionar-percebre millor el tren davanter. En tot cas ara per ara tot seguirà sense modificacions, jo he de passar de l'Ardent Race a l'Ikon a la roda davantera, i la resta tot com ara. 

Sense Grans Vols a la darrera setmana, sí que hi penso molt però prudentment no faig el pas, que també està molt bé, no de cara a l'agilitat doncs si no surto amb ells perdo capacitats de manera notable, però també és cert que per pilotar-los em cal gaudir d'un super estat de gràcia que segurament aquests dies no he tingut la sensació de disposar d’aquestes capacitats, vull dir les necessàries per gaudir a dalt d’aquestes màquines tan però tan exigents, segurament no tinc bones sensacions per aquest descans de fa dies de molt baixa qualitat, i quan la sensació és aquesta si parlo de Vols puc dubtar si sortir o no, que no hauria de ser, però si es tracte de Grans Dracs la possibilitat no forma part del tram o no hauria. Les ganes segurament hi són però les circumstàncies com sempre determinen, així a la 19 el seny ha imperat, que bé, a la 20 no ho sé doncs un altre darrer descans de molt baixa qualitat aquesta nit no ajudarà, ni a gaudir de Grans Vols ni tampoc de Vols. 

Dic segurament doncs determinar objectivament l’estat personal per poder iniciar una de les tres diferents modalitats fa que el criteri no el vegi sempre del tot clar, així que seguint aquest fil avui la pausa si penso en Grans Vols segurament serà la protagonista, a veure. 

MTB, MTB, MTB.

divendres, de maig 10, 2024

3/4 )

A on les sensacions tornen a ser interessants coincidint amb el culot C7 curt paravent, i la resta 100% d'estiu, fins i tot els mitjons curts-baixos Pearl Izumi, no els Gore més alts. Ahir anàvem de groc, jo amb el meu Gore preferit i la Reina estrenava mallot de Gore d'aquest color en versió groc intens a on la diferència d'aspecte vers el meu Alp-X indicava el què jo no veig, no vull veure que el meu vell Gore ha de donar pas el nou mallot que us vaig presentar fa uns dies. Jo ahir vaig sortir amb guants Gore també, és a dir mitjons i guants no van ser els de cada dia, però també de 10/10.


Mallot preferit )

Sense incidències, amb coincidències, ara dubto si d'ahir o de fa dos sortides, amb gravels, les d'ahir també tot gravels, i gravels i més gravels, coincidim amb tants bikers d'aquesta disciplina que ja les he integrat a l'entorn natural del tercer Mirador, no del primer. Perquè us en feu una idea ahir aquestes les podia comptar per dotzenes, segurament fins a sumar més d'un centenar, no sé si dos, un segur. Segons el moment de la jornada els grups arriben a ser d'una vintena, com sona. Els caps de setmana ja no cent, si no que passaríem directament a sumar per sobre dels tres-cents mínim, un no parar entre ara sí ara també. Sense menjar, amb aigua sense beure, amb les pressions dels Ikon correctes, sense haver-les de corregir, crec que era fa dos dies que de rodar amb un cert flow vaig passar a notar cada petit relleu del terreny, a on els sentia com si fos un petit impacte constant, que ho és, però la diferència és que els altres dies no noto res de res. Amb els llums apagats del darrera, amb tots els llums excepte els del casc, que hauríem, hauríem. I a on dubto de si serà, vull dir si inciarem un breu programa especial de Vols, dubto perquè és la primera setmana on tornem a ser a dins dels Vols en la seqüència dels 6/7-7/7, amb una pensada sempre de fons, pensada aquesta que no garanteix res, però sí que d'entrada ajuda com està siguent ara a ser a dalt dels Dracs, no suma que jo ahir vaig descansar quatre hores, cert, cert.

Avui dins d'una jornada molt especial del segon Mirador, a on aquest espai destinat 100% a les Màquines de Prosperitat fa festa, doncs són les fires i festes de l'Ascenció, que bé, que bé, que bé. 

https://ascensio.cat/festes/

MTB, MTB, MTB.

dijous, de maig 09, 2024

2/3 )

Difícil, una jornada costeruda doncs la sortida des del primer petit turó l’he gestionat a mínims, per prudència i perquè quasi que hauria estat una bona pensada passats els primers minuts desfer el camí tot seguit. 



Alp-X )



Equipat 100% d’estiu, Alp-X de culot i mallot, C7 de mitjons, S-Phyre, Hirzl, i Merit. Un equipament de 10, cert que el Gore paravent curt de la jornada anterior em va donar millors sensacions, també segurament aquestes diferents sensacions entre els dos darrers Vols venen donades més pel meu estat diferent i no pas per l'equipament diferent, però no ho sé del cert. 

Sense coincidències, sense incidències, amb eines, amb aigua, sense beure, sense menjar. 

Un cop ja de tornada al Mirador no recordava ni recordo com vaig arribar del Vol, tampoc vull ( 

Un terreny rar, molt, de fet avui per avui no sé si m'adaptaré a rodar entre l'apreciat sauló del primer Mirador, i l'exigent terrenys pedregós de cantos arrodonits del tercer Mirador, a on les diferents humitats entre els dos Miradors no tenen tampoc res a veure ni en tipus ni per presència d'aquesta, doncs rodant amb humitat i sauló millores notablement el pas, rodant amb humitat i a un tram pedregós empitjores dràsticament aquest pas, així hauria d'aprendre quines caracterísiques té aquest nou terreny per poder valorar quins són els pneumàtics més adequats, amb sauló els Ikon són ) , entre cantos arrodonits i humitat ara per ara també ( . 
Anàlisi que ve condicionat-forçat pel greu accident de la Reina de fa uns mesos en una breu transició rodant pausàdament entre aquests cantos rodons, i que a data d'avui passades les setmanes sense quasi ni adonar-nos que ens ha frenat amb tot, però absolutament amb tot, i a on un altre cop al/el Maresme ens va treure d'aquesta situació extrema via una detecció inmediata, seguida d'una intervenció quirúrgica d'urgència, i una atenció sanitaria extraordinaria des del primer segon fins el darrer. 

Però dit això avui seguim, sense seguir, contradictori però no menys cert.

MTB, MTB, MTB. 

dilluns, de maig 06, 2024

20/20 )

A veure a on som, dins d'un 2/7, i també propers a dins d'un plou i fa Sol preciós, doncs passats uns breus minuts d'arribar del breu Vol ha caigut un ruixat refrescant.


Blue day )

Equipats avui d'estiu, de curt, però amb culot i mallot paravent, no ahir que anàvem 100% d'estiu, S-Phyre negres, i avui blaves, Hirzl avui, Gore ahir, i ara per ara amb els Merit que puntualment m'ha transmès durant el primer segon i prou que era pesat.

Ahir bevent, avui no, ahir i avui sense menjar, amb eines, sense incidències, sense coincidències, fora d'un teixó que no ha tingut sort (

Les dues bikes de 10, 520 carregats tots dos, així com les bateries dels Sigmes, amb els llums del darrera apagats, i les sensacions els dos dies a dalt dels Dracs bones, que ja és un bon punt de partida per iniciar un 20/20.

MTB, MTB, MTB. 

Nou Drac )

Des del 2020 que no iniciava el projecte de muntar un nou Drac. Curiós perquè els darrers varen venir d'una bona pensada de fer venir dos Dracs nous per a nosaltres després de FW2018, i on finalment va venir un tercer Drac de la mateixa marca aprofitant en aquella ocasió una preciosa pensada de fer un present singular. També curiós que els nostres es van quedar a la seves caixes, encara hi són, i el tercer ja fa quasi quatre anys que no para de rodar, per això també el motiu d'aquest propòsit de fer sortir la Tranny, perquè d'aquesta manera iniciarà ara sí els Vols en mans de qui sí té l'oportunitat de fer-ne un ús )

Passats aquests quasi quatre anys ho tornarà a ser de singular doncs tornarem a fer com a present un Drac, i també curiós perquè qui gaudirà d'aquest serà la mateixa persona. En aquesta ocasió no hauré de treballar, vull dir no l'hauré de muntar-la, sí aconseguir tots i cada un dels components per poder fer-ho, i el present serà el conjunt complert d'aquests, i a on únicament li caldrà de muntar-la, de fet per aquest motiu ja li vàrem fer també un present que consistia en un prebstand, així com la corresponent clau dinamomètrica, ara recordo que tinc pendent fer-li arribar la meva caixa d'eines actual, i per tant això em porta a que jo encara he de fer la comanda de les meves eines noves, primer la dels Dracs i després la del Grans Dracs. Poc a poc ara primer cal reunir els components que em falten de la Tranny )) 

Així la Ibis que per a mi és una de les darreres joies de la corona del primer Mirador marxarà del tercer espai de Dracs, és a dir tornaré a quedar-me un altre cop sense Ibis, curiós perquè a partir de la primera Ibis les dues bikes d'aquesta marca hauran marxat dels diferents Miradors sempre sense estrenar, la Mojo SL i ara la Tranny, és a dir tornarà a marxar una Ibis de casa un altre cop nova a estrenar, aquesta darrera també per unes circumstàncies molt guapes, i a l'hora un altre cop també de certa complexitat, si hagués d'exposar tots els motius a aquest espai d'aquesta propera marxa de la Tranny prendria tot un to encara més positiu. 




He de valorar els darrers components que falten per arribar, com ho són rodes, a decidir si single speed, el crankset, quin, en principi de 24 mm., no per res sí perquè el BB ja el tinc de la mà d'un Shimano XTR d'aques diametre, i la forquilla rígida, condicionada aquesta per l'alçada que ha de ser de 500 mm. de l'eix al coll inferior, i ara per ara no la tinc definida, inicialment de 15x100, però podria ser 110 doncs encara no tinc les rodes decidides, sí que he localitzat cercant la forquilla per aquesta nova bike dues forquilles de 470 mm. pels dos quadres nous nostres, tot i que no crec que les faci venir doncs ara no és aquest el projecte, veurem, veurem doncs si aconsegueixo no fer-les venir finalment doncs no s'havia donat fins avui l'oportunitat de disposar forquilles HM dels USA directament ara des del Vell Continent, sí que em pesa que són de 15x100 encara, i això ens evitaria de donar-se les circumstàncies d'haver d'aconseguir dues rodes de 110 i poder utilitzar les que tenim actualment.

Els nous frens per l'Ibis ja són al segon Mirador, uns Ultimate per respectar que la primera Voodoo ja porta aquests i vull mantenir que la segona bike porti els mateixos, així el biker a qui torna a anar destinada aquesta nova joia tindrà el mateix tacte de frens, i tant. 

Si ha de ser single speed o no és una qüestió més delicada, ens caldria anar el 2009, on va tornar a començar tot plegat, a partir d'aquí el tram va agafar una direcció que de cap de les maneres vaig preveure que el to i el ritme seria tan singular, tan característica, tan que han passat més de quinze anys i diria que és el genet, el seu perfil que marca aquest tempo, que es caracteritza per aquest clima particular a on quan faig tinc la falsa sensació que condiciono les circumstàncies, o aquestes a mi, així la possibilitat de compartir aquesta disciplina ho he de valorar des de la perspectiva d'evitar situacions, de mirar de no proposar-les, aquestes de ser les situacions vull dir ha de donar-se amb el to positiu que a cada u li cal per gaudir del tram, en tot cas ara he de decidir si aquest present serà single speed o geared. Sempre declino cap a geared perquè la possibilitat de terciar a single sempre hi és, que no és així però el raonament em porta ara sí ara també cap aquí, per evitar sentir-me responsable de les circumstàncies futures, tot i que pel fet de ser segur que ja ho condiciona tot, en darrer terme a mi segur que sí, segur però internament m'ajuda que el criteri de valoració sigui aquest. Si és geared la boixa del darrera és una, si és single speeed és una altra, molt i molt diferent certament, i a on un cop decidida aquesta singularitat si és la més generalitzada és a dir amb marxes he de seleccionar més components, com les 12 velocitats, i ara per ara de Shimano, a on els SLX es motiu d'inspiració sempre. 

Jo no em decidiria per fer tram geared però per aquest mateix motiu serà geared

Surt el Sol ara mateix des del tercer Mirador, ho escric i dubto de si és el tercer o el quart, és el tercer, a on des d'aquest no veiem el mar, certament, però afortunadament surt el Sol també, i quan això passa aquest surt per tothom, per sort també per a nosaltres, que bé, mtb, mtb, mtb.

https://www.ibiscycles.com/bikes/past-models/t-29

dilluns, d’abril 29, 2024

Tires II

És que siguent un tema sempre d’actualitat, ara sí ara també cerco, rellegeixo, i van passant els dies amb la sensació de tornar sempre a la casella zero, i no és així, però certament que la percepció sí que és d’haver de tornar a reiniciar cada cop el tema com si fos el primer dia que tracto aquest punt.


Ikon EXO 3C TR )

A vegades llegeixo opinions que pel fet de ser d’un tercer, on penso quina bona proposta, però després passats els primers minuts de la lectura no considero determinant l’aportació o sí però no em decideixo per cap nova alternativa. Rekon Race, Pace, i la llista seria llarga si obro la porta a d’altres marques, com les Vittoria, amb les Terreno XC Race, que no és el cas, sí que llegir sobre ells llegeixo, i tant. M’agradaria de ser de fer venir pneumàtics NoTubes rodadors, equivalent els The Raven de Finale 2009, i fins i tot els The Crow ara però haurien de ser TR fent referència a ser reforçats, el fet és que no hi ha aquesta possibilitat, així els Ikon segueixen sent els protagonistes únics des dels diferents Miradors. El concepte avui únicament pel què fa a la roda del darrera persegueix evolucionar cap a un Monorail del XXI, aquest seria el concepte.


MK3 )

Altra cosa els amples de llanda, i tant, un món, un univers propi aquest punt, a on a data d’avui encara no ho he reflexionat, però sí que rodem amb quatre amples interns diferents de llandes. Crec recordar que 29-26-23-19 mm. actualment estem anant amb 26 mm., dubto ara si les Crest del 2107 són de 23 mm. en tot cas crec recordar que el què no són és 19. En aquest apartat estic content perquè des del 2016 que vaig decidir fer venir els diferents tipus de llanda i a on totes elles han tingut i tenen el seu moment, també he de dir que no he requerit de noves arribades, vull dir no ha sigut una evolució en el temps coronat el 2016 , van venir fa uns anys en una sola decisió totes a l'hora, i no he millorat més en aquest aspecte, en aquesta direcció. Puntualment he entrat a territori carboni, amb ENVE, amb les versions M més XC, 5 i 6, o amb les CB7 de NoTubes, però el carboni fora del seient i les seves guies no ha prosperat a cap dels Miradors, avui per avui ))

Un altre dia tractem el tema boixes, concretament a on som amb les sempre eternes DT240.


DT240 SS )


MTB, MTB, MTB. 

https://mbaction.com/stans-notubes-the-raven-29er-and-2-2/ 

dilluns, d’abril 22, 2024

Grans Dracs )

De mentre alternar els Grans Dracs em proporciona un nou punt, curiós també, on hi ha breus moments també contradictoris on les preguntes durant segons tenen un pes puntualment difícil de gestionar, en altres instants em deixa aturat gratament el recorregut que poden tenir aquestes extremes disciplines per a mi, i les opcions són tantes com pensades pugui tenir, val a dir que són en el to quasi mono canal, vull dir que no són de moltes vies diferents, intueixo únicament, puc entre veure que he entrat a unes modalitats que van acompanyades d’una característica com ho és la de les emocions intenses, ara per ara. Aquestes darreres però tenen aquest punt tan guapo, doncs la intensitat d’aquestes emocions extremes està sempre a les meves mans poder-les modular, decidir quant d'intenses les vull experimentar.

Ara passem a la 17, amb una 15 i 16 quasi sense Vols, quatre els darrers vuit dies, tres Grans Vols de dues rodes, i un amb el Gran Drac més esportiu, per cert tots i cada un d’ells memorables. El darrer d'aquest passada la mitjanit, a on he de valorar retornar-hi en totes i cada una de les tres modalitats, poc a poc. 

Porto uns cinquanta dies de certa fatiga, a on mirar de sortir-ne implica d'ara per ara de mantenir quasi totalment aturats els Vols, o aquesta és la meva percepció millor dit, i a on des de fa dues sortides a dalt del Gran Drac de dues rodes seguint una roda càlida per la intenció, però molt incòmoda a la pràctica a les dues anades per les 365 corbes,  fins el punt de provocar-me el mareig a aquestes dues ocasions que he coincidit,  siguent aquesta  la nota més present, curiós que sense seguir-la no, vull dir que sol vaig molt bé, en companyia avui per avui horrorós, crec també que el motiu és la fatiga d'aquestes darreres setmanes, doncs aquesta no ajuda en res, és a dir el fet de no descansar bé no acompanya, i a on fa dos diumenges sense anar més lluny vaig mal dormir més de quinze hores, totes de molt baixa qualitat, senyal que ho necessitava, tot i que la sensació mentre i després com us esmento no ha sigut gens positiva. Ara a veure com evoluciona aquesta setmana 17, doncs la 16 ha sigut encara més interessant a l'hora que ultra exigent també, coincidint avui amb un descans de quatre hores de baixa qualitat un altre cop.

Porto 77 Grans Vols des de l'arribada d'aquest Gran Drac de dues rodes, dit aixó jo no me’n sé avenir, si estessim en una conversa entre d’altres pilots seria un número molt modest, certament, però per a mi és una super fita doncs cada un d'aquests Grans Vols és específic, vull dir que no surto mai per anar del punt A al punt B, ni tampoc per fer una gestió, són com els Vols, aventures i prou, experiencies pensades perquè tinguin l'oportunitat de ser de molta qualitat, que no és garantia absoluta però sí que el clima, el tempo té el to perquè puguin ser-ho. El darrer Gran Vol mateix de fa tres dissabtes sense anar més lluny per una breu desorientació provocada per la fatiga-mareig esmentats va implicar d’una vella volta de tornada on les reflexions coincideixen passant de costat físicament per el paller-espai dels juguets que us esmentava fa poc, just a la sortida de Girona direcció a Sant Feliu, passant de costat per Sant Cristòfol del Bosc. A l’hora que també he de dir que ja no estic per entrar a espais que requereixin de ser restaurats, doncs siguent també puntualment terrenals l’evolució dels diferents Miradors ha caminat directament cap a construccions més actuals, el primer Mirador a tocar del sXVII, el segon de finals del sXX, i el darrer del sXXI, aquest de l’abril del 2022, finalitzada la seva construcció concretament dos mesos abans de la nostra entrada, és a dir el primer Mirador hem sigut els darrers a entrar-hi en els quasi tres segles de vida, i al darrer Mirador hem sigut els primers a entrar-hi després de la seva construcció, curioses dades per a mi, molt, un concepte cap i cua

MTB, MTB, MTB.

dilluns, d’abril 15, 2024

2/7 )

Finalment la 15 amb un 2/7, a veure la 16.

Dissabte va ser més fàcil que el dia u, i ahir va ser com si no hagués deixat de sortir cap jornada, diria que les sensacions són prou bones. 



Casc retro )



Equipat 100% d’estiu, ara de blau, de dalt a baix, i amb la calor el Merit ha cedit el pas puntualment, veurem. Aigua des dels primers minuts, per sobre dels 20°C, sense coincidències per ser ja la tarda-vespre de diumenge, i moltes a la tarda de dissabte, moltes, sense incidències a cap dels dos Vols, amb eines. 

Veurem a on som avui, poc a poc. 

MTB, MTB, MTB. 

dissabte, d’abril 13, 2024

I/7 (II)

Dic (II) perquè a les darreres setmanes és el segon cop que inicio els Vols, a veure.

Alp-X color preferit )

A veure demà, fa una estona he gaudit d’un primer Vol a aquesta 15. I a diferència del dia u que les sensacions no van ajudar a seguir sortint, avui el Vol ha anat prou bé. 

MTB, MTB, MTB. 

dissabte, d’abril 06, 2024

Alp X )

Ja ha arribat el mallot Alp-X d'estiu, i quina sorpresa, doble sorpresa, la primera la talla, a on per diferents motius la S no és una M, i la M em va olgadeta, una mica, la S requerirà de fer bondat, certament, certament, res que hagi oblidat a data d'avui, vull dir que haver de picar pedra és un privilegi des dels diferents Miradors.  La segona el color, doncs no m'havia adonat de com s'ha deteriorat el color del primer mallot amb el pas dels anys, com ha de ser, ho sé, però no en tenia ni la més mínima percepció que això fos aíxí.


S vs M ))

MTB, MTB, MTB.

dimecres, d’abril 03, 2024

Cercles )

Els Alp-X, la Xenon 2.0 AS, compartia a aquest espai de The Great Escape MTB que aquestes dues gammes d’un mateix fabricant de fa ja mitja dècada, i a on d’aquí a res en serà una de sencera des que es va deixar de fabricar, segurament no tant, però no és important, interessant el concepte que amb l'arribada d'aquests equipaments finalitzo puntualment un recorregut, un dels cercles, ni el primer ni el darrer )




Seguint aquest fil, la construcció-ordenació de l'espai on reposen les diferents Armadures de Gala a on jo hi volia incorporar una banqueta de vestuari ha portat finalment a l'arribada d'aquest component, i com les dues gammes esmentades d'equips del genet, ara en aquesta ocasió referida el mobiliari del vestuari aquest element per super senzill, per en principi poder ser molt pràctic doncs podré asseure’m quan m’he de ficar a dins de les Super Armadures,  per discret doncs ocupa l’espai just i fa la seva funció precisa, i per concepte pel fet de tancar el darrer tram també un altre cop d’un altre cercle que és important per a mi, com ho és ser el darrer element a incorporar a aquest espai, i tant. 

M'ha costat decidir-me per aquest concepte, és a dir que no tingui penjadors ni estanteria superior pel casc, el motiu és que les Super Armadures totes són un mono sencer, així per ficar-me a dins dels pantalons la part superior que és la segona part on entro és a dir la part que conforma la jaqueta queda inicialment sempre en suspensió darrera meu i a sobre de la banqueta parcialment i la resta d'aquesta jaqueta queda suspesa a l'aire. Cert també que haurien anat molt bé els penjadors i l'estanteria superior per poder dipositar les Armadures de Gala doncs m'hauria permès separar tot l'equip de la Reina i la del genet, i així tenir a punt l'Armadura complerta pel proper Vol, en tot cas no sé perquè he prioritzat la logística de les Super Armadures, crec que ha sigut així per l'elevat pes d'aquestes darreres respecte de les Armadures de Gala que són ja no lleugeres si no properes per la seva extrema lleugeresa a ser quasi volàtils vers les Super Armadures que són quasi properes a ser farragoses, i tant.

Com la sensació germana de finalitzar el tancament d'un cercle quan parlo del bon funcionament aconseguit amb el conjunt de les S-Phyre, amb la parella del culot i del mallot Alp-X i el casc Merit, ara l’espai de les Armadures i les Super Armadures de Gala ha adquirit aquest punt tan guapo, a on introduir-me a les Super Armadures és un goix, a on el previ, el mentre i el després fan aquests tres moments una composició preciosa d'un sol tempo, doncs equipar-me, poder fer-ho assegut facilitarà el trànsit entre la primera pensada, l’acció de portar-la a terme, i la finalització de l’aventura sortint finalment de dins de les diferents Super Armadures segons estació i ús. Tot i que ara per ara fer-ho dret és el què millor sensació em dona, no per res més que pel fet que des del primer dia ho he fet així i ja porto tres anys, poc a poc, oi? En tot cas la intenció és equipar-me assegut a la nova banqueta. 

El cercle més gran el conforme tot l'espai on reposen totes i cada una de les diferents Armadures de Gala, aquest espai des d'una certa distància és definitivament un consolidat, i tant, ens indica a on som amb tot plegat quan fem referència els diferents Vols, i des d'aquesta perspectiva un modest però satisfactori somriure és la definició més guapa per compartir on avui per avui, oh yeaaaaah.


Ahir de recerca )

El dia u hi va haver un primer Vol, i el dia dos i el tres no hi ha hagut continuïtat, en tot cas sí hi va haver un primer Vol.


Verd i groc ))

Després he obert una nova cerca, que un cop cruspits no repetirem ))


Avui de premi )

MTB, MTB, MTB.

diumenge, de març 31, 2024

Necessari )

Sempre, sempre, sempre mirant de millorar l'ordre, renoi, renoi, renoi )

Una setmana la dotze sense Vols, i aquesta tretze va pel mateix camí si més no fins avui amb un 0/6, però la pluja fins fa quatre dies, i un Sol preciós fa dos i ahir mateix, podien ser determinants per reiniciar les aventures amb els Dracs, a veure, a veure, que no doncs les sensacions no hi són, fa tres dies tot just també que vaig deixar el tractament començat fa dotze dies d'aquesta lleugera alèrgia. Fa tres dies que he recuperat les sensacions nítides positives fent referència a l'aspiració i la inspiració, coincideix també que dimecres tenia doble sessió, la primera la setmanal per seguir aprenen a gestionar millor la respiració, i la segona la meva sessió mensual el Baix Montseny del seguiment-teràpia del cuidador iniciat ara ja fa més de dos anys. 


Estiu a l'esquerra , i hivern a la dreta )

De mentre el dimarts i el dimecres entre estones vaig estar reordenant l'espai dels equipaments, i també per valorar com millorar l'espai del petit magatzem de components de les bikes, dels diferents quadres nous, i en darrer terme d'una nova secció com ho és el taller que m'agradaria muntar per a mantenir, i ja no dic reparar, tota la família de Dracs i Grans Dracs, el què jo en dic l'espai dels juguets, quasi que aquest darrer ja té la categoria de Mirador per si mateix, doncs necessito més metres que cap dels Miradors, o millor dit que tots ells junts. En tot cas fa anys que valoro disposar d'aquest nou lloc, de fet el 2006 ja mirava amb bons ulls cada cop que veia un paller a la zona de la Garrotja o propers a Girona, per crear aquest concepte, el 2009 a Bordils i tots els seus entorns mateix, finalment vàrem disposar ara fa uns anys i encara és així sense ser, de l'espai d'Arenys de Mar via una de les Màquines de Prosperitat que ens hi va implicar sí o sí, però aquest darrer lloc per els juguets des del primer minut de ser està tan i tan ple de components, peces, eines, més eines, i encara més eines, i motors, molts, i més motors encara, tot plegat fins el punt extrem de densitat d'ocupació que si no s'ordena un altre cop no el podem gaudir com un espai de present, com a futur lloc segurament sí. 

En tot cas la necessitat de disposar, de poder unificar en un sol lloc a tots els Dracs, i Grans Dracs ens ajudaria i molt a fer un salt amb tot plegat, ara molt ben organitzat-repartit entre els tres Miradors, i el Baix Montseny, així com l'espai esmentat d'Arenys de Mar. Cal veure però l'aspecte dels temps doncs  segons l'agenda la logística requereix d'hores, sempre més de dues, i mai més de sis, si vull coordinar físicament els diferents Dracs i Grans Dracs, combinacions aquest entre els diversos espais, i Miradors. Dimecres mateix la gestió entre Miradors, entre dos d'ells, el pas per SC, i prou va requerir de més de quatre hores de desplaçaments, un temps preciós invertit a gust però que caldria d'alguna manera reorganitzar, ja no et dic si hagués sigut necessari fer presència el potent Mirador de GR, aleshores caldria sumar una hora i mitja més, és a dir les quasi sis hores esmentades. I dins d'aquest model cal dir que és un privilegi gaudir-disposar de tot plegat, però un sol centre segurament és la proposta, la resposta inmediata a aquesta necessitat sempre em dirigeix a que avui és impossible portar-ho a terme pels condicionants actuals, la resposta-contingut que cal portar a terme sí o sí és que és necessari unificar-ho tot plegat, o no i seguim com fins ara a on caminem poc a poc amb i sense pauses, que és també molt però que molt satisfactori, certament, certament )) 


El 2026 veurem )

També vaig aprofitar per retirar el calçat d'estiu que fa ja setmanes, i fins i tot mesos que des de l'arribada de les S-Phyre no han sortit més, així les MX237, les Fury i les Ultimate, les XC70, i les S-Works han passat a la zona de transició de la imatge, i si en dos tres anys no tornen a sortir marxaran dels Miradors, també les Kestrel, i les Dragon 2, sí, sí, encara les 2, totes ja reposen a aquesta zona de trànsit, i si bé les Dragon 2 no marxaran les Kestrel i la resta esmentades de seguir sense Vols sí que valoraré si iniciaran una nova etapa lluny dels Miradors o quedaran per la col.lecció, i tant, les Ultimate tampoc marxaran doncs són protagonistes d'un super podi de Finale ))  



Del genet )

Han quedat operatives quatre parelles, idèntiques per a genet i Reina, curiós, Mavic, Giro i Shimano.


De la Reina )

MTB, MTB, MTB.

dijous, de març 28, 2024

Estació de grocs i verds ))

Passen els anys, i amb aquests consolido que els equips Alp-X de Gore amb els mallots i els culots 2in1 són encara avui la referència per a mi, i les jaquetes Xenon 2.0 AS també i tant, i tant.  


Mallot N1 )

Tant que fa dos dies vaig localitzar-coincidir amb un mallot amb els meus colors preferits quan parlem d'aquest model descatalogat, i sense cap mena de dubte seguidament ja estava fent camí cap a casa, i tant )




Alp-X de mallot i culot 2in1, i jaqueta Xenon 2.0 AS els meus equipaments preferits avui, i de coincidir amb l'oportunitat de localitzar-ne més vindran seguidament cap als Miradors, que segurament no serà doncs fa anys que aquestes versions es van retirar del mercat, però com el mallot d'ahir de donar-se les circumstàncies seran les meves opcions preferides. 




MTB, MTB, MTB.

https://www.bikeradar.com/reviews/clothing/jackets-and-vests/jackets/gore-xenon-2-0-as-packable-jacket-review

https://www.mtbr.com/threads/review-gore-bike-wear-alp-x-pro-outfit-system.1170242/

https://www.pinkbike.com/news/gore-bike-wear-alp-x-pro-2in1-shorts-review-2015.html

dimecres, de març 27, 2024

S a S ))

De Soroll a Silenci, a veure si aquest element m'ajuda a que els trams d'enllaç siguin més silenciosos, i tant, doncs és reiterat el mal de cap que tinc entre tram i tram per l'extrem soroll de l'aire amb el casc )




I a veure també si ara aquests ganxos són els definitius per la Transportadora, de ser un altre cop dins d'un SOLO, i així poder utilitzar les xarxes fent d'hamaca de sostre per ubicar bona part dels accessoris dins d'unes 24H. 





Un ritme pausat constant, sense ser estrident, és un bon ritme, i tant, oi?

MTB, MTB, MTB.  

dimarts, de març 26, 2024

1-0 )

U perquè el mallot nou d'estiu de la Reina pinta molt i molt bé, el de Gore, els dos mallots S-Phyre nous també d'estiu que van venir primer tenen un aspecte molt guapo, i el zero ve perquè la tèrmica de la mateixa marca per a mi també d'estiu sembla ser més d'una estació intermitja, i no per un ús d'extrema calor. Extrema per a mi ara ja no és molta calor si no que és el què fa uns anys seria la calor moderada.



He guardat aquest mallot de la Reina amb la resta d'equipaments d'estiu, i ara caldrà esperar a veure si coincideix la sortida d'aquests de cara el maig o no i anem de cara a principis de juny, en tot cas que bé que d'una espera i prou en vingui una resposta, i tant ))

De mentre la pluja és la protagonista, no la llum, ni la nit, ni Reines, ni Fades, que sí que ho són respectivament però no si la pluja ve en aquest tram de sequera continuada un altre cop, que bé, que bé, que bé, doncs sota la pluja passen coses super xules, oi?

MTB, MTB, MTB. 

diumenge, de març 24, 2024

Bàsics )


No els tinc presents perquè el meu dia a dia es mou sempre amb ells, sobre els aspectes bàsics que són els pilars de granit dels Miradors, també doncs de les Màquines de Prosperitat, i a on gràcies a aquest punt pel fet de no ser sofisticats ens distancia molt de tot plegat, mai suficient però, cert també que de bàsic a bàsic  el tram passa a ser un espai únicament reservat a bàsics. Ho escric i m'adono simpàticament que tenim un bon recorregut, gaudim d'aquest tram gràcies a una extrema dedicació a ser bàsics, vull dir fer el què estem fent i prou ens porta passades les dècades a ser a on som i de la manera com hi som. 

No és accidental que des del primer Mirador tenim a l'horitzó un globus enorme, un planeta d'aigua de mar on el blau en els seus diferents tons és senzillament aclaparador, tampoc ho és que des del tercer Mirador tenim un segon globus també enorme ara de turons i més turons on el groc, el verd i els torrats segons les diferents estacions és un conjunt també encisador, i que el contrast entre les vistes dels diferents Miradors ho és per aquest fet bàsic dels colors, curiós, segur que sí, també copçador, i ho escric siguent un mot que miro de reservar-lo com un petit tresor, oi?

MTB, MTB, MTB.

dijous, de març 21, 2024

Explosió ))

La dels dies previs a la primavera, i a on jo un altre cop estic quasi sense Vols a aquesta dotze. Abans i ja ara també dins d'aquesta bella estació ha sigut un mes i mig de manteninent, mirant de ser dins dels Vols, aquesta dotze porto un 0/4, vull dir fins l'onze amb una seqüència entre els 2/7 i els 5/7, condicionat primer fa unes setmanes a principis de febrer per set dies d'antibiòtic, després pel virus, i ara des de principis de l'onze per una lleugera però incòmoda alèrgia a on per sort ara per ara no ha anat a més, tampoc a menys. 


Vells Dracs )


Relaciono el rodar prou bé sense anar lleuger de les darreres setmanes en com estic ara de congestionat. En tot cas mirant de sortir d'aquest tram vestit d'inactivitat, i coincidint a l'hora amb una pujada de les temperatures que per una banda pot ajudar a ser dins dels Vols però a l'hora també a intensificar el moment, referit a aquesta lleugera alèrgia, per reiniciar els Vols requereixo d'una pausa tot i sonar a contradicció, que no ho és )

Aprofitant que no estic dins dels Vols he guardat part dels equips de tardor, part també dels d'hivern com ho són els culots llargs i els guants, la resta d'equipament d'hivern ja no havien sortit de les seves caixes. Així ara mateix han seguit operatius els pirates de tardor, els mallots paravent de màniga curta, i d'hivern també he deixat un culot llarg per a cada un i un mallot llarg paravent específic aquest darrer de tardor i d'inici de primavera. 





Els equipaments d'estiu encara no els he tret de la seva caixa per prudència, tot i que amb uns migdies a 23-24ºC tot sembla indicar que sí haurien de ser protagonistes avui, en tot cas ara per ara els mallots d'estiu segueixen ben guardats, i els culots d'estiu meus que són els 2in1, aquests ja porten tot l'hivern treballant, els guants d'estiu Hirzl també, les tèrmiques el mateix, el calçat d'estiu idèntic que aquests dos darrers equipaments esmentats doncs les botes d'hivern tampoc han sortit de les seves caixes, i únicament els mallots Gore i els mitjons curts Pearl Izumi d'estiu esperen per ser a primera fila de l'estació més explosiva de l'any,  i a on els mitjons Mavic d'estiu  de la Reina no han parat de sortir en tot l'hivern, com tampoc els Hirz. Quan veig la caixa transparent on estan guardats els equips d'estiu que encara no han sortit, com els meus mallots, o els mallots i culots de la Reina les ganes que sigui el seu moment explosionen puntualment, després passats uns segons tot seguit impera la moderació i els equips de tardor segueixen ara sí ara també dins dels Vols ))

La Reina la darrera setmana ha fet un 7/7, i a aquesta va camí d'un 4/7 o un 5/7, en tot cas prou bé, oi?

MTB, MTB, MTB.

dimarts, de març 12, 2024

Tempesta breu )

I intensa, de minuts, mentre aquesta s’imposa quasi que inèditament jo reposo per mirar de frenar la notable inercia que generen les Corones de Granit, per mirar d'aturar possibles excesos de velocitat dels eixos, que no garanteix aconseguir-ho, sí però ajuda el to de prudència pel mateix propòsit en si mateix com ho és mirar de mantenir un creuer modest però també constant, que bé, que bé, que bé. Si les Corones giren a ritme prudent les Naus Insignies proposen Vols, ara també Grans Vols, i aquest factor marca el tempo. 


P.R.O/Alp-X/Merit ))


Vol ahir a 11°C a l’hora de dinar, molt ben equipats, mallots i culots paravent de tarder-primavera, Gore i Pearl Izumi, 7Mesh i Pearl Izumi respectivament genet i Reina. Hirzl, Gore, Shimano, Giro, per guants, mitjons i tèrmica, calçat, i casc repectivament, aquest darrer el Merit, i tant. 

Sense incidències, amb coincidències de gravels, i mtbs, sense beure portant aigua, sense menjar, amb eines, les dues bikes de 10, havent revisat i corregit pressions abans de sortir, doncs feia cinc jornades que no hi havia Vols, és a dir una 10 amb un 2/7, renoi. 

Molta neu a l’horitzó, memorable pedalar entre un entorn d’aquesta qualitat, sense pesar el fred, ni la fredor, equipats molt bé, molt positiu rodar en aquest condicions calçats d’estiu, amb tèrmica d’estiu, com els guants, i de tardor la resta, diria fins i tot que l'equipament lleuger és força sorprenent per la temperatura esmentada a la que hem rodat. 

MTB, MTB, MTB. 

dimecres, de març 06, 2024

Equilibri ))

Dins del fer quina disciplina més xula la de l'equilibri poder-la gaudir dins dels Vols, a on és prioritari matenir el to sempre entre Dracs, Grans Dracs, entre Destructors de Murs, envoltats amb prudència entre els magnífics i imponents Gegants, i tant, i tant. Les corones de granit, amb les seves Naus Insignies engranades les primeres entre elles, aquestes no generen dubtes, ni confusions, giren i giren i giren, per això, per aquest motiu un entorn de velocitat extrema es sent rar per la presència de protagonistes tan diferents com els esmentats, de fet la mateixa música que generen les corones entre elles pel fet d'estar engranades, el girar pausat i constant d’aquestes allunya la possibilitat prudentment de les coincidències avui per avui de ritmes extrems que generen músiques molt sorolloses sempre, sempre, sempre sense so, que bé, que bé, que bé, oi? 

Mantenir-me entre dues disciplines diferents de Grans Dracs, una primera la del més esportiu, una segona la de dues rodes, en darrer terme d'una tercera i número u dels Miradors, la dels Dracs, em porta tot plegat a un tram molt divertit, certament. 

La mateixa Transportadora de Dracs ajuda a que tot tingui aquest to distès, a l'hora intens que segurament no és el mot, no tinc paraules de la d’experiencies que acumula des del 2007 fins avui la T5, cert que memorables fins el 2018, extraordinaries fins el 2014, i avui descansant de fa uns mesos un altre cop al Baix Montseny. Aquesta ha facilitat en tot les aventures amb els Dracs, i a l'hora està equipada també per transportar Grans Dracs de dues rodes, no encara per transportar el més esportiu, i no sé si avançarem en aquesta direcció, segurament de ser ja serà amb un tipus de transportadora de dimensions força més considerables, i avui per avui encara que no ho descarto, no preveig que aquesta sigui la via més propera, encara que no diré que no, en cap cas. La Transportadora des del 2022 fins avui ha anat reposant cada vegada més al Baix Montseny, però també en aquest període ha sortit puntuament siguent sempre determinant cada cop que ho ha fet, i tant )


Ideal per a 10°C )


Comentava que el privilegi de l’alternança dels diferents Grans Dracs em proporciona un gaudi que va de més a més. Curiosament els Dracs no mostren aquesta simptomatologia, és a dir són els actuals, i prou, no hi ha alternança, i mira que en tenim tres més sempre a punt, i tres més de nous també a punt per muntar, però únicament estem gaudint amb els dos actuals. I la iniciativa dels Vols de cada dia segueix una sola via com a opció, la del dos Dracs que estan sortint, curiós, molt. 


1de 2 )


Tres dies dos Vienes, i dos Vols, poc a poc, els dos primers són novetat, els dos segons sempre esperats, a veure demà si vaig a un 3/4, molt positiu el fet que en hores ho veuré ))

No hagués dit mai que amb el pas dels anys estaria practicant tres disciplines tan diferents, a l'hora tan germanes, i més interessant encara el fet que sigui de manera tan fluida, tan natural, i sobretot ho penso per la manera pausada de com s'han establert als diferents Miradors els dos Grans Dracs, per això el títol d'aquesta intervenció, un tram d'equilibri, a on combinar cada un dels diferents tipus de Grans Dracs i Dracs es va succeint de manera balancejada, un mot curiós aquest darrer, també interessant, molt, i decisiu en bona part per poder gaudir de tot plegat, i tant, oi? 

MTB, MTB, MTB.

diumenge, de març 03, 2024

Blue ))

Mirant de seleccionar els mallots blaus per aquesta propera primavera per fer equip amb els culots C7 paravent que tan bon rendiment estan donant des del primer minut. 


Blue-blue-blue ))


Aquests culots C7 paravent un cop rentats, la petita incomoditat que presentava ha desaparegut, així ara per ara de 10. 

De mallots, bé, volia un TLD específic per a XC, però ara per ara estic entre Gore, Shimano, i Pearl Izumi, condicionat per la prioritat que sigui blau, o amb un to de blau. 

MTB, MTB, MTB. 

dijous, de febrer 29, 2024

Tires )

Els Dracs, el Gran Drac de dues rodes, i el Gran Drac més esportiu, els pneumàtics de tots ells els hi queden setmanes els primers, dies el segon, i uns pocs mesos o menys el tercer, per passar a ser tots substituïts.  

Mirant de repetir-mantenir marca i model de pneumàtic en les tres diferents disciplines. Els Dracs segur, els dos Grans Dracs també, el de dues rodes ja els tinc demanats, i aquesta setmana 9 ja els disposaré, hi ha una nova versió millorada de 3C, però jo mantindré la versió anterior també 3C per mirar de seguir adaptant-me a aquesta super joia de les dues rodes sense aportar cap modificació de millora, encara que sigui aquesta nova versió significativament més evolucionat. En tot cas quan gasti aquest segon joc, i toqui ja seleccionar el tercer joc ja tornaré a fer una valoració condicionat per quina hagi sigut la meva evolució pilotant amb el pas dels mesos. 

El Gran Drac més esportiu juga en una altra lliga, diferent, i dubto sobre més aspectes com són les dimensions a decidir, si reduir-les referit el pneumàtic per una banda, i per l'altra a la llanda, doncs la versió més lleugera al Japó ve amb una llanda més petita, també pesa tot el conjunt final del Gran Drac quasi un 15% menys, que és en aquesta disciplina una barbaritat, fet que m’atrau i molt, però que no està en la meva mà poder portar-ho a terme doncs aquesta versió està disponible al seu pais d’origen, i crec recordar que AU i NZ també la disposen, i en el meu cas la possibilitat queda resumida a seleccionar aquesta opció més petita del conjunt llanda-pneumàtic amb cura, això implicaria  que el comportament dinàmic excepcional actual millori encara més o presenti un comportament germà però a menor velocitat, tenint present que des del primer dia ja és més pausada-lenta que la de la circulació super moderada, vull dir que divertint-me sóc més lent que els que circulen dins dels límits establerts. En tot cas tinc encara unes setmanes per decidir què fer, fins i tot al ritme actual, d'uns mesos, pel fet que les sortides són cada vegada menys, i a l’hora cada vegada més selectives en referència a l'ús d'aquest Gran Drac. 


Speedneedle.


Fa uns dies vaig sortir amb l'On One, curiós aquest Drac, vaig estar tota la sortida mirant de fixar la tija que baixava sola sí o sí, per una brida Thomson que per les incidències que hem tingut, n'hem trencat dues, no sé com fixar-la amb el par just perquè faci la seva feina correctament sense que com us esmento es trenqui, finalment el darrer quart de sortida va quedar prou bé, crec. També vaig haver de lidiar amb uns frens XT  de tacte per oblidar, i em consta que no hauria de ser així. Amb aquesta bike el 2014-2015 vaig fer una etapa de Vols memorable, sembla ahir, oi? El seient el Speedneedle va ser el motiu en aquesta ocasió de decidir-me a sortir amb ella, vull dir fer un primer test de retorn d'aquest component tan singular que em porta a pensades molt guapes SOLO ))

dissabte, de febrer 24, 2024

Fent, 4/7 )

A veure demà, en tot cas dues setmanes a on mantenir els Vols ha sigut planer, portar a terme vull dir un nombre moderat d’aventures, sí que les circumstàncies per fer-ho han sigut divertides. Fins i tot una doble indisposició com aquest dijous a hores del tercer Mirador que m’ha deixat aturat en descans absolut dos dies i per tant sense Vols també a aquesta mateixa setmana vuit, com també a la sis i a la set on he sigut dins dels Vols sota un tractament amb antibiòtic de set dies per un ull esquerra queixós des del mateix vespre després del curs del H.I.S. En tot cas un 3/4 a la 7, i un 4/7 a la 8 sense finalitzar, amb aquestes circumstàncies per a mi de podi, i tant, i tant ))


Jaqueta N°1 ))

Equipats amb les Xenons 2.0 AS, tèrmica curta d’estiu, de llarg el culot, les Mavic de CX, guants d’hivern, no els més extrems, tapa colls, mitjons d’estiu i l’equip ha funcionat bé, també dir que ho ha fet just per sota de l’hora i mitja, més no hauríem pogut seguir, amb aquests 5ºC venint tot just d'un dimecres on rodàvem a 25°C a hores germanes. 

Sense beure, sense menjar, sense incidències, i sense coincidències. Tornant a rodar amb el llum del darrera en marxa, els dos Dracs literalment perfectes per Vols en condicions extremes de pluja, i fredor interessant, doncs van ser muntades per aquest fi en concret, i avui les dues ens ho han recordat, quin super rodar tenen en aquestes condicions, a l’inrevés de quan fa calor, caldrà recordar-ho doncs, i concretar una configuració segons les condicions, doncs de donar-se més SOLOS sempre són antagònics, o diferents, el què no són en cap cas és germans. 


Fredor avui per avui.


Avui hem rodat per sota dels 5°C, primer amb Sol intermitent, després sense ell i sota un espurnejar molt xulo, que ha provocat un final contundent, certament. 

MTB, MTB, MTB.

diumenge, de febrer 11, 2024

Curs II

El dijous després d’un any i dies vaig participar el segon curs de Grans Dracs de dues rodes. He repetit curs i nivell per veure la meva evolució després d’un any de diferència entre el primer curs i el segon curs en les tècniques de conducció proporcionades i posades en pràctica durant aquest període. 


Trenc d’alba a punt per marxar cap el curs )

La jornada va començar d’hora, el centre està a una distància considerable segons el Mirador d’on surto, i en aquesta ocasió vaig arribar just a la fusta, a les 09:00 entrava per la porta havent inciciat la ruta hores abans, hora d’arribada segons el programa, amb una primera i breu aturada a SC per recollir dues de les quatre grans bosses a la Transportadora de Dracs, bosses aquestes que necessitava per transportar comodament l’Armadura de Gala acuràdament seleccionada per poder fer amb seguretat i també amb certa agilitat el curs, també tenint present que a l'edició anterior vaig passar molta calor. 

Curiós que després d’haver fet uns seixanta Grans Vols de febrer 2023 a febrer 2024 la dificultat que em va implicar des del primer segon cada exercici del curs va deixar l'experiència adquirida del nombre de Grans Vols del darrer any sense un resultat evident de progrés, en cap cas, doncs un cop a dins del nou curs em va semblar mentre hi participava que tenia una dificultat-inseguretat notable a portar a terme cada pràctica proposada pel monitor. 

Creia que aquest darrer any havia practicat molt les acurades i precises indicacions de la meva primera edició del curs, així ara passats els mesos a aquesta nova edició el meu nivell ha quedat fotografiat de manera objectiva, per aquest motiu a curt termini hauré de fer un tercer curs repetint nivell en principi, i a sis mesos vista com a molt, doncs m’adono que durant aquest darrer any dins dels Grans Vols de dues rodes no he recordat de posar en pràctica moltes de les instruccions del monitor donades el seu dia, ara fa un any, renoi, i les que sí he recordat les he gestionat a la meva manera, o sigui de forma parcial, per tant sense millorar cap a la direcció de pilotar gaudint del tram sempre amb la màxima de fer-ho amb seguretat, si més no aquesta va ser la meva sensació. 


H.I.S 2024

Estic content però perquè al final del curs l’instructor donava a cada alumne deures per corregir els punts més febles que havíem presentat cada participant durant el curs per poder practicar els propers mesos, i a mi me’n va donar un de sol, el d'acumular quilòmetres, res més, en principi que bé. Millors deures no puc tenir per fer, és a dir sortir a l’aventura amb el meu Gran Drac de dues rodes fins assistir el proper curs, veurem com evoluciono a partir d'aquest nou curs portat a terme. 

De mentre el divendres vaig tornar a sortir amb el Gran Drac de dues rodes i vaig mirar de posar en pràctica totes i cada una de les tècniques de pilotar ara sí refrescades feia unes hores, on puc dir que voluntariós ho sóc, altra cosa són les meves capacitats pilotant un Gran Drac. M’ha anat bé perquè recordava de manera més clara les instruccions rebudes el dia abans, no tant bé però si ho miro des de la perspectiva de si les estic utilitzant correctament a la pràctica. 

En l’anterior edició del curs no hi va haver cap caiguda, i n’érem deu, en aquesta vàrem ser sis participants, i hi va haver crec recordar cinc caigudes, alguns participants van caure més d’un cop, situació que em va deixar preocupat, com també atemorit des de la primera caiguda a inici del curs fins a finalitzar aquest. 

En tot cas anem a veure a on em porta aquest 2024 pel què fa a nombre de Grans Vols de dues rodes amb l’ajuda d’aquest darrer curs, i veure si l’experiència adquirida és la necessària per millorar-gaudir una mica més pel què fa a pilotar un Gran Drac de dues rodes amb seguretat, que tot s’ha de dir ja ho gaudeixo molt i tot just he recomençat en aquesta apassionant disciplina ara fa un any, vull dir que en el nivell de gaudi d’ara evolucionar-lo poc a poc ja és una experiència molt guapa, quasi que ho prefereixo, de fet tampoc tinc opció, oi?

La valoració és molt positiva pel fet d'haver decidit tornar a fer el mateix curs passat un temps prudent, vull dir que el curs pot haver anat millor o pitjor però el criteri de reavaluar-me voluntàriament és el què realment em fa gaudir de tan bones sensacions. 

divendres, de febrer 09, 2024

+1 )

Finalment vaig fer un Vol més el diumenge, és a dir un 3/7 a la 5. I no va quedar aquí, vaig fer un triplet, és a dir, Gran Vol de dues rodes, Vol, i Gran Vol amb el Gran Drac més esportiu. La dedicació de temps moderada, menys d'una hora el primer, una hora tocada el segon, i com el primer el tercer però a darrera hora de la jornada, tres aventures consecutives en tres hores tocades, intens certament, i aquests tres moviments podrien obrir la porta a Grans Vols i Vols de més dimensió, on el recorregut dels Vols els tinc en ment, he d'esperar però a una Reina retornant a aquesta 6 després d'una 5 aturada, i el dels Grans Vols a que la zona és d’entrada direcció al Principat un cop millorin les temperatures, tot anirà venint, oi?. 


Culot preferit )

En tot cas un diumenge de bonança ha convidat a tres aventures molt atractives en format i en sensacions, i tant )

La temperatura ajuda molt a ser dins d'una dinàmica molt guapa, de les tres disciplines a l'hora o molt properes entre elles, el del Gran Drac més esportiu, la més pràctica, doncs avui no requereix d'un equipament tan específic com sí que calen a les dues altres modalitats de dues rodes. Val a dir que ho escric tot pensant que he de posar fil a l'agulla a calçat, pantaló i samarreta per aquest Gran Drac més esportiu, fa uns dies vaig fer venir els guants nous específics al segon Mirador, a veure, també necessitaria un casc germà dels dos que tinc més nous però també l'específic, primant 100% la seguretat, però el fet és que cada cop que hi dono voltes ho deixo per una millor ocasió, i amb aquest fer-pensar ja han passat quatre anys, renoi. En tot cas està més que bé que ho esmenti aquí i a veure si fer-ho m'ajuda a decidir-ho, i tant, i tant, i de mentre he gastat dos parells de guants, prou bé, oi?

El dilluns vaig passar la primera revisió del Gran Drac de dues rodes, de fet és la segona, però la primera va ser per ajustar-la després dels primers Grans Vols, ara ja aquest ha sigut per un ús continuat, concretament 63 aventures. Caldrà d'aquí a res posar pneumàtics nous, els dos un desgast curió germà dels Dracs, així rar el del davanter, i del mig el del darrera. 

Com us vaig esmentar aquest Gran Drac imposa, tot ell està concentrat en el seu propulsor, tot, aleshores els penumàtics són la clau del seu bon comportament un cop dins del Gran Vol, de fet les tres disciplines coincideixen en aquest punt, és a dir tot gira al voltant dels pneumàtics, tipus i pressions, i en aquest món estic, interessant, molt. També dir que tres dades i prou com són, model de pneumàtic, pressió del davanter, i pressió del posterior i ja tinc moltes dificultats per concretar-les. Cada dia que surto reviso les pressions dels Ikon, i d'altres dies que no surto també, i cada dos tres dies les he de corregir, dels diferents Grans Dracs n'he perdut la seqüència-contància, l'he de recuperar de cada dues tres setmanes verificar, a veure, ara mateix els dos les portaven baixes, la del més esportiu encara l'he de corregir. 

Prep Stand Grans Dracs )

Valoro si agenciar-me d'un elevador mecànic pel Gran Drac de dues rodes, veurem, ocupa un espai molt reduït, i és específic pel meu model, amb aquest segons l'opció podria reposar sempre com els Dracs, és a dir suspès a l'aire ben agafat pel quadre, o sigui via un Prep Stand de Grans Dracs de dues rodes. Dubto si fer-ne venir dos, un per cada Gran Drac, en tot cas ara millor fer-ne venir un, i si funciona ja tindré més elements per poder  procedir amb el segon. Primer decidir si ve el primer és a on sóc ara, l'espai que ocupa la base d'aquest útil és el què em frena doncs ja hi ha dos Grans Dracs de dues rodes més l'esportiu, i el de la Reina, i podrien no ser els darrers, fet que em condiciona a entrar un primer de més Preps Stands amb aquestes bases tipus tripode, i més els de Grans Dracs de dues rodes on el pes és vint vegades el dels Dracs, i per tant l'util té l'estructura adequada per fer la mateixa funció que els primers amb els Dracs. Ajuda que aquest més pesat a diferència del dels Dracs que no en porten, aquest va amb rodes dobles i per tant puc moure'l amb certa facilitat amb o sense el Gran Drac enfilat, i també pot quedar recollit a ran del terra. He de mirar de recordar que el pla inicial era que el Gran Drac de dues rodes, de ser, sempre descansaria a dins de la Transportadora de Dracs, vull dir el pla era un i les circumstàncies que es donen són unes altres, que bé tot plegat però, i tant!

Surt el Sol aquest migdia de divendres des del Mirador, mtb, mtb, mtb

diumenge, de febrer 04, 2024

Diumenge i 2/7 )

Doncs des de dimarts que no hi ha Vols, segueixo xafadet que no fatigat, menys ara després de quatre dies de descans de Vols i quasi dos de tot plegat, on poc a poc segur que aquesta breu aturada proposarà que a la 6 les ganes de Vols tornin amb més força, segur, segur.


El 2in1 va marcar la diferència )

El fet és que fa uns dies perfectes per sortir a rodar, també que han de coincidir les condicions favorables com el temps, amb les del genet per sortir, i aquesta setmana 5 no ha anat així, queda molta jornada dins del diumenge encara, però ara per ara no veig un 3/7 a la vista, crec, tot sigui que en minuts tot torni a rodar, i tant.

Estic més per ficar-me a una super Armadura de Gala de dues rodes, que tampoc, però marca ara mateix 23ºC a l'entorn del Mirador, i podria començar el què podria ser una aventura memorable, i tant, fins i tot amb el Gran Drac més esportiu, a veure, a veure.

El divendres vaig estrenar la nova super Armadura de Gala de dues peces, així de sobte però sense estridències vaig decidir que aquesta finalment es quedava, i cal esmentar que va funcionar més que bé. Aquesta nova Armadura de Gala porta la part superior sense perforar, així és més protegida contra vent i fredor, i la part inferior sí que ve perforada, el conjunt però no és paravent, ni tampoc la jaqueta ni el pantaló van equipats amb protecció específica pel fred. És aquest un conjunt més amorós de portar que l'equip que ja tinc de dues peces, no asseguraria que la sensació de la cadera ha millorat, ho penso però millor fer més sortides per veure si és realment així. 

Es queda aquesta nova Armadura de Gala per la puntual inspiració que va fer que fos la protagonista del Gran Vol de divendres, no ho vaig pensar gaire, dit i fet, marxo amb la nova equipació de dues peces per veure on som amb l'arribada d'aquesta vella marca al Mirador. L'estrena va venir marcada per ser el primer dia que coincideixo des del 97 amb un segon Gran Drac de dues rodes, en aquesta ocasió per coincidir amb el Gran Drac de dues rodes de l'ala dorada. La trobada va ser memorable també breu, també singular, els dos Grans Dracs ho són, i també pels pilots que han entrat en un any i dies de diferència a una nova era de l'electrònica venint els dos de versions mecàniques 100%, jo a dos dies de finals del 22,  i el pilot de l’ala dorada a pocs dies també de finalitzar el 23. 

Una anada al primer Mirador dolça, una tornada al tercer Mirador pausada,  una arribada molt càlida a tots dos, a on arribant de tornada al tercer uns darrer 6 quilòmetres fan sempre que la percepció sigui de la recepta perfecta per finalitzar un Gran Vol, i per pensar a portar a terme noves aventures, que bé, que bé, que bé )

No sé si amb la segona nova Aramadura de Gala d'una sola peça decidiré el mateix que amb la dues peces, no estic per la labor de tornar-la, sí que és cert que guardo la caixa amb la que va arribar, però tampoc estic per la labor que es quedi, sí que crec que la decisió vindrà de manera germana a la de dues peces, és a dir via un dit i fet, tan per marxar com per quedar-se, a veure, a veure, avui seria per quedar-se per la bona sensació amb la de dues peces.