Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de febrer 29, 2024

Tires )

Els Dracs, el Gran Drac de dues rodes, i el Gran Drac més esportiu, els pneumàtics de tots ells els hi queden setmanes els primers, dies el segon, i uns pocs mesos o menys el tercer, per passar a ser tots substituïts.  

Mirant de repetir-mantenir marca i model de pneumàtic en les tres diferents disciplines. Els Dracs segur, els dos Grans Dracs també, el de dues rodes ja els tinc demanats, i aquesta setmana 9 ja els disposaré, hi ha una nova versió millorada de 3C, però jo mantindré la versió anterior també 3C per mirar de seguir adaptant-me a aquesta super joia de les dues rodes sense aportar cap modificació de millora, encara que sigui aquesta nova versió significativament més evolucionat. En tot cas quan gasti aquest segon joc, i toqui ja seleccionar el tercer joc ja tornaré a fer una valoració condicionat per quina hagi sigut la meva evolució pilotant amb el pas dels mesos. 

El Gran Drac més esportiu juga en una altra lliga, diferent, i dubto sobre més aspectes com són les dimensions a decidir, si reduir-les referit el pneumàtic per una banda, i per l'altra a la llanda, doncs la versió més lleugera al Japó ve amb una llanda més petita, també pesa tot el conjunt final del Gran Drac quasi un 15% menys, que és en aquesta disciplina una barbaritat, fet que m’atrau i molt, però que no està en la meva mà poder portar-ho a terme doncs aquesta versió està disponible al seu pais d’origen, i crec recordar que AU i NZ també la disposen, i en el meu cas la possibilitat queda resumida a seleccionar aquesta opció més petita del conjunt llanda-pneumàtic amb cura, això implicaria  que el comportament dinàmic excepcional actual millori encara més o presenti un comportament germà però a menor velocitat, tenint present que des del primer dia ja és més pausada-lenta que la de la circulació super moderada, vull dir que divertint-me sóc més lent que els que circulen dins dels límits establerts. En tot cas tinc encara unes setmanes per decidir què fer, fins i tot al ritme actual, d'uns mesos, pel fet que les sortides són cada vegada menys, i a l’hora cada vegada més selectives en referència a l'ús d'aquest Gran Drac. 


Speedneedle.


Fa uns dies vaig sortir amb l'On One, curiós aquest Drac, vaig estar tota la sortida mirant de fixar la tija que baixava sola sí o sí, per una brida Thomson que per les incidències que hem tingut, n'hem trencat dues, no sé com fixar-la amb el par just perquè faci la seva feina correctament sense que com us esmento es trenqui, finalment el darrer quart de sortida va quedar prou bé, crec. També vaig haver de lidiar amb uns frens XT  de tacte per oblidar, i em consta que no hauria de ser així. Amb aquesta bike el 2014-2015 vaig fer una etapa de Vols memorable, sembla ahir, oi? El seient el Speedneedle va ser el motiu en aquesta ocasió de decidir-me a sortir amb ella, vull dir fer un primer test de retorn d'aquest component tan singular que em porta a pensades molt guapes SOLO ))

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada