El dijous després d’un any i dies vaig participar el segon curs de Grans Dracs de dues rodes. He repetit curs i nivell per veure la meva evolució després d’un any de diferència entre el primer curs i el segon curs en les tècniques de conducció proporcionades i posades en pràctica durant aquest període.
Trenc d’alba a punt per marxar cap el curs ) |
La jornada va començar d’hora, el centre està a una distància considerable segons el Mirador d’on surto, i en aquesta ocasió vaig arribar just a la fusta, a les 09:00 entrava per la porta havent inciciat la ruta hores abans, hora d’arribada segons el programa, amb una primera i breu aturada a SC per recollir dues de les quatre grans bosses a la Transportadora de Dracs, bosses aquestes que necessitava per transportar comodament l’Armadura de Gala acuràdament seleccionada per poder fer amb seguretat i també amb certa agilitat el curs, també tenint present que a l'edició anterior vaig passar molta calor.
Curiós que després d’haver fet uns seixanta Grans Vols de febrer 2023 a febrer 2024 la dificultat que em va implicar des del primer segon cada exercici del curs va deixar l'experiència adquirida del nombre de Grans Vols del darrer any sense un resultat evident de progrés, en cap cas, doncs un cop a dins del nou curs em va semblar mentre hi participava que tenia una dificultat-inseguretat notable a portar a terme cada pràctica proposada pel monitor.
Creia que aquest darrer any havia practicat molt les acurades i precises indicacions de la meva primera edició del curs, així ara passats els mesos a aquesta nova edició el meu nivell ha quedat fotografiat de manera objectiva, per aquest motiu a curt termini hauré de fer un tercer curs repetint nivell en principi, i a sis mesos vista com a molt, doncs m’adono que durant aquest darrer any dins dels Grans Vols de dues rodes no he recordat de posar en pràctica moltes de les instruccions del monitor donades el seu dia, ara fa un any, renoi, i les que sí he recordat les he gestionat a la meva manera, o sigui de forma parcial, per tant sense millorar cap a la direcció de pilotar gaudint del tram sempre amb la màxima de fer-ho amb seguretat, si més no aquesta va ser la meva sensació.
H.I.S 2024 |
Estic content però perquè al final del curs l’instructor donava a cada alumne deures per corregir els punts més febles que havíem presentat cada participant durant el curs per poder practicar els propers mesos, i a mi me’n va donar un de sol, el d'acumular quilòmetres, res més, en principi que bé. Millors deures no puc tenir per fer, és a dir sortir a l’aventura amb el meu Gran Drac de dues rodes fins assistir el proper curs, veurem com evoluciono a partir d'aquest nou curs portat a terme.
De mentre el divendres vaig tornar a sortir amb el Gran Drac de dues rodes i vaig mirar de posar en pràctica totes i cada una de les tècniques de pilotar ara sí refrescades feia unes hores, on puc dir que voluntariós ho sóc, altra cosa són les meves capacitats pilotant un Gran Drac. M’ha anat bé perquè recordava de manera més clara les instruccions rebudes el dia abans, no tant bé però si ho miro des de la perspectiva de si les estic utilitzant correctament a la pràctica.
En l’anterior edició del curs no hi va haver cap caiguda, i n’érem deu, en aquesta vàrem ser sis participants, i hi va haver crec recordar cinc caigudes, alguns participants van caure més d’un cop, situació que em va deixar preocupat, com també atemorit des de la primera caiguda a inici del curs fins a finalitzar aquest.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada