Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de setembre 15, 2015

M615

Com m'agrada aquesta proposta.


MTB, MTB, MTB.

A mi m'agrada molt aquest estil de proposta, és proper al concepte de construcció actual de bikes a casa. Si bé el què portem avui com a components no és ni germà llunyà d'aquesta gama de components, hi haurem d'anar, i tant, perquè no ens podem permetre d'altres opcions, que bé, que bé, que bé.

dilluns, de setembre 14, 2015

Novetats


MTB, MTB, MTB.

http://www.mtb-mag.com/la-rinascita-di-ellsworth/

No sé si és una bona notícia, sí que ve siguent tradició, per no dir llei de vida

Entenc que gràcies a aquesta operació un fabricant de bikes recentralitzarà la producció als USA, o sigui deslocalitzarà la producció que té ara a l'Orient.

Notícies vives, projectes dinàmics, OMG.

Paris Mt., new apparel ... new sensations

We are testing new apparel, in the last days  I had to renew part of my old MTB partners, I still have them just in case of emergency, but the time has made them cross a line where I can't use them anymore for the same purpose.

I already spoke about the POC Octal helmet, and on the next days I will also talk about new shoes, as the Specialazed S-Works are being retired after years of service.


 Testing the new POC Octal @ Kanuga trail



 
Kanuga and Fire Tower trails ... and a nice Ventana El Gordo :)



From Greenville SC, Javi Paricio

diumenge, de setembre 13, 2015

POC Octal AVIP

After years and years with the Cratoni Achillon and previously different Giro models, I decided it was time to turn ahead and look for something different, in line with the new Fat Bike. It's fun when you look on what's on the market and you feel everything is the same, despite I found my nich...POC.

POC is a Swedish manufacturer, initially specialized in Ski helmets and other MTB gear, they finally decided to enter the Road Bike Helmet market with their new Octal helmet. Lightweight with less than 200 gr, is a nice and different design (nice if you lie it...I know people that just don't) with great features like the "eye garage" to place and retain the glasses if you don't need them for a while.

See attached pics, I choose the white option instead of the blue as I will use this helmets with all my bikes, and the blue was only an option with the Ventana El Gordo.

The fit is perfect, with more protection on the lower rear side of the head, feels really light and even with less but bigger opennings the ventilation can't be an issue. Today we will try it @ Paris Mt. on another nice Septembber Sunday in Greenville SC.








From Greenville SC, Javi Paricio

dissabte, de setembre 12, 2015

El paradís :-)

I d'on com ahir també aniré preparant la crònica. 


MTB, MTB, MTB.

Gran sortida, i un brindis per a mi memorable, OMG. 

Les sensacions

Les d'avui bones. 


Prepararé crònica de la jornada d'avui. Sense recordar-la massa, per les Falgueres Màgiques d'Olzinelles, he de pensar.

MTB, MTB, MTB. 

divendres, de setembre 11, 2015

Era difícil

Que no fossin les Fury les properes, únicament les XC90 de Shimano podien fer-me dubtar. Que seran crec les segones, vull dir rodo sempre a tres, ara les Fury, i han de venir una segona, i una tercera, per tant les XC90 tindran la seva oportunitat. 

Finalment Mavic pel fet que de cinc bikers, jo era l'únic que no anava amb Mavic, i d'aquest cinc tres van amb les Mavic Fury. Que no indica res, el què porta un biker, o dos, o cent quan parlem de calçat és una orientació, però no indica clàrament res, perquè com deia el pare al cel sigui, les majories no donen la raó. 


Ara després de quasi quatre anys d'anar amb les Giro Privateer jo faig un altre cop un canvi de marca, i n'he fet una fila llarga aquests anys, els més recents, de Shimano a NW, de NW a Pearl Izumi, de PI a Specialized, de Spe a Sidi, de Sidi a Bont, de Bont a Giro, i ara de Giro a Mavic. 

No tinc referències de la meva talla amb Mavic, normal, sempre he d'arriscar a haver de fer una devolució per aquest motiu, i no passa res, compensa la llibertat i el bon servei, i per tant no em preocupa gens, i ara em ve al cap quant em va costar encertar la talla dels guants Hirzl, OMG, i la dels mallots Pearl Izumi de la Betty. Per tant si ara el 43.1/3 no és el meu número no passarà res, únicament que si la propera WEMBO és hi hauré d'anar amb les fatigades Privateer. 

Llegia un test ahir de les Code de Giro i curiós presenten també com les meves Privateer, i no ho havia comentat perquè no m'enrecordava per ser un detall purament estètic, un deteriorament prematur de la protecció de la puntera, que únicament fa lleig perquè es desenganxa la protecció de la puntera mostrant un aspecte força deteriorat del calçat quan en realitat no és així. Ho comento perquè les Code eren unes fermes candidates, darrera de les Fury i les XC90. 

Les Privateer del 2016 crec que han millorat aquest punt de la puntera, no sé si també han fet el mateix amb el taló, no ho sé perquè no he aconseguit imatges del taló i sí de la puntera. Tot i així no volia unes Privateer 2016 negres amb sola i logos taronjats. 

De totes maneres per fer venir la darrera versió de les Fury hauré de pagar un petit peatge, com ho és que la protecció lateral de plàstic de la zona del pont serà blanca, i a mi el blanc m'agrada molt, però per a calçat de MTB gens, perquè es deteriora molt ràpidament aquest color. 

Amb les Sidi Dragon 2 blanques el color blanc va envellir ràpidament passats els primers mesos per l'exposició al Sol del plàstic quedant groc i la pell sintètica perdent el color blanc nuclear pel fang i la pols, però en el cas de les Fury crec que aquest plàstic de protecció podria reaccionar diferent a l'exposició al Sol a diferència de les Sidi, i a diferència de les meves Dragon 2 les Fury podrien no engroguir-se. De fet les Giro Gauge fa uns mesos no van venir a casa perquè eren negres i blanques, però no una petita protecció si no bona part de la pell sintètica.

Ara entro a espai Mavic pel què fa a calçat, veurem si a mi em funciona tan bé, el calçat és com el seient, cada peu és un món com cada cul quan parlem de quin ha de ser un bon seient. 

MTB, MTB, MTB. 

Un cop a casa ja les presentaré, i passades les setmanes i mesos ja aniré compartint els resultats del rendiment de les Fury. Ara em ve al cap les Lake MX140 que no he esmentat per ser d'hivern, que bé que em van les Lake OMG, que per cert també tindran relleu. No les tinc com a candidates en la versió d'estiu per que les 170 o 175 crec recordar,  no eren gaire còmodes per no dir gens, a part que tampoc eren lleugeres, combinació aquesta imcòmodes-pesades que fa que quedessin descartades immediatament.


Mentre cercava una imatge de les Fury he vist la nova versió 2016 de Mavic les Crosssmax SL Ultimate, increibles, i el pes que declaren 170 g. crec que deu ser la més lleugera o de les més lleugeres que he vist. Aquesta proposta ve amb doble BOA, i la veritat és que deixa a temps antics les que jo ahir creia que eren de les versions més actuals de calçat, que encara ho són però veient les 2016 l'evolució vers a les Fury que venen cap a casa és radical, OMG. Ara les Fury es diuen Crossmax SL PRO. He de dir que com ja ve siguent freqüent, des de fa cinquanta anys, les noves Mavic que he vist avui les Ultimate no me les puc permetre, 350€ ja és per a mi una xifra densa però densa, que no cara, que no ho sé, com amb les XC90 jo crec que fora de valorar si aquests preus són o no proporcionats, si un calçat ha de tenir el preu més elevat aquest pot ser perfectament el calçat de Mavic amb les Fury i el de Shimano amb les XC90, pel fet de ser de les millors propostes a l'actualitat.
De fet si veus el preu de les PRO germanes de les Fury t'adones que un terç del preu és sense valor afegit, perquè ara les PRO antigues Fury estan tarifades a 220€ mentre que quan el nom era Fury rondava els 300 €, vull dir que el fabricant té clar que la versió més alta de gama ha de rondar els 300 €, i que la gama inferior ha de rondar els 200, no que la prestació tingui res a veure amb el cost, si no les antigues Fury ara les PRO haurien de seguir rondant els 300€. La dificultat ve pel fet que aleshores quin hauria de ser el preu de les Ultimate, per sobre dels 400€? I això implicaria de ser el calçat amb em preu més elevat del mercat. 

Per a nosaltres com a consumidors, millor que millor perquè ara podem comprar les PRO, ex Fury a un preu de sortida de 220€, mentre que fins ho fèiem a 270€. Per tant pel què fa a aquest punt, beneficiats nosaltres perquè tenim una producte a un preu més competitiu que el que teníem fa uns mesos, i segur que les PRO han sigut millorades vers les Fury fet que encara les fa més interessants, i de voler encara una versió més evolucionada podrem encara anar més lluny amb les Ultimate. A veure quina reacció tindrà Shimano, proposarà un salt a BOA? veurem, veurem. 

dijous, de setembre 10, 2015

And we keep going

Incredible but I was having issues with uploading pics ... all solved, attached some updates, and we keep going !!!!


Amazing feelings when riding the Ventana @ Paris Mt.

From Greenville SC, Javi Paricio

dimecres, de setembre 09, 2015

Perquè tinc temps si parlem d'equipaments

Però curiosament les decisions van venint una darrera d'una altra, sense aturades.

Fa uns dies les tèrmiques, he mirat que siguin de qualitat, molta qualitat, després passades unes hores els mallots, com les tèrmiques una aposta nova, diferent, de fet ja podem compartir que els mallots no veuran els Vols, sí els Dracs però per coincidir al Mirador, per res més. 

Extrapolar equipaments de MTB dins del meu dia a dia, OMG, però sempre hi ha una primera ocasió, un salt important, molt, no per determinant, res ho és, oi que no?

Estic emocionat amb aquesta decisió, perquè sense transgredir cap tram entraré a un vell tram amb un bell equipament de MTB. De fet no és exactament així, sí que va de dues rodes Single Speed, i tant, i tant.

Seguim, passades les hores amb molta però molta prudència com les dues darreres comandes sobre equipaments, una nova comanda, aquest cop culot i mallot, aquest cop dues joies d'equipaments de MTB, però dues magnífiques propostes. Dubtava sobre si fer venir un conjunt de culot i mallot Infinity de Mavic, germà gran del Mavic HC amb el que ja rodo aquest darrer des de fa uns mesos, i el HC va molt i molt bé, i ni l'Infinity ni el HC són equipaments de MTB, i funciona inclús a un nivell superior que aguns dels millors equipament de MTB de casa.


Ara bé dit això, ve en primer terme un germà del culot Pearl Izumi PROque ja porto des de fa uns pocs mesos. 


De fet a les darreres 24 hores SOLO són els que vaig portar, ve cap a casa una segona joia de la gama PRO, i per tant disposaré com la Reina de dues joies Pearl Izumi com a culot. 


Mallots, he de tornar a dir, OMG, ve una petita però impresionant creació, ja porto, els guants d'hivern Alp-X, dos jocs, des de fa tres anys que rodo amb ells, crec recordar, dos segur, primer en vaig fer venir uns primers, hi vaig rodar tot un hivern, per després fer venir els segons convençut en primer terme de la talla, i en segon terme de la seva funcionalitat, els guants de tardor i primavera també són Alp-X, dos jocs utilitzo també, i en darrer terme d'aquesta gama la jaqueta nova GT també Alp-X. 


Cada un d'aquest equipaments té una puntuació per a mi, de 10/10. I per aquest motiu el mallot que ve cap a casa també és un Alp-X, un mallot de cinc bosses posteriors, les tres convencionals, i al costat dret i esquerra una i una de més petites, com sona, com sona. Té més detalls que fa que aquest mallot sigui per a mi, pel meu ús el més proper a la perfecció, de fet el meu germà porta mesos rodant amb ell, i la seva opinió és que repetiria avui mateix amb aquest mallot, vull dir que el test ja l'hem fet, i ara em toca a mi gaudir del privilegi d'aquesta proposta, oh yeaaaaah!


El conjunt culot-mallot que ve cap a casa tindrà competidors de nivell de la mateixa marca, bé no, jo diria que el conjunt PRO-Alp-X no tindrà a priori competidors entre els equipaments de casa, però com tot per poder afirmar això caldrà esperar un temps, i no únicament a que arribi, si no a rodar-hi, i no un dia no, si no un darrera d'un altre, per després anar exposant les conclusions a The Great Escape MTB. 

Un dia vindrà un culot Alp-X de Gore, un dia, ara per ara no ens ho podem permetre, un preu elevadíssim per a nosaltres, que no car,  un impediment per a fer un primer test, i més quan els Pearl Izumi Elite, i PRO, com els Mavic HC, com els Gore Power 3.0 fan tan bé la seva feina, però un dia sera el primer de l'arribada d'un culot de la gama Alp-X, i tant. 

MTB, MTB, MTB.

dimarts, de setembre 08, 2015

1.0

Les darreres, crec perquè no segueixo les novetats de Pearl Uzumi sobre calçat.


MTB, MTB, MTB. 

http://brimages.bikeboardmedia.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2014/09/Pearl-Izumi-fall-2014-spring-2015-x-project-boa-speed-shop-elite-road-2.jpg

Ja van ser publicades al blog, fa uns mesos crec, com a possibles, i encara segueixen així, com a possibles.

2.0

Unes ja són a casa, fa mesos que roden, són properes, sí, però ara per ara darrera de les Shimano perquè a la Reina les Pearl Izumi li feien mal de bon començament, ara passats els mesos no, però penso, i no únicament fent referència a temes de bike, que un calçat ha de ser còmode sempre, des del primer dia, i més després de l'experiència de les Bont :-)


http://shop.pearlizumi.com/data/uploads/products/1000_1000/15115009_2IP.jpg



Pearl Izumi fa anys que fa calçat de MTB, jo fa uns deu anys vaig tenir unes Vagabond que van ser particulars, eren rígides, molt, no eren lleugeres, i les cintes per ajustar es descomposaven passats una mesos, va ser una experiència singular. Sense anar més lluny vaig tenir unes Specialized germanes d'aquestes, i amb el pas del temps seguien impecables però no eren còmodes, les dues propostes van deixar de ser les meves amigues, com les Bont passats uns anys que per a mi amb les dues esmentades podrien formar un conjunt que es podria dir Les Intractables


http://www.giro.com/eu_en/products/men/cycling-shoes/privateer-r.html

Avui les que sí són còmodes amb diferència són les Giro Privater, i molt lleugeres, molt còmodes des del primer dia, punt feble pel meu ús, la part del darrera, el taló, que tot i siguent reforçat, no ho és prou. 

De fet amb Sidi, les quatre que han vingut a casa sempre han fallat del mateix, en aquest cas de la part interna del taló, la que està en contacte amb el nostre taló, dic nostre perquè ha passat el mateix amb les dues Sidi de la Reina, i amb les dues meves, les SRS  i les Dragon 2.


Mentre escric aquesta intervenció tot indica que Giro hauria de ser l'aposta segura, tinc també com a candidates a les Mavic amb les imbatibles Fury, i Shimano amb les SH M315 aquestes les 315 ja no es fabriquen, i per tant les XC90 són l'opció actual, com a d'altres opcions de Giro, les Code, també les Gauge crec recordar diferenciades en el seu moment aquestes darreres dues bàsicament per la sola EC90 i EC70 respectivament, crec recordar. 

Divertida aquesta etapa calçat, a on primer he calçat els dos Dracs, i ara estic fent el mateix amb el genet, no amb la Reina ara per ara perquè Mavic, Pearl Izumi, i Shimano tenen ben protegida  aquesta posició. Important aquest punt, i espero aconseguir un resultat tan brillant com l'aconseguit amb els dos Dracs. 

MTB, MTB, MTB. 

Excepcional

El Vol d'avui, molt, una anada a SC al migdia a 27°C, teníem calor baixant OMG.


Equipats d'estiu, 100% d'estiu, amb eines, amb manxa, amb llums sense funcionar, amb aigua portant el bidó de més de 500 ml. Sense menjar, no en portava, sense incidències, sense coincidències, no sé com estava el mar avui. 

Les bikes volen, normal els Dracs fan això Volar. La millora rodadora de les bikes amb els Ikon EXO 3C TR té un mot que ho defineix, un 10 :-)

L'Inbred roda silenciosa, com feia setmanes que no ho feia :-)

MTB, MTB, MTB. 

Una tornada a casa amb la June, que bé que va la VW. 

Ara a tram de MTB, una jornada rodadora, molt, també breu, molt, però satisfactòria, i tant, em costa pujar, renoi, renoi, renoi.

dilluns, de setembre 07, 2015

Preparació

Entre una llista llarga de prioritats, a on segons el criteri unes van abans que les altres, únicament segons el criteri, i per tant el resultat no puc afirmar que depengui únicament d'ell, d'aquest criteri, però de fet estic decidit a pensar que sí, tot i entre veure que no, que sigui quin sigui el criteri aquest no intervé sobre el resultat final, sí que he de pensar que intervé sobre com gaudim del tram mentre hi arribem, vull dia a aquest resultat final.

Entre una llista per a mi quasi infinita de components, recanvis, i equipaments, avui m'he decidit per aquests darrers, i per una part de l'equipament que tindrà molt protagonisme els propers dies, setmanes, i també mesos. 

Aquests són les tèrmiques, a on seguiran siguent sintètiques, les que venen per la Betty sense mànigues, específiques com sempre pel què fa a aquest equipament per a dona, i sense mànigues perquè no n'hi havia amb, en el meu cas seran de màniga curta. 

Seran d'entrada, perquè a priori el prestigi del fabricant així ho indica, les millors tèrmiques que han entrat a casa, certament. 

No avanço marca i model encara en aquesta ocasió, pel fet que he fet la compra directament a la marca, i tot i tenir el número de comanda com que no he seguit el canal de sempre, no estic segur que aquesta comanda ja sigui definitiva. El motiu, cap més què de voler aquesta marca no tenia cap més opció que dirigir-me directament a ells, de no ser, ara a uns dies de la compra fa uns minuts ja he rebut el número d'expedició, seguiré perseguint tèrmiques, ara ja de Gore, de no poder aconseguir les comprades avui. Quatre en concret, dues per la Reina, i dues pel genet.

També he pres una decisió que de sortir bé canviarà el criteri que hem seguit fins avui pel que fa a mallots i culots. Venen dos mallots nous, també d'una marca nova germana de les noves tèrmiques sense ser la mateixa, veurem, veurem a on ens porta aquesta aventura. Si els dos primers mallots són el què penso que seran tindrem una porta oberta a un nou camp per jugar, clar que yes! També m'espero a que tingui els mallots a casa per exposar noms i models, per prudència, i tant. 

Avui també hauria de decidir d'altres temes, crec, com tema pneumàtic de 26", més ferodes Shimano orgànics, i perseguiré d'aconseguir la bateria Sigma XL.

El fet de tenir diferents projectes caminant implica d'haver de prioritzar quines velocitats han de tenir cada un, ara mateix tinc recanvis pendents de venir per estar esperant, valorant si equipaments ara ja per l'estiu del 2016 són o no prioritaris, vull dir, si no faig venir ara els equipaments d'estiu del 2016 com he anat fent cada any he de valorar si no estaré fent quelcom malament, no dic que sigui la conclusió, sí que ho valoro amb molta prudència, els propers reptes requeriran d'equipaments d'estiu, hi anem amb les millors prestacions, o el fet de poder ser-hi justifica sacrificar part de les eines que han fet possible també els bons resultats dels darrers anys?

Per posar un exemple passat sobre components,  el quadre On One quan el vaig fer venir va implicar d'haver d'invertir crec recordar del voltant de 400€, aquests diners d'entrada semblava que no sumaven a les eines que necessitem cada any per poder participar a les dues cites anuals de 24 hores SOLO, però jo tenia la intenció de fer venir a casa un quadre UK, i aquest de poder ser havia de ser un 456, finalment dins del tram a on som va ser un Inbred específic Single Speed, i curiós tenint la proposta tant en 26" com en 29" i estar pedalant jo amb la Vicious de 29" vaig decidir-me pel de roda petita. Passats crec que un parell d'anys aquest quadre m'ha donat l'oportunitat de fer la millor cursa de 24 hores SOLO de les poques a les que he tingut la possibilitat de participar, de fet a aquest darrer europeu si no hagués tingut l'Inbred tota la preparació del juny del 2014 al maig del 2015 per participar a l'europeu 24 hores SOLO de Finale no hauria sigut possible, aleshores vaig fer bé de prioritzar l'arribada del quadre UK al 2013?

Ara em passa el mateix, tinc una llista llarga de components, de recanvis, d'equipaments, tots ells han de ser en la seva mesura protagonistes dels projectes que tenim en marxa, i prioritzar aquest any, crec que motivat perquè afortunadament tot camina bé, toquem fusta, i per tant ens permet pensar en decidir sobre diferents temes a la vegada tots molt emocionants, no coincidents per dates i per tant possibles de realitzar tots ells. 

És a on sóc entre bastidors, preparant l'inici del Vol, d'un dels grans Vols, emocionat, emocionant, molt, més encara. 

MTB, MTB, MTB.

SLR

Hereu del meu, lligat ara sempre a la tija Moots. 


MTB, MTB, MTB. 

El SLR recordo com el vaig fer venir cap a casa, era cap a l'any 2003, crec recordar, era el meu seient, és el meu seient, també, també. 

Cercant el proper, perquè els de casa estan propers al límit. 

Aquest és un component molt important, quasi el més important després del quadre de la bike. 

SDG, WTB, Selle Italia noms que tinc a la llista de possibles candidats que han de ser els propers components de la propera bike Single Speed de casa :-)

diumenge, de setembre 06, 2015

Rodadores

És el què són la Spot Brand i l'Inbred, i ho són en representació nostra, i tant.


Avui un inici de la jornada a les quatre de la matinada, un inici del Vol quaranta cinc minuts després. A 18°C a la riera de Llavaneres a dos minuts de les cinc.


Hem baixat a Llavaneres amb les Lite, i les  hem tornat a portar des del Corredor  a Sant Celoni i d'aquí fins a ser propers a Breda, i en darrer terme per baixar de Santa Fe a on teníem fred, fins a Campins que tornava a fer calor. Els manegots no recordo a quin tram els hem utilitzat. 


Ens ha costat la primera hora, i per una confusió a SC hi hem arribat una hora abans, a les 7 del matí en lloc de les 8, i com que aquest matí no havíem esmorzat, ho hem fet un cop a SC. 


Sí que propers al Santuari del Corredor ens hem menjat un platan, i a SC dos panets i mig de Viena, i un cafè, i ja no seria fins a Arbúcies que tornaríem a esmorzar, torrades i truita d'alls tendres, per beure, jo no he begut des de SV fins a Arbúcies fora del cafè esmentat a SC, aigua, molta, vi amb gasosa, un cafè i un tallat.


Una pujada per Garolera ràpida, a on el color ha marcat el to de la pujada. 


Sense beure, sense menjar, un pas per Santa Fe amb una aturada per tornar a utilitzar les Lite, i des de Campins un altre cop sense elles. 


A SC hem aprofitat per menjar, una préssec i un tros de pinya. He begut,  sí ara ja sí des de SC a SV passant per Olzinelles, d'on no recordo massa bé res de la ruta. 


Sí que del pas per l'Andreu divendres avui la primera hora, i les darreres tres han sigut difícils de passar, tant que excepcionalment hem anat de Collsacreu a SV per carretera, passant per Coll de Pollastre. 

Equipats a part dels equipaments es esmentats amb les Sidi Dragon 2 blanques, mitjons Pearl Izumi, com també el mallot, culot i manegots, tèrmica sense mànigues de Gore, guants Hirzl, gorra Spok tota la sortida fins a Olzinelles, ulleres Photocromàtiques Limar, i casc Cratoni Terron. 

Sense incidències, sense coincidències, sense càmera de recanvi, amb eines, amb manxa, amb els llums en marxa de SV a SC, i un tram de la baixada de Santa Fe.

Com m'ha costa avui arribar a casa, OMG. Per una alimentació deficient, el préssec i la pinya no han omplert els dipòsits buits després de l'esmorzar d'Arbúcies. La fórmula ha sigut baixar el ritme a mínims  i arribar fins al Mirador a mínims.

Ara ja fins dimarts, perquè demà tenim descans, i ja no serà fins dimarts de ser que tornin els Vols.

MTB, MTB, MTB. 

L'Inbred ja no fa soroll, a Olzinelles he afluixat els pedals, els he tornat a collar i la bike ja no fa soroll, hauré de veure que passa, però l'Inbred ja roda silenciosa. 

Els pneumatics Maxxis Ikon EXO 3C TR volen, literalment, grans pneumàtics, molt bons pneumàtics, per a nosaltres, per a nosaltres.

dissabte, de setembre 05, 2015

Inbred a punt?


A veure, ferodes nous, cadena nova, pneumàtics nous, i ara el BB nou. 


Estaria bé poder rodar en silenci, clar que yes!


MTB, MTB, MTB. 


Si no és el BB el què provoca el soroll no passa res, recuperaré el vell que roda perfecte, no sé ara si silenciós, però girar gira rodó, rodó. 

Feia quan iniciava aquesta aportació una exposició de peces que he canviat, renoi, i els pedals, que porten tres mesos rodant, de fet quina seqüència de components que presenta aquest Drac, 

Hereta components mítics per a mi, de l'època Scalpel, seient Tune, la tija Thomson, de l'època Mojo, les rodes Shimano XTR, que bé que siguin UST, de l'època ARC, els frens Shimano XTR que frenen increiblement bé amb els ferodes orgànics, de l'època Superlight, la potència Syntace F99 de 110 mm i 6°, la resta, crankset Race Face, manillar Moots, plat HBC, pinyó Endless, tanques CarbonTi, direcció Cane Creek 110, tot del temps The Motivator :-)

WS

Sempre propostes interessants.


MTB, MTB, MTB.

divendres, de setembre 04, 2015

Reparacions

Dels genets, dels dos genets aquest cop.


Mirant de fer girar bé els rodaments del braç dret :-)

MTB, MTB, MTB. 

Ara després de la visita a l'Andreu venen 48 hores a on primer tindrem dolor, molèsties més intenses que les de la pròpia sobrecàrrega, per després millorar notablement fins normalment la total recuperació. Té de bo aquesta sobrecàrrega que després del breu repòs de la setmana passada, podem seguir pedalant, per tant totes les possibilitats estan obertes :-)

Inestabilitat

Que ja ens va bé el setembre si fem referència el temps. Ahir sota una pluja, intensa, també divertida, avui no anàvem d'hora entenen que passar a minuts de les sis del matí direcció a Llavaneres no és anar d'hora. 

Una sensació incial que ens ha indicat que les Lites eren les protectores d'avui, fins a la riera de Llavaneres, a aquest punt a 20°C, com 57' després, l'anada sota una lleugera pluja també, intermitent, directes a fer un Drac Major, i per tan dit i fet, i mai millor dit perquè després el pas dels minuts ens ha indicat que descansar uns dies del Drac ens ha impulsat a aconseguir millors temps de pas. 


Rodem sempre a intensitats moderades, per tan de fer baixar aquests temps de pas sempre és dins d'un ritme pausat.

Equipats d'estiu, avui les Dragon 2 blanques ja seques del bany de l'estiu d'ahir, mitjons, culot i mallot Pearl Izumi, tèrmica sense mànigues Gore, guants Hirzl, casc Cratoni Terron, ulleres Limar Photocromàtiques, i gorra Spok, equip que avui no ha arribat xop a casa, no dic de la pluja si no de la calor, diria que el primer dia de setmanes. Sense incidències, sense coincidències, amb llums sempre en marxa Cateye-Sigma Powerled, amb un mar pausat, sense menjar, amb aigua al bidó de més de 500 ml. sense beure però, sense càmera, i amb eines.

Anem a veure què ens depara el cap de setmana de MTB, perquè el pronòstic de demà és de pluja, i tenim ruta pel Baix Montseny. 

Avui tenim visita al fisió, dos braços drets endolorits marquen la necessitat, i hem esperat prou, quasi que estem al límit, límit.

Ara a minuts de dinar surt el Sol, fa uns minuts una lleugera pluja escrivia el guió del moment, ara no, ara un Sol que denota una lleugera fatiga mira de promoure la resta de la jornada.

El pneumàtic Ikon del darrera de la Spot Brand necessitarà d'una cuarta càrrega de líquid segellant NoTubes, i l'Inbred ha de canviar el BB, dret i esquerra, tot i rodar finíssim el crankset cal aclarir d'on ve el soroll.

MTB, MTB, MTB.

Avui hauria decidir el tema bateries, XL o normals, però decidir. 

dijous, de setembre 03, 2015

Silverado

La Yeti ASR ja el porta.


MTB, MTB, MTB.

Perquè un haurà de venir, de ben segur, per la nova, o per l'actual, però entre pocs, un el SDG també està a dins de la llista :-)

Riding in the rain

Curiós els canvis amb el pas dels anys, bé hi ha coses que es mantenen sempre, d'altres com és aquest el cas a on de ser sempre lluny dels dies de pluja, aquesta mateixa matinada mentre l'escoltàvem tot seguia el seu curs de les prèvies a l'inici del Vol.


Avui l'Inbred sota la pluja no feia soroll, ni la cadena ni el BB, senzillament era una bike silenciosa. Com frenen les pastilles orgàniques de Shimano, OMG.

Ara mateix llueix el Sol, de fet des que som a casa, després del Vol, obríem la porta del Mirador que sonaven les 8 al campanar de SV, és un gran instant aquest, el de mentre gires la gegantina clau del portal dels Dracs al compàs dels sons del campanar de SV, que el Sol s'ha fet el Rei de la jornada.


Quin canvi de to més dràstic, de rodar sota la pluja entre trons, a descansar sota la càlida mirada del Rei.

Una entrada a casa xops, però no amb la sensació d'anar-hi, ajuda molt el fet de a les sis del matí a la riera de Llavaneres rodar a 20°C, és a dir una temperatura que tot i ser 4ºC més baixa que la d'ahir al mateix lloc i hora segueix sent encara perfecte per rodar, i també que de cos la part del mallot motivat pel fet de portar la caçadora de Gore, la GT, anàvem totalment secs, i la prudència de pujar cap a casa sense ella per l'absència final de la pluja ens ha permès d'evitar la clàssica condensació de les jaquetes GT, per finalment  arribar únicament xops de peus, mans i culot. Jo m'he adonat que anàvem xops perquè un cop m'he tret les Sidi, els meus peus, els mitjons molls deixàvem les petjades marcades al terra del Mirador. 

Els Dracs descansen plàcidament al Mirador, jo vaig mirant de centrar les seves prioritats, pel què fa referència a les millores que poden rebre, no és fàcil, bàsicament perquè les modificacions comporten riscos, costa decidir quines són, quin és l'ordre d'execució d'aquestes prioritats. 

Cogs, bossa porta eines, la bateria XL pendent de fa uns dies. Els primers, 17-18-19, tot i que ho escric i penso que millor primer passem als 20 i 21 que ja tenim, els segons, les bosses Pedro's deteriorades per les campanyes intenses dels darrers anys, ara demanen un canvi obert a la possibilitat de poder transportar la càmera que ara descansa a casa, i en tercer lloc la nova bateria ara XL , no la petita/senzilla del Sigma Powerled d'origen que ha deixat de funcionar, i aprofitant la situació del canvi passaré de la petita a aquesta nova bateria XL per tancar el tema de l'autonomia justa en curses de 24 hores.

3 jocs de ferodes Shimano orgànics, 4 discs Shimano SLX CL, i un pneumàtic Ikon de 26" EXO 3C TR, necessaris, perquè de gomes de 26" ja no en tinc cap més, és a dir no tinc cap recanvi per a l'Inbred, la demanaré de 2.2 per garantir tant per davant que porto el 2.35 com per darrera que porto aquí sí el 2.2, de ser el 2.35 davanter el que falli, muntaré per sortir del pas el 2.2 que esmento, per posteriormet demanar el 2.35. No demano un 2.35 i un 2.2 perquè tot i fer-ho fins ara, vull mirar de respectar de no superar els 18 mesos d'antiguetat amb els pneumàtics de recanvi, motivat perquè mentre rodo durant l'any no em pesa aquest fet, però sí dins de la cursa de 24 hores, i per tant he de millorar en aquest punt, i les gomes per sobre dels 18 mesos de recanvi han d'anar destinades per rodar i prou, no per un cop ja estem dins de la cursa. Les que van muntades a les bikes en cursa després d'aquesta no duren mai més de dotze mesos, però les de recanvi sí. 

Tinc més temes pendents, però ara queden barrejats amb la construcció de les futures bikes, i per tant decidir l'arribada de nous components queda supeditat al criteri de si millor esperar ja a muntar nous components a nous quadres, i no als actuals. 

Avui sense incidències, sense coincidències, sense Drac, fins i tot sense tornar per Milans, això sí jo diria que hem navegat més que no pas ciclat en bike, quanta aigua, quanta aigua. I parlant d'aigua, amb aquesta omplint els bidons de més de 500 ml. sense beure, sense menjar, tampoc en portàvem, amb el mar com ahir, sempre amb els llums Cateye-Sigma Powerled en marxa, equipats 100% d'estiu amb la jaqueta GT de Gore.

MTB, MTB, MTB.

Com anècdota a esmentar avui han tornat a sortir les Shimano M230 de la Reina, era el dia ideal, pluja intensa, ha faltat escalar pels Tintorers per coincidir amb el fang, demà de ser el Vol un altre cop podria ser una bona ocasió per gaudir d'un bon festival de MTB a on sempre les M230 hi són, oh yeaaaaah!

dimecres, de setembre 02, 2015

XC70

Un no parar de cercar alternatives.


MTB, MTB, MTB.

Interessants, un fre el color vermell, no necessàriament, però d'entrada un fre per a mi. Com les XC90 en blau :-)