Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de setembre 08, 2015

2.0

Unes ja són a casa, fa mesos que roden, són properes, sí, però ara per ara darrera de les Shimano perquè a la Reina les Pearl Izumi li feien mal de bon començament, ara passats els mesos no, però penso, i no únicament fent referència a temes de bike, que un calçat ha de ser còmode sempre, des del primer dia, i més després de l'experiència de les Bont :-)


http://shop.pearlizumi.com/data/uploads/products/1000_1000/15115009_2IP.jpg



Pearl Izumi fa anys que fa calçat de MTB, jo fa uns deu anys vaig tenir unes Vagabond que van ser particulars, eren rígides, molt, no eren lleugeres, i les cintes per ajustar es descomposaven passats una mesos, va ser una experiència singular. Sense anar més lluny vaig tenir unes Specialized germanes d'aquestes, i amb el pas del temps seguien impecables però no eren còmodes, les dues propostes van deixar de ser les meves amigues, com les Bont passats uns anys que per a mi amb les dues esmentades podrien formar un conjunt que es podria dir Les Intractables


http://www.giro.com/eu_en/products/men/cycling-shoes/privateer-r.html

Avui les que sí són còmodes amb diferència són les Giro Privater, i molt lleugeres, molt còmodes des del primer dia, punt feble pel meu ús, la part del darrera, el taló, que tot i siguent reforçat, no ho és prou. 

De fet amb Sidi, les quatre que han vingut a casa sempre han fallat del mateix, en aquest cas de la part interna del taló, la que està en contacte amb el nostre taló, dic nostre perquè ha passat el mateix amb les dues Sidi de la Reina, i amb les dues meves, les SRS  i les Dragon 2.


Mentre escric aquesta intervenció tot indica que Giro hauria de ser l'aposta segura, tinc també com a candidates a les Mavic amb les imbatibles Fury, i Shimano amb les SH M315 aquestes les 315 ja no es fabriquen, i per tant les XC90 són l'opció actual, com a d'altres opcions de Giro, les Code, també les Gauge crec recordar diferenciades en el seu moment aquestes darreres dues bàsicament per la sola EC90 i EC70 respectivament, crec recordar. 

Divertida aquesta etapa calçat, a on primer he calçat els dos Dracs, i ara estic fent el mateix amb el genet, no amb la Reina ara per ara perquè Mavic, Pearl Izumi, i Shimano tenen ben protegida  aquesta posició. Important aquest punt, i espero aconseguir un resultat tan brillant com l'aconseguit amb els dos Dracs. 

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada