Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de setembre 16, 2015

90

Els 90, aquests anys un tram increible, ara ja quasi ni rememorable. Pel cas que ens ocupa el pes d'aquesta joia, segons el fabricant.


Em frena que no estic encara dins del tram mides de seients, sí que si són de carretera cal estar atent a la elevades allargades d'aquests. Sense anar més lluny a casa el seient d'origen de la Vicious és de carretera, és certament un sofa, però per muntanya, per aquest ús la sensació és de falta d'espai lliure, la percepció és de portar un seient amb un excés  d'allargada. I mira que no van escatimar recursos perquè és l'Arione de Fizik amb guies de carboni, lleuger, enorme, còmode, amb un preu estratosfèric, per sobre dels 300€,  però amb aquest excés per a mi d'allargada per a MTB. 

Tinc pendent tres cròniques dels darrers Vols, i també la presentació breu de les imatges dels diferents equipaments, tinc les noves tèrmiques, els nous mallots, el vell conjunt format pel mallot de Gore, i el culot Pearl Izumi, Alp-X i PRO respectivament, en darrer terme us presentaré el nou calçat, les Mavic Fury, que si bé són un encert, ja les tinc a casa, a mi com us vaig comentar el blanc, el color blanc per a MTB no el tinc com a color preferit, i aquestes perquè no recordava que les Fury tinguessin cap més opció que les grogues i les negres, jo vaig llegir únicamt Black, no White-Black. Però ara ja no tinc opció a canviar el model, ja no hi ha la meva talla, sí si hi afegeixo 120 euros més :-) puc tornar-les sense problena, veurem, però la pensada avui és que repetiré experiència, en menor grau, ara no són blanques, són negres i blanques, ara bé el negre és brillant :-( i a si no puc amb el blanc, amb el calçat brillant seria el segon motiu pel que no em decidiria per aquestes Fury, com?

Com us dic, veurem què decideixo, tot i que ara la pensada és que es queden a casa. 

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada