Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de setembre 06, 2024

PRO )

Darrera oportunitat de compartir aventures amb aquest equipament, en tot cas si aguanta tant com l’anterior disposo d'unes quantes estacions encara. Després d’aquest caldrà que tingui un relleu digne, que no serà fàcil.



Valorant l'arribada de quatre mallots nous del mateix model tots ells, per fer el rellleu dels Alp-X, no em decideixo però, lògicament em costa, també és cert que m'he acostumat a una cert ordre dels colors de la gama Alp-X, ni millor ni pitjor, la seva, i ara em costa seguir un altre patró, tant que miro els mallots nous els possibles candidats i no els sé valorar. Ni mànigues, ni bossses del darrera, ni com comento els colors tenen res a veure amb els Alp-X, que val a dir que les bosses del darrera de l'Alp-X són les millors que he tingut amb diferència, i que d'aquestes bosses amb els Alp-X no en tinc tres si no cinc.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada