Prou bé, a on aquest darrer Vol he anat sol, a un ritme segurament massa alt, però també està bé, un pas que tinc controlat al minut 60 que és un indicador de si vaig moderàdament bé, l'he coronat al minut 60, doncs això.
De blau ) |
Equipat amb Twin Six, C7 blau, Merit, i les extremes S-Phyre blaves també, i certament que prou bé, moltes coincidències, per uns Diada propera segurament, sense incidències, amb aigua bevent, sense menjar, amb llums sense funcionar, rodant just per sota dels 20ºC, fent el recorregut de sempre, és a dir una mica més exigent que el que estem fent darrerament )
Ara a la 37 un primer descans, el del dilluns, un segon descans, el de dimarts, i una programació d'aquesta semana que fa temps que no feia, com ho és mirar el pronòstic del temps per decidir quin dia descansar, que també entenc que amb la modesta seqüència que portem no té massa sentit però en tot cas indica una tendència molt guapa, dijous podria ploure puntualment, la resta Sol i altres dies núvols, amb una baixada moderada a l'hora que significativa de la temperatura, així ho tinc més que bé, si em decidís pels trenc d’alba els Ardent-C7 fent equip amb els nous mallots S-Phyre tots paravent podrien ser les Armadures de Gala ideals per la propera estació )
Mentre descanso de Vol, el migdia hi ha hagut Gran Vol de dues rodes, com sona, i el 104 ja és una realitat, un dia de transició si parlem de sensacions pilotant, pel fet de fer-ho acompanyat del pilot de l'ala dorada, feia moltes setmanes que això no passava, i ara per ara no puc seguir altres rodes, doncs la decisió de començar de zero a aprendre a pilotar em deixa lluny del pilotar clàssic, i encara més del pilotar que estic mirant de fer i que ja tenen els pilots amb experiència en aquesta per a mi nova manera d’entendre com s’han de portar els Grans Dracs de dues rodes de nova generació, de quines són les pautes actuals.
De fet vaig bé sol, i així ara per ara seguiré, principalment per com ho gaudeixo, tenint també present que el Destructor que m’acompanya m’agrada poder gaudir de la seva presència sense haver de notar la sensació rara que experimenten en coincidir amb d’altres pilots en notar la presència d’un colós com aquest, ja no et dic res quan torni a sortir amb dos Destructors, i un Gegant. El fer marca amb el qui, i als Miradors compartim les Corones de Granit amb les seves Naus Insignies per permetre els Vols, i Grans Vols, sempre de costat des del primer Mirador amb els Destructors de Murs, i amb l’arribada dels nous Miradors coincidint també amb la presència dels Gegants. Vàrem perdre és cert les Fades de la Foscor, o no doncs poden tornar de la mateixa manera que van marxar, com ara han marxat part dels Destructors i Gegants, i sé que aquests dos darrers tornaran, ho sé perquè no hi ha Miradors sense Pilars de Granit, i tampoc sense Destructors, i ara des de fa uns mesos tampoc sense els Gegants, és així, oi? i ara revisant aquesta intervenció tinc un dubte, doncs al primer Mirador no hi ha Gegants, sí les seves pedres de granit, moltes més que a la resta de Miradors, fet que podria demostrar que tot dependrà de la manera com ho miro, segur doncs si hi ha pedres de granit hi ha Gegants, les pedres les posen ells, no hi ha més, el Mirador mateix reposa sobre elles )
MTB, MTB, MTB.
Ve un segon mallot idèntic al que ja va aterrar al Mirador fa uns dies, curt i paravent, és a dir dos mallots iguals que cerquen començar el relleu dels Alp-X de tardor ))
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada