Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de setembre 19, 2024

3/3

A un Vol protegits sempre pel Destructor, i a on el ventet fresc que genera el seu pas ens permet rodar prou bé.


Alp-X/2in1/Merit/S-Phyre )

Equipats amb Alp-X i S-Phyre, Gore jo 2in1, sense Merit, amb les S-Phyre, jo negres. 

Sense beure amb aigua, sense menjar, amb eines, no he mirat la temperatura, en tot cas a l’hora de dinar rodàvem prou bé, sense incidències, sense coincidències, rodem segons el Mirador a espais molt solitaris, en tot cas els Gegants i el nostre Destructor fan que tot rodi, i de quina manera.

Els dos Dracs sense incidències de cap tipus, des de la darrera revisió van no bé, si no dins del tipus, dins de la esfera se la perfecció, si és que aquesta existeix )

Demà si ho tinc prou bé recolliré la comanda amb les tèrmiques noves, i els dos singulars mallots. Tinc ganes de veure aquesta nova generació d’equipaments, moltes. Si el mallot per la Betty fos, hi haurà una renovació i a l’hora una reducció complerta de mallots,  a on passarà a disposar de vuit mallots per realment combinar-ne sis, en el meu cas crec que aniré pel mateix camí, encara que jo també he d’aconseguir les tèrmiques noves, que no sé encara quines, i el mateix amb els mallots, si no ho aconsegueixo aclarir seguiré com fins ara una temporada més. 

MTB, MTB, MTB. 

He de decidir quin camí seguir amb les rodes que van quedar sense pneumàtics, i també fer venir alguns equipaments pels Grans Dracs de dues rodes, quasi idèntics als del Dracs, repara tubeless, talla cadenes, una clau d’estrella específica per l’eix del darrera de 25, curta, i que per l’altre extrem faci la funció de desmuntable, tot i que no el requeriríem, així com un kit per netejar la visera en ruta i un altre per netejar el frontal després d'una jornada de ruta, també un kit per netejar la cadena, i per afegir-hi greix. Ha de ser tot compacte doncs ha d'anar tot a la bossa única que porto. Valoro també si aconseguir  un conjunt d'alforges impermeables que la casa proposa d'origen. 

Quina Lluna la d'ahir a la nit OMG ))

Fa unes hores he arribat de veure el nou Gran Drac esportiu, senzillament no tinc paraules que defineixin com m’ha agradat, ara bé dit això, poder puc, ara el què no tinc clar és si m’ho puc permetre ))

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada