Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de setembre 02, 2024

Nou Drac )

Vaig revisar totes i cada una de les comandes, totes i cada una de les cistelles de preferits, i després de valorar, valorar i valorar quina via és la que crec motivarà més i millor al seu genet em vaig decidir pels components més fràgils, i més extrems a l'hora també, que per concepte fa que pilotar-la perquè l'haurà de pilotar si li vol treure les prestaciones requerirà de ser molt ponderat, menys com millor l'entengui, però entendre-la li caldrà d'un cert temps, però això com amb tot oi? 

Les dues Lynskeys sempre han tingut un punt que em genera cert temor, no recordo cap bike que l'hagi vist des d'aquesta perspectiva, cap, aquestes van ser les primeres, aquest nou Drac no transmetrà aquest punt hostil, sí que generarà una certa intranquilitat el seu propietari per la llum que desprendrà aquest nou Drac, una creació certament difícil de gestionar, és a on som amb tot, com més participatius, com més despresos, més incompresos som, i bé no podria ser d'altra forma quan construïm un nou Drac, el punt a favor és que el seu genet està dins de la mateixa dinàmica que us esmento així anem agafats fortament de les mans.

Tres comandes, a tres proveïdors coneguts forans els tres, no les he fet a proveidors propers dels Miradors perquè la demora d'una de les darreres comandes fetes a aquests darrers va ser tediosa, no recordo un proveïdor més lent, excepcionalment R2bike em va tenir quasi tres mesos així, i des d'aquella comanda del Hiplok D1000 que no els hi he demanat res més, i mira que en aquesta ocasió tenien una proposta molt interessant, molt però pensar amb tants components i repetir calvari D1000 millor que no, però Bikeinn amb les eines, renoi, renoi, renoi, quan va arribar la comanda finalment no recordava que la tenia pendent, ni a on l'havia de recollir, això també ens va passar amb la Transportadora de Dracs el 2006-2007. 

Així en principi  en menys de dues setmanes segurament ho tindrem tot al segon Mirador, d'aquest passarà al tercer i d'aquest darrer tornarà un altre cop al segon, com sona, i us puc dir que no podria si està en les meves mans sonar millor doncs porto dos anys donant-l'hi voltes a aquest singular Drac, i hi ha hagut moltes variacions-oscil.lacions, més encara, fins la que ha catalitzat en hores. 

Rodes, forquilla, transmissió, frens, pedals, manillar, i pneumàtic del darrera, tots novetats des del primer fins el darrer, tornarà a ser un projecte de dos models de pneumàtics això dins de la marca Maxxis, i tot plegat forma part d'una evolució de certa complexitat que ha derivat en una disciplina acceptada, no de bon grat per nosaltres però. 

No és a on era ahir, ahir estava dins de les 1200 de DT180 amb amples interns de llanda de més de 30 mm. amb pesos del conjunt per sota dels 1.700 g. que és un pes d'excepció per aquestes característiques, però amb aquestes amplades tenia previst un pneumàtic molt especial, finalment descarto aquesta via doncs la forquilla havia derivat també per falta de l'Enve Boost, R2bike diu que la té però ja hi som, cap a un concepte de 120 mm. per 650b a un quadre de 29", i aquí quedava tot frenat, el SAG d'aquesta proposta m'incomoda, de fet estava tan decidit que el segon joc de frens Sram Ultimate SL ja són al Mirador, i aquí es quedaran doncs no els muntaran, també m'havia decidit pel manillar Thomson de titani de doble alçada i d'una amplada pèrtiga i que tampoc serà. Tija, pneumàtic davanter, direcció, i potència, tots coneguts de casa, no dic seient perquè sols podia ser el selló, i ja és el quart cop que en faig venir un, i mira que tinc ara mateix set seients disponibles, quatre de coincidents, però els Gobi de carboni, i els Speedneedles meus, són això els meus, i aquest genet de com a mínim els meus atributs, com a mínim així el seu serà el tercer )

Ho dic en tercera persona , muntaran, perquè aquest Drac, el muntatge l'he subcontractat, per fer-lo jo havia de fer venir una llista d'útils que tinc però que no tinc a mà, d'haver fet aquest pas aquestes eines les hauria adjuntat al segon conjunt d'eines que anirà agafat de la mà de l'entrega d'aquest nou Drac, però el Pressfit, el purgat dels frens diferents, tot i que tinc el kit de purga nou, el tall i ajust de la forquilla nova, la regulació i ajust de la transmissió, el més dificultós per mi l'ordenació del cockpit, i la revisió-correcció de la tensió de les rodes noves de pocs radis, tot plegat, a part que és encara ara la meva assignatura pendent entre moltes, on  em deixo molts altres detalls que m'ha portat a aquest vell tram, el d'encarregar aquesta tasca, des del 2018 que no ho faig, excepte la DT del darrera de la Reina que vaig portar-la a ajustar d'un radi i aprofitant també vaig fer que revisessin el nucli, tot això en el mateix establiment que ara els hi portaré aquest nou Drac.

En tot cas crec que el conjunt serà molt xulo, si a sobre va bé ja serà de podi, i si no doncs el seu nou propietari tindrà una joia per a l'exposició i gaudi, i per poder admirar-la cada dia,  que també està d'allò més bé, oi?

I tant, ara ja amb les comandes pendents d'arribar l'emoció mou cada moment, renoi )

La nit de divendres a dissabte de finals de la 35 no podia dormir de les bones sensacions pel pas fet aquesta mateixa jornada sense dubtar en decidir finalment els tipus de bike, així doncs en els components seleccionats que venen a ser sense ser-ho un retorn al 2002.



El dissabte feia aquesta foto després de reordenar peces i caixes doncs és a on sóc previ a l'arribada dels nous components, únicament a la caixa més petita hi ha els components que em serviran, la direcció, la tija i potència, el BB, Chris King, Thomson, i Shimano respectivament, vull dir que la resta de components han de venir tots un altre cop doncs al final la decisió presa fa que els components com rodes, pneumàtics, manillar, frens, crankset, pedals, i en darrer terme la forquilla, no siguin els que ara requereixo, que bé tenir-ho clar, oi? 

MTB, MTB, MTB. 

Un cop finalitzat tot plegat, és a dir que tot el conjunt ja estigui a destí, ja publicaré tot el procés, o en el seu defecte la imatge del Drac acabat a punt de refer camí cap al segon Mirador.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada