Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de setembre 08, 2024

100 o 101? )

És que durant la jornada la pluja molt lleugera que va ser constant fins després de dinar, en arribar el vespre vaig decidir aventurar-me a fer un nou Gran Vol de dues rodes. No recordava que fos el 100, sí que hi vaig caure un cop ja estava un altre vegada al Mirador.

El fet és que passats els primers segons en mode 3 seguidament vaig passar a mode 4 i seguidament vaig decidir girar cua tornant al Mirador, de vespre, amb un terra poc definit vull dir no diferenciava les clapes humides de les seques, i uns pneumàtics extrems de sec sumat a un Gran Drac que pot ser molt contundent la decisió va ser prou prudent. 

El motiu bàsic d’aturar l’aventura després dels primers metres, va ser per un terra humit mentre es feia fosc, i no tinc experiència recent pilotant en moll. 

L’entrada inicial feia referència a que si bé el meu Gran Vol número 100 tenia una certa rellevància pel número, el 101 com a número també és molt xulo, oi? 

Equipat impecable pel què fa a seguretat, únicament per una Super Armadura de Gala de dues peces no era perfecte, però quasi )

Ara a pensar en una possible aventura que podria ser memorable per la 101, pel meu Gran Vol 101, fer-ho coincidir amb una tornada després de recollida del nou Gran Drac hauria sigut també memorable, però amb un sol Gran Vol no seria viable per recollir-lo, tres mínim del 101 al 103, segurament no cal.

Curiós també que coincideixen aquests 100 Grans Vols també amb els 10.000 Km, de fet d’haver fet la sortida complerta els hauria vist aquests darrers, així el no fer-la m’he quedat a 52 Km. En tot cas a la 101 que ja ha sigut en el moment d'aquesta intervenció he vist el "10001" Km. )


Pas Transpir ))

Molt content de com he anat confeccionant l’equipament d’aquesta vella disciplina, molt, quan veig l’espai on estan ubicats les Armadures i les Super Armadures la percepció convida a començar-pensar en una nova aventura, normalment però la pensada no va lligada a una sortida, sí que sense haver de coincidir passades les hores, o dies, fins i tot a vegades setmanes sense adonar-me’n ja estic dins del Vol, o en el seu defecte dins d’un Gran Vol, que bé, que bé, que bé )

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada