Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de setembre 16, 2024

2/4 a la 37 )

Pearl Izumi-Ardent-Merit-Lake )

Breu, no era el dia, i passada una primera estona he decidit desfer el camí, un equipament quasi perfecte però després de mesos no he sortit amb les S-Phyre si no amb les Lake i diria que aquestes darreres no han ajudat. Tampoc he repetit tram, sí conegut, però tampoc m’ha ajudat. He començat amb un cel tapadíssim, i amb aquestes condicions he tornat )

Sense coincidències, sense incidències, amb llums, sense funcionar, amb eines, amb aigua sense beure, sense menjar, no tinc tampoc la temperatura perquè el 520 ha deixat de funcionar passats els primers minuts. I jo certament que des de la primera pujada al Santuari que no anava tan despistat, aquella sortida va ser germana, no anava amb el propòsit de rodar cinc hores, ni de fer un Vol de intensitat, el 520 tampoc va funcionar tota la sortida, i les sensacions van ser rares, en aquesta darrera ocasió una mica el mateix, modificar la ruta, també sense tenir a punt el 520, sensacions a dalt del Drac rares, rares, un dia de Vols per aparcar certament, però diria que això ve del Vol anterior a aquest darrer, de la coincidència-incidència amb el mastí, i que en reiniciar el Vol ho vaig fer després d'una aturada de mitja hora a on de rodar de dia vaig passar a rodar de vespre, i les temperatures encara que moderades van baixar de manera important amb la caiguda del Sol, tot una mica descontrolat per diferent.  En  aquesta jornada que esmento en finalitzar l'aventura no vaig aconseguir aturar el 520 vaig pensar que ja ho faria un cop a dins del Mirador i no ho vaig fer, lògicament es va quedar quasi sense bateria, o aquesta entenc que va ser la seqüència que es va produir, en tot cas ordenat, ordenat no va ser el Vol, en cap cas, veurem el proper, que avui ja ús puc dir que ha anat bé però amb la presència d'una certa fatiga passats els primers cinc minuts que va ser present fins el darrer minut, renoi. 

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada