Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, d’octubre 27, 2017

I tan màgica :-)

Perquè haurà de rodar mínim dos anys més fent equip amb l'Inbred que segueix equipada impecable.


De mentre rodi veurem si ara que el quadre accepta la corretja dentada em decideixo a fer-la venir, la pensada és, ho fem? :-)

Tardor i coincidirà d’aquí a unes hores l’arribada de la Vicious als corriols del Montalt amb l’arribada de fa unes setmanes de les Falgueres Màgiques. Una qüestió que no m’inquieta però sí, però sí, per què a mi no m’afecta la Poció Màgica? perquè aleshores ho recordo tot fins a l’últim detall i evidentment pesa molt, que ja m’agrada, i tant, i tant.

He de veure si la unió del triangle posterior feta a partir d’un petit bloc de duralumini fa la seva feina i aguanta bé sense trencar-se, a mi em costa de creure que un element tan petit pugui fer tan bona feina. També em costa d’entendre que els quatre torniols que l’uneixen al quadre hagin de ser de ser de ferro sense protecció de cap tipus, no d’inoxidable, perquè les seves propietats milloren i molt vers als d’inox, ahir vaig fer la substitució. I també és nou per a mi un altre cop que la tendència a afluixar-se sigui tanta que necessàriament han de portar fixador sí o sí. El duralumini fa molt bona feina es veu en tracció, doncs a veure si aquest és el cas, i per si no aguantés ja hem pensat com tallarem la propera peça perquè sigui més robusta :-)

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada