Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, d’octubre 09, 2017

Maltese Falcon :-)



Avui per avui després de dos Vols, una proposta com aquesta està comportant que la seva arribada al Mirador té molt sentit.


No segueixen els canons XC d'alt rendiment, cert.


També ha demanat de certa dedicació, i de fet la nit de divendres amb la bike a punt per sortir el temps que em va requrir muntar les cales va coincidir amb unes breus però intenses pluges a SV.


Sortir al patí, i tornar a entrar tot seguit sota la pluja :-)

I sort que així ho vaig fer, perquè dues hores seguides de pluja així ho van certificar.


Més lleugeres que les Kestrel per a XC, siguent les Falcon per a un ús Enduro/ Trail, que bé.


Ara caldrà certificar aquestes primeres impressions, oi? :-)

El primer dia 70 Km, a tocar per haver-les cordat massa fort, vaig notar els dits adormits, lleugerement, després als darrer 15 d'aquest quasi 70 vaig rodar comodíssim, tant que vaig fer els estiraments amb elles, quan mai en tots aquests anys ho he fet així, sempre em descalço.


Al Vol del Montnegre respectant portar fluixos els cordons fent equip amb els Velcros senzillament tenint present que hi porto dos Vols i prou, ara per ara, sensacionals, caldrà però fer trenta Dracs, dues rutes èpiques per poder assignar a les Maltese plaça diaria al Mirador dels Dracs, crec, crec. 

Per creuar valls, per coronar turons, per rodar dins del flow he de treballar molt la comoditat, vull, vull. 

Li tocarà el torn a les Kestrel ara, si les Falcon deixen de sortir perquè de ser demà el Vol, que no ho sé, no ho sé, penso que les Maltese no cediran el pas, i de ser el Vol consolidaran un 3/3 dins del tram actual del Drac :-)

Dic no ho sé, perquè un lleuger refredat ronda, em ronda, i més amb una Reina sumergida dins d'ell profundament :-(

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada