Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, d’octubre 12, 2017

Demà ho veurem :-)

Ho dic perquè un quadriceps, l'esquerra avui m'ha indicat via una punxada moderada que el Montalt no li agrada.


També per un cop fort amb una matoll retallat baix ha coincidit amb el meu turmell, també l'esquerra, a veure a les properes hores a on sóc.

Un Vol de forces pendents, i com els Vols d'aquesta setmana avui també darrera de casa, el darrer?

Molltes sensacions, algunes intenses, copçadores fins i tot, i tant.


Els trams un noranta per cent de somni, i dins d'aquests les pensades Volen molt baix, molt alt, perquè no. 



He mirat de ser sempre molt proper al Mirador, per un programa del dia a dia que torna perquè ahir finalment no va ser, per tant avui al vespre tinc previst una anada amb la june a SC, veurem  sí és el dia avui, o ja ho deixo per demà a la tarda. 

La bike, bé, amb moltes ganes d'encarregar les dues noves, crec, però no tinc idea de com seran, ni de quines seran, avui mentre pedalava pensava una IF, i una UNO, després dues IF de cromo, després hi he deixat, pujava tot massa :-)

Equipat Gore, Alp-X PRO, I Alp-X 2in1, mallot i culot respectivament, calçat avui amb le Falcon, la resta com ahir.

Per beure, com ahir, i ahir no ho vaig esmentar, crec, 750 ml. d'aigua, per menjar res, eines totes a dins de la mini bossa Pedros de sota seient ,  sense incidències importants fora de les dues esmentades, coincidències, cap, amb la bomba d'aire de mà ben agafada al King Cage, amb llums sense funcionar. Pensava si el del manillar amb la seva bateria deixar-los al Mirador si vaig sortint al migdia, però segur que ho faig i decideixo sortir abans del trec d'alba, oi?

Una anècdota porto dos dies sortint sense punys de manillar, com?, dubtava mentre pedalava de què fer, i vaig decidir anar sense, i bé, encara no ho sé segur, és que ahir als primers quilòmetres les  dues cintes es van afluixar, i senzillament les vaig retirar, i vaig seguir pedalant sense elles, avui ja m'estava bé sortir així,  veurem, veurem.

Ara pendent del Vol per demà, de l'evolució a les properes hores de les dues incidències, i tant, però ja us avanço que ara mateix hi ha moltes ganes de Vols, oh yeaaaaah! :-)

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada