El migdia però ha marcat tendències, abans del Vol he fet comanda dels recanvis que necessito per la Longboard, cinta per tubelitzar, quasi 50 metres de 25 mm d'amplada, i una vàlvola de recanvi, també venen líquid de fre Formula Dot 4, i Shimano mineral.
Compatibilitats, Dot3-Dot4-Dot5.1 ho són entre ells, el Dot 5 amb cap, i el mineral va pel seu cantó. Alerta amb els líquids de fre, per manipular-los protecció pels ulls, mans i cal netejar les zones que contactin amb ell ràpidament. Més coses, cada dos anys els Dot han de ser substituits perquè perden les seves propietats, el motiu principal, és perquè agafen humitat, els minerals no tenen aquest proplema. Les antigues teories deien que els Dot eren més estables a altes temperatures, i per tant que l'eficiència de la frenada era molt superior en condicions extremes, ara no ho sé, Shimano és pro mineral de forma radical.
De l'Inbred també ve l'Ikon de Maxxis EXO 3C TR 2.35 pel darrera, gran pas, gran pas. Pensant, reflexionant el tema 27,5 Plus, és s dir en el meu nivel Hugo-Chronicle.
Avui he passat calor, tot i que el lleuger vent era fred, els 19°C a tocar de les dues a la riera de Llavaneres no es corresponien amb la calor que jo tenia pujant pel Tintorer curt, tanta que m'he tret la gorra Spok, des de Canberra al Mundial de 24 Hores SOLO a més de 35°C que no ho feia, he de pensar que avui lluny d'aquestes temperatures ho he hagut de fer per l'elevada humitat.
Amb eines, amb la bomba d'aire de mà lligada al King Cage, amb càmera de recanvi, amb lluns sense funcionar, beure, aigua del bidó de 500ml, sense menjar, amb llums sense funcionar. Amb el mar pacient mirant de fer venir el Sol a la seves lleres.
Equipat com ahir, amb canvi de colors del mallot Alp-X Windstopper Softshell sense les mànigues, avui blanc i negre.
MTB, MTB, MTB.
Ahir al vespre em vaig cuidar molt per mirar de repetir Vol aquesta matinada, sense èxit, avui miraré de fer el mateix, clar que yes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada