Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de febrer 29, 2016

Alp-X socks

Perquè fa anys des de l'etapa Scalpel que no feia venir mitjons d'aquesta casa, la Reina té el seu model concret de mitjó, una marca, Mavic, i un model molt concret, els Race.  

En el meu cas, per l'estiu tinc entre d'altres els principals són els de Pearl izumi, i crec que per una tardor, hivern i principis de primavera aquests mitjons Alp-X de Gore Bike Wear seran els encarregats d'agafar el relleu dels Sock Guy i els Endura, els que jo a les cròniques dels Vols en dic mitjons d'hivern


Els que venen ara cap a casa, he de dir, són els millors mitjons ambs els que he rodat mai, a excepció d'un joc que tinc de la SSIT de Verona, crec recordar que va ser aquest darrer 2015.

N'he agafat cinc jocs, els mateixos que vaig agafar Mavic Race per a la Betty d'estiu, i els mateixos que vaig agafar per a mi d'estiu de la casa Pear Izumi, els Elite. 

De fet el cinc està siguent el gran número quan parlo d'equipaments, i si no en el seu defecte els números impars, però aquesta ja és una altra història :-)

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada