Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de febrer 24, 2016

Bon temps

Que donarà per una bona crònica.


El 42x23, els dos 2.35, els XT, han transformat els Vols de bons a molt bons, una bike que anava bé, ara va molt bé.

La pressió inferior dels Ikon senzillament un bon equilbri, no diré el millor, no per res, perquè els 3.0 ara són els que tinc al cap. Segur que no seran, perquè per ser caldria accedir a una nova bike preparada per a aquestes rodes, noves per a mi, velles ja pel mercat. No tinc ara per ara un objectiu clar quan miro de definir la nova bike, puc afirmar sense dubtes que si fos avui seria una 27,5 +.

Dir això demà no sé quin serà el pensament, tinc una 29" per la demora d'una 26", la demora de la nova bike de 29" ha donat pas a pensar que una 27,5+ seria una bona proposta, tot tindrà la seva oportunitat, crec, crec. 


Equipat de tardor, però proper a la primavera. Sense incidències, ni coincidències, sense menjar, sense beure portant aigua al bidó de 500 ml CK, amb eines, amb càmera de recanvi, amb bomba d'aire de mà ubicada bé al costat del King Cage, amb un mar pausat avui també, 18°C a les13:52 a la riera de Llavaneres, 17°C  44 minuts després :-)

MTB, MTB, MTB. 

Pluja per demà?

No és important, tinc un bon equipament de pluja, pel fred fins i tot, però un lleuger refredat, molt lleuger m'indica que amb pluja sí, amb fred no, ara per ara. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada