Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de desembre 28, 2015

Temps de rearmar l'Inbred?

No ho sé, de sortir del refredat, he de confiar que d'aquí a pocs dies, jo no puc esperar tal com tinc ara la bike dos mesos més amb l'Inbred. Necessitaré refer els manteniments de la meva 26, o sigui que cadena, pneumàtic del darrera, ferodes i discs davanters, i posteriors, tots han de ser nous. Podria rodar unes setmanes més, sí, però no cal, i de poder ser millor fer-ho amb el calaix dels recanvis ple de gom a gom. El què no aguntarà dues setmanes més de tornar els Vols és el disc del darrera, el davanter no ho sé, crec que tampoc.

He insistit, concretament ahir al vespre ha posar-me en contacte amb el constructor HM, i ara per ara res de res, per tant respiri o no això avui per avui va per llarg, OMG, per aquest motiu vaig programant el proper manteniment de l'Inbred. La setmana passada creia que no caldria fer-ho animat per la proposta del constructor de la bike, ara però els trets no semblen anar cap a poder a curt termini resoldre, determinar quina serà la meva nova bike.

Aprofitaré ja que hi som per demanar la cinta segellant de les NoTubes Crest de la Spot Brand, ja els hi toca també ser renovades, com també he de fer venir dos litres de líquid segellant NoTubes, encara en tinc però la Longboard ja està seca, i l'Inbred quasi que també, això ja consumirà quasi mig litre de líquid segellant. A aquesta darrera esperaré a afegir líquid segellant a canviar l'Ikon per un de nou, de fer la comanda dels recanvis aquesta setmana, perquè si espero més no crec que l'Ikon actual pel fet de ser TR, és a dir no manté la pressió sense ell, aguanti. Per desgast uns dies més sí que podrà continuar, però els laterals presenten certa erosió, no en puc dir res negatiu, fins el punt de repetir pneumàtic i l'única millora serà passar a 2.35 i no mantindré el 2.2. Si un cop hi rodo amb el 2.3 el noto massa dens, que arrossega molt el guardaré com a recanvi davanter, i demanaré un 2.2, cap problema. 

De fer camí la bike nova necessitaré un kit de conversió per a Tubeless per a les noves rodes, si no també el necessitaré perquè crec que aniré gestionant tots els components, que ja fa anys que ho estic fent, però rodes, forquilla, direcció, el crankset, i el BB, queden pendents avui per avui, potència, frens, tija i seient en principi, fins i tot la boixa davantera i posterior ja les tinc però ara aquestes dues darreres de seguir amb el projecte 15x100 i 12x142 de ser aquestes no serviran per ser 9x100 i 9x135. 

Pel què fa al primer litre de líquid segellant quasi que ja haurà caigut si faig tots aquests manteniments. I ja no parlo de la Yeti ASR que ja necessita del proper canvi de pneumàtics, i per tant també de les dues càrregues pertinents de líquid segellant.

Hi ha més detalls de la bike nova que poden caure a l'Inbred que no són per a ella, però crec que si no hi ha notícies de la nova bike rearmaré de forma més sòlida totes les possibles millores a l'Inbred, ho escric i seguidament penso que no. El motiu crec que senzill ve marcat per una contradicció, el desànim, pel fet de no aconseguir concretar la construcció de la nova bike, i el segon per l'ànim de redefinir cada vegada que no tinc opció quina serà la propera candidata, a aquest ritme la sensació és inèdita, ja he tingut, deixa'm pensar, sí, sí, tres bikes americanes, i dues de franceses, tres de titani, i dues de ferro, està prou bé, de totes l'única que ha caminat bé, però jo no m'he decidit per un tema d'estètica és la Seven, el servei fins avui correcte, la resta, bé, sense arguments per fer el pas. Podríem dir, home si Seven sí que presenta un bon servei podries decidir-te per un quadre de la seva casa, és veritat, però hi ha el tema de l'acabat del titani que jo el vull mate i ells el tenen brillant, i també hi ha el tema de si vull una Seven, perquè per formalitat, si parlem de formalitat contrastada la primera candidata per a mi a data d'avui sense dubtes, Ventana, i passa com amb les Seven m'atura en aquest cas el material, l'alumini, vull ferro o titani, si més no avui, de seguir més dies no diré que no a les Ventana, i tant que no. Però avui encara estic per perseverar amb el tema de les bikes de titani o de ferro. Això sí, demà no ho sé, però avui estic molt decantat perquè la nova bike sigui 26".

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada