Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de desembre 06, 2015

3V

Tres Vols, a quin més singular, dos coincidint amb un cel ennuvolat, amb una visió de l'horitzó també singular.


A dos d'ells, els dos darrers amb nous corriols, un d'ells el d'ahir té un mot que el defineix, sensacional.


Equipat per a fred, però rodant a temperatures altes, no aquesta matinada a on a les cinc tocades de la matinada els 11ºC sense ser en cap cas fred no són els 18ºC dels dos primers Vols.


El dijous va ser increible veure els Tres Turons banyats de núvols blancs, també va ser sensacional decidir no fer un Drac, i fer zona Montalt, a on un nou corriol, breu però molt ben definit em va convidar a repetir-ho ahir, això sí ahir vàren ser per a mi paraules majors, no per disposar de molt temps, sí de més temps.


Ahir perquè divendres vaig descansar, vaig fer un corriol d'uns quatre quilòmetres a tocar del cap del Drac, com sona, i que gràcies al meu germà que em va comentar de la seva existència, ahir vaig decidir fer-lo a l'inrevés, és a dir no de baixada si no de pujada, oh yeaaaaah!


Com sempre tenia raó ell, era de baixada, sí, i per això em van faltar deu metres, com sona per no posar peu, a la propera miraré de coronar el punt més alt sense aturar-me. Em fascina rodar entre els pilars de granit receptors durant anys  dels Destructors de Murs abans que aquests decidicin protegir les dues Corones de Granit motors de principi de la Nau Insígnia, OMG.


Un dia ens aturarem a tots els llocs a on el Volar ha sigut agafat de la mà del meu Drac, clar que yes!. Ja fa uns anys que pel fet de tenir el meu Drac tinc el privilegi de gaudir dels Vols, a cada racó, a cada petit indret dels voltants de casa, omg, omg, omg.


Els equipaments els darrers dos dies ja amb la millor entre les millors, la jaqueta Xenon 2.0 AS de Gore, quin equipament, ahir al migdia la negra amb tèrmica sense mànigues de la mateixa marca, avui de matinada amb la blanca, amb tèrmica Pearl Izumi de màniga curta i el manegots de la mateixa marca, ahir amb els pirates de tardor, avui amb culot llarg per hivern extrem, provocada aquesta sortida per una humitat extrema intueixo jo, avui ja sí amb les botes Lake MX140, molt properes a passar a la reserva definitiva, perquè han de venir les noves botes d'hivern, també les noves Privateer R, i les noves Manta R, aquestes dues darreres per prudència seran mitjos, també vull que vingui un segon mallot Alp-X Windstopper negre perquè el primer no para de sortir, i si vull que duri caldrà que tingui ajuda. 

Ahir cercant acumular molt desnivell amb pocs quilòmetres, avui senzillament rodant de matinada per no disposar de més de dues hores, a on el trenc d'alba ha quedat lluny de la meva arribada, que ja està bé, que ja està bé.

Ara a minuts del darrer Vol, un cop ja esmorzat un pensament en ve al cap, demanar-li al meu Drac que em faci Volar, oi que sí?

MTB, MTB, MTB. 

Cada dia amb eines, amb càmera, amb aigua, sense menjar, sense incidències, sense coincidències, amb un mar tranquil, aquesta matinada nit amb un vent molt lleuger que m'indicava el to d'aquesta intervenció, la dels Vols amb el meu Drac, amb llums cada dia, avui sí en funcionament. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada