Avui equipat de tardor, lleuger, com ahir guants Hirzl, i tant les Privateer noves també. I el mallot millor l'Intermediate que l'Alp-X d'ahir, perquè avui a sis minuts de les dues 22°C a la riera de Llavaneres.
Quin plaer rodar en aquestes condicions de temperatura, quasi dues hores de bike gaudint des del primer minut fins al darrer de més a molt més, amb una arribada a casa sensacional, farcit de boníssimes sensacions.
La bike no frena, és a on érem ahir, no frena, i avui no tenim la bike nova, així què hem de fer?
Opció 1, fer venir discs nous Shimano SLX CL, quatre concretament, i quatre jocs de ferodes Shimano SLX orgàniques. Si demano frens ja demano dues cadenes de 8v, i dins de la mateixa comanda he de fer venir un nou Maxxis Ikon EXO 3C TR 2.2, i no sé si 2.35 i no 2.2 com porto ara i passar així a portar també darrera aquesta amplada, per què no? El 2.2 que porto ara sense estar al límit està avisant que ho estarà.
Opció 2, bike HM dels USA, de darrera generació, quan dic això ho faig fent referència a que és la versió més nova, més actual del mercat HM, però ja està fabricada, no la fan específicament per a mi, per tant el dia 2 de gener estaria a casa, però sense 12x142 mm. ni 15x100 mm. sense 44 mm. de pipa, ni 8-9 cm d'alçada d'aquesta, també sense el slooping continuat i accentuat entre el TT i els tirants, tampoc portaria el tub de fre posterior intern, ni podria seleccionar el color de la bike, ni el color del logo de la marca, ni tampoc disposar de la forquilla amb el tub cònic, ni el color de la direcció CK, tampoc podria contruir les rodes específicament com jo les vull, un conjunt per sota dels 1.400 grams renunciant això sí durant un temps, 24-36 mesos a aros UST específics, tampoc podria donar continuitat a la tija Moots de 27,2 mm de titani i que ara fa uns mesos que descansa i que tinc ben guardada esperant el moment, sí que tindrà lloc la potència nova, el manillar, i poca cosa més, els frens Formula R1 també podrien tenir la seva oportunitat, poca cosa més, sí que a canvi tindria les rodes entre les rodes del mercat, el quadre amb el material més vigent dels HM no inoxidable però quasi, la direcció també seria CK, la forquilla de la mateixa casa, no la que vull, en cap cas, preciosa sí fent equip amb el quadre, direcció i rodes. Tot no pot ser, si vull bike aquesta és una opció, l'opció real , no en tinc cap més.
Amb aquesta opció l'Inbred quedaria com la bike de l'Europeu de Finale 2015 tal com està ara, ni una coma més ni una coma menys.
Opció 3, bike HM europea, de ser aquesta tots els requisits que esmentava seran, tots, un detall termini d'entrega fa cinc dies, juliol, avui quan m'han contestat, setembre.
Bé no ho sé, ocupat ho estic, distret no, el dia a dia per sort ens té ocupats, un privilegi poder-ho estar.
MTB, MTB, MTB.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada