Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de desembre 12, 2015

Firefly+

És que és a un punt per sobre de les Firefly :-)


Molta història la manera de poder aconseguir definir aquesta bike, no únicament el biker, que també, no únicament el constructor que també, és el què indica, el què marca veure-la ara, notes de puntuació per valorar-la n'hi ha moltes, sí, variades, i tant, diferents, però aquesta bike no té una escala fàcil a on ser valorada.

Aquesta no és crec la seva primera Firefly, tampoc segurament la darrera, sí anem als pneumàtics ja en tenim per escriure una bona quantitat d'opinions, menys de 600 grams, laterals fins però no com els que més, sí lluny de la seguretat dels TR EXO 3C de Maxxis, crec recordar que comparativament són tan o més rodadors que els Ikon que us esmento, estic comparant els Notubes del 2009 a Finale, amb els Ikon d'aquest 2015, vull dir fa anys que no rodo amb els pneumàtics de la imatge. Però els laterals els maten, et fan patir d'allò més quan ja ets a dins de l'aventura. 

Els pedals, singulars, diria que perfectes si has de ser setmanes a dalt de la bike, segur que són de les millors propostes si aquest ha de ser el cas, dies i dies seguits a dalt d'aquesta bike en concret.

El Dura Ace de canvi, no ho sé, per ser anterior aquesta construcció al XTR electrònic? no és important, i menys en el meu cas :-)

La brida de seient Thomson d'inici costa d'aconseguir que faci la seva feina per una cabota de petit diàmetre, i feble pel què fa a el tipus de material d'aquesta no ajuda, però un cop la tens per mà és la brida de seient. 

La resta, quadre, rodes, frens, tot, senzillament estratosfèric, de fet el conjunt és d'una altra galàxia per a mi, insisteixo, per a mi, entenc que vista per sobre, una bike més, i més per ser tan neutra, però pel què fa a mi un  ot la defineix, increïble. Ara sí.

Particularment el quadre, bé podia posar excuses al to del titani, sí, fins i tot al reforç posterior sota pipa, sí, a la parcialitat dels passa tubs interns/externs, no seria però raonable per part meva, la valoració meva avui és que aquesta bike en versió Single Speed i algunes modificacions pròpies pel fet de ser la meva bike, inapreciables quasi a primera vista, i aquesta marca que jo fa uns anys hauria negat com a possibilitat, avui és una opció molt i molt viable per a mi. Evidentment ens separa una xifra important, sí, però no és una barrera impossible, quasi impossible sí però.

MTB, MTB, MTB. 

1 comentari:

  1. Avui penso en la xifra, i crec que la veig molt, i molt, i molt lluny del què jo em puc permetre, clar que si parlem del meu futur Drac :-)

    ResponElimina