Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de desembre 30, 2012

Pista d'entrada a Vols de Drac.

Anys rodant, menys entre Vols de Drac, i mai he entrat per un tub d'accés als Vols de Drac.

Ahir aturat vaig mirar a on érem el meu Drac i jo, i vaig veuré la pista d'entrada a l'espai de Cavallers de la llum, serà l'entrada de l'arribada de les Fades de la foscor?

Però mentre em pregunto això sé que el lloc per on volo amb el meu Drac és zona de Cavallers i de Fades, i si per mi és terra de somnis, punt d'enlairament als Vols de Drac, un lloc tan proper com un dels senders de darrera de casa, veure, compartir aquestes sensacions és un tram que serà de genet, no de genets, i si és de genets, aleshores la imatge encara té més sentit.

Dies de Single Speed.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada