Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de desembre 29, 2012

Equipaments

Pendents de presentar.

Els pantalons Endura d'hivern.
Els cascs Cratoni, els Terron.
La jaqueta Fusion Cross AS.

Tinc ja les imatges de detall dels pantalons, tinc també un primer tram dels cascs, i cap de detall de la Fusion.

D'uns dies, setmanes, d'uns mesos cap a aquí que un cop seleccionats els components, els equipaments, un cop fan entrada a casa van directes a l'estanteria, no a fer-ne ús.

El motiu crec que és pel fet que decidir-me, vull dir prendre criteri per seleccionar entre una proposta tan extensa de components i equipaments em requereix per les meves limitades possibilitats de criteri per una banda, perquè avui els productes són molt tècnics i els meus coneixements són els que són, i evidentment tinc unes lògiques limitacions de pressupost, que fa que quan crec que ja tinc clar el què necessito he de valorar si és el moment de fer la despesa.

El primer pas, entendre si el què necessito coincideix amb el què em proposa el mercat, en aquest cas la botiga de bikes ja és un camí laboriós, pel fet que en primer terme jo no tinc del tot clar què necessito, i si crec que ho tinc clar molts cops un cop ja m'he decidit, m'adono que anava errat de mig a mig i el pas ja està fet.

Per posar-vos un exemple, la jaqueta Fusion Cross AS en talla S em va gran, però hauria de ser una XS, perquè vaig decidir-me per una S?

Senzill, les botigues físiques tenen M, a la pàgina de Gore a l'apartat de talles coincideixo a la franja entre S i M, com havia de decidir-me per una XS?

Un cop vaig localitzar una talla S, després del viatge a l'Escapa per fer-me amb la Fusion en talla S i tornar cap a casa sense ella, va fer que un cop vaig localitzar la talla S, ara un cop a casa, després de rodar amb ella ahir, les imatges diuen, et va gran.

Cal valorar també, he de valorar el perquè va anar tan bé la visita a Chain Reaction Cycles, perquè vàrem poder emprovar totes les marques, equipaments, en les seves diferents talles, colors, i això ha fet, va fer, que l'equipament fos correcte, i dic correcte, perquè ara amb vuit quilos menys des de la visita a Chain la jaqueta no fa bé la seva funció.
Però en tot cas poder decidir sense presses, sense cap mena de pressa, i entre tota una gama complerta de talles i colors va ser la clau per passats els mesos, anys, seguir pensant que va ser una molt bona pensada.

Fora de Chain Raction Cycles, a la seva botiga física, no la d'ara, que és vint o trenta vegades la que nosaltres vàrem visitar, costa decidir-me amb les dues limitacions importants que tinc, dificultat per tenir clara la necessitat, pressupost ajustat, no és senzill per a mi decidir.

De fet la que ho frena tot és no entendre de manera clara que el component o producte, o equipament coincideix amb la meva necessitat, el preu si aquest primer punt està clar en el meu cas faig un cop de cap, però pels motius que us exposo normalment tinc molts dubtes sobre si és o no el què necessito, i amb dubtes sí que el preu passa a ser una barrera difícil de saltar-se, i més als darrers anys on cada euro val ara més de mil vegades el seu valor de fa uns anys, i sóc prudent en dir mil, hauria de dir 100.000.

Per aquesta relació 1a 100.000 costa decidir-se si no tens clar què estàs decidint.

Per què 1a 100.000 ja és un tema de feina, però us puc assegurar que és així, altre cosa el què pensi qui necessita aquest euro, que si us hi pareu a pensar realment el què necessita ara són 100.000 vegades més, i per aquesta falta de capacitat de ser realistes les botigues, el mercat que no veu al forat a on és no es desviu per aquest client, el veu en valor 1 no com l'hauria de veure en valor 100.000.

Quan volgueu fem una ponència entre els millors distribuidors, millors punts de venda i nosaltres i crec que serà d'allò més positiu, i ja que hi som fem-ho amb persones, empreses de la zona i així automàticament ens en veurem beneficiats tot seguit, nosaltres en primer terme i ells, i no oblidem que nosaltres també som ells, quan passem a parlar de les nostres feines i no de la nostra passió.

Dies de MTB.

El què us deia preparant les presentacions dels equipaments.

Hauré d'anar pensant a posar-los en funcionament.

MTB, MTB, MTB.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada