Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de març 09, 2012

Sortida dijous BO.

S'acosta la data SSEC 2012, mtb, mtb, mtb.

I els preparatius també.

Ahir casc, ja a can BO, equipaments, els primers que ja fan camí, els segons pel Roc caminant.

Sabatilles amb sola de goma, també, blanques i negres no, negres sí.


Ahir quatre singles, anem fen cua,  en serem dotze, dotze Single Speed, dotze  bikes representant a la nostra nació, mtb, mtb, mtb.

Qui pot dir que ha representat esportivament a la seva nació?

Nosaltres sí, a la SSWC, i ara a la SSEC.

Ahir quatre Single Speed, pedalant, preparant un europeu, el SSEC, i tant que sí.

Tenim un  petit projecte, un bon projecte fer país a on anem, dia sí, dia sí, dia també, fa més de mil anys que ho fem, mtb, mtb, mtb.


Sóc jo? no segur que no. No baixava tant, i tant que no oi que no?


Ahir un gran dia de MTB.


Una magnífica sortida de senders,  i més senders, i més sender, un no parar entre corriols, i un ritme divertit, molt, com pedalen a can BO, com pedalen aquests saltencs, mare meva com pedalen aquests saltencs, quin nivell. Un guia que ens va portar pels millors senders de la zona, en Narcís, que tot i refredat com estava ens va portar a un ritme exigent, molt, però emocionant, i tant, per un puja i baixa descomunal.


A la darrera baixada, a la darrera pujada, en Narcís ens va avisar, mare meva, la baixada puc no recordar-la, que sí, però la pujada deu meu, deu meu, deu meu, de les millors que hem fet en temps, en temps, llarga, eterna, sensacional, corriolera, i a on cada cop venien per darrera els BO, fins a deixar-me no diré lluny si més que els cinc segons de seguretat baixant, i pujàvem, no pas baixàvem.

Tindrem una gran SSEC, tenim un grup de bikers posant-se a punt per a fer-ho bé, i tant que sí.

Incidències cap, això sí la bike d'en Mateu, posant-la a punt, res més.


Quina elegància a Salt.Un estil un camí, una ruta divertida, i no parlo de la sortida que també.

Quina bike que porta en Mateu, quina bike, entre moltes a la SSEC,  tres seran reines entre reines, Spot Brand, Niner-Guilleries, i la Vicious, i no per ser les millors que no ho sé, i si fos el cas tampoc ho diria, si no per les particulars personalitzacions, i tant que sí.


 L'has de mirar Mateu, perquè és preciosa.  La teva creació, mtb, mtb, mtb.


Quina manera de pujar. Posar peu pujant i tant que sí. Mig metre i era a dalt, però és que literament, no podia més, com el Balboa al primer dia corrent a les escales.


Queda clar que em vaig deixar els mitjons oi? Com em va picar el plat a aquest lloc, sort que el meu és com disc de tall, i tant que sí, res de mecanitzats.

Equipats de tardor amb una mig dia de 10/10 per pedalar.

Eines les de sempre, i avui les hem utilitzat, per a ajustar l'EBB de la bike d'en Mateu.

Coincidències cap.

Un dinar BO, després de la sortida, mtb, mtb, mtb. 

Amb aquestes ganes gaudirem del millor europeu, del millor, hi som, hi som en camí, perquè i no em cansaré de dir-ho perticiparem a un europeu, com sona, i com a país; CATALUNYA.

Anys de feina, anys de camí, som-hi, som-hi, som-hi.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada