Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de setembre 30, 2024

Entre clàssics )

Fet, ara ja podré triar entre tres suits,  i dos equips de dues peces, en conjunt  disposo de cinc Super Armadures de Gala, un petit privilegi, ara els suits són majoria )

Hauré de reflexionar perquè sense haver decidit encara si la nova Super Armadura es quedava, un clàssic d'una peça pel color i per la seva construcció,  mentre ho valorava ha caducat el termini per poder-la tornar de noranta dies, de fet ho va fer fa cinc dies. 

Podria haver tingut la sensació d’haver perdut una opció pel fet de no poder-la tornar, però ahir el vespre estava molt content d’haver-me quedat aquest nou equipament de concepte més clàssic. 

Aconseguir una Super Armadura més flexible  a nivell de cadera a l’hora que segura en el seu conjunt, i majoritàriament de color negra l’objectiu de tot plegat. A partir d’aquí el que es tracta ara és de gaudir de l’adaptació de cada una d’elles a la meva morfologia, i perquè això sigui així caldrà aprofitar cada oportunitat que es presenti per pilotar el Gran Drac de dues rodes. 

Avui he sortit amb el nou equipament de gala, curiós, molt diferent en comparació a cap dels equipaments que disposo. Més flexible, crec, o si no flexible d'un tacte que no en tinc referència propera, sí si faig referència al meu darrer equipament d'aquestes característiques de finals del sXX.

Curioses les sensacions, lògiques també, a cada dia que passa a l’hora que recupero per una banda velles experiències i per l’altra també en descobreixo de noves, aquestes darreres són les tangibles perquè les velles conegudes reviuen molt lentament en fines capes que únicament amb el pas dels mesos sóc capaç de poc a poc adonar-me que les tinc, però les noves tenen una resonància que les fa les principals protagonistes, que no és així doncs l’experiència formidable d’un Gran Vol de dues rodes ho és per el conjunt de totes elles, sense cap mena de dubte.

Avui vaig a veure el Gran Drac de dues rodes de Mandello del Lario ) 

diumenge, de setembre 29, 2024

1/2 a la 39 )

Dilluns descans, dimarts Vol, veurem a on anem aquesta setmana )



Avui Twin Six, Gore, jo 2in1, sense Merit, S-Phyre. 

Eines, sense incidències, ni coincidències, amb aigua, bevent, sense menjar, amb llums sense funcionar, no he mirat temperatura. Un Vol molt prudent, i a on els Dracs han funcionat per sobre de 10 )

MTB, MTB, MTB. 

Seguim el fil de les diferents comandes dels components i eines que voldria portar a les rutes més llargues, i que un cop les disposi també vindran per les curtes. Ara així estic esperant la comanda que porta part d’aquests, la resta de la comanda com us esmentava ja està també fent camí cap al Mirador, proper a aquest. 

Eines, el conjunt complert per fer els manteniments encara està pendent, i tampoc ho vull demorar, encara que mentre escric em queda més proper poder portar a terme fer venir les eines dels Grans Dracs de dues rodes en primer terme que se segur que es queden, i esperar pel què fa a les del Gran Drac més esportiu, a definir doncs quin serà el proper pas, doncs dependrà de quina és la decisió vers aquests, vull dir si seguiran o no als Miradors, de fet la decisió que marxin els tres primers està presa ara falta anar veient quines sensacions tenim en gestionar els primers compassos en portar-ho a terme.  

dissabte, de setembre 28, 2024

Mini kits )

Les dues comandes amb els útils per portar de ruta concretament amb dues eines molt concretes, i els dos kits de viatge, ja estan fetes, i les portaran aquesta vegada a minuts del Mirador que bé. 

Una primera tardarà unes setmanes doncs el proveïdor és aquest nacional que us vaig esmentar, i estant proper sempre tarda molt, passa molt això, tant que fins i tot entremig l'he d'anul·lar o ja l'anul·len ells, perquè el temps de demora pot arribar a ser preocupant tant que com us esmento a vegades ja no arriba, això sí són formals amb els abonaments d'aquestes comandes fallides, repeteixo un altre cop comanda amb ells perquè em pot a vegades la proximitat que té dels Miradors. 

Vénen la clau de l'eix del darrera, aquesta una petita joia, també un mini kit per netejar la visera, i un altre kit per reparar els pneumàtics Tubeless, i la segona comanda porta el petit tub de greix per la cadena que incorpora un respallet a la sortida del tub, un talla cadenes força compacte que té molt bones puntuacions dels ususaris, i un kit també de primers auxilis.

Aprofitant també,  a la segona comanda hi he afegit altres utillatges de reparació però no pensats per viatjar si no pel Mirador, així està venint un rodet per facilitar la neteja de la transmissió i poder posar el greix a la cadena amb molta més precisió. Un altre dia ja us exposaré aquest mot referit a la cadena, perquè sense acostar-se al tema nº1 el dels pneumàtics, sí que és un aspecte que dóna per molt ) 

Un altre aspecte que encara he de valorar és el kit per netejar la Super Armadura de Gala, ara per aquesta al Mirador utilizo la baieta tipus Vileda humitejada amb aigua tèbia, us vaig esmentar amb aigua calenta sense especificar més, no pot ser massa calenta doncs seria contraproduent per la pell de la Super Armadura, hi ha propostes d'utilitzar tovalloletes dels nadons perquè en ruta de més d'un dia pots no disposar d'aigua quan la  necessites, en aquest cas la neteja de fer-la sempre la faig un cop finalitza el Gran Vol, un cop a destí, així normalment sempre disposaré d'aigua. 

Veurem, si no he de fer venir un kit específic sí que requeriré però d'una bossa específica on portar el estris de neteja, concretamente dues bosses, una que agrupi els estrís per la neteja de l'equipament i una segona per els útils de la neteja de la transmissió, aquesta darrera ha de ser una mica més robusta i molt hermètica doncs estarà en contacte amb els altres equips de viatge, també s aquesta darrera hi afegiré uns guants de treball com els que utilitzo per les reparacions dels Dracs. 

Demà podria haver-hi Gran Vol de dues rodes, que seria el primer des del dia nou )

divendres, de setembre 27, 2024

Seqüència )

En arribar al Mirador després d'un Gran Vol de dues rodes l'ordre que segueixo per guardar-acondicionar la Super Armadura de Gala és aquest, guants fora, em trec el casc, sota casc, protector de coll, el calçat,  la Super Armadura que deixo al penjador específic de la marca primer al quartet de l'entrada, i em quedo amb el sotomono i mitjons. 

El primer pas que faig és netejar el casc, començo per la pantalla, amb aigua calenta i amb les puntes dels dits directament per mirar d'evitar fer ratllades, i seguidament amb un raspall de dents moll repasso les entrades d'aire del casc, i finalment l'asseco amb una tovallola específica molt amorosa. 

El segon pas és netejar el calçat, ho faig amb una tovalloleta tipus Vileda humida amb aigua calenta, aquesta tovallola la utilitzo únicament per el calçat. 

El tercer pas amb una altra tovalloleta específica humida amb aigua calenta netejo la Super Armadura, començant per tot el frontal de cap a peus, i després faig el mateix amb el dorsal, i en darrer terme jels guants.

D'aquí directament passo a guardar tot l'equip al concentrat vestuari, el primer que guardo és el casc doncs per prudència miro de retrassar tot el què puc la inevitable caiguda que vindrà d'aquest, després guants, sotacasc i el tapacoll, després el calçat, i en darrer terme la Super Aramadura perquè és la més pesada i la porto sola com el casc, en primer terme aquesta darrera la deixo reposant indepentdent de les altres, ho faig així primer perquè s'assequi la humitat de la neteja portada a terme, i segon perquè tot el frontal quedi a la vista, doncs passades unes vint-i-quatre hores la torno a revisar, i netejar seguint el primer procés d'acondicionament doncs amb la primera neteja mai em queda prou bé, així amb la segona neteja dono per finalizat aquest procés. La diferència és que aquesta darrera neteja la faig des del vestuari on hi ha tots els equipaments, amb més llum natural, mentre que la primera la faig des d'un petit espai al costat d'on reposa el Gran Drac de dues rodes. Portada a terme la segona neteja la deixo reposant unes hores separada encara de les altres Super Armadures, per seguidament passades aquestes penjar-la al costat de les altres, i a la dreta del tot de les altres Super Armadures, en aquesta posició concreta sempre per tenir clar que és la darrera que ha sortit, és a dir la propera que sortirà serà la de l'esquerra del tot, curiós perquè amb les Armadures de Gala ho faig a l'inrevés, la darrera que ha sortit va a l'esquerra i la propera que sortirà  és al de la dreta del tot. 

Hi ha forces excepcions a l'equipament que sortirà en el proper Gran Vol doncs no en sé el motiu però hi ha dies que l'equip que em tocaria portar no és el que selecciono, però de ser aquesta la situación, sempre és entre la de l'esquerra del tot i la del costat, no les dues darreres que han sortit que descansen a la dreta de les dues primeres. Normalment em frena uns segons la decissió de si un dos peces o una sola peça, sempre hauria de primar equipar-me amb la d'una sola peça, però no sempre segueixo aquest criteri.

Afavoreix la diversitat aquest fer esmentat doncs si únicament surto amb els suits redueixo les opcions a dues Super Armadures de Gala, no quatre, o tres i cinc si es quedés finalment el suit negre pendent encara de decidir si marxa o no.

Finalment un cop fets tots aquest passos em trec el sotomono i els mitjons. 

Amb els guants, casc, el sotacasc, els mitjons, i fins fa poc el sotomono també, no em cal un ordre a l'hora de guardar-los perquè utilitzo un equipament per a la primavera, l'estiu i la tardor i un segon conjunt per l'hivern. Ara però amb els dos sotomonos per les tres estacions més suaus sí tinc un ordre, curiós també perquè segueixo el criteri d'ordre a l'inrevés una altre cop que les Grans Armadures de Gala, el de l'esquerra és el darrer que ha sortit, o millor dit serà aquest l'ordre que seguiré perquè el segon sotomono no l'he estrenat encara. 

Entre Gran Vol i Gran Vol normalment hi ha forces dies entremig i tinc temps suficient per fer la rentadora en el període que hi ha entre sortides, la faig dels mitjons, sotomono, sotacasc i el tapacoll. Encara que no sempre tinc aquesta seqüència de neteja doncs en els Grans Vols d'una hora tocada si no ha fet calor espero un parell de Grans Vols més per rentar-los, aleshores únicament els ventilo unes hores per seguidament guardar-los al seu lloc. 

De fet fins fa poc estava més estona preparant les prèvies, i les de després del Gran Vol que no pas el temps que estic pilotant, doncs encara faltaria descriure el temps que estic netejant i posant a punt després de cada sortida del Gran Drac de dues rodes, que com us esmento sempre ho porto a terme després de netejar i guardar l'equipament, vull dir no ho deixo per un altre moment, de 104 Grans Vols un sol dia ho vaig fer passades unes hores, la resta dels 103 quan he tancat el llum de la comprimida sala on dormen els Grans Dracs és quan he finalitzat el reacondicionament del darrer amb el que he arribat al Mirador ))

Cal veure que estem a dia 27 i la darrera sortida que he fet va ser el dia 9, hi ha Gran Vol de dues rodes si hi ha el moment que em convida a fer-ho, si aquesta circumstància no es dona el tram entre Gran Vol i Gran Vol és va espaiant, quan passen masses dies però miro de sortir per no perdre massa la fluidesa adquirida o per veure a on sóc vders aquesta, tot i que darrerament quasi que em va millor haver sortit espaiadament entre Grans Vols doncs el flow des del primer dia que es va fer present i d'això fa molt poc, però a cada dia que passa fa una mica més d'acte de presència, uns minuts més, molt breus cert o així ho visc que ve a ser el mateix però que són molt satisafactoris, i aquest darrer aspecte el de la presència del flow em recomforta molt, diria que com més relaxat estic abans de l'aventura més respiro-gaudeixo d'un cert estat de gràcia a l'hora de pilotar. 

Amb totes les modalitats, Dracs, Grans Dracs de dues rodes, i el més esportiu no surto mai per assolir un estadi de tranquil·litat, aquest bon estadi l'he de tenir abans de sortir, si no no hi ha aventura, doncs si no per mi la sensació d'un possible risc m'incomoda molt.

Aquesta setmana he rebut una proposta d'un nou candidat de Mandello del Lario, i ara he de fer coincidir agendes, veurem ) Serà a la 40 ja he concretat dia i hora, que bé. 

dijous, de setembre 26, 2024

Nou Drac )



Fa res us esmentava que havíem recuperat les pressions de MTB, i amb aquestes hem tornat a entrar al tacte del conjunt de les nostres bikes, de les nostres aventures anteriors al 2009, vull dir sense objectiu podem-podríem ser a dins dels Vols, i poder fer-ho va agafat de la mà d'aquest aspecte tècnic dels penumàtics, comprendre una mica aquests va agafat de la recuperació d'un tipus de Vols que fa anys que no practiquem, i a on l'arribada del nou Drac al segon Mirador, ja hi han arribat les tres comandes que teníem pendents està obrint la porta a aquest vell-nou tram dels Vols, anteriors al 2009, i per tant segurament propers al 2006, vull dir anteriors a la preparació dels SOLO, etapa aquesta amb les ASR-SL que marcaven des del 2003 el to de tot plegat, el gaudi el N1, i ara passats els anys la nostra forma d'entendre els Vols és una altra, millor segurament no, sí diferent

A veure, no sé si consolidaré, consolidarem aquesta més que fantàstica possibilitat, siguent això una posibilitat i prou, ara primer decidir recuperar-la, entrar a aquesta zona dels Vols, el punt N2 del tram requereix d'una forquilla diferent de les actuals, en aquell tram una Fox amb un tacte de mantega, de 140 mm passada a 120 mm.  amb aquesta combinació de pneumàtics/ASR-SL/Fox 120 mm. vaig fer el meu millor Roc Marathon, el Roc de les bones sensacions. 

MTB, MTB, MTB.

De fet en el moment de revisar aquesta intervenció el nou Drac ja és a destí, d'aquí la imatge. M'he saltat el pas de l'arribada de cada una de les comandes, no passa res és més guapa aquesta, per a mi també emocionant, molt )

dimecres, de setembre 25, 2024

6/7 a la 38 )

Millor que cap dels pronòstics possibles, i no en tenim cap, referit a objectiu SOLO, doncs el que teníem queda descartat, ja passem de ser al 2025.



Equipats de Pearl Izumi, de Gore, jo Ardent, Merit, i S-Phyre.

Eines, aigua sense beure, sense menjar, sense coincidències, sense incidències, sense mirar temperatures, amb llums sense funcionar. 

Un cop a dins de la 39 a tocar de la 40, l’objectiu ens ha quedat a tocar a l'hora que tant però tant lluny que seguim per un tram a partir d’ara sense dates, fent i prou, i és evident que si mirem la freqüència vers les circumstàncies que l’han envoltat diria que portem un molt bon promig. La diferència entre ser-hi o no en el nostre cas és molt prima, hi estem a tocar constantement doncs d'on som ara a on hem de ser per entrar a òrbites dels SOLO és un petit clic, amb les freqüències actuals estem a res de poder entrar, que no comporta en cap cas de consolidar, sí de disposar de l'oportunitat.

MTB, MTB, MTB.

dimarts, de setembre 24, 2024

Preciós )

I espinós a parts iguals, és el tram, certament, venint del període que venim tots prou però que prou bé.





Dilluns descans, a veure, ahir un dia característic de l’estació a la que hem entrat, preciós. 

MTB, MTB, MTB.

Ahir també vàrem girar i girar sobre el nou candidat per Grans Vols esportius, en tot cas un tram molt xulo tot plegat )

dilluns, de setembre 23, 2024

Hidratació )

Per netejar la Super Armadura de Gala, ara per aquestes darreres un cop arribo al Mirador utilitzo una baieta tipus Vileda humitejada amb aigua tèbia, encara no he aplicat mai el líquid hidratant que et proporciona el fabricant. S'hauria de fer segons indica aquest entre un i dos cops l'any, jo avui per avui des del primer dia únicament faig la neteja passant suaument un drap esmentat després de cada Vol, així miro de tenir ben controlat l'estat de cada una de les Super Armadura de Gala, i mentre piloti en les condicions actuals únicament aniré aplicant els productes per rehidratar un cop l'any, o una mica més, doncs alterno quatre equips, i si es quedés finalment el mono negre que està pendent de si el torno, en tindria cinc, vull dir que surt cada equip unes deu vegades l'any com a molt i les condicions a excepció d'una vegada de 104, 103 han sigut en condicions de Sol, amb aquesta freqüència d'ús i pel seguiment exaustiu que faig rehidrataré amb aquesta freqüència d'un cop per any o fins i tot cada any i mig. 

El primer equipament, el de cangur té ja quatre anys i encara no ho he fet, per excessiva prudència segurament referida aquesta a mantenir el to del color i la transpiració d'aquest, i ara per ara no ho fet  doncs no presenta simptomes de sequetat ni de rigidesa, a l'inrevés ha guanyat molta elasticitat i flexibilitat, de fet totes i cada una de les Super Armadures han millorat aquestes dues característiques exponencialment com més van sortint, totes han seguit aquest procés, i presenten millors prestacions segons l'ordre d'arribada, entenen que les primeres que van arribar són les que més han sortit, així  la primera que va arribar al Mirador és la que més ha millorat, la darrera la que menys doncs com us esmento a cada Gran Vol millora l'adaptació al cos de la Super Armadura, no per temps necessàriament si no per ús doncs com més la uitilitzo més s'adapta. Hi ha una excepció que és la de cangur que tot i ser la primera en arribar ha sortit menys que la segona. 

En tot cas ara caldrà valorar si la quinta Super Armadura es queda o desfà camí cap al proveïdor.

  


Ahir va ser una jornada de reflexió sobre la decissió de si fer venir el nou Gran Drac esportiu, ho fèiem  mentre traspassàvem fronteres, i no és metafòric )

Finalment ahir també hi va haver Vol, el sisè, que bé, que bé )

MTB, MTB, MTB.  

Que diferent, un horitzó creixent poder utilitzar a aquest espai el mot hidratació referit als aspectes esmentats )

diumenge, de setembre 22, 2024

5/5 )

De groc amb Gore , increible aquest mallot nou, i jo de negre i blanc amb Pearl Izumi, de culot Gore, i jo concretament amb Ardent, sense els Merit, amb les S-Phyres negres.



Tornant un altre cop a la ruta original, entre ermites, no totes, de cinc, dues, per metres però dues, no cinc, caldrà veure si hem de refer pas entre elles, perquè segurament fer-ho implica de fer menys de tres quilòmetres, un punt per valorar.

En tot cas ahir no vaig pensar en variar la ruta dins del Vol, de fet aquesta pensada la tinc de cada tres dies dos, però el treball de l'autocontrol per priorizar que cal consolidar primer imposa el criteri a seguir de no allargar els Vols. 

Uns Dracs que roden bé, uns equipaments que funcionen bé, un entorn que ajuda, l'arribada dels Gegants, el to dels sempre presents Destructors, tot plegat fa que estiguem entre Vols, no sempre a dins, sí rondant, que bé.



Amb eines, amb llums funcionant el posterior, amb aigua sense beure, sense menjar, sense incidències, sense coincidències fora de la de la imatge, rodant per sota dels 20ºC equipats 100% d'estiu.

Valorant com fer el proper pas referit a la zona dels manteniments, ja fa forces dies de l'arribada del terra de goma d'aquesta, com de l'arribada de les noves eines dels Dracs, ara hauria de fer venir el carro d'eines i/o el banc de  taller amb les mampares per posar-hi part de les eines vistes. 



També he de fer venir més estanteries amb rodes doncs a on hi tinc les que ja disposo on hi guardo ara les eines, tots els components dels propers nous Dracs, no els nous Dracs, com tots els estris de neteja de tots els Dracs i Grans Dracs, i a on ja hi ha el calçat de mtb a les seves caixes des que vàrem decidir sortir amb un sol model, hi vull posar aquestes noves estanteries amb totes les caixes transparents on hi ha els equips guardats de les properes estacions, és a dir al vestuari únicament hi vull els equips que estem utilitzant dins de l'estació a la que estem, la resta han de ser a aquest altre espai. De fet m'esperaré a reubicar-les perquè en res ja entraran a funcionar part dels equips de tardor, una de les dues millors estacions de l'any per a mi quan parlem de Vols i Grans Vols de dues rodes, i per tant una part dels d'estiu sortiran i una part dels de tardor entraran, per poc a poc incrementar les sortides i les entrades de cada un fins quedar operant els de l'estació en curs. De fet en res ja retiraré tres dels conjunts d'estiu dels set actuals, i entraran tot seguit tres conjunts de tardor complerts, concretament podria valorar de fer-ho avui a les 14:43 coincidint amb l'arribada d'aquesta entranyable estació ))

Ahir finalment no vàrem consolidar el 6/7, veurem avui, però de repetir com ahir content amb un 5/7, fàcil aquest fer, esperant i prou veurem on queda aquesta 38 )

MTB, MTB, MTB.

https://beteve.cat/medi-ambient/quan-comenca-tardor/

dissabte, de setembre 21, 2024

4/4

On mantenir és positiu, vull dir, ve d'una tanda d'antibiòtics de deu dies extrema i dins d'aquesta de set dies en va sortir dos, sorprenent, i avui una setmana després ja portem un 5/5. El fet però és que avui va de la 4/4, si hi haurà un 6/6 durant la jornada dependrà de si la guspira neix sota la pluja que és a on som avui, en tot cas dijous va ser un Vol prou digne, sense rodar lleugers, sí rodant prou bé, i esperant, esperant )


Blue )


Equipats de blau, mallot Gore, jo Twin Six, de culots també Gore,  C7 blaus jo, sense Merit, impressionant l'Aether blau, amb les S-Phyre, puc compartir que els equipaments seleccionats per aquest aquest Vol funcionen prou bé, tot i que si ara hagué de fer venir el Twin Six no sé si repetiria, la resta tots i cada un d'ells sí.

Amb eines, amb aigua sense beure, sense menjar, amb llums sense funcionar, sense incidències, sense coincidències, no recordo la temperatura, ni calor ni fred, això sí amb un Destructor més tranquil, sense presentar un posat lligat a la mirada tan atemoridora pels entorns, una mica més propera sense ser-ho )

Estàvem pendents de si divendres tindríem Vol per una Màquina de Prosperitat que com totes requereix d'un cop al mes ser revisada a consciència, i així ho vàrem fer però a les prèvies primer hi va haver Vol, que bé, fet que també ens va ajudar a tenir el pols més ferm espero, o millor dir menys tremolós.

Hi ha dies per mantenir, dies per avançar, la majoria des dels Miradors són per retrocedir, aquesta 38 és de transició, i quan necessites que aquest sigui el to del tram és quan és més difícil de fer-ho, doncs ho fas perquè hi ha petits riscos que cal que passin de llarg sense saber-ho, fet que no ajuda a mantenir la calma, per allò que deia l'àvia que qui espera desespera, oi?

He de tenir clar que els dies que abans de sortir, o a hores de fer-ho començo a fer variacions als Dracs o a pensar-les, o minuts de sortir començo a treure de les caixes equipaments que ja tenia guardats, millor quedar-me al Mirador, si amb aquests antecedents finalment ja estic a dins del Vol i començo a variar la ruta ara sí ara també millor deixar-ho per una altre dia i desfer camí, no però si únicament modifico la ruta, però si va agafada de la mà dels primers factors millor tornar directament cap al Mirador, o això penso avui )

MTB, MTB, MTB.

Valorant el punt dela prossible arribada del nou Gran Drac més esportiu, impactat per les sensacions, sobre l'experiència viscuda, que curiosament crec que sense ser, el to és que té possibilitats, cal que ho segueixi reposant, no sé si dir reflexionant doncs no sé si la passió pot anat massa propera a la reflexió, o segurament sí però que no pensi la primera que és realment així, un mix de certa complexitat per a mi.   

He de posar fil a l'agulla a les eines referides a rodes i penumàtics dels Grans Dracs, de les dues modalitats, dels kits de ruta també de reparació, no per res i sí per tot, doncs de fer-ho segurament l'horitzó a perseguir serà encara més guapo, que també pot estar bé, podria obrir-se l'arribada a fer un cafè a Arenys sempre que sigui dins de la tardor, de principis, perquè siguent prudent, ja no em plantejo d'entrada arribar al Principat, però sí una Collada fins arribar a Arenys, per fer un pausat a l'hora que breu cafè, i desfer camí tot seguit mirant de gaudir de les baixes temperatures sense passar a mode suplici, i menys que la tornada coincidís amb la nit entre les Fades de la Foscor, doncs el Destructor no seria generós amb elles, curiosa contradicció perquè amb la Lluna sí ))

divendres, de setembre 20, 2024

Temperatura )

Per les novetats que estic estudiant de fer venir als diferents Miradors, doncs l'arribada d'aquestes modifica la logística actual del Miradors. 

Determinant també aquest mot quan parlem de pneumàtics, el tema nº1, i frens, no sé si el nº2, doncs les suspensions podrien ser també el nº2, renoi. Avui al vespre pilotant amb el Gran Drac més esportiu, afectat per la presa de contacte amb el nou candidat, que era encara molt més espartà i senzill que el meu, els nous pneumàtics quan agafen temperatura transmeten una certa sensació de descontrol sempre molt controlat, a l'extrem oposat del candidat que transmet acceleracions que descomposen idees, i control aparent infinit, fet que el fa molt perillós de deixar-te embolcallar, que és el què he treballar sempre, el no pensar que vaig segur pilotant )

M'hauré de readaptar si no hi ha novetats, i si n'hi ha i no marxa el primer també, doncs vinc d'uns pneumàtics molt menys flexibles de carcassa, o millor dit no molt menys però sí menys, i prefereixo el descontrol fictici dels pneumàtics actuals al pas més elevat per corba dels anteriors. Com més rígida la carcassa del pneumàtic menys t'avisa, així els actuals sempre avisen amb molt de temps, i sempre succeeix a velocitats molt moderades.

En tot cas tot ha girat condicionat per la xocant experiència d'ahir, com vaig esmentar, sense paraules ahir, i reflexionant avui sobre tot plegat. 

Mentre però sortir a fer un Gran Vol d'aquest tipus és una aventura de sensacions extremes, certament, certament i a on la moderació a l'hora és la pauta que imprimeix a cada segon el Gran Drac.

El candidat té unes prestacions excessives, també és cert, però fora d'aquest aspecte i un segon que un altre dia ja compartirem si es donen les circumstàncies, la resta és senzillament un altre cop dins d'aquesta esfera de la perfecció, de ser certa l'existència d'aquests dos conceptes, que no ho sé ))

Així demà com avui el Vol, podria haver-hi Gran Vol de dues rodes, el destí podria ser un altre país, o no i quedar dins de les comarques properes, és que per mirar lluny necessito fer venir els estris que us vaig esmentar, i que encara no he fet la comanda.

En tot cas referit a Grans Dracs esportius la temperatura al segon i tercer Mirador ha pujat i molt aquest vespre, sota unes pensades amb una premissa, no importa quin nou Drac sigui, o quin nou Gran Drac esportiu, o de dues rodes, perquè el nivell per a mi dels que ja disposo és tan impressionant, que de venir aquest Gran Drac tan radical,  també ho serà, així no deixaria de ser a un tram més que interessant, que no es tracte de res més, així sigui el què sigui no té risc, referit a seguir a un recorregut guapo, molt. 

Em fa dubtar que aquest nou candidat ja no el puc adquirir nou, i així l'import avui amb 9 anys a les seves espatlles sense quasi ni haver rodat però, que aquest darrer aspecte és el què ha fet que sigui el candidat, és superior el que valia nou el darrer any de fabricació, cap el 2020, i pel fet que no és nou em costa de valorar-decidir encara més, de fet no ho sé valorar. D'entrada no em condiciona, però en concepte és evident que sí, curiós doncs diria que estic exposant una contradicció, que bé, oi?   

MTB, MTB, MTB.

No he recollit la comanda amb les tèrmiques i els dos mallots, la propera setmana serà, en principi, tot serà que m'acosti aquest cap de setmana al segon Mirador, veurem.  

dijous, de setembre 19, 2024

3/3

A un Vol protegits sempre pel Destructor, i a on el ventet fresc que genera el seu pas ens permet rodar prou bé.


Alp-X/2in1/Merit/S-Phyre )

Equipats amb Alp-X i S-Phyre, Gore jo 2in1, sense Merit, amb les S-Phyre, jo negres. 

Sense beure amb aigua, sense menjar, amb eines, amb llums sense funcionar, no he mirat la temperatura, en tot cas a l’hora de dinar rodàvem prou bé, sense incidències, sense coincidències, rodem segons el Mirador a espais molt solitaris, en tot cas els Gegants i el nostre Destructor fan que tot rodi, i de quina manera.

Els dos Dracs sense incidències de cap tipus, des de la darrera revisió van no bé, si no dins del tipus, dins de l'esfera de la perfecció, si és que aquestes dues existeixen )

Demà si ho tinc prou bé recolliré la comanda amb les tèrmiques noves, i els dos singulars mallots. Tinc ganes de veure aquesta nova generació d’equipaments, moltes. Si el mallot per la Betty fos, hi haurà una renovació i a l’hora una reducció complerta de mallots,  a on passarà a disposar de vuit mallots per realment combinar-ne sis, en el meu cas crec que aniré pel mateix camí, encara que jo també he d’aconseguir les tèrmiques noves, que no sé encara quines, i el mateix amb els mallots, si no ho aconsegueixo aclarir seguiré com fins ara una temporada més. 

MTB, MTB, MTB. 

He de decidir quin camí seguir amb les rodes que van quedar sense pneumàtics, i també fer venir alguns equipaments pels Grans Dracs de dues rodes, quasi idèntics dels Dracs, repara tubeless, talla cadenes, una clau d’estrella específica per l’eix del darrera de 25, curta, i que per l’altre extrem faci la funció de desmuntable, tot i que no el requeriríem, així com un kit per netejar la visera en ruta i un altre per netejar el frontal després d'una jornada de ruta, també un kit per netejar la cadena, i per afegir-hi greix. Ha de ser tot compacte doncs ha d'anar tot a la bossa única que porto. Valoro també si aconseguir  un conjunt d'alforges impermeables que la casa proposa d'origen. 

Quina Lluna la d'ahir a la nit OMG ))

Fa unes hores he arribat de veure el nou Gran Drac esportiu, senzillament no tinc paraules que defineixin com m’ha agradat, ara bé dit això, poder puc, ara el què no tinc clar és si m’ho puc permetre ))

dimecres, de setembre 18, 2024

2/2 a la 38 )

Amb una 37 a 3 prou bé, i a un inici de la 38 bona, no per les millors sensacions si no per ser-hi, i tant, i tant. 

Per fer Dracs cal una disciplina notable, que és a on mirem de ser nosaltres sense ser-hi, mirant de poder ser-hi, sense aconseguir la constància que perseguim, però sí que mentre imprimim la voluntat a cada tram des del 2019 fins avui, i la idea és de seguir perseverant, oi?

Després de certes primaveres i tardors transcorregudes podríem fer un primer balanç tipus que on érem pel que fa a Vols segurament com hi érem no tornarà a ser, però res és com era, i en cap cas hi ha la possibilitat de repetir, podem pensar que sí però no som els mateixos, sí que podem passar prou propers, com a punt extraordinari sí que podem sorprendre’ns a nosaltres mateixos, segurament aquest darrer aspecte el més rellevant per a mi, de ser així sempre ens podríem donar per satisfets.


Alp-X PRO preferit )

Equipats prou bé, Alp-X PRO, el meu, el nou, C7 blaus paravent, la Betty Pearl Izumi i Gore, sense Merit, amb S-Phyre, jo blaves, crec )) 

Amb eines, amb aigua sense beure, sense menjar, sense incidències, sense coincidències, a tocar dels 30°C acompanyats d’un vent fresc segurament per la contundència dels moviments del Destructor que a aquesta 38 té un to d’una calidesa intensa amb nosaltres a l’hora que imposa la mateixa però amb una mirada volcànica sense una sola excepció per l’entorn, esmicolant tota possibilitat d’apropaments, i no és metafòric, on em consta que els Destructors i els Gegants que han de tornar són fora per consolidar fins el després aquesta preciosa situació que transmet el primer Destructor, si mantenim aquesta frescor amb el seu pas, amb el del grup complert de Destructors i Gegants segurament moltes il.lusions tenen també moltes possibilitats ))

El silenci del Destructor imposa, la mirada d’aquest senzillament delimita, som molt afortunats, molt. Cert també que nosaltres hem confiat en ells, fins i tot des del primer moment que vàrem coincidir amb els Gegants.

MTB, MTB, MTB.

De fet si tens el privilegi d’adonar-te de, ets certament un gran privilegiat, doncs això no sé si passa sempre, l'adonar-te de, podria ser que passés que ho fem de manera diferent a cada segon perquè varia el grau i el tipus de percepció, doncs aquesta darrera està en constant maduració, evolució, els risc però, des del punt de vista des de cada un dels Miradors és quedar-te encarat en una evolució-maduració cap a una direcció on el terreny sigui tan costerut que l'experiència coincideixi amb que sigui també de mal portar, o no, però si no ho veus si no t'anadones serà difícil triar-valorar encarar-te cap a un terreny una mica més planer, i fins i tot perquè no un pla i baixada, o perquè no si et complau quedar-te en permanent escalada. 

Per aquest motiu entre molts valoro el fet d'adonar-te de, sense aquest darrer aspecte diria que som a un tram certament que podria ser extrem de fer, tot i que no necessàriament però, també pot ser que estiguem a un tram planer sense adonar-nos que hi som. Sense afirmar en cap cas que fer-ho és una decisió personal, crec que darrerament el pes d'aquesta darrera és la que hi té menys a veure. 

Que t'anadonis et porta a un tram des dels Mirador que no implica de gaudir de poder decidir-valorar retrocedir o mantenir, en el seu defecte comporta de mirar de recordar què has vist en adonarte'n i mirar de reflexionar de com i cap a on, podent així obrir la porta del seguir gaudint del pensament il.lusionant, oi?

Aquesta exposició podria comportar-requerir d'una breu aturada per a tots i particulament del ritme actual d'aquest espai, podria, ja ha passat anteriorment, en tot cas si som afortunats ens en podríem adonar,  es veu que no perquè aquest mateix vespre ja tinc a punt la intervenció de demà ))

dimarts, de setembre 17, 2024

Noves sabatilles )

Per el Gran Drac més esportiu, ja estan muntades des del primer Mirador del Maresme, que bé, aprofitant també vaig fer avançar la revisió. 

La percepció des dels primers metres queda resumit amb un sol mot,  precís, he recuperat el tacte de la direcció, és a dir ha sigut una decisió molt encertada recuperar els penumàtics que portava  d'origen que ja no es fabriquen des del 2019, i que aquests en concret que he aconseguit estan fabricats del febrer del 2023 que bé, una oportunitat excepcional certament que he pogut aprofitar gràcies a una fabricació a la carta per la nova versió del meu Gran Drac.

Ara m'han quedat les llandes noves dels 2023 sense pneumàtics, les he guardat i valoraré si els hi monto uns pneumàtics més estrets que els que ja porto ara amb les mateixes característiques, idèntiques de poder ser, més estrets i amb més perfil. Si faig aquest pas acceleraré l'arribada de les eines i útils específics per fer els canvis de rodes jo mateix des del Mirador. 

Per cert mentre entrava a l'establiment amb aquest Gran Drac vaig rebre una proposta de compra per part del concessionari, certament que el moment és curiós, és fins i tot estrany, doncs si l'arribo a acceptar he de tornar al Mirador a peu o en el seu defecte amb taxi, però hauria preferit anar a peu per mirar de reflexionar-comprendre què havia passat, i sort que no va ser doncs havia d'anar al Baix Montseny en aquesta ocasió sortint de Mataró, motiu que la proposta encara em sona més impactant, si em descuido marxo a peu ))



Conjunts nous  )


La logística d'aquesta jornada va començar a la nit anterior preparant-carregant els conjunts de rodes al Gran Drac més esportiu, va ser com si em preparés per anar al circuit, sense la tensió d'haver-hi d'anar, encara ara estic emocionat de l'experiència, esmentar que en aquesta modalitat no he pilotat mai en un circuit ))

Un cop he fet una sortida amb els nous pneumàtics, l'experiència ha sigut memorable, a baixa velocitat experimento millors sensacions, és a dir transmeten molt més a menys velocitat, literalment de 10 )

Ara mentre revisava aquesta intervenció han passat uns dies a on ja he sortit dos cops amb aquest pneumàtics de sec, i a on amb les mateixes mides, i mateixes pressions el comportament no té res a veure, a baixa velocitat són ideals, i no cal detallar a on no ho són, no hi he d’anar, sí que és curiós que ara m’he d’adaptar a aquest nou-vell comportament dinàmic doncs després de quatre anys amb pneumàtics més moderns no vull dir més esportius que també, m’havia conformat-adaptat amb el funcionament d’aquests darrers, així ara vaig una mica tens per comprendre les reaccions en zones d'humitat intermitent, un cop ho faci encara m’ho passaré més bé, doncs recordo que en el 2019 aquests pneumàtics per Coll de Pollastre i Collsacreu en les meves anades fins a tres cops per dia al Baix Montseny des del primer Mirador sota condicions de moll van acabar sent trams memorables, coincidint aquestes bones sensacions just però quan ja no tenia molta goma, vull dir que va durar poc aquest estadi de gràcia amb el terres molls doncs no vaig poder seguir aprenent amb aquests pneumàtics d'origen. 

La millora ha sigut tan significativa que valoro si aquest Gran Drac sigui l’únic que finalment no marxi dels Miradors, dubto una mica com amb la Transportadora, perquè si marxen la sensació és que d’aquests tipus és a dir per pilotar el primer, i per Transportar Dracs el segon podrien no venir-ne més, i ara ja els disposo, diferent seria si renovem flota, i curiosament per coincidències de les Màquines de Prosperitat aquesta setmana 38 vaig a veure una unitat molt especial de Gran Drac esportiu la mateixa unitat que disputava venir al Mirador del Maresme amb l'actual Gran Drac el 2019, i que ara passats cincs anys torna estar a la venda, tot i que ha passat tant temps entre que vaig contactar fa uns dos mesos a ara que finalment he anat a veure’l que les meves circumstàncies són una mica diferents, menys ara, ara més properes a fa unes setmanes per les bones sensacions amb aquest model vell de pneumàtics, fet que m'acosta a la recerca de noves sensacions, veurem.

Amb la Transportadora de Dracs bé, sensacions en una sola direcció, va molt bé, i sense anar més lluny, per l’entrega del nou Drac al seu nou propietari al Vallès Oriental concretament al segon Mirador, la Transportadora de Dracs va ser l’eina ideal per carregar els components que tenia apartats per aquest Drac, i portar aquests, més el quadre a dins de la seva caixa, vull dir més voluminós encara, més totes les eines, així tot plegat  amb la Transportadora va ser un dit i fet. 

També és un atribut prestacional la seva funcionalitat referida ja no a carregar Dracs si no per l'increment de la seguretat vial que m'aporta, doncs sense anar més lluny la jornada que vaig anar a portar el nou Drac al Vallès Oriental, a una intersecció que sempre hi tinc molt poca visió, amb la Transportadora pel fet que vaig assegut molt a munt veig perfectament qui ve i qui no ve, fet que la transforma en un super valor quan parlem de desplaçar-nos amb certa sensació de seguretat, i dic certa per no pensar, confiar que ja vaig segur que és quan som més vulnerables.

Puc mirar-ho des de la perspectiva que és un privilegi valorar què fer des de la posició, des del punt de partida que ja disposem d’aquestes dues joies en present. Ara cal valorar si deixem que marxin, tenim bones propostes pels dos, per seguidament veure si en venen o no de nous,  o si es queden aquests dos, i únicament marxen la resta de Grans Dracs, no els de dues rodes doncs avui per avui aquests han vingut per quedar-se. Aquesta setmana 38 podria ser decisiva per avançar en aquest aspecte, o no i no passarà res.

El tot cas que bé poder ser en aquesta posició, he de dir que deixar marxar l’Ibis com a experiència ha sigut molt positiu, molt, i aquesta bona sensació reforça que pugui  repetir-se ara un altre cop, ara per motius molt diferents, certament doncs amb l’Ibis volíem compartir felicitat, però si no n’han de venir de nous seria referit a aquest darrer aspecte una sensació germana, i aquesta com us esmento ha sigut molt però que molt satisfactòria, OMG.  

dilluns, de setembre 16, 2024

2/4 a la 37 )

Pearl Izumi-Ardent-Merit-Lake )

Breu, no era el dia, i passada una primera estona he decidit desfer el camí, un equipament quasi perfecte però després de mesos no he sortit amb les S-Phyre si no amb les Lake i diria que aquestes darreres no han ajudat. Tampoc he repetit tram, sí conegut, però tampoc m’ha ajudat. He començat amb un cel tapadíssim, i amb aquestes condicions he tornat )

Sense coincidències, sense incidències, amb llums, sense funcionar, amb eines, amb aigua sense beure, sense menjar, no tinc tampoc la temperatura perquè el 520 ha deixat de funcionar passats els primers minuts. I jo certament que des de la primera pujada al Santuari que no anava tan despistat, aquella sortida va ser germana, no anava amb el propòsit de rodar cinc hores, ni de fer un Vol de intensitat, el 520 tampoc va funcionar tota la sortida, i les sensacions van ser rares, en aquesta darrera ocasió una mica el mateix, modificar la ruta, també sense tenir a punt el 520, sensacions a dalt del Drac rares, rares, un dia de Vols per aparcar certament, però diria que això ve del Vol anterior a aquest darrer, de la coincidència-incidència amb el mastí, i que en reiniciar el Vol ho vaig fer després d'una aturada de mitja hora a on de rodar de dia vaig passar a rodar de vespre, i les temperatures encara que moderades van baixar de manera important amb la caiguda del Sol, tot una mica descontrolat per diferent.  En  aquesta jornada que esmento en finalitzar l'aventura no vaig aconseguir aturar el 520 vaig pensar que ja ho faria un cop a dins del Mirador i no ho vaig fer, lògicament es va quedar quasi sense bateria, o aquesta entenc que va ser la seqüència que es va produir, en tot cas ordenat, ordenat no va ser el Vol, en cap cas, veurem el proper, que avui ja ús puc dir que ha anat bé però amb la presència d'una certa fatiga passats els primers cinc minuts que va ser present fins el darrer minut, renoi. 

MTB, MTB, MTB. 

Retocs )

I faltarà contractar-concretar els serveis d'un especialista pels desperfectes ocasionats el coincidir aventures amb la caiguda de la calamarsa, cal esmentar que la pluja mateixa quan cau encara que sigui per una tempesta moderada fa que el Gran Drac més esportiu tingui un tambor a sobre dels nostres caps. 




MTB, MTB, MTB.

De la mateixa manera que vaig poder adquirir el conjunt complert de llandes i pneumàtics nous, aparentment també tinc l'oportunitat de fer el mateix amb els frens, puc adquirir un conjunt de discs i frens nou coincident amb la meva generació de Gran Drac, veurem, doncs aquesta ocasió estan una mica més propers a unes cinc hores tocades de cada un dels Miradors, o de quasi tots )

dissabte, de setembre 14, 2024

1/3 a la 37 )

A la Diada el primer Vol de la setmana, una jornada a on el Destructor de Murs ha obert pista, a on avui podria haver guanyat un amic, un mastí que per primer cop en coincidir de terrorífic ha passat a poder ser pacífic, que no dic segur, sí amb un cert optimisme. 




Equipat de Pearl Izumi, i Gore, aquest cop Ardent, Merit, i S-Phyre. 

Coincidències avui coincidint amb les incidències, la esmentada del mastí, amb aigua sense beure, sense menjar, amb llums, anant amb el del darrera funcionant, tornant amb els dos en marxa, i que guapo que ha sigut, quasi que ja no ho recordava, amb una repetició del pas un altre cop de 60’, poc a poc, amb eines, sense mirar la temperatura. 

MTB, MTB, MTB. 

Amb ganes de tornar al Speedneedle, que no sé si serà, el Gobi avui és qui s'ha quedat, i el Tune reposa esperant )

divendres, de setembre 13, 2024

Tèrmiques, i més )

Venen cinc tèrmiques noves per la Reina, entenc que aquestes retiraran cinc tèrmiques de les set amb les que treballa d'estiu, que ara des del diferents Miradors aquestes surten molts més dies doncs ara fins ben entrada la tardor encara estan a ple ritme, fet que fa entenc que aquests darrers dos anys les ha castigat encara més. De fet ara amb l'alternança dels diferents Miradors ser entre rieres no té la seqüència-repetició que tenia, fet que fa que fins que no estem ben entrats a l'hivern no requerim d'una tèrmica potent. L'any passat les jaquetes d'hivern no varen sortir ni de les caixes on reposen, les tèrmiques de màniga llarga tampoc, i això també ha fet que em vegi sortint a la propera estació més freda amb els nous S-Phyre paravent curts amb els maneguets si cal. En tot cas no estem incorporant més equipaments, que també, si no que estem substituint els actuals, de fet durant tot l'any la tendència ha sigut reduccionista, treballem amb dues unitats d'un sol model de calçat, dels set parells diferents que utilitzàvem, mallots d'estiu n'he retirat quatre i cinc respectivament sense fer reposició, he apartat els meus quatre guants Hirzl, i surto únicament amb els Gore, vull dir la meva proposta d'equips per les properes estacions seguirà sent amplia però força menys que l'anterior. 

També ve un mallot nou, serà el tercer d'aquesta nova generació d'equipaments, així poc a poc anem veient una transició cap a aquesta marca que podria ser predominant al Mirador, com ho era fins fa res per a nosaltres Gore i Pearl Izumi. De fet encara ara ho són, mentre jo no vegi una alternativa clara als Alp-X PRO, de fet en aquesta mateixa comanda ve un segon mallot paravent S-Phyre curt idèntic del primer, doncs avui me l'he posat amb una tèrmica i la sensació sintètica ha desaparegut, així tot i que seran del mateix color que podria ser carregós dono l'oportunitat a la possibilitat d'establir-se una relació germana de l'Alp-X groc i verd, ara però amb aquest S-Phyre nou. Cal valorar que de la mateixa manera que han caducat quatre mallots Alp-X d'estiu, passarà segurament el mateix ambs els Alp-X de tardor-hivern, vull dir aquests encara estan més castigats segur, que jo no ho vull veure així, però la realitat és que mallots paravents no en tinc tants com mallots d'estiu, així els de tardor  surten cada un d'ells molt més que no pas els d'estiu. També cal veure, ponderar que els mallots Alp-X retirats d'estiu no ha comportat de l'arribada de nous mallots, bàsicament perquè no sé quines haurien de ser aquestes noves incorporacions.

En tot cas una nova generació de tèrmiques, i de mallots ja estan fent camí cap al segon Mirador, i si funcionen, que crec que serà que sí doncs la Reina està encantada amb els S-Phyre d'estiu, aleshores quedarà segurament ja definitivament oberta la porta a aquesta nova-vella marca fins ara únicament de calçat a casa, i ara de ser ho serà també d'Armadures de Gala, veurem, veurem, jo encara tinc l'esperança que aquesta mateixa marca em proporcioni uns mitjons curts. 

MTB, MTB, MTB.

dijous, de setembre 12, 2024

S-Phyre

El nou mallot paravent Shimano un cop al Mirador ja va quedar  directament guardat amb els equips de tardor.


Paravent curt )

La talla la S prou bé, de braços em va una mica gran, un xic, vull dir no queda del tot ajustat, i de cos perfecte, un mallot curiós, no en volia demanar  un segon, ni tampoc avui revisaré si en necessito un segon, és que d'entrada no em decantaria per aquest model d'haver de triar-ne un altre doncs el tacte del material és molt nou per mi, molt sintètic, curiós.

Ara a centrar-me en començar una 37 dins dels Vols,  i en les sensacions que el vell genet tingui amb el nou Drac un cop a casa, esperant que passats els dies quan s'hagi de muntar tinguem la sort que no falti cap component, doncs la comanda gran mateixa va arribar primer parcialment, les rodes que havien sortit amb el conjunt de la comanda no van venir fins passades setanta-dues hores,  per sort els transportista ho tenia clar. I de fet mentre reviso aquesta intervenció les rodes ja havien arribat, faltava únicament una darrera comanda on hi havia el grup sencer de transmissió i frens, així com el seient i els portabidons, però finalment també la van portar.

MTB, MTB, MTB.

dimecres, de setembre 11, 2024

2/7 a la 36 )

Prou bé, a on aquest darrer Vol he anat sol, a un ritme segurament massa alt, però també està bé, un pas que tinc controlat al minut 60 que és un indicador de si vaig moderàdament bé, l'he coronat al minut 60, doncs això.


De blau )


Equipat amb Twin Six, C7 blau,  Merit, i les extremes S-Phyre blaves també, i certament que prou bé, moltes coincidències, per uns Diada propera segurament, sense incidències, amb aigua bevent, sense menjar, amb llums sense funcionar, rodant just per sota dels 20ºC, fent el recorregut de sempre, és a dir una mica més exigent que el que estem fent darrerament )

Ara a la 37 un primer descans, el del dilluns, un segon descans, el de dimarts, i una programació d'aquesta semana que fa temps que no feia, com ho és mirar el pronòstic del temps per decidir quin dia descansar, que també entenc que amb la modesta seqüència que portem no té massa sentit però en tot cas indica una tendència molt guapa, dijous podria ploure puntualment, la resta Sol i altres dies núvols, amb una baixada moderada a l'hora que significativa de la temperatura, així ho tinc més que bé, si em decidís pels trenc d’alba els Ardent-C7 fent equip amb els nous mallots S-Phyre tots paravent podrien ser les Armadures de Gala ideals per la propera estació )

Mentre descanso de Vol, el migdia hi ha hagut Gran Vol de dues rodes, com sona, i el 104 ja és una realitat, un dia de transició si parlem de sensacions pilotant, pel fet de fer-ho acompanyat del pilot de l'ala dorada, feia moltes setmanes que això no passava, i ara per ara no puc seguir altres rodes, doncs la decisió de començar de zero a aprendre a pilotar em deixa lluny del pilotar clàssic, i encara més del pilotar que estic mirant de fer i que ja tenen els pilots amb experiència en aquesta per a mi nova manera d’entendre com s’han de portar els Grans Dracs de dues rodes de nova generació, de quines són les pautes actuals. 

De fet vaig bé sol, i així ara per ara seguiré, principalment per com ho gaudeixo, tenint també present que el Destructor que m’acompanya m’agrada poder gaudir de la seva presència sense haver de notar la sensació rara que experimenten en coincidir amb d’altres  pilots en notar la presència d’un colós com aquest, ja no et dic res quan torni a sortir amb dos Destructors, i un Gegant. El fer marca amb el qui, i als Miradors compartim les Corones de Granit amb les seves Naus Insignies per permetre els Vols, i Grans Vols, sempre de costat des del primer Mirador amb els Destructors de Murs, i amb l’arribada dels nous Miradors coincidint també amb la presència dels Gegants. Vàrem perdre és cert les Fades de la Foscor, o no doncs poden tornar de la mateixa manera que van marxar, com ara han marxat part dels Destructors i Gegants, i sé que aquests dos darrers tornaran, ho sé perquè no hi ha Miradors sense Pilars de Granit, i tampoc sense Destructors, i ara des de fa uns mesos tampoc sense els Gegants, és així, oi? i ara revisant aquesta intervenció tinc un dubte, doncs al primer Mirador no hi ha Gegants, sí les seves pedres de granit, moltes més que a la resta de Miradors, fet que podria demostrar que tot dependrà de la manera com ho miro, segur doncs si hi ha pedres de granit hi ha Gegants, les pedres les posen ells, no hi ha més, el Mirador mateix reposa sobre elles )

MTB, MTB, MTB.  

Ve un segon mallot idèntic al que ja va aterrar al Mirador fa uns dies, curt i paravent, és a dir dos mallots iguals que cerquen començar el relleu dels Alp-X de tardor ))

dimarts, de setembre 10, 2024

1/6 a la 36 )

Hem d'estar contents, una medicació extrema de deu dies que finalitzava diumenge d'aquesta 36, ens ha permès de fer dos Vols els darrers sis dies, dins de la setmana el primer aquest dissabte. 


Alp-X/2in1Merit/S-phyre )

Equipats de Gore, jo Alp-X PRO avui amb el color del MTB, el vermell, i el 2in1, el Merit, i les S-Phyre. 

Sense incidències, un munt de coincidències, avui el tram de cada dia estava super concorregut, curiós, serà per la propera Diada o no, el fet és que a senders, a pistes hi havia altres persones a part de nosaltres, diria que no ens havia passat mai a aquest Mirador, prou bé doncs, també és veritat que mai sortim a l'hora d'avui vull dir que podria ser que sempre fos així un dissabte i senzillament som nosaltres que hem modificat la nostra rutina. Amb eines, amb llums sense funcionar, amb aigua sense beure, sense menjar, a 28ºC amb molta humitat per la pluja caiguda, amb un ventet carinyós per la seva lleugera frescor que ens ha convidat a obrir unes converses que ens han portat a parlar-gaudir de la propera arribada del nou Drac, i de les possibilitats que tenim gràcies a aquest darrer d'obrir portes a noves disciplines dins dels mateixos Vols, de recuperar vells projectes de l'època de l'Ibis Mojo Carbon referits a suspensions, i a recorreguts notables d'aquestes, l'Ibis disposava de 140 mm. que ho penso ara per l'època, crec recordar el 2007, i era notable aquest recorregut de suspensió. 

En tot cas aquesta mateixa tarda de dissabte mentre escric aquesta crònica ja m'estic refredant, no sé perquè però és així, és que primer he de portar a terme aquest modest projecte que va començar ja fa molts mesos, tenim la il.lusió de poder fer que sigui realitat ens els propers dies, i si no pot ser tampoc passarà res, vull dir si torna a quedar puntualment aturat, doncs podria passar que em repensi el concepte i decideixi que aquest nou Drac necessita o més ales, o menys, o d'un altre tipus, dependrà de les sensacions, no dels components adquirits, aquesta ha de ser la bike o ha de ser la bike, així sigui quina sigui la pensada amb aquest criteri únicament pot anar o bé, o molt bé, reafirmant que la Voodoo ja és el concepte, definitivament, no en tinc cap dubte, doncs si bé és cert que nosaltres la veuríem rodona donant l'ús a les punteres, mentre no és així aquesta està al límit del concepte de la perfecció pel què fa a les nostres capacitats de construcció, i el més important diria que l'eix d'aquesta petita joia del MTB, que està al límit de la meva comprensió, doncs ja venim del projecte de la Voodoo que ja es va portar a terme interpretant, mirant de plasmar les necessitats del genet que l'havia de gaudir, l'objectiu era fer a un Home del Vallès una mica més feliç del què ja és, res més, ara amb l'Ibis passats aquests breus anys l'objectiu segueix sent el mateix, idèntic, amb una premissa més, crear un concepte actual, per tan una mica amb una imatge arriscada per a nosaltres, sense entrar a res que soni-sigui extrem per ús fora de conqueror quilòmetres a entorns de MTB segurs, i a l'hora com a capa de fons proposar un Drac de creuer, de ruta ultra maratoniana, del Maresme vaja, ho dic pel joc a les infinites converses des de dalt dels nostres Dracs que ens ha donat durant les maratoniades sortides de Les Sogres, o les tornades del Baix Montsenty, entre moltes altres, el nom de marató-Mataró ) )

Jo vinc a les prèvies de preparar aquesta intervenció d'un Gran Vol amb el el Gran Drac més esportiu.

Podria ser que fes un triplet, veurem, doncs crec que un Gran Vols de dues rodes seria una opció més que válida, la del Gran Drac més esportiu ara amb aquests penumàtics més senzills referit a menys esportius transmeten tant a baixa velocitat que quan porto l'hora tocada he de finalitzar l'aventura no tinc capacitat de mantenir la tensió al volant. De fet les sensacions són extremes mentre la cua de vehicles es va fent-incrementant darrera meu, no us dic res més. 

MTB, MTB, MTB. 

Finalment vaig fer Gran Vol de dues rodes, així també triplet, molt divertit tot plegat. 

dilluns, de setembre 09, 2024

Ens agrada )

 

Pereira’s personal bike ))

Tenia separat a una de les cistelles una forquilla de 170 mm. i unes DT 1200 amb unes boixes 180, tots dos components literalment imponents, però per un criteri d'ordre a on el primer i únic propòsit és estar centrat en el projecte del nou Drac, i un cop aquest portat a terme veig quina pensada em ronda, que espero que cap, perquè ara motivat per les ganes i l'emoció que em genera l'actual projecte fa que pensi una mica més expansiu del que segurament requereix el moment, i aquest darrer moment és totalment del nou Drac, sense cap mena de dubte, cap més, oi?

Ara mentre rellegeixo aquesta intervenció pendent de publicar segueixo reflexionat sobre aquesta nova proposta de vells Dracs, és que el concepte Éire podria consolidar al Mirador, i siguent així la porta d'entrada del quart Mirador estaria una mica més propera.

Ara fa uns minuts el transportista m'ha comunicat que avui portarà la darrera comanda pendent del nou Drac. A on hi va el grup complert, el seient, els gruixos de coll de forquilla a potència, i els portabidons, Shimano, Tune, Thomson i King Cage els protagonistes de tot plegat. 

He seguit un criteri molt guapo, diria que més evolucionat fins i tot que el que vaig establir amb la Voodoo, així estem fent un super tomb, a on crec que nosaltres ara mateix encara no hi anirem agafats de la mà, com tampoc hi vàrem anar amb la Voodoo el seu dia, però a l'inrevés podríem dir que sí, la Voodoo sí es va acostar i molt a on som nosaltres, ja anava amb rígida, ja va, la Voodoo ja va amb manillar de titani sense punys, va amb Deuter de bosses, porta també punteres desplaçables, va amb King Cage, va amb DT240, va amb Ikon EXO 3C, és d'acer, amb geometria Joe Murray com les nostres de titani, mtb, mtb, mtb

En tot cas tot indica que podria ser que avui tanquéssim un capítol més d'aquest projecte tan guapo )

MTB, MTB, MTB.

https://theradavist.com/2024-made-bike-show-part-06/

https://www.bikeradar.com/features/interview-dirt-legend-joe-murray

diumenge, de setembre 08, 2024

100 o 101? )

És que durant la jornada la pluja molt lleugera que va ser constant fins després de dinar, en arribar el vespre vaig decidir aventurar-me a fer un nou Gran Vol de dues rodes. No recordava que fos el 100, sí que hi vaig caure un cop ja estava un altre vegada al Mirador.

El fet és que passats els primers segons en mode 3 seguidament vaig passar a mode 4 i seguidament vaig decidir girar cua tornant al Mirador, de vespre, amb un terra poc definit, vull dir que no diferenciava les clapes humides de les seques, i uns pneumàtics extrems per sec sumat a un Gran Drac que pot ser molt contundent, així  la decisió de tornar va ser prou prudent. 

El motiu bàsic d’aturar l’aventura després dels primers metres, va ser per un terra humit mentre es feia fosc, i no tinc experiència recent pilotant en moll. 

L’entrada inicial feia referència a que si bé el meu Gran Vol número 100 tenia una certa rellevància pel número, el 101 com a número també és molt xulo, oi? 

Equipat impecable pel què fa a seguretat, únicament per una Super Armadura de Gala de dues peces no era perfecte, però quasi )

Ara a pensar en una possible aventura que podria ser memorable per la 101, pel meu Gran Vol 101, fer-ho coincidir amb una tornada després de recollida del nou Gran Drac hauria sigut també memorable, però amb un sol Gran Vol no seria viable per recollir-lo, tres mínim del 101 al 103, segurament no cal.

Curiós també que coincideixen aquests 100 Grans Vols també amb els 10.000 Km, de fet d’haver fet la sortida complerta els hauria vist aquests darrers, així el no fer-la m’he quedat a 52 Km. En tot cas a la 101 que ja ha sigut en el moment d'aquesta intervenció he vist el "10001" Km. )


Pas Transpir ))

Molt content de com he anat confeccionant l’equipament d’aquesta vella disciplina, molt, quan veig l’espai on estan ubicades les Armadures i les Super Armadures la percepció convida a començar-pensar en una nova aventura, normalment però la pensada no va lligada a una sortida, sí que sense haver de coincidir passades les hores, o dies, fins i tot a vegades setmanes sense adonar-me’n ja estic dins del Vol, o en el seu defecte dins d’un Gran Vol, que bé, que bé, que bé )

dissabte, de setembre 07, 2024

Nº1 )

Aquest punt quan surt ve a ser l'únic a tractar, per a mi eclipsa tots els altres, la resta siguent importants passen a segon terme quan parlem dels pneumàtics. 


https://www.bikeradar.com/advice/buyers-guides/bike-tyres-explained


No entra l'article en la part tecnica de cada tipus referit a comportament, pressions segons necessitats específiques, però sí que estructura el conjunt de característiques de partida de cada disciplina, molt útil per iniciar-se en aquest camp. 

A cada diferent disciplina des dels diferents Miradors aquest aspecte ha marcat sense estridències el tempo, poc a poc, sense deixar veure la seva presència però siguent sempre determinant, a Finale 2009 mateix van ser decisius, i avui passats els anys ho segueix sent sense fer soroll.  

MTB, MTB, MTB.

Dins de les comandes del nou Drac hi ha una goma nova que no ha vingut mai als Miradors a cap d'ells, i que nosaltres podrem heretar properament o no, i segurament dependrà de si inciem les grans rutes, la goma, no el Drac nou que aquest ja té el seu genet adjudicat. 

Ho esmento perquè estem mirant d'obrir una mica l'horitzó quan parlem d'opcions de pneumàtics, i quan ho fem sense voler, també deixem entrar sense voler noves alternatives referides a bikes, tampoc tremendament diferents fent referència a l'aspecte, però sí funcionalment antagòniques a les actuals, quina emoció. Jo una Chameleon no la veuria gens malament amb sliding dropouts això sí, però també és cert que les Voodoo noves tenen moltes possibilitats doncs estan pensades per poder portar forquilles de recorregut notable, i aquestes ja portem les punteres desplaçables ))

divendres, de setembre 06, 2024

PRO )

Darrera oportunitat de compartir aventures amb aquest equipament, en tot cas si aguanta tant com l’anterior disposo d'unes quantes estacions encara. Després d’aquest caldrà que tingui un relleu digne, que no serà fàcil.



Valorant l'arribada de quatre mallots nous del mateix model tots ells, per fer el rellleu dels Alp-X, no em decideixo però, lògicament em costa, també és cert que m'he acostumat a una cert ordre dels colors de la gama Alp-X, ni millor ni pitjor, la seva, i ara em costa seguir un altre patró, tant que miro els mallots nous els possibles candidats i no els sé valorar. Ni mànigues, ni bossses del darrera, ni com comento els colors tenen res a veure amb els Alp-X, que val a dir que les bosses del darrera de l'Alp-X són les millors que he tingut amb diferència, i que d'aquestes bosses amb els Alp-X no en tinc tres si no cinc.

MTB, MTB, MTB.

dijous, de setembre 05, 2024

99 )

Gran Vol de dues rodes, i consolidant l’arribada del flow, curiós el mateix dia que tornàvem a pressions de mtb amb els dos Dracs.





En tot cas el 98 amb cangur així per una Super Armadura extrema,  i el 99 amb un equipament més touring,  pel fet de ser un dos peces, mentre el nou d’una peça touring segueix pendent de decidir si marxa del Mirador o si finalment es queda, si el nou Gran Drac de dues rodes ve, aquest nou equip segurament es quedarà, si no doncs és on sóc, valorant què fer. Si el Principat refà els seus pons amb els diferents Miradors podria ser un indicador favorable a l’arribada d’aquest nou Gran Drac de dues rodes, si serà o no avui és o té el punt just de la incertesa, que bé ser a aquest tram. Definir el concepte del nou Gran Drac pot no tenir una arribada, i que tot sigui tram, sense destí, fora de saber-ne de la seva existència, sense més, sent )

Passa el mateix  amb les Super Armadures, el punt on sóc avui, on són és, però a on serem, a on seran, no el sé, però si les aventures són unes les Super Armadures tenen unes característiques, les d’ara marcades per un ús entre uns Grans Vols breus, mentre que si aquests han de ser d’hores, de dies, aleshores les Super Armadures de Gala possiblement seran unes altres lleugerament diferents, no les diferencio si no les veig posades de costat, i quasi sense relació entre elles en veure-les juntes.

Una jornada l’anterior a aquest 99 amb una sortida amb el Gran Drac més esportiu ara ja sí amb els nous pneumàtics, i renoi que bé que va ara, també de 10, però de 10. Després hi va haver Gran Vol de dues rodes de vesprada que va ser força expansiu-intensiu, així entre tot plegat a la matinada per l'emoció acumulada no podia dormir ni tampoc deixar de menjar ))  

El Gran Vol 98  seguit del 99 el primer dia de setembre, i l'aventura amb el més esportiu amb les sabatilles noves fa que la porta estigui oberta a repetir aventures, així el 100 i també el 101 ja han sigut.

MTB, MTB, MTB.

Mentre avui han d'arribar dues de les tres comandes dels components del nou Drac al segon Mirador, un vell projecte també d'un nou Drac va rondant pel tercer Mirador, a on la forquilla podria protagonitzar-condicionar el tipus d'ús per les seves característiques força radicals, doncs seria propera als 200 mm. de recorregut, com?

dimecres, de setembre 04, 2024

Triomf? )

Quasi, quasi, però no, tot i així no ho puc valorar d'una altra manera, els mitjons baixos ja són al Mirador, que bé, que bé, que bé, no del tot, però sí, que bé. 



Havia pensat-previst que el dia que anés de blau els estrenaria, i d'anar bé valoraria si en feia venir un segon joc, hauria estat bé. Ara bé un cop me’ls he posat són talla 36-40, no 42-43, a la comanda indica que són la meva talla, però els mitjons són petits, a la pàgina la 36-40 no estàva disponible, ara veig que ho han corregit, així ja no els torno a demanar. Bé així queden per la Reina, i no per mi, prou bé, que no perquè ella va per un altre sender quan parlem de mitjons. 

MTB, MTB, MTB. 

Renoi, un triomf efímer en part, certament, res de nou tots ho són oi? )

Una jornada com ahir a on la pluja fa acte de presència, una anada amb el Gran Drac més esportiu estaria més que bé, enrere queden les anades al Principat, les xocolates desfetes Valor, o no, i pausàdament tornaran a ser, tot i que ara mentre la música de la pluja és la partitura que mou les pensades del moment sembla que tot queda molt lluny, sembla.

dimarts, de setembre 03, 2024

Ritual )

 El de la preparació de cada Vol, quina bona sensació fer-ho.

Cada pas previ té el seu què, inclús el de la preparació dels bidons d'aigua, un ritual tot plegat.

A on queda posat el conjunt de mallot i culot seleccionats també té el seu procediment, el previ agafar el mallot amb el seu culot, la parella que toca per l'ordre de sortida també.

Amb les S-Phyre és més senzill si hi ha dubtes sempre les negres, i si combina les blaves. Un nou fer que ajuda i molt és que no tenim calçat de pluja previst, si no fa fred i plou S-Phyre igualment )



Amb els casc, sempre el Merit i si combina els altres, si hi ha dubtes sempre el Merit.

Tèrmiques la que toca per ordre, negre o blanques sense distinció.

Guants Hirzl, i jo quasi sempre Gore, tots per ordre.

Mitjons Mavic, i jo Gore, per ordre, i els de color han deixat de combinar. 

Amb les ulleres, sempre les photocromàtiques, i jo quasi sempre,  sé quan anem però mai se sap quan tornarem )

A vegades dubto de si portar els potents Sigma davanters pel càstic que pateix la goma de fixació de la super bateria al manillar, una  de totes ja està trencada, un Velcro ho recondueix sí però ja és un altre element a controlar, així sense ells segur que no pateixen, però el portar-los convida a pensar en fer grans aventures, i així ja han passat sis anys sense fer-les amb els llums sempre a sobre )

Un Santuari siguent, no té rang d'aventura, dos sí, tres ja seria de podi

MTB, MTB, MTB.

dilluns, de setembre 02, 2024

Nou Drac )

Vaig revisar totes i cada una de les comandes, totes i cada una de les cistelles de preferits, i després de valorar, valorar i valorar quina via és la que crec motivarà més i millor al seu genet em vaig decidir pels components més fràgils, i més extrems a l'hora també, que per concepte fa que pilotar-la perquè l'haurà de pilotar si li vol treure les prestaciones requerirà de ser molt ponderat, menys com millor l'entengui, però entendre-la li caldrà d'un cert temps, però això com amb tot oi? 

Les dues Lynskeys sempre han tingut un punt que em genera cert temor, no recordo cap bike que l'hagi vist des d'aquesta perspectiva, cap, aquestes van ser les primeres, aquest nou Drac no transmetrà aquest punt hostil, sí que generarà una certa intranquilitat el seu propietari per la llum que desprendrà aquest nou Drac, una creació certament difícil de gestionar, és a on som amb tot, com més participatius, com més despresos, més incompresos som, i bé no podria ser d'altra forma quan construïm un nou Drac, el punt a favor és que el seu genet està dins de la mateixa dinàmica que us esmento així anem agafats fortament de les mans.

Tres comandes, a tres proveïdors coneguts forans els tres, no les he fet a proveidors propers dels Miradors perquè la demora d'una de les darreres comandes fetes a aquests darrers va ser tediosa, no recordo un proveïdor més lent, excepcionalment R2bike em va tenir quasi tres mesos així, i des d'aquella comanda del Hiplok D1000 que no els hi he demanat res més, i mira que en aquesta ocasió tenien una proposta molt interessant, molt però pensar amb tants components i repetir calvari D1000 millor que no, però Bikeinn amb les eines, renoi, renoi, renoi, quan va arribar la comanda finalment no recordava que la tenia pendent, ni a on l'havia de recollir, això també ens va passar amb la Transportadora de Dracs el 2006-2007. 

Així en principi  en menys de dues setmanes segurament ho tindrem tot al segon Mirador, d'aquest passarà al tercer i d'aquest darrer tornarà un altre cop al segon, com sona, i us puc dir que no podria si està en les meves mans sonar millor doncs porto dos anys donant-l'hi voltes a aquest singular Drac, i hi ha hagut moltes variacions-oscil.lacions, més encara, fins la que ha catalitzat en hores. 

Rodes, forquilla, transmissió, frens, pedals, manillar, i pneumàtic del darrera, tots novetats des del primer fins el darrer, tornarà a ser un projecte de dos models de pneumàtics això dins de la marca Maxxis, i tot plegat forma part d'una evolució de certa complexitat que ha derivat en una disciplina acceptada, no de bon grat per nosaltres però. 

No és a on era ahir, ahir estava dins de les 1200 de DT180 amb amples interns de llanda de més de 30 mm. amb pesos del conjunt per sota dels 1.700 g. que és un pes d'excepció per aquestes característiques, però amb aquestes amplades tenia previst un pneumàtic molt especial, finalment descarto aquesta via doncs la forquilla havia derivat també per falta de l'Enve Boost, R2bike diu que la té però ja hi som, cap a un concepte de 120 mm. per 650b a un quadre de 29", i aquí quedava tot frenat, el SAG d'aquesta proposta m'incomoda, de fet estava tan decidit que el segon joc de frens Sram Ultimate SL ja són al Mirador, i aquí es quedaran doncs no els muntaran, també m'havia decidit pel manillar Thomson de titani de doble alçada i d'una amplada pèrtiga i que tampoc serà. Tija, pneumàtic davanter, direcció, i potència, tots coneguts de casa, no dic seient perquè sols podia ser el selló, i ja és el quart cop que en faig venir un, i mira que tinc ara mateix set seients disponibles, quatre de coincidents, però els Gobi de carboni, i els Speedneedles meus, són això els meus, i aquest genet de com a mínim els meus atributs, com a mínim així el seu serà el tercer )

Ho dic en tercera persona , muntaran, perquè aquest Drac, el muntatge l'he subcontractat, per fer-lo jo havia de fer venir una llista d'útils que tinc però que no tinc a mà, d'haver fet aquest pas aquestes eines les hauria adjuntat al segon conjunt d'eines que anirà agafat de la mà de l'entrega d'aquest nou Drac, però el Pressfit, el purgat dels frens diferents, tot i que tinc el kit de purga nou, el tall i ajust de la forquilla nova, la regulació i ajust de la transmissió, el més dificultós per mi l'ordenació del cockpit, i la revisió-correcció de la tensió de les rodes noves de pocs radis, tot plegat, a part que és encara ara la meva assignatura pendent entre moltes, on  em deixo molts altres detalls que m'ha portat a aquest vell tram, el d'encarregar aquesta tasca, des del 2018 que no ho faig, excepte la DT del darrera de la Reina que vaig portar-la a ajustar d'un radi i aprofitant també vaig fer que revisessin el nucli, tot això en el mateix establiment que ara els hi portaré aquest nou Drac.

En tot cas crec que el conjunt serà molt xulo, si a sobre va bé ja serà de podi, i si no doncs el seu nou propietari tindrà una joia per a l'exposició i gaudi, i per poder admirar-la cada dia,  que també està d'allò més bé, oi?

I tant, ara ja amb les comandes pendents d'arribar l'emoció mou cada moment, renoi )

La nit de divendres a dissabte de finals de la 35 no podia dormir de les bones sensacions pel pas fet aquesta mateixa jornada sense dubtar en decidir finalment els tipus de bike, així doncs en els components seleccionats que venen a ser sense ser-ho un retorn al 2002.



El dissabte feia aquesta foto després de reordenar peces i caixes doncs és a on sóc previ a l'arribada dels nous components, únicament a la caixa més petita hi ha els components que em serviran, la direcció, la tija i potència, el BB, Chris King, Thomson, i Shimano respectivament, vull dir que la resta de components han de venir tots un altre cop doncs al final la decisió presa fa que els components com rodes, pneumàtics, manillar, frens, crankset, pedals, i en darrer terme la forquilla, no siguin els que ara requereixo, que bé tenir-ho clar, oi? 

MTB, MTB, MTB. 

Un cop finalitzat tot plegat, és a dir que tot el conjunt ja estigui a destí, ja publicaré tot el procés, o en el seu defecte la imatge del Drac acabat a punt de refer camí cap al segon Mirador.

diumenge, de setembre 01, 2024

Propostes )

Si no hi havia d'haver Vols que durant deu dies mínim no n'hi haurien d'haver, podria haver sigut aquesta una bona proposta, si n'hi ha de noves, i tant que poden ser opcions per fer.



En tot cas estàvem fins dijous de Vols, i la prioritat era la del gaudi d'aquests, avui mateix estàvem inscrits a una caminata popular de 10 Km. i ja vàrem decidir desdir-nos-en per afavorir l'aventura amb els dos Dracs, tot i que ara hauríem de passar uns dies d'absolut repòs. Fet que ja us puc dir que no ha sigut perquè en el moment d'aquesta intervenció fa res hem arribat de gaudir d'un clàssic sota un espurnejar preciós a on hem rodat molt suaument,  a 16ºC, un privilegi a 1 de Setembre ))

MTB, MTB, MTB.

Un punt molt guapo és que he recuperat les pressions més baixes dels dos Dracs, i també hem anat molt i molt bé.