Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de juliol 08, 2024

Per sobre de les 5 )

El temps a dalt dels Dracs, de la darrera aventura amb aquests. 

I va ser un altre cop memorable doncs anàvem a fer una altra aproximació a la base del Santuari, i la Reina va decidir que era una bona ocasió per mirar de fer la seva primera coronació, que bé, i que satisfactori que va ser, i que és, doncs avui mateix després de descansar ahir sembla que ja hi ha les piles carregades per tornar a ser a dins dels Vols, que bé, que bé, que bé.

En aquest ocasió anàvem amb deu dents menys de plat, i he de dir que tota l'ascenció la vaig poder abordar amb certa naturalitat, que bé, i ni que dir que la Betty no va mostrar ni un indici de fatiga, i fins i tot va tenir un cert to èpic doncs és el primer dia en cinc anys que he perdut el tacte dels dits de les mans per la fredor, i estem a juliol, doncs la pluja, el vent i la boira baixa per sobre dels mil metres així ho va marcar, sort però que portàvem les armilles paravent per un cop a dalt i durant el rapidíssim descens sota aquesta pluja  a cada metre més intensa, amb el vent més sorollós a cada minut, i una temperatura no diria poc amiga, sí emocionada-sorpresa per la nostra nova presència he de pensar, però sempre sense mostrar la seva cara més agressiva, en cap cas, a l'inrevés ja que va ser aquesta un factor que va intensificar encara més les sensacions boníssimes del moment. 

MTB, MTB, MTB. 

Això sí, des del primer minut amb tots els manteniments portats a terme que no tots els necessaries, el soroll del tren posterior va ser terrible, pitjor que mai, OMG.

divendres, de juliol 05, 2024

Protectors )

Recuperant-se, doncs després de cada Vol també tenen el seu premi, un bany esplèndid, i segur que per ells molt reconfortant )


Merits en refresc )


MTB, MTB, MTB.

Ara a veure quin efecte té l’arribada del nou Aether MIPS, Spherical, vull dir si el Merit seguirà sent els protagonista o no, doncs crec que quan el dia vagi de blaus o de negres l’Aether nou serà qui prengui la batuta de l’aventura )

dijous, de juliol 04, 2024

Per fi )

Manteniments, els estic fent, cadena, frens, pneumàtic davanter, i BB tots aquest components al dia, no el conjunt del Drac que hauria requerit de més temps, que hi posaré fil a l’agulla penso, el cas és que estic molt satisfet d’haver recuperat aquest hàbit encara que sigui puntualment. 



Ara hauré d’anar a pel Drac de la Reina, sí que també he posat la cadena nova, que per cert no sé perquè les dues cadenes noves han quedat llargues, molt llargues, a on els tensors han quedat a quatre mm. del límit, i si no ho feia així no les podia muntar, doncs amb els tensors a mínims quedava curta, que rar, segur que se’m passa quelcom, és que manteniments complerts fa anys que no els faig. 



De frens, el líquid de fre s’ha de ficar nou a tots dos Dracs, doncs el recorregut del meu de la maneta cau i encara queda molt ferode per gastar, el de la Reina per prevenció i prou doncs el seu tacte de frens és impecable, tot i així he ficat nous els dos ferodes de la meva, però cal també ficar líquids nous. Tinc l’útil específic pel model de Shimano per  portar-ho a terme, el què no sé és a quin Mirador està guardat, renoi. 


Ferodes vells molt nous (

Els punys del Drac de la Betty ara ja no són Renthal Lock On Ultra Tacky, i tornen a ser Ergon Ge1 EVO. I no sé si aniran prou bé, entenc que finalment anirem a Esygrips, veurem. 

MTB, MTB, MTB.



Ja he localitzat el kit per substiuir el líquid dels frens Shimano, prou bé, oi?

Després de fer aquest manteniment m'ha quedat clar que no hauria de demorar més l'arribada de les noves eines, i també que l'espai on descansen Dracs i Grans Dracs ha de ser ocupat també com a zona per poder fer els petits manteniments recurrents de tots ells. Així d'entrada el primer que necessito ja és un carro d'eines potent, després ja valoraré el banc de treball fixe, però aquest carro també el vull amb la base per poder treballar, per poder dipositar components a sobre, o be de fusta o bé de goma, ara aquest punt avui és una prioritat,  i lligat això l'arribada d'aquest carró també ha de venir un terra sintètic per no haver de patir tota l'estona de marcar el terra, renoi, aquests tres punts, eines, carro per aquestes amb la seva base superior per poder treballar, i terra sintètic avui sembla ser la prioritat quan parlem d'útils de taller ))

dimecres, de juliol 03, 2024

3/3 a la 27 )

Prou bé, i avui dimecres ha coincidit amb que les bones sensacions han marcat cada un dels minuts de l'aventura. 


Alp-X/C7

Equipats d'estiu, de blau, amb Merit, S-Phyre, tots dos de Gore.

Coincidències cap crec recordar, incidències cap, amb aigua sense beure, sense menjar, havent de corregir les dues rodes posteriors que estaven baixes de pressió, també veient des de fa uns dies que he de subtituir ferodes davanters de les dues bikes, i també les cadenes, de la meva la roda sencera posterior, i de les dues els dos Ikons del darrera han de donar a pas a dos pneumàtics nous del mateix model i característiques, i en darrer terme he de subtituir el BB de la meva sí o sí. Amb llums sense funcionar, amb eines, rodant per sota dels 20ºC, amb unes condicions excepcionalment favorables, i tant.

MTB, MTB, MTB.

Van tan bé els dos culots C7 paravent, els de color blau, que valoro de fer venir més culots germans d'aquests en aquesta ocasió sense ser paravent i ara negres, veurem si entenc les gammes que proposen. Dubto per si em decanto per Gore o finalment pels P.R.O de Pearl Izumi que ara tornem a estar disponibles, no els Elite que segueixen desapareguts. 

dilluns, de juliol 01, 2024

Insistint )

Arribada la primera Super Armadura de Gala en color negre en una talla més gran, millor dit l'equivalent a dues doncs les talles d'aquest fabricant són totes més grans, molt més grans, un cop a casa de cintura capa a munt crec que és l'ideal per poder disposar dels més de 4 cm. per incorporar el coixi de seguretat, i que aquest pugui expandir-se correctament, també remarcar el fet que de genolls cap a vall també em sobra molt material, però molt sensa necessitar-ho, de fet des de la cintura a genolls també, però aquí sí que l'Airbag també s'activaria a aquesta zona de les caderes de sobre dels genolls així que necessito que hi hagi aquests 2 cm. de més perquè pugui també expansionar lliurement el coixí de seguretat, el fet és que em queda el dubte si no és massa gran aquesta armadura doncs no fa 4 cm. i 2 cm. de més respectivament, fa més, sobretot de pit, així he localitzat una talla menys, i després de donar-hi voltes finalment fa uns dies em vaig decidir a fer-la venir també, i un cop amb les dues a casa he vist millor o això penso quina podria ser la talla ideal entre les dues per poder incorporar el coixí de seguretat a l'equipament, avui crec que aquesta darrera és a dir una talla menys seria la ideal.

Ara que disposo de la segona armadura idèntica que la primera però amb una talla menys faré la comanda de l'airbag, el perquè no el vaig fer venir tot seguit és perquè encara dubto si agafar el coixí de seguretat més complert a on també protegeix la part inferior de les caderes, o si limitar-me amb la gamma que protegeix de cintura cap a munt i prou, equiparant d'aquesta forma la protecció als dos equips que disposa la Reina, és un raonament singular però per a mi prou bo doncs no vull anar millor equipat que ella, o procedir a cercar un equip per a ella específic nou que també protegeixi la part inferior del tronc, en tot cas ho decidiré properament.



 




Per poder incorporar el coixí de seguretat necessito que la cintura tingui 2 cm. més de la talla que porto normalment, i  4 cm. més de pit, amb l'armadura que ha arribat de cintura segurament ja coincideix amb aquests 2 cm. però de pit jo diria que fa força més, no n'estic segur doncs no he anat mai amb una Super Armadura de Gala que no vagi soldada a la pell, així ara un equip que d'entrada no va totalment rapadet al cos no sé massa bé com gestionar-lo, poc a poc.

 

Després de decidir si la S o la M és la talla vindrà el pas de seleccionar el meu primer coixí de seguretat,  estic entre que vingui el que incorpora la protecció de les caderes o no, de fet d'equipaments en faré venir

dos, l'Airbag independent, i la caçadora amb el coixí incorporat idèntic que el que els equipaments que disposa la Reina, a on la columna i la cadera no tenen coixí de protecció, cap dels dos equips d'ella incorporen Airbag a aquestes dues zones. Així ella també requerirà de seguir el mateix procés que jo quan parlem de fer venir una Super Armadura sense proteccions per poder incorporar un coixí de seguretat que sí protegeixi aquestes parts del cos com també com esmentava la zona inferior del tronc, en tot cas això ja serà quan es decideixi a inciar els Grans Vols, cosa que fins avui no ha sigut, i que si finalment no fos no passarà res, i tant que no. És a dir de ser començarà amb els dos equips que disposa, amb els Airbags corresponents que ja porten incorporats els dos equipaments, i després veurem a on la porten les sensacions. Jo sí faré venir l'equipament esmentat perquè no tinc cap Super Armadura equipada amb aquestes proteccions tan avançades, quan parlem de Grans Dracs de dues rodes. 


Ara intrigat per veure quina decissió prenc sobre quina serà la talla correcte, l'armadura que es quedarà, però més encara pel que he de decidir després, dubto una mica sobre si els coixins electrònics són avui per avui els ideals, doncs en alguns medis especialitzats especifiquen que aquests en un 25% dels casos no s'activen, i si la Super Armadura no porta proteccions propies per poder donar cabuda a l'expansió de l'Airbag aleshores si aquest no explosiona no disposes de cap protecció contra els impactes, sí contra el lliscament pel fet de ser de pell.


 MTB, MTB, MTB.

diumenge, de juny 30, 2024

Segon del dia )

Sí, un segon Vol, així hem deixat el Gran Vol número 90 per a una millor ocasió, que avui també hauria estat bé certament, però si hi ha l'oportunitat de repetir Vol no tinc dubtes de quina serà l'opció, oi? )

En tot cas fa uns minuts que hem arribat, el dubte era entre concert a la fresca que a aquest entorn del Mirador s'estila molt, Gran Vol amb el Gran Drac de la Reina que seria el primer, o en darrer terme fer un segon Vol, i aquest darrer ha sigut el guanyador, tot i haver sortit ja aquest matí, tot i tenir les entrades del concert adquirides des d'aquest mateix matí, i no passa res, una aportació més a la cultura que tanta falta fa, de fet aquest 2024 hem deixat d'anar a tots i cada un dels concerts que teníem reservats que no han sigut pocs, però excepte avui ha sigut sempre per preferir finalment descansar, no com avui però que ha sigut per diversitat d'opcions i moltes ganes de fer.





Alp-X i S-Phyre el matí,  i Twin Six totes dues a la tarda, avui els protagonistes, la resta de detalls repes de cada dia )





MTB, MTB, MTB. 

He aprofitat aquesta tarda per ficar-me a dins de totes i cada una de les Super Armadures de Gala, i m'ha calgut una bona estona, totes i cada una literalment increibles, també diferents, les he provat totes amb un super protector d'esquena per simular així l'espai que ocuparia el coixí de seguretat abans de disparar-se, també ho he fet amb les dues noves equipacions idèntiques entre elles però de talles diferents, la més gran avui crec tenir clar que no es quedarà, veurem però. 

El 30 )

Segon Vol de la 26, i premi )


Gelat de cireres )

El fet és que l’horrorosa i a l'hora sensacional aventura de coronar el Santuari de dimarts m’ha deixat sense Vols fins avui, i ben content, doncs ahir la bona notícia compensa aquesta aturada, com ho és el Gran Vol número 89 portat a terme ahir, si avui hi ha repe seria el 90 del dia 30, una relació molt guapa certament. 


MTB, MTB, MTB. 

dimecres, de juny 26, 2024

Primer Santuari )

Creia que anava a fer un Vol moderat, i el Vol el vaig fer, la dimensió d’aquest va prendre però un to singular en cap cas proper a la moderació, i menys a la prudència, certament.

Hi ha dies per tot, deia a l'anterior intervenció que fa temps que no faig sortides de molta exigència, abans ho escric, doncs en aquesta darrera aventura sense voler he fet la primera d'aquest tipus. Havia previst tornar en un parell d’hores un altre cop al Mirador,  i quasi he tocat les cinc hores. Curiosament la The Motivator que porta un plat gran, per sobre de quaranta dents, i un pinyó moderat proper a les vint, ha sigut la prota avui, primer he afegit segellant a les dues Rambler doncs feia mesos que la Vicious no sortia, esmentar que encara n'hi havia del darrer Vol, també no sé molt bé el motiu un llum Powerled de la darrera generació, així com una bateria de les grans del Buster, penso que fa tants anys que anem amb els llums que ja forma part de l'equip bàsic, i per aquest mateix motiu la bossa del TT de la meva Lynskey també ha vingut, així en darrer terme un segon portabidó, curiosament no tenia cap més objectiu que sortir a rodar planer, i com esmento en ment portava que el Vol rondés sempre per sota de les dues hores, no pas més, he de dir que els Rambler segur que han convidat també a que això no fos així, i que és evident que el meu cap en portava una de cap, ho dic perquè els preparatius així ho indiquen.

He sortit a les dues, havent previst tornar a ser al Mirador a les quatre, no sé massa bé com he arribat a les set. A partir de la primera hora he patit com una mena de lleuger cop de calor, i mentre això passava he anat pujant amb aquest plat i pinyó pensat per fer pla, fet que ha provocat una pujada fent la serp tota l’estona, i quasi que ni així, puntualment el bessó esquerre m’ha avisat, i per aquest motiu no he pujat pel dret, mantenint el format en S, poc èpic però portable. 





Beure, dos bidons sencers de 750 ml. el primer i part del segon per pujar, i la resta d’aquest darrer per arribar al Mirador, per menjar, dos mini-plàtans, un primer passades dues hores, i el segon a la quarta hora, coincidències una amb tres ciclistes de carretera de baixada ells, incidències varies, com la d’un fre del darrera que vibra intermitentment, un R1, la d'un 520 que passats els primers minuts ja marcava bateria baixa, i sorprenentment ha tardat molt a morir tot just a mitja hora d’arribar al Mirador, i en darrer terme motivat per aquests 35°C per arribar a la base del Santuari, aquest lleuger cop de calor, on m’he anat recuperant molt lentament fins arribar a dalt a 19°C. 

De fet si no és per aquest malestar-desordre orgànic jo hauria anat i tornat a la base del Santuari i prou, el no coordinar correctament les sensacions seguint un criteri més que dubtós ha fet que ho gestionés tot plegat a l'inrevés i prengués la decisió de seguir tot i les males sensacions, en aquesta ocasió ha sortit bé, cert, a data d'ara, però des de la distància diria, no calia. Fins el quilòmetre quinze que és a on hauria d'haver girat cua, he vist que em quedaven divuit quilòmetres, he sumat que amb trenta-quatre estaria a dalt, i no sé massa bé com vaig anar sumant, amb una breu aturada per aquest lleuger-intens malestar a on a una breu aturada em vaig treure el casc i la gorra, i curiosamente aquesta darrera estava molt freda motiu per el que me la vaig tornar a posar tot seguit, el cas lògicament també, i a partir d'aquí vaig seguir sumant quilòmetres, mentre ho feia vaig anar capturant imatges a cada indicador que hi havia per poder venir en una propera ocasió per camins i no per carretera, poc a poc, com la del vídeo que he incorporat, on a cada vegada que em va semblar que podia escalar sense haver de fer S va ser una mica frustrant doncs les sensacions tot i que de més a menys no eren les més bones en segons, així finalment des del quilòmetre vint fins el seixanta-cinc no vaig poder atacar cap pujada seriosa que no ho fes en S, en tot cas des dels dotze-tretze anys del meu primer Turó que aquesta tècnica m'ha salvat en moments de certa dificultat de pujada, únicament en asfalt certament, i en aquesta ocasió no va ser menys, que bé, també he de dir que crec recordar que feia dècades que no la utilitzava del 2003 a la Transpi. Un cop a dalt passats uns minuts per inciar la baixada a 20ºC em vaig equipar amb el paravent, però minuts després me´l vaig treure doncs tenia com un estadi de calor un altre cop, i així ja fins els mateix Mirador, a on la temperatura sempre va ser afortunadament una aliada doncs ja no va acostar-se mai un altre cop a aquests 35ºC de l'anada. 


Blau i groc )


Equipat de blau, de conjunt amb la Vicious sense la intenció de fer-ho, una coincidència molt xula, de Gore 100%, S-Phyre, i sense el  Merit, així que amb el Synthe. 

MTB, MTB, MTB. 

dimarts, de juny 25, 2024

"Serpens" ))

Com elles descansant al Sol, nosaltres des del Mirador )



 

Una setmana diferent, per pocs Vols, un 4/5 a aquesta 25, aquest punt no seria desconegut per a nosaltres, si no fos per els tipus de Vols, on alternem sortides de poca exigència amb d'altres de més duració, les de molta exigència avui per avui són inexistents. 




Equipats amb un mix Gore-Pearl Izumi, Alp-X, i prou bé, els Merit, els Hirzl, jo no, i les S-Phyre. 

Amb aigua sense beure, sense menjar, amb eines, amb llums sense funcionar, sense incidències, ni coincidències, no recordo la temperatura sí un vent fresquet sempre, segurament rodàvem per sota de 25ºC i per sobre dels 20ºC. 

MTB, MTB, MTB.

diumenge, de juny 23, 2024

4+ )

Que bé, avui un altre cop per sobre de les 4 hores, on no teníem pensat ser-hi tanta estona, però la Reina ha marcat el tipus de Vol, jo hauria tornat en dues hores, però ella tenia un altre pla/programa.

Equipats d’estiu, culot nou la Reina, la resta de blau, amb Merit, Hirzl, i Gore, mitjons Mavic, i Pearl Izumi. 



A 22ºC d’inici a l’hora de dinar, i 15°C  la resta del Vol, primer amb Sol, després amb una lleugera pluja constant de pricipi a fi. A on ens hem sentit sempre molt còmodes, molt, fins el punt que he pensat puntualment que podria haver-hi la possibilitat que aquests Vols no solament siguin si no que fins i tot vagin a més. Estem a dissabte, ens queda diumenge, i dilluns. 

Les bikes de 10, fins i tot sense soroll, sí que la meva roda del darrera ha perdut aire mentre rodava, amb eines, a punt de fer funcionar els Buster per un cel tapadíssim. Sense coincidències, sense incidències, fora que abans de sortir hem assistit uns alemanys amb problemes amb una de les seves bicis de carretera, jo els he ajudat des de dins de la nova Super Armadura de Gala, que per cert és comodíssima, mare meva, ha sigut molt xula aquesta coincidència, jo no preparava un Gran Vol, únicament provava la nova Armadura per veure aquesta talla amb més de 8 cm. de tot arreu si era encertat o no. Aigua, menys de 100 ml. per menjar, mig plàtan a mitja hora d'arribar al Mirador.

Després hem iniciat el Vol, i que bé que ha anat.

MTB, MTB, MTB. 

divendres, de juny 21, 2024

1/4 )



Res de nou, tot i que crec que en aquesta ocasió anirem a més, per veure està si referit a l’aturada, o a seguir dins dels Vols. 


El Sol, el Sol )

Content de l’aventura de diumenge, anys sense aquestes sensacions tan guapes, jo diria que hauríem de remuntar el 2016, d’abans de començar la preparació de FW 2018, previ a l’inici de la disciplina indor. Ara 6 anys després, avui si més no tot això que tenim, una jornada excepcional a dalt dels Dracs, a on l’arribada de les bones sensacions va ser una sorpresa, doncs no teníem ni idea que estéssim en aquest nivell de forma, no per excepcional sí per prou bo, vull dir que a partir del juny del 2022 fins avui hem fet ara sí ara també repeticions de tram, moltes, amb petites excepcions, i aquest diumenge de sobte inciar el Vol pensant que en una hora tocada tornaríem a ser el Mirador, i tornar després d’hores de gaudir de l’aventura, també d’una exposició solar gens prudent, és un retorn inesperat d’unes capacitats a dalt del Drac oblidades, i si finalment no ho repetim no passarà res doncs l’experiència de diumenge ens dóna energia per tornar-la a perseguir, i es tracte d’això, de propostes xules per fer, a partir d’aquí tot roda, i de quina manera, partint de la base que les hores invertides per arribar fins aquí ja estan fetes, així les possibilitats de repetir són moltes. Altra cosa és què passa quan aquests moments els vols repetir i et quedes en espera ara sí ara també i aquests no tornen, o això sembla.

MTB, MTB, MTB. 

dijous, de juny 20, 2024

5/7 a la 24

Prou bé, i encara més per un diumenge de traca, a on comentava la durada del Vol, que en aquests moments la valoro quasi que com a excepcional. El fet és que ja estem a dijous de la 25 i portem un sol Vol, renoi. Ahir mateix una jornada normal del Baix Montseny ho va condicionat tot plegat, per bé però quedant el Vol per a una millor ocasió, que ara per ara per la pluja no convida a que pugui ser avui, o sí, i millor que millor, i tant.


Alp-X )

De mentre les lectures de matinada, i també dins de les mateixes nits, centren el meu interès, mirant de comprendre la història dels llocs per on rodem d'aquest tercer Mirador que són totes molt entretingudes, i tant. 




Crec que el Sol finalment manarà la jornada, i de ser així tindrem aventura amb els Dracs, o no i no passarà res. 

També la setmana passada vaig aprofitar per demandar més culots per la Reina, dos pirates prims, i tres culots curts d'estiu més, perquè facin equip amb els ja existents, concretament amb els dos culots curts més nous que estan siguent tot un èxit. Aquest tres culots curts nous que tindrà són els únics de Gore a on s'indica específicament que estan pensats també per a la pràctica del MTB, els pirates nous no, com tampoc els vells, Gore no ho esmenta, i aquest nous pirates no són com els que ja disposa, a diferència dels nous culots curts que són els mateixos que ja disposa, però estic segur que aquests culots pirates d'entretemps nous aniran bé, tot i que a les dates avançades on som, avui comença l'estiu, aquests segurament ja no sortiran fins a la tardor, i ara treballaran únicament els curts, puntualment podria ser però que si ens decidim a sortir abans del trenc d'alba tinguin una breu oportunitat, veurem, veurem.

Ara per ara no tinc previst reforçar més l'equipament d'estiu pel què fa referència a culots, mallots, i guants. Sí he de localitzar mitjons curts negres de Gore, Shimano, Pearl Izumi o Mavic, també renovar les anelades tèrmiques noves, i en darrer terme valorar un altre cop cap a on anem amb el tema dels cascs, si tornem a casc no específic de MTB ha de venir un germà d'un Aether blanc per la Reina, entenc que un Aries-Helios, en tot cas en aquestes pensades estic, ara em ve la pensada dels dos mallots blaus d'estiu que vull per fer conjunt amb els dos culots C7 paravent blaus que ja fa uns mesos que roden, és a dir sí que ho tinc previst, es veu.

MTB, MTB, MTB.

No em vaig decidir per l'excelent proposta del tercer Gran Drac de dues rodes, i ara de ser ja no serà sobre la unitat nova que em van oferir, poc a poc. 

Demà ja podré en principi recollir a minuts del Mirador la nova Super Armadura de Gala, a veure si aquesta és finalment la porta d'entrada del coixi de seguretat, o en el seu defecte la talla del primer molt més gran per poder donar cabuda a l'Airbag ho és per excés i no funcionaria correctament, veurem, en tot cas primer hauré de provar-me aquesta Super Armadura, i en funció de les sensacions que tingui decidir si ja faig venir el meu primer coixi de seguretat, o no i o bé tornar la Super Armadura, o bé quedar-me-la igualment pel fet de ser el meu primer equipament de color negre, en tot cas em sona molt interessant tot plegat.

dilluns, de juny 17, 2024

Per sobre de 4 )

Les hores a dalt del Drac, prou bé, feia mesos, i no durant el 2024, que no rodàvem per sobre de les quatre hores, no per res, com ara que tampoc sé perquè sí que ho fem, i espero que la conseqüència de fer-ho no sigui quedar aturats un altre cop. 

Equipats 100% d’estiu, 100% de Gore, Merit, que ens ha pesat molt, S-Phyre, i Hirzl, jo no, referit els Hirzl. 

Sense incidències, sí que abans de sortir el meu pneumàtic del darrera no tenia pressió, durant el Vol sempre amb el soroll d’aquesta mateixa roda, o del BB, no ho sé, coincidències varies, també que feien la Transpi, o això pensem, sense menjar, aigua un bidó de 750 ml. sencer, amb llums sense funcionar, amb eines, rodant per sobre de 25ºC, amb un aire fresc a l'ombra. 





Cercàvem un camp base, a partir d'aquí podrem pensar en apropar-nos al cim, en tot cas ahir ens vàrem desviar tant que quasi que traspassem fronteres, i no és metafòric ))

Mentre rodàvem recordàvem rutes fetes per aquests mateixos entorns ara fa més d'una dècada, de fet si parléssim del Vallès seria molt menys temps, certament, però sí que rondaríem ja els sis anys sense coincidir-hi, renoi i sembla que fos la setmana passada, des del 2018 crec recordar. De fet el 2003
nosaltres també estàvem fent la Transpi, ara a l’inrevés però.

MTB, MTB, MTB.

divendres, de juny 14, 2024

Continuar )

Amb un 2/4 podem anar a un 5/7, que dubto avui que hi siguem finalment, veurem.

Dos Vols diferents, on estem redescobrint trams, primer cercava menys desnivell, i en aquest propòsit cada vegada en fem més per les bones sensacions des del primer segon dins del Vol )


Gore paravent )

Equipats el primer dia amb paravents, jo amb culot curt, i certament que molt bé, el segon 100% d'estiu, pirates la Reina. Els Merit, Hirzl, i S-Phyre una constant, 7Mesh i Pearl Izumi els mallots, i pel genet Alp-X, culots Gore, per a mi C7 i 2in1 d'Alp-X. 

Sense coincidències, incidències una, corregida el segon Vol i verificada aquest matí, la roda del darrera meva sembla que ja manté la pressió, he de revisar el BB i la roda del darrera, doncs el soroll de radis ja és una constant, veurem. Amb aigua, bevent, sense menjar, si abans de sortir ahir, síndria i unes cireres, amb llums sense funcionar, amb eines, certament que les dues bikes van molt bé. No penso en el seient Speedneedle, i el M1 segueix sent ara per ara qui es manté, he de muntar cadenes noves a les dues bikes, i segurament també ferodes,  el meu pneumàtic del darrera ja ha de cedir el pas, i les cintes segellants de totes les rodes han de renovar-se, a veure, doncs penso en rodes i el problema de les demores em venen tot seguit, lluny queden les recollides a Vilanova amb la roda a l'esquena fins a SV ))

MTB, MTB, MTB.

Ve des d'aquesta matinada una nova Super Armadura de Gala, negra en principi, pensada la talla per anar amb coixi de seguretat, a on en aquesta ocasió la podré recollir a minuts del Mirador, que pràctic, i oberta està la possibilitat que vingui el tercer Gran Drac de dues rodes, aquesta opció està més propera que mai, o molt més a cada hora que passa, ahir els contactes van ser una constant molt guapa, i cálida, on la música no va parar de sonar bé. 

dimarts, de juny 11, 2024

Finalment un 7/7 a la 23 )

Les sensacions arribats a aquest punt són prou bones.


S-Phyre )


Equipats d'estiu, la Reina d'estrena amb el segon mallot S-Phyre. La resta Gore, Hirzl, Merit i S-Phyre per partida doble.

Incidències una, la pressió inexistent del pneumàtic posterior del meu Drac previ a sortir, coincidències zero, amb eines, amb llums sense funcionar, sense quasi bateria al 520 de la Reina, amb xafogor sempre, entrem al Mirador xops d'aquesta humitat. El líquid segellant de la roda del darrera era quasi inexistent, així una càrrega nova després del Vol i ja tot a punt pel proper Vol, que per cert ahir dilluns ja no va ser, així difícil repetir a la 24 un 7/7, en principi.  

MTB, MTB, MTB.  

6/7 el 8

A on ser-hi té el seu punt per aquesta jornada especial, i tant.

Qui m'havia de dir que hi arribaria tan però tan bé, un absolut privilegi, certament.


Twin Six )

Equipat d'estiu, un altre cop amb aquest marca en principi HM, ara de groc, la resta Gore, Hirzl, Giro, S-Phyre, en definitiva entre les de sempre dels darrers mesos, amb xafogor puntualment. La Reina també amb aquesta combinació, idèntica de mallot sense anar de team això sí que no )

Sense menjar, sense beure, o molt poc, amb eines, sense coincidències, incidències una com ho és que el 520 meu es va aturar puntualment, dos-cents metres concretament, i no és el primer cop, perseguíem marcar dos 30.0 Km. als dos Garmins per fer foto i immortalitzar la jornada. 

MTB, MTB, MTB. 


5/5 )

De blau, amb una marca curiosa mirant de fer camí al Mirador, Twin Six.


Twin Six.

D'estiu, així de curt, amb aquesta marca diferent, a on tot just fa res m'he decidit també a treure els culots Twin Six respectius, a veure si em decideixo a utilitzar-los, amb Merit, amb S-Phyre blaves, en definitiva mirant de mantenir-me refrigerat ara sí ara també, sense aconseguir-ho prou bé per uns primers minuts que tot i ser de control, no suficient però. Cercant mitjons baixos negres, poc a poc, i tant )

Sense incidències, sense coincidències, amb eines, amb aigua, bevent, sense menjar, amb llums,  funcionant el del darrera, que per cert he de valorar si fer venir els Garmins amb sensors de proximitat, dubto perquè la intenció no és fer carretera, o creia que era aquest el propòsit, i si seguim amb aquest en principi no ens caldria un conjunt de llums nous del darrera. Però sempre hi ha un tramet on fas entre trànsit rodat encara que sigui poc concorregut el risc sempre hi és (

MTB, MTB, MTB. 

4/4 )

Sol, ara sí dins del tram de sempre,  a on les sensacions són bones i el ritme també, crec, doncs si avui no surto seria una contradicció, a veure. Amb un Destructor i entre molts Gegants, molts.


Merit )

Equipat d'estiu, Gore, Merit, i S-Phyre, i molt bé.

Sense incidències, sense coincidències, sense menjar, bevent, amb eines, revisant pressions i prou, amb sorolls de radis del darrera éscalant i prou, amb llums sense funcionar, rondant els 20ºC. 

Diria que no recordo haver rodat amb tan bones sensacions com a mínim des de principi d'any, en tot cas tot això que tinc, oi?

MTB, MTB, MTB. 

2/2 )

Repetint trams del dia anterior, on les pensades són de ser-hi. Tres Destructors, no quatre, no sé perquè però siguent important la question, la resposta no està a les nostres mans, aleshores cal deixar-la de banda, ara per ara si més no, i en tot igual, oi?


Mallot preferit )

Equipats d'estiu aquest cop sí amb Merit, Hirzl, i S-Phyre, de fet aquestes darreres són les úniques que repeteixen sempre, bé i els Hirzl de la Reina també, la resta de l'equipament pateix petites variacions en funció de les sensacions del moment en que preparo els equipaments, a on un cop ja a dins del Vol no notem diferencies, doncs tots el equips tenen un nivell germà excepcional.

Sense incidències, ni coincidències, sense menjar, sense beure, amb eines, amb llums sense funcionar, rondan els 30ºC sempre, reviso les pressions i totes estan bé. 

MTB, MTB, MTB. 

3/3 )

Torna el quart Destructor, que bé. Seguim fora del tram de cada dia mirant de facilitar les bones sensacions de la Reina.


S-Phyre )


Equipats d'estiu, Merit aquest cop, la gran novetat és que la Reina ja roda amb el primer mallot S-Phyre, és a dir  dels dos equipaments de Shimano, curiós, mai hauria dit que aniríem cap a aquí. Fet que em fa reflexionar i molt, oi?

Sense incidències, ni coincidències, bevent, sense menjar, amb eines, amb llums sense funcionar, corregint la pressio davantera del Drac de la Reina, per sobre dels 25ºC, propers i dins dels 30ºC fins i tot, amb protecció solar a la testa Heliocare 360º per prescripció. 

Puntualment una sensació de la Reina no desitjada, a veure. 

MTB, MTB, MTB. 

 

dilluns, de juny 10, 2024

88 el 8 )

88 Grans Vols de dues rodes el dia 8, prou bé, a on en un dia tan assenyalat per a mi, hem fet la primera sortida a duo, que no en seran gaires més, doncs cada u té el seu propi Gran Drac de dues rodes sempre a punt, així no ens cal anar tots dos en un, la Reina és/serà de pilotar, de ser, i punt ) En tot cas després de vint-i-cinc anys un retorn a duo a aquests Grans Vols de dues rodes, tot i que puntual com esmento.

Equipats amb dues Super Armadures de Gala, no diré d'estiu doncs la de la Reina no és perforada, i la meva únicament el pantaló, la caçadora no doncs va venir separada del pantaló i es veu que no la vaig agafar perforada, o crec recordar que el pantaló és el que va venir perforat i vaig decidir quedar-me'l doncs a les cames no passo fred, també perquè no surto en condicions extremes de fred. 



En tot cas tots dos equipats de dalt a baix amb aquestes Super Armadures de la mateixa casa, ella amb el coixí de seguretat, activat, estrenava aquest equipament, de fet fins el dia 8 les seves dues Super Armadures estaven per estrenar, amb botes de Gore-Tex, jo perforades, els dos cascs blancs super visibles sempre com a punt de referència pels Destructors )

El Gran Vol va ser dins del tram que tinc com sortida coneguda, vull dir que no va ser un descafeinat, i va ser un descobriment per la Reina doncs va experimentar les sensacions propies d'aquesta extrema disciplina, ja no et dic com serà un cop estreni el seu Gran Drac si es decideix a fer aquest pas que no és en cap cas una condició obligada, en cap cas, a l'inrevés, doncs aquesta decisió és com la dels Vols una qüestió personal, individual, a on no hi pot haver acompanyament, sí presència pel fet de ser-hi, res més.

Singular aquest Gran Vol número 88 dels dia 8 a on anàvem escortats per dos Destructors, curiós també perquè per primera vegada darrera dels Destructors sempre van ser visibles sense seguir-nos les ombres dels Gegants, he de pensar-confiar com a protecció. Ara passats els mesos els Gegants no els veig amb temor si no com una protecció, com un recurs més darrera dels Destructors, que ho escric veient que no té massa sentit doncs els Destructors són infranquejables per a un tercer, sigui o no conegut, però en tot cas benvinguts siguin aquests colossals protectors, si ho són que no ho sé del cert ))

dissabte, de juny 08, 2024

1/1 )

Aquest cop protagonistes Reina i genet, sempre escortats per quatre Destructors, sempre envoltats de Gegants. 

A veure aquesta setmana 23, però dit això en el moment d'aquesta intervenció anem a per un 4/4, de fet jo ja el porto, fins i tot un 6/6, que bé.

El tercer Gran Drac de dues rodes torna a ser el protagonista d'aquesta semana 23, per una molt bona proposta que he rebut, a veure, dubto positivament doncs no la vol ningú per una crítica molt negativa del medi especialitzat MCN, concretament del prestigiat-respectat Neevesy, aleshores per aquesta circumstància tan adversa a mi em motiva molt fer-la venir, i tant. Em frena que com us esmentava per un interès en millorar les sensacions recepcionades del tren davanter no sé si cal, certament, vull dir si no serà excessiu. La part positiva és que tenim un munt de Dracs, i únicament en surten dos, fins i tot de nous a les caixes respectives des de fa anys,  així sembla que podem tenir tres Grans Dracs, que no seria un impediment, seria possible que els meus dos s'alternin espaiadament, doncs aquests darrers serien quasi idèntics en concepte. 

Bones sensacions a dalt dels Dracs, amb una Reina que sembla estar posada a ser-hi, veurem. 


Alp-X )

Equipats d'estiu, únicament uns pirates de primavera de Gore, S-Phyre sempre, els Merit no en aquesta ocasió, i Hirzl. Jo lògicament amb l'Armadura de Gala l'Alp-X ))

Sense menjar, sense beure, sense incidències, sense coincidències, corregint les pressions del Drac de la Reina, amb llums sense funcionar, amb eines, fent un recorregut diferent per facilitar que la protagonista torni amb més constància, rondant els 20ºC. 

MTB, MTB, MTB. 

dijous, de juny 06, 2024

Super Armadures de Gala )

Des de la arribada de la primera Super Armadura de Gala, la predilecció si parlem de color era, és el color negre, ara passats quatre anys després totes les que han arribat no ho són d’aquest color, sempre ha primat en cada una d’elles les característiques referides a protecció, en cap cas a color, i així no ha coincidit mai la màxima protecció amb que fos un equipament de color negre. 

El diumenge el vespre vaig localitzar una nova Super Armadura 70% negre i un trenta en marró foscs, fet que em va portar a  fer-la venir, dic en darrer terme perquè la recerca estava centrada en localitzar un equip que fos compatible amb un coixí de seguretat integral, aquesta complia amb aquest requisit, i en aquest percentatge esmentat 70-30 també parcialment en últim terme en el del color, que bé.

De color negra amb petits detalls blancs però no discrets ja en disposo una de dues peces, perfecte per ser visible això sí, aquesta joia és la darrera Super Armadura que va arribar. El fet és que un cop passats aquests primers anys l'experiència em diu que la Super Armadura d'una sola peça és el què he de perseguir establir com a normalitat d'ús, és a dir mirant d'allunyar-me del què és més comode, cal matisar-ho, si és d'una sola peça ja compleix el primer requisit, a partir d'aquí un cop a dalt del Gran Drac ha de ser invisible en quan a les incomoditats, però a les antípodes de decidir l'equip en primer terme condicionat per aquest mot, la comoditat

Finalment la nova Super Armadura de Gala no ve ni se l'espera, no hi ha estoc, no passa res, caldrà seguir cercant, o pot passar com amb els darrers equips que passats uns dies tornaven a estar disponibles, així ho tinc prou bé. 

He de de valorar també el color dels Destructors, vull dir aquests estan a les antípodes de ser visibles a primera vista, ni a segona, ja us vaig esmentar que ara mateix si veus passar un Gran Drac i intueixes quelcom més és perquè sóc jo envoltat pels Destructors, i aquest distintiu característic d'aquests super protectors em pesa, molt, de fet ho condiciona tot, és per aquest motiu que el negre hauria de ser el proper color de la nova Super Armadura, veurem, veurem )

dimarts, de juny 04, 2024

Tres, a la vint-i-dos )

El Vol d’aquesta darrera setmana, a on des del primer segon he hagut de frenar les ganes de fer més, on a cada metre baixar la intensitat ha sigut un treball constant. Les pensades des del primer segon per la situació viscuda a Santa Fe condicionen el to de la jornada, i de fet marquen un abans i un després, poc a poc tot s’anirà reconduint, segur, segur. Mentre dins dels Vols, aquests en aquestes circumstàncies m'ajuden més que mai, així doncs penso que pot ser molt positiu seguir treballant el punt del control i deixar de costat el punt de la intensitat, així crec que puc dir que ho he fet prou bé, crec. 

Amb aigua, bevent, sense menjar, amb eines, per sota dels 20°C, amb llums sense funcionar, amb coincidències curioses, primer dues mtb, segon dues gravel, tots molt ben equipats, i en darrer terme una fila llarga de gravels, fins i tot entrant ja al Mirador el pas d’aquests ha sigut una constant, com ara mentre escric, és un no parar. 

Equipat d'estiu, de dalt a baix de Gore, amb el Merit, Hirzl, i les S-Phyre, diria que si Pearl Izumi no fa per ser-hi ara per ara aquesta marca s'ha implementat seriosament a cada Mirador, i fins i tot l'arribada d'aquesta copant el protagonisme dels Vols ha obert la porta d'entrada d'altres marques, una mica com va succeir amb l'arribada dels mallots paravent 7Mesh de la Reina, o el culot pirata d'Isadore en darrer terme després de l'arribada massiva de culots pirates també de Gorwear. Giro pels cascs va arribar, i fins avui s'ha quedat, a veure quina anirà siguen la trajectòria dels propers mesos, dels propers anys, doncs jo estava convençut que Pearl Izumi seria sempre la nostra marca talisman, quan parlem de mitjons, mallots i culots.


Black )
 

El pas més pausat, la ruta més moderada entre matolls alts, molts, per no dir tots, a on quina nova aventura dins de la mateixa ruta, repetida durants els darrers mesos ara sí ara també, però el fet és que no són vint anys de Dracs, i tant que no, i aleshores per més Vols que fem ara per ara estem a tram nou, totalment. Colors, olors, sorolls, el terreny, tot té un to diferent, molt, i alternar hauria de ser l'objectiu, és a on sóc mirant de comprendre per poder fer-ho.

MTB, MTB, MTB. 

diumenge, de juny 02, 2024

Pluja intensa )

La de dijous a la tarda, a on les circumstàncies em van portar a pilotar el Gran Drac sota aquest cel de pluja que em queia al damunt, la sensació, com la dels gals )

El fet és que en el Gran Vol estàvem aturats a l'Avet Blau a Santa Fe i per una coincidència molt guapa van arribar les pitjós notícies, com ho són aquelles que no depenen de nosaltres. Aquesta circumstància va fer que allargués el Gran Vol unes hores al Baix Montseny i en fer-ho que la tornada fos en aquestes condicions climatològiques tan diferents, a on és la primera vegada que piloto amb aigua, hi va haver uns intants, breus minuts que no veia absolutament res, cert també que en cap moment vaig tenir una sensació d'inseguretat, però ara passades les hores em ve aquesta pensada, i aquest motiu m'ha convidat a sumergir-me a aquesta intervenció, també perquè aquest fet, aquesta coincidència que esmento ens ha deixat un altre cop aturats, sense Vols, sense Grans Vols per un xafament extrem.  

Dins del Gran Vol voldria esmentar el comportament de la Super Armadura de Gala d'estiu, a on el temps que va rodar exposada a aquestes extremes condicions de pluja va mostrar unes prestacions notables sense deixar passar l'aigua a l'interior fins el darrer minut, a aquest últim sí però de manera molt tímida va poder traspassar la zona de la cadera. La sensació d'anar tan ben equipat i la de ser a vint minuts del Mirador, la suma d'aquests dos factors em va proposar que no calia aturar-me per ficar-me l'equip de pluja, curiosa aquesta valoració però així va anar, i un cop ja a destí, també passats aquests dos dies segueixo pensant que l'aturada era més arriscada que seguir sense la protecció contra la pluja, de fet mentre entrava literalment a dins de la moderada tempesta la sensació de seguretat no va disminuir, sí que va aguditzar la meva atenció, molt. 

Tot plegat va ser una experiència molt intensa, per la disciplina, per la decisió a dalt de Santa Fe, per les condicions climatològiques de la darrera hora, i més concretament  dels darrers vint minuts d'aquesta.

Quina feinada mirar de tornar a deixar-ho tot com si la pluja no hagués sigut la protagonista, tan el Gran Drac, com l'equipament, que segur que no ho he aconseguit del tot, però com que resto aturat sense aventures vaig aprofitant per repassar ara sí ara també aquesta Super Armadura de Gala així com el Gran Drac, diria que de seguir així aconseguiré reconduir-ho tot plegat, i tant. 


Avet Blau )

Ara i des d'ahir esperant l'arribada dels Vols aturats des de dimecres, mtb, mtb, mtb.

dijous, de maig 30, 2024

81 )

A la 20, estem a la 22 i ja en porto 84, el darrer dia d'aquesta vint finalment el Gran Drac de dues rodes va disposar de la seva oportunitat, va ser el Gran Vol número vuitanta-u. Com us esmentava per valorar quin és el dia propici-ideal per gaudir d'un Gran Vol de dues rodes és per a mi, pel meu fer, subjectiu doncs en el cas que ens ocupa la nit abans no venia d'un bon descans, cert, i passada aquesta a la tarda ara no recordo molt bé com vaig seleccionar la Super Armadura de Gala i en minuts ja estava gaudint d'una breu però intensa aventura. 

Abans, mentre, i després, ara mateix encara estic dins d'aquest després, on en el Gran Vol número vuitanta-ú l'emoció-intensitat és aquesta parella la característica segurament més significativa de l'experiència d'aquesta darrera sortida, i dins d'aquesta percepció una reflexió em va venir sense adonar-me quasi de la seva entrada en aquest mode, sí però fent el seu breu pòsit, breu ara per ara i ja han passat uns dies, com ho és que la valoració de fer venir un tercer Nou Gran Drac de dues rodes en la direcció de millorar la percepció del tren davanter podria ser una bona pensada, també va lligat a gestionar que no vull millorar les prestacions del Gran Drac actual, en tot cas sí puc valorar de mirar de reduir-les millorant d'altres aspectes, dins del concepte de menys és més, és a dir, menys pes sí doncs podria tenia tenir més agilitat, menys prestacions doncs podria gaudir de ser més proper a la subjectiva percepció a quelcom germà de pilotar, doncs en el meu cas quantes més prestacions té més lluny em queda poder-les utilitzar-gaudir, l'equilibri entre prestacions i les meves limitacions per saber-les aplicar a la conducció determina en bona part la intensitat-to de l'experiència. 

Aquesta exposició ve donada per la recepció d'aquesta sortida 81, el què em transmet aquest Gran Drac de dues rodes, i entre totes les sensacions una és de força pes avui, com ho és que en mode 4 pilotar-lo ja és força extrem, en mode 3 és un format quasi desconegut per a mi, on el poso normalment únicament els darrers sis quilòmetres previs a l'arribada al Mirador, i el mode 2 no recordo el darrer dia en el que vaig rodar en aquest mapa però la idea que en tinc de quan hi he rodat és del concepte físic-Marvel de  perseguir sortir de la influencia de la gravetat terrestre. Així arribant al Mirador després d'aquest Gran Vol pensava que el nou Gran Drac que estava valorant de fer venir incrementa de forma inapreciable el pes, un 3%, notablement les prestacions en termes reals un 50%, com sona, i el punt que em va fer dirigir la vista cap a ell no va ser l'equipament que certament presenta una millora notabilíssima, com ho són unes suspensions Öhlins electròniques semi-actives, i uns frens 100% regulables, però la primera i principal característica va ser aquesta perseguida posició sobre el tren davanter per recepcionar millor les reaccions d'aquest Gran Drac de dues rodes. El fet és que aquest darrer punt és l'únic que m'atrau de millorar-evolucionar-experimentar, millors components no diré que no sigui interessant, i de fet m'ha frenat, si més no avui, únicament l’elevat nivell de prestacions, que no necessito avui per avui, i que vaig comprenent que si no és per un gaudi a dins d'un circuit tancat, espai que avui per avui no és el meu, per a vies obertes aquestes ultra prestacions no em tenen utilitat que sí molt d'atractiu, però crec que per a mi són contraproduents fins i tot. 

També he de dir que no tinc una explicació raonada a perquè vull aquesta millora de la transmissió del comportament del tren davanter, sí que puc compartir que relaciono aquest estil de pilotar, vull dir aquesta característica a que millorar aquest punt incrementa la diversió sense incrementar el pas per corba, per tan en el cas que ens ocupa sense augmentar la velocitat, i això serveix pels Grans Dracs i pels Dracs, vull dir no vull baixar ni pujar més depressa, no vull incrementar la velocitat, vull divertir-me més i prou amb la sensació de pilotar sense augmentar aquest pas per corba. 

Hi ha un altre concepte que és que una part dels experts, i que són referència per a mi defensen que més prestacions mai vénen malament, i és probable que si el fabricant ho ha previst tot sota aquesta premisa vull dir divertir-nos pilotant sense velocitats significatives, aleshores possiblement sigui una molt bona proposta, però aleshores com amb el Gran Drac més esportiu que és així, sense augmentar el risc, és a dir la velocitat en el pas per corba, tot giraria a millorar les sensacions i prou, a incrementar-les sense exposar-nos més dels que ja ho estem pel fet de no anar a peu a l'aventura, i aquesta característica que exposo és crec la que he d'explorar, on ho escric tornant als nostres dos Dracs actuals, a on amb un mínim experimentem un màxim, el menys és més comentat en aquesta intervenció, també em ve el cap que ha passat una dècada i encara persegueixo comprendre la modalitat que practiquem, tot i que com us esmentava des del 2018 que el concepte es manté sense millores, excepte l'esmentat M1 i que en principi és també temporal-puntual. 

Així que en primer terme motivat per aquesta manca d'experiencia-rodatge, i en segon terme per la impossibilitat d'accedir a certes capacitats-camps de la comprensió que tot agafa una perspectiva immensa en quan a recorregut per descobrir, i tant, i tant. 

MTB, MTB, MTB.

dimecres, de maig 29, 2024

2/2, sobre colors )

Un aclariment, el groc m’agrada per l’Alp-X mallot, el d’estiu i el d’hivern, i prou, no és el meu color, el blau no ho sé doncs el porto perquè els C7 paravent varen ser una comanda equivocada que finalment es va quedar, creia que venien de color negre, i eren blaus, ara doncs m’agraden aquests C7 en blau. El mallot groc i verd és una altra història, ve d’un tram SOLO, des de les antípodes del 2013. 

Sobre colors, el blau de les S-Phyre també és accidental, era groc, blanc o blau, va ser blau. No va ser el negre perquè ja les tenia d’aquest color, segur que tinc confusions sobre l'ordre d'arribades del seu dia, normal, però si parlem de colors no hi ha d'haver raons, en principi )  

Un Vol, el sisè, i a l'hora el segon de la setmana, a on com ahir anant a dues hores sense ser-hi encara, però això sí un xic més proper, poc a poc.

La bike prou bé, o molt bé, els pneumàtics, revisats avui, i els sorolls sempre presents venint dels radis del darrera, la pols i aquests no conjuguen en silenci, si més no avui. He de cercar millores en el tema pneumàtics, doncs el terreny no ajuda ni de baixada, ni de pujada, i ara no vaig bé a cap dels Miradors, curiós, la percepció és de ser-hi sense el flow, pel que fa a penumàtics, una mica tenint grip sense ser-hi, que segurament no és així, però aquesta és la sensació avui. 


TwinSix day )

Equipat de curt, avui mallot rescatat TwinSix, culot C7 paravent, Hirzl, Synthe, i S-Phyre, el blau avui tornava a ser el protagonista, i tant.

Sense incidències, ni coincidències, amb llums sense funcionar, amb aigua, bevent, sense menjar, amb eines, no recordo la temperatura mínima, per sobre dels 20ºC segurament, i a on he mirat de ser prudent en les distàncies a l'hora que certament sense aconseguir-ho del tot doncs hi ha moltes ganes de recuperar les llargues aventures-distàncies. 

MTB, MTB, MTB. 

Tornant a seleccionar les eines noves, a veure. Quedo frenat per la logística que he de portar terme en un no res, Transportadora, Gran Dracs 4x4, i Gran Drac més esportiu, dels dos primers revisions i prou, del darrer, pneumàtics, el que implica de coordinar a on els portem, vull dir dels tres Mirador a on anem a fer les revisions, i aleshores mentre miro eines tinc una lleugera confusió doncs les eines són pels Dracs ara per ara. 

dimarts, de maig 28, 2024

Cinc de seguits, 1/1 )

C7 )

Ahir la sensació, per un descans de la darrera nit de baixa qualitat, era de fer un dia de pausa. Passat el matí, uns quants dàtils després van marcar la diferència, així he de dir que les sensacions a dalt del Drac sempre a la cinquena sortida són bones, fins i tot ahir. 

La pràctica del mtb és molt però que molt agraïda en comparació a d'altres esports, doncs encara que la deixis durant un temps si decideixes tornar-hi en un no res et permet ser-hi, i és més et transmet bons instants des del primer dia, això sí sempre de meys a més, vull dir que a cada dia que passes a dalt de la bike sumes uns breus instants d'aquestes bones sensacions, i així si en vols més, amb certa constància i prou cada dia omples el Vol amb uns quants més d'aquests bons instants, que ja és molt, oi? 

Equipat de blau, els C7 paravent un fixe actualment dels Vols, amb el Synthe negre, així sense el Merit, de Gore de dalt a baix, o quasi, en tot cas d’estiu, millor dit de curt doncs, i molt bé un altre cop, puntualment espurnejava, molt poc però un cel tapat va ser sempre present com a to de la jornada. 

Amb eines, amb llums sense funcionar, revisades les pressions, correctes les dues, també el bon gir de les dues rodes, i en darrer terme del correcte rodar dels discs de fre vers els ferodes, amb aigua, bevent, sense menjar, sense incidències, sense coincidències, sempre per sobre dels 17ºC. 

Creia que aniria a per les dues hores però passada la primera tot va pesar més sense fer-ho, i així no hi va haver  aproximació a la segona hora, que serà segur si més no així he de pensar, o millor dit estaria bé fer-ho en aquesta direcció. 

Mentre anava, i especifico el sentit doncs des que surto del Mirador que em controlo per no fer més, faig un treball per mirar de no allargar significativament la sortida per poder facilitar el proper Vol, pensava que dels dos Santuaris únicament em centraré en un, el que està desert quan parlem de densitat de persones, així hauré de tornar a cercar com arribar a la base d'aquest sense sortir de pistes i corriols. Podria anar-hi primer amb la The Motivator per carretera, però no és a on sóc avui, crec, i dic crec perquè ho escric i ja la miro amb ganes d'anar-hi tot seguit, i tant ))


C7/S-Phyre )

MTB, MTB, MTB. 

Un altre Gran Vol de dues rodes, el número vuitanta-quatre, i el d’ahir va tornar a ser memorable, és el segon cop que experimento aquesta sensació de tots aquests 84, de fet és el tercer si hi sumo el primer quan vaig fer el test de prova sis mesos abans de finalment fer el pas de fer venir aquest Gran Drac, que de fet el va fer la Reina. Encara ho recordo quasi com si fos avui, va ser el primer Gran Drac de test que després d'omplir el dipòsit no vaig tornar passats els primers minuts, concretament el vaig agafar a l'una del migdia i no vaig tornar-lo fins les set de la tarda, fins i tot vaig mirar de comprar-lo des de proper a Seva desfent el camí direcció a Collformic, però una no coincidència de dates ho va frenar, concretament perquè per dies no estava posada al carrer el dia del meu aniversari, si no ho recordo malament el test el vaig fer el dia nou de juny, però no és important. 

Segueixo valorant el tema del coixí de seguretat, avui crec que he establert un criteri, una possibilitat, un primer pas, doncs he acceptat que la Super Armadura vagi separada de l’Airbag, que no implica que aquest sigui el camí a seguir, o sí, en tot cas una nova porta oberta. 

Mentre estava a dins del Gran Vol durant els primers minuts la sensació amb la Super Armadura de Gala era quasi com la de l’Armadura de Gala dels Vols, dels Alp-X, i dels C7 paravent, la diferència és que amb aquest darrer vaig de més a més, i amb el primer no doncs tant amb el de cangur com aquest, tots dos d'una sola peça vaig tenint una mala sensació intermitent a la zona de les espatlles, això aquesta percepció desagradable és idèntica a la que experimentava a la zona planera intermitja del circuit de Finale, però idèntica, per tant he de valorar que segurament en aquest ocasió sigui posicional res més, a les zones planeres, de fatiga no en aquest cas doncs dins dels darrers Grans Vols amb el Gran Drac de dues rodes rares vegades supero les dues hores, normalment com ahir faig una hora tocada i prou. De fet és tan intens que dificilment puc estar massa estona pilotant, així cada certs minuts m'aturo breument i baixo per mirar de relaxar-me, no sempre però. Fa dos dies en un Gran Vol de dues hores justes, vaig fer una breu aturada passats els primers vint minuts, per després no fer-ne cap més durant la resta de l'aventura, en aquesta ocasió vaig parar per una mena de reacció alèrgica que durant uns breus instants em va deixar una mica desorientat, i no és la primera vegada que em passa, darrerament sobretot a nivell de congestió dels ulls, UF. També puc esmentar que fa unes tres setmanes vaig marxar a tocar de les onze del matí i vaig tornar a tocar de les set de la tarda, i és que aquest Gran Drac de dues rodes és el meu perquè té aquest punt, a on hi ha dies on les hores passen a ser minuts, que bé, que bé, que bé. 

dilluns, de maig 27, 2024

4/7 )

Prou bé, a una 21 on tot pintava a marcar un zero. 

Equipat un altre cop d'estiu, com ahir sense el Merit un altre cop, el Synthe el protagoniste oblidat torna o això sembla, Gore Alp-X negre, i Gore Alp-X 2in1, mitjons i guants també de la mateixa marca, les S-Phyre també negres, en aquesta ocasió quasi sense adonar-me que la sortida ha sigut un xic més llarga, i a l'hora que no he hagut de pensar en portar-la a terme, ha sigut, del principi fins el final i ja està.


2in1 )

Amb eines, amb aigua, bevent, sense menjar, sense incidències, ni coincidències, per sobre dels 20ºC sempre, sense revisar pressions, sí ahir però sense haver-les de corregir, i a on fa dos sortides vaig afegir a la bossa del TT dues petites bosses de plàstic per  si plou poder guardar el mòbil, doncs a una de les aventures vaig haver d'utilitzar-compartir la bossa de plàstic a on porto les eines espcífiques per tensar les cadenes, per evitar que el mòbil quedés afectat per la pluja, amb els llums sense funcionar. Fa uns anys les fundes dels nostres mòbils eren totalment estanques, impermeables, ara aquestes Topeak funcionen molt bé, la meva la Reina no l'utilitza, però no tenen aquesta característica, fins i tot tinc el suports pels manillars de les bikes, però jo no el porto perquè crec que per a la pràctica del mtb no és recomanable si vull preservar la seva integritat, referint-me a les vibracions i els cops constants, per carretera segur que podria funcionar, haurem de fer carretera doncs )

MTB, MTB, MTB.

Mentre perseguia Vols aquesta setmana he fet també tres aventures amb Grans Dracs, una amb el més esportiu ) 

També reflexionava sobre les Super Armadures de Gala, sobre la millora d'aquestes, les del genet i prou doncs la Reina sense haver-les estrenat a data d'avui, ella des del primer dia disposa dels coixins de seguretat, no és el meu cas, però ara per ara tampoc ho serà, crec. La dificultat és la ja exposada, perseguia en principi que l'Airbag estigui integrat a la Super Armadura, formi part d'aquesta, no com un element afegit, parlo en passat perquè avui per avui ja no sé si ho podré respectar, veurem, veurem. 

diumenge, de maig 26, 2024

3/6 )

El color )

Millor equipat que a la darrerá sortida, 100% d’estiu, Alp-X de mallot, color preferit, culot Gore blau paravent, S-Phyre també blaves, Hirzl, i un altre cop el Synthe, un conjunt de 10.

Sense incidències, ni coincidències, amb eines, amb aigua, bevent, sense menjar, per sobre dels 20°C, no recordo si sempre, la bike de 10, pensava avui que l’etern soroll intermitent puntual del darrera segurament sempre ha vingut del radiat especial de la boixa específica, en tot cas no recordo si avui es reivindicava o no. 

Com us deia, en portem una de cap, on derivat d’aquesta primera jo en porto una segona de cap, i en darrer terme també una tercera que em ronda, aquesta darrera sí la compartim, la del tercer Gran Drac de dues rodes, és que coincidir-hi en la versió en blanc-or em va impactar molt positivament, que bé. 

MTB, MB, MTB.

A veure demà, a veure demà )