MTB, MTB, MTB.
Exciting times.
The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!
SingleSpyder.
dijous, d’agost 11, 2016
SV-SC-SV? :-)
Pensant si avui és un bon dia per d'aquí a una estona fer una anada i tornada a SC, els dubtes són en primer terme, avui hi ha Vol? i de ser, si l'aventura passaria per aquesta llarga proposta, llarga perquè tardo tres hores en arribar a SC, i tres hores per tornar, podria tornar en dues tocades, sí, però per anar tres hores crec que és molt prudent preveure-les.
La capital del Baix Montseny no té un tramvia que em permeti en cas de fatiga poder pujar-hi per tornar a casa, però tres hores són tres hores per a tots, si surto a les vuit tocades a les onze tocades hi sóc, un xic just, sí, però podria fer nit a SC i venir demà a primera hora a SV, per què no?
Pesa haver de fer-ho en plan SOLO, però és un bon pla, no tornar avui i fer-ho demà de matinada és com la llum dins del túnel, oi? per si de cas portaré llums :-)
De mentre he mirat d'agafar forces per poder fer-ho, per respondre a les espectatives.
MTB, MTB, MTB.
De no ser, ja us en parlaré, clar que yes!
Spot Brand, interessant :-)
Tradició d'entrada dins del sector, i constància, molta.
"Spot moved to Golden in 2006, and Lumpkin and his father, Wayne — the man who founded Avid Brakes in 1991 — bought the brand in 2009"
"Andrew Lumpkin is the son of Wayne Lumpkin, who founded Avid in 1991"
"Wayne Lumpkin designed the Center Drive design and sold it to Gates"
MTB, MTB, MTB.
http://www.bikeradar.com/commuting/gear/article/inside-spot-brand-39984/
Etiquetas:
Avid,
Belt Drive.,
família Lumpkin,
Spot Brand
Preparant
Una alternativa, no hi estic gens acostumat, vull dir sóc de propostes, i de donar-se un clar consens també de fets. Normalment però els fets queden com una possibilitat remota, i dels pocs que finalment consolido, d'aquests, d'aquests sí que en gaudeixo, OMG.
dimecres, d’agost 10, 2016
:-)
La bike nova ja està demanada.
Podria dir moltes coses, ara bé una cosa és demanar-la, i una de força diferent és aconseguir que sigui finalment una realitat, però ara el cert és que he fet la comanda de la nova bike. Avui han coincidit moltes circumstàncies favorables, als propers dies també?
El conjunt m'agrada, tinc dubtes com el del diàmetre del ST, sí però ells proposen compatibilitat amb les tiges Dropper, i jo he de mirar de comprendre, veurem, com també les punteres Polydrop, una específica per a Single, que m'agraden tant que aturen la proposta de la versió sliding, fet que em torna a l'EBB germà de la Vicious. Pel què fa a angles, falta 1/2° o 1° de pipa per decidir, però dependrà de la forquilla superar els 70°/73,5° d'ara, crec que finalment aniré a 70'5°/74°. És un pel llarga de ST i TT, 2 cm. i 1 cm. respectivament, sí, però aquests dos punts crec que no els modificaré, crec que no, i mira que jo volia un ST de 38 cm. la resta com els 44 mm. de HT, senzillament ve condicionat per la forquilla, i aquesta condiciona l'eix de 15 mm. és a on sóc ara, veurem que respiren/em demà, espero, ja no vindrà d'un dia oi que no?
Quadre Columbus HM 29", <2.100 g.
70º Heat angle. (9/10)
73,5° Seat angle.(10/10)
44 mm. HT. (8/10)
11cm. HT length. (9/10)
60 cm. de TT. (7/10)
48 cm. de ST. Centre to top. (5/10)
31,6 mm. ST. (5/10)
EBB-PS. (4/10)
Poydrop dropouts. (15/10:)
Belt Drive ready. (12/10:)
142x12. (10/10)
3 porta bidons. (10/10)
PM post. (10/10)
Total : 114/130, aparentment sembla una puntuació baixa, però a la realitat és la més alta amb diferència de totes les opcions que he mirat, com? La resta no supera els 100 punts.
Anirà amb les boixes DT240, darrera específica per Single, radis DT els l'Aerolite, i segurament repetiré error amb les Crest de NoTubes, d'aquestes darreres dubto si no fer un salt a quelcom més singular. Potència i manillar Moots, la tija no podrà ser Moots, anirà amb una Masterpiece de 31,6 mm. que no tinc, frens Formula R0 o R1 ara no recordo quins vaig comprar, direcció vindrà una King, porta bidons King Cage, crankset que no el tinc, dependrà de quin s'adapti al plat del Belt Drive CT, cog de la mateixa casa, també la corretja, pneumàtics vindran ara per ara els Maxxis Ikon EXO 3C TR 2.25, els Pace a la recàmara si hi són en 2.25 o 2,3, cinta de manillar Brooks, pedals i seient, podrien ser uns Time, però seran uns Shimano XT o XTR, i seient o un segon Tune, o segueixo amb el meu vell Speddneedle. En darrer terme la forquilla, si seguim a on som, de carboni, cònica, PM, i d'eix de 15 mm. no una ENVE avui, demà veurem, jo vull una ENVE :-)
No sé si em deixo res, però és hora de publicar a tocar de la mitjanit, sonen tres quarts de dotze al campanar de SV.
MTB, MTB, MTB.
dimarts, d’agost 09, 2016
dilluns, d’agost 08, 2016
Foscor
La que estava per venir, certament, certament, i a on a cada tram que d'entrada és de mica en mica un xic més planer, augmenta però molt tímidament la pendent. És cert que per vell ja no per capacitat, rodo, rodem, perquè comparteixo sempre tot el què té bon to, a cada any que passa per zones amb més flow, també ho és de cert que funciono amb mètode cranc, dues passes endavant i seguidament tres endarrera, sí, sí, com sona, traduit a un llenguatge més coloquial diria que comparteixo bon to mentre hi ha ganes de compartir bon to, per un cop el bon to ja no és de l'interès de l'entorn passo a mode fase cranc, sí ja ho sé amb aquest procés sempre vaig enrere, si ens ho preguntem, vull dir reflexionar de desfer part del camí, o tot, per què no? no veig quin pot ser realment el problema de fer-ho, perquè d'entrada no en veig cap, segur que hi és, segur, però també ho és de segur que jo no hi veig cap inconvenient a seguir pel tram cranc, oi? :-)
diumenge, d’agost 07, 2016
VW :-)
La June descansa ara, un cop el nou Pirelli ja fa equip amb els altres tres Michelin des de dijous al migdia, i el fet de portar a dormir la VW ens ha ajudat a agafar la bike avui, perquè bé havíem de tornar a SV oi? No sé si conseguirem però deixar-la descansar?
No hi ha masses energies per retornar a la periodicitat del Vols, millor dit a sortir dia sí dia també. Ara bé el què sí que hi ha és ignició, no però amb el ritme dels bons temps, no passa res, diria fins i tot que també està bé fer ara aquest tram tan relaxat amb aquestes setmanes de força calor per a mi. Crec que puc compartir també que no és la calor i prou que fa que els Vols entre ells siguin tant espaiats, si no també les sensacions de necessitat de disminuir la freqüència d'aquests a aquestes dues estacions, certament, certament, i que és cert que d'un dia per un altre els Vols continuats poden rependre el fil, sí, ho escric i l'emoció envaeix el meu cor, és veritat, és veritat, rodar a dalt de la meva bike tan però tan espartana omple de bones sensacions la jornada, clar que yes.
Avui hem esperat unes hores a poder sortir sense haver de compartir el punt més alt del Sol, i també hem evitat sortir a primera hora perquè a cada minut que passa fa més i més calor, i quan hem començat la sortida no feia massa calor, les sis de la tarda, és més un vent fresc ens ha ajudat molt a rodar força bé.
No és de dia necessàriament quan les gramínies m'afecten més, algunes d'elles cap al vespre és quan estan més actives, però el mix calor-gramínies a mi és quan tinc la sensació que jo a aquest instant a aquest lloc no hi hauria de ser. Fa anys que escric al blog que als darrers Rocs el meu rendiment a dalt de la bike estava minvant molt, sempre fent referència a les sensacions dolentes a dalt de la bike atribuïdes per mi a l'efecte que em feia la calor, i dels darrers Rocs ja fa tres o quatre anys, crec recordar que l'últim va ser el del 2012. El fet és que m'ajudava molt pensar que tots els altres bikers patien de manera idèntica aquesta pols, i aquesta calor, de fet fa tants anys que tinc aquesta lleugera però en cap cas interessant sensació que encara ara quan ho exposo no tinc la sensació de tenir una mancança important a l'hora de rodar en aquestes condicions, en cap cas, millor que pensi així perquè si no ja sé quin final té aquest tram.
La setmana passada rodant per sota dels 600 metres sempre, la calor va anar de més a molt més, i aquest fet va fer ahir que em pensés bé quina ruta fer, i quan era el millor moment per fer-la.
No rodo bé a temperatures extremes, siguin quines siguin, la calor, rodant sota ella als darrers anys, sembla haver restringit notablement la franja que accepto ara, també pesa la lleugera sensació d'ofec que tenia als darrers anys quan feia molta calor, lligada lògicament en el meu cas aquesta sensació a l'estació de la primavera i l'estiu, i comprenent ara perquè tenia aquesta limitació de rendiment per aquesta incompatibilitat amb les gramínies, de fet MTB-gramínies-primavera/estiu ara passats els anys resulta que jo no puc formar part de bones aventures quan he de coincidir amb aquesta família de circumstàncies. El fet és que la intensitat d'aquesta sensació de manca de capacitat pulmonar era mínima, no ho era de mínima a les darreres dues edicions a Finale, 2013-2014, a on sempre en algun moment o altre pensava, renoi quina pols més densa, que hi era sí, però el principal agent causant d'aquella sensació d'ofec era la mateixa vegetació del lloc a l'estació de la primavera. Al 2015 però a Finale aquesta sensació va ser inexistent, curiós sí, però no recordo haver tingut aquesta lleugera però desagradable sensació.
Olzinelles el pas triat per passar del Vallès Oriental al Maresme. Un pas màgic que sempre em retorna, sempre em recorda a les imatges, a les pensades passades, Olzinelles segons abans abans de fer-me beure la seva Poció Màgica sempre em diu, t'enrecordaràs? Aquest passat hivern mateix, entre el glaç baixant cap a Vallgorguina, o l'anterior a on Olzinelles em va deixar literalment glaçat, però glaçat, rodant de nit dins d'un túnel de cristalls màgics de gel, OMG quin fred hi vaig passar fa dos hiverns.
Les bikes han funcionat rodones, els equipaments també. Jo portava el pneumàtic davanter un xic baix de pressió, encara el porto, la resta de la bike quasi perfecte. Caldrà tensionar un xic les dues cadenes, i poca cosa més. D'aquí a unes setmanes tocarà canvi del pneumàtic posterior de l'Inbred, que seguirà amb les dimensions dels 2.3 i de poder ser més fins i tot.
Avui mentre rodava he estat pensant amb els components que tinc ja a casa per a la nova bike, no per res si no perquè no recordava que els tenia.
Ara sense ser geareds, però rígides les dues també.
Fa ja uns anys de les dues Yetis rígides, fa uns anys també de la imatge amb les dues ARC a aquest mateix punt. L'Inbred a aquesta imatge sembla una 96, vull dir una 26" davantera, i una 29" del darrera, és un efecte òptic evidentment, tot i que fa dues o tres edicions a Finale hi vaig participar amb aquesta mateixa bike en versió pesonalitzada 69er. Com vaig patir amb la roda esmicolada del darrera, OMG, aquella va ser la darrera ocasió que he rodat amb aquesta proposta tan funcional pel què fa a comportament de la bike, però que al mateix temps implicava de compartir a aquelles èpiques 24 hores SOLO d'uns cops secs durs però durs de veritat a la roda del darrera sempre als trams de terreny pedregós, tot i així m'agradaria tornar a rodar amb una proposta 69er i tant.
Bé una sortida més, de poques, de poques, però que si va agafada de la mà d'aportacions de menys a més com aquesta ja està per a mi molt i molt bé, oh yeaaaaah!
dissabte, d’agost 06, 2016
650B
Repetida, sí, interessant també :-)
http://singletrackworld.com/forum/topic/fs-kish-singlespeed-limited-edition-sswc08
divendres, d’agost 05, 2016
SS
Slooping :-)
MTB, MTB, MTB.
http://www.bikerumor.com/2010/12/23/bicycle-holiday-wishlist-by-sarai/spot-rockerss/
dijous, d’agost 04, 2016
Un any abans :-)
De la fabricació de la meva Vicious.
Quantes coses havien de passar encara.
MTB, MTB, MTB.
http://interbike.mtbr.com/spot-bikes-belt-drive-carbon-drive-system-bikes/longboard
Etiquetas:
Interbike 2007.,
Spot Brand Longboard
331
Creia fa un temps que la pràctica de la meva afició em portarua a aquesta via, un somni de proposta, sí, com les Fury de Mavic, que ja les tinc des de fa mesos, però no han sortit ni un dia.
Podríem dir que avui va de calçat de MTB, oi?
MTB, MTB, MTB.
http://singletrackworld.com/reviews/lake-mx331-cross-cyclocross-shoe/
http://www.bikerumor.com/2013/10/09/ib13-lakes-production-ready-cross-specific-mx331-just-in-time-for-fall/
-3°C
Està bé fe aportacions de botes d'hivern ara a aquesta estació extrema de calor, sensacions antipodes?
De fet per a mi la millor proposta és, seria aconseguir ser lluny de la calor extrema i del fred extrem sempre :-)
Segur, segur, aquesta proposta seria una bona opció per aquest proper hivern.
Únicament comentar que aquestes podrien no ser una bona opció per fer-les venir cap a casa sense haver verificat que s'adapten bé al teu peu.
"Finally, potential buyers should definitely first try the Fasterkatts on before pulling the trigger as the arch support is quite aggressive. Riders with normal-to-high arches aren't likely to have any issues but flat-footed cyclists might want to look elsewhere".
MTB, MTB, MTB.
http://www.bikeradar.com/mtb/gear/category/clothing/shoes/product/review-45nrth-fasterkatt-48160/
dimecres, d’agost 03, 2016
180
Interessants també oi?
MTB, MTB, MTB.
http://m.pinkbike.com/news/flying-under-the-radar-sea-otter-2015.html
303
Que interessants :-)
Mirava les MX145, més lleugeres que les meves, sí, també puntuades més baix pel fet de protegir menys del fred, i per tant de ser Lake aquestes haurien de ser les candidates pel proper hivern.
MTB, MTB, MTB.
http://www.bikerumor.com/2015/04/27/soc15-lake-adds-floating-boa-for-enduro-more-coverage-updates-mxz-303-and-new-flat-soled-boots/
Revelstoke
Coneguda, no valorada a casa, tampoc avui, encara no avui.
Un garbuix, és? un garbuix :-)
MTB, MTB, MTB.
http://www.vannicholas.com/82/Revelstoke/bike.aspx
dimarts, d’agost 02, 2016
Philadelphia
És d'on són, no d'on vindran, crec, crec.
No perquè no siguin de les primeres de la llista de candidates a venir al Mirador, que ho són, no la primera certament, ni la segona, si no perquè no accepten noves comandes fins que no tinguin fabricades les comandes de bikes que tenen pendents.
Jo per la meva part segueixo entre neutres, i l'orange de sempre, sí ja ho sé la The Motivator va ser uns excepció, ho és, ho és, avui però les opcions estan totes obertes, molt. Com us comentava una Ventana, per què no vermell sang? Vull dir l'orange pesa, sí, però a data d'avui hi ha moltes opcions si parlem de colors.
També aquests dies em ve al cap l'opció de bicicleta de carretera single speed, i poder anar a fer una Collada, fins i tot arribar fins a Puigcerdà, i tant, i tant, però crec que aquesta pensada ve motivada per un entorn marcat per les vacances, l'aire respira un estadi vacacional intens, de fet tot el juliol, i ara per ser ja agost sembla que encara molt més justificat, el to és de necessitat imperiosa de deixar-ho tot per setembre, m'impressiona molt aquest fer, però si bé que això sigui així al juliol em costa de gestionar, a l'agost diria que ja va dins d'aquesta estacionalitat-normalitat, crec, crec.
MTB, MTB, MTB.
http://photos.alexwetmore.org/Bicycles/Bicycle-Shows/Philadelphia-Bicycle-Expo-2010/i-VQhhbKJ
http://www.engincycles.com
dilluns, d’agost 01, 2016
Pesen
Molta, molta, molta calor la d'ahir a dalt de la bike, el lloc, la casa solitària, aquella xafogor intensa, després a la VW que era un forn encès, la imatge dels guants molls de rodar sota un Sol que fonia els pensaments, OMG.
Avui per dinar he mirat de refredar els pensaments de l'extrema jornada de calor d'ahir.
MTB, MTB, MTB.
diumenge, de juliol 31, 2016
Sota el Sol
Pedalant, sense tramvia aquest cop. A bon ritme, en primer terme, per passades les hores seguir-ho fent sí, però amb aturades cada uns quinze quilòmetres per beure un refresc de cola.
La bike molt i molt bé, el genet fatigat d'una jornada la d'ahir sense bike a on la calor en va ser la reina parcialment, i tant, i per tant avui el rendiment a dalt de la bike jo el definiria com a bo. Dic parcialment perquè el turquesa va imperar, clar que yes.
Una aturada a Sant Feliu de Buixalleu que m'ha recomposat, després la calor ha marcat sempre les circumstàncies de la sortida.
Equipat 100% d'estiu, per fer uns setanta quilòmetres, dos bidons d'aigua, un d'ells el segon amb glaçons, també tres coles, vi i gasosa a l'hora d'esmorzar, també amb aquest darrer per menjar una truita i pa torrat amb tomàquet, i un final de Festival d'esmorzar amb dos tallats, res més, res més.
Sense coincidències, sense incidències, amb llums sense utilitzar-los perquè a primera hora la June m'ha portat al Baix Montseny, i també m'ha tornat a darrera hora. D'aquesta darrera encara espero el recanvi del pneumàtic nou, renoi, renoi, renoi.
Aquesta imatge ho té tot, però tot del tot. Els dos guants amb els palmells de pell definint la forma detallada de cada una de les meves mans, reposant, esperant l'arribada d'un nou Vol, OMG. Vols, els grans Vols que fa mesos i mesos que no són, i que he de confiar que tornaran, sense ella poques coses tenen sentit :-)
Després un premi, mai massa gran, segur, per mirar de compensar a totes però totes un excés de calor extrema, certament, certament.
MTB, MTB, MTB.
divendres, de juliol 29, 2016
dijous, de juliol 28, 2016
New MTB Paradise?
I know it's been very quiet on the Aussie front, but life has been complicated and lacking in bikes the last couple of years.
That's all about to change though. Finally I have made the move to a little known coastal gem where mountain bike trails abound, and more will be built on my humble block.
It is mid-winter here and this is what the weather looks like:
Today I am going to pick up all my gear, including my bikes! It might take a little while to get the fitness back, but little by little I hope to be sharing my adventures here again. Oh yeaaaah!
For now, a little taste of casa meva:
dimecres, de juliol 27, 2016
Nocturnitat :-)
Prefereixo la nit, sense cap mena de dubte, i més dins d'aquesta estació, i de ser aquesta la preferència, res permet de fer fora d'aquesta foscor, semblarà que sí, segur, però no.
Tot i que fa una estona tocades les vuit del vespre per una jornada de molta activitat poder entrar a la foscor no ha pesat prou, és cert, és cert.
Digne d'esmentar el fet que al quilòmetre quaranta, més o menys jo ja en tenia prou de bike, a aquest punt estàvem a tocar de la mitjanit, i la Reina en escoltar aquesta sensació em va respondre que aquesta sensació la podia tenir a Mataró no a Teià, segur que sí però jo jacen tenia prou.
El significat d'aquesta preferència per la nit amb certesa segurament no el sabrem mai, podrem pensar que sí, ja està bé, i tant, però en el meu cas quasi segur que no ho sabrem mai, crec, crec, de fet hauria de dir no el sabré mai, doncs d'entrada com les darreres aventures en tramvia és una qüestió de singulars no pas de plurals. Ho escric i dubto, insistint molt es veu que de singular es passa a plural, únicament insistint, renoi, i jo des de fa anys continuo sense poder passar de la foscor més extrema a la claror únicament per una solitària sensació d'impossibilitat de fer-ho :-)
Sí ja ho sé, cal ser pràctic, cal ser molt pràctic, bé segur que sí, però també ho és de segur que jo no seré pràctic, en cap cas, en cap cas.
MTB, MTB, MTB.
dimarts, de juliol 26, 2016
dilluns, de juliol 25, 2016
White?
MTB, MTB, MTB.
http://www.bikerumor.com/2011/08/13/misfit-psycles-intros-first-belt-drive-mountain-bike-at-breck-epic/
diumenge, de juliol 24, 2016
Mesos
Sense la Reina de la llum a The Great Escape MTB.
Anàvem a sortir sense els Powerleds, per descartar ahir a la nit l'aventura al Montseny, i per tant no caldria matinar avui. Matinar no hem matinat, perquè la decisió era rodar propers a casa, però un cop havia desmuntat els llums, de fet no els trec mai, avui sí, no sé perquè però, un cop anàvem a començar el Vol, la Betty ha proposat fer la ruta de les sogres aquest cop però sense passar per Blanes, i per tant s'ha fet indispensable tornar a muntar els Powerleds :-)
Ara a SC, i d'aquí a una estona reiniciarem la ruta, clar que yes.
MTB, MTB, MTB.
dissabte, de juliol 23, 2016
Green
Dolça, clar que yes, no vol dir que m'agradi, o sí, o sí :-)
Avui diria que és la número 3 de la meva llista, veurem, veurem.
MTB, MTB, MTB.
http://www.shandcycles.com/bikes/bahookie-single/
Queixes
Com ens agradaria deixar enrere el temps dels pneumàtics Michelin, el proper serà Pirelli :-)
Ara anirem Pirelli 1-Michelin 3, i miraré de passar a Pirelli 4-Michelin 0.
MTB, MTB, MTB.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)