Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, d’agost 10, 2016

:-)

La bike nova ja està demanada.


Podria dir moltes coses, ara bé una cosa és demanar-la, i una de força diferent és aconseguir que sigui finalment una realitat, però ara el cert és que he fet la comanda de la nova bike. Avui han coincidit moltes circumstàncies favorables, als propers dies també?

El conjunt m'agrada, tinc dubtes com el del diàmetre del ST, sí però ells proposen compatibilitat amb les tiges Dropper, i jo he de mirar de comprendre, veurem, com també les punteres Polydrop, una específica per a Single, que m'agraden tant que aturen la proposta de la versió sliding, fet que em torna a l'EBB germà de la Vicious. Pel què fa a angles, falta 1/2° o 1° de pipa per decidir, però dependrà de la forquilla superar els 70°/73,5° d'ara, crec que finalment aniré a 70'5°/74°. És un pel llarga de ST i TT, 2 cm. i 1 cm. respectivament, sí, però aquests dos punts crec que no els modificaré, crec que no, i mira que jo volia un ST de 38 cm. la resta com els 44 mm. de HT, senzillament ve condicionat per la forquilla, i aquesta condiciona l'eix de 15 mm. és a on sóc ara, veurem que respiren/em demà, espero, ja no vindrà d'un dia oi que no?

Quadre Columbus HM 29", <2.100 g.

70º Heat angle. (9/10)
73,5° Seat angle.(10/10)
44 mm. HT. (8/10)
11cm. HT length. (9/10)
60 cm. de TT. (7/10)
48 cm. de ST. Centre to top. (5/10)
31,6 mm. ST. (5/10)
EBB-PS. (4/10)
Poydrop dropouts. (15/10:)
Belt Drive ready. (12/10:)
142x12. (10/10)
3 porta bidons. (10/10)
PM post. (10/10)

Total : 114/130, aparentment sembla una puntuació baixa, però a la realitat és la més alta amb diferència de totes les opcions que he mirat, com? La resta no supera els 100 punts.

Anirà amb les boixes DT240, darrera específica per Single, radis DT els l'Aerolite, i segurament repetiré error amb les Crest de NoTubes, d'aquestes darreres dubto si no fer un salt a quelcom més singular. Potència i manillar Moots, la tija no podrà ser Moots, anirà amb una Masterpiece de 31,6 mm. que no tinc, frens Formula R0 o R1 ara no recordo quins vaig comprar, direcció vindrà una King, porta bidons King Cage, crankset que no el tinc, dependrà de quin s'adapti al plat del Belt Drive CT, cog de la mateixa casa, també la corretja, pneumàtics vindran ara per ara els Maxxis Ikon EXO 3C TR 2.25, els Pace a la recàmara si hi són en 2.25 o 2,3, cinta de manillar Brooks, pedals i seient, podrien ser uns Time, però seran uns Shimano XT o XTR, i seient o un segon Tune, o segueixo amb el meu vell Speddneedle. En darrer terme la forquilla, si seguim a on som, de carboni, cònica, PM, i d'eix de 15 mm. no una ENVE avui, demà veurem, jo vull una ENVE :-)

No sé si em deixo res, però és hora de publicar a tocar de la mitjanit, sonen tres quarts de dotze al campanar de SV.

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada