Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, d’agost 02, 2016

Philadelphia

És d'on són, no d'on vindran, crec, crec.


No perquè no siguin de les primeres de la llista de candidates a venir al Mirador, que ho són, no la primera certament, ni la segona, si no perquè no accepten noves comandes fins que no tinguin fabricades les comandes de bikes que tenen pendents.

Jo per la meva part segueixo entre neutres, i l'orange de sempre, sí ja ho sé la The Motivator va ser uns excepció, ho és, ho és, avui però les opcions estan totes obertes, molt. Com us comentava una Ventana, per què no vermell sang? Vull dir l'orange pesa, sí, però a data d'avui hi ha moltes opcions si parlem de colors. 

També aquests dies em ve al cap l'opció de bicicleta de carretera single speed, i poder anar a fer una Collada, fins i tot arribar fins a Puigcerdà, i tant, i tant, però crec que aquesta pensada ve motivada per un entorn marcat per les vacances, l'aire respira un estadi vacacional intens, de fet tot el juliol, i ara per ser ja agost sembla que encara molt més justificat, el to és de necessitat imperiosa de deixar-ho tot per setembre, m'impressiona molt aquest fer, però si bé que això sigui així al juliol em costa de gestionar, a l'agost diria que ja va dins d'aquesta estacionalitat-normalitat, crec, crec. 

MTB, MTB, MTB.

http://photos.alexwetmore.org/Bicycles/Bicycle-Shows/Philadelphia-Bicycle-Expo-2010/i-VQhhbKJ

http://www.engincycles.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada