Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, d’agost 11, 2016

SV-SC-SV? :-)

Pensant si avui és un bon dia per d'aquí a una estona fer una anada i tornada a SC, els dubtes són en primer terme, avui hi ha Vol? i de ser, si l'aventura passaria per aquesta llarga proposta, llarga perquè tardo tres hores en arribar a SC, i tres hores per tornar, podria tornar en dues tocades, sí, però per anar tres hores crec que és molt prudent preveure-les.

La capital del Baix Montseny no té un tramvia que em permeti en cas de fatiga poder pujar-hi per tornar a casa, però tres hores són tres hores per a tots, si surto a les vuit tocades a les onze tocades hi sóc, un xic just, sí, però podria fer nit a SC i venir demà a primera hora a SV, per què no?

Pesa haver de fer-ho en plan SOLO, però és un bon pla, no tornar avui i fer-ho demà de matinada és com la llum dins del túnel, oi? per si de cas portaré llums :-)


De mentre he mirat d'agafar forces per poder fer-ho, per respondre a les espectatives.

MTB, MTB, MTB. 

De no ser, ja us en parlaré, clar que yes!

3 comentaris:

  1. Són quarts de nou del vespre, i si no veig una llum intensa que m'indiqui "ves a pedalar" el descans s'imposarà.

    Moltes emocions, no masses, entre elles que el fabricant ha contestat a la meva comanda, això vol dir que aleshores tindré bike d'aquí a uns mesos?

    Anar a SC i tornar demà de matinada, la proposta em deixa colapçat, cert, també ho és del cert que sense una imatge clara que em garanteixi el moment, són moltes hores d'anada, mai masses, per un recorregut SOLO que en si mateix ara no fa que agafi el meu Drac i marxi al Baix Montseny :-(

    MTB, MTB, MTB.

    Deu ser una crisi, res preocupant, crec :-)

    ResponElimina
  2. Són les deu tocades del vespre, i encara estic pendent de la imatge que em motivi a iniciar la nocturna, OMG. No és rar, fa mesos que no la tinc, aquesta imatge, cert, cert però la pensada d'anar SV-SC SOLO ara al vespre, i demà de tornar SC-SV SOLO de matinada sí que sembla que fa que em vegi a dalt del meu Drac tot seguit.

    De fet ja em va passar fa unes setmanes, motivadíssim, en aquella ocasió les cremades sota el Sol van ser considerables, fet que crec em motiva ara a fer ruta sota la Lluna no sota el Sol :-)

    El resultat ara quan sona un quart d'onze al campanar de SV, i encara estic al Mirador del Drac, sí però les ganes hi són, i tant, i tant.

    Hi penso, "bé podria ser una proposta per demà a la nit oi?" sí, però la pensada la tinc ara, certament, certament, de fet des de les vuit del vespre que la porto de cap :-)

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  3. La pensada era bona :-)

    Queda pendent, toca descansar, es veu que toca descansar.

    MTB, MTB, MTB.

    A veure què en penso demà :-)

    ResponElimina