Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, d’octubre 22, 2015

Podium

Ara ja no ho sé, ara ja no ho crec vull dir que no crec que es repeteixo l'oportunitat, però a les darreres 24 Hores SOLO m'hauria agradat poder portar-les :-)


MTB, MTB, MTB. 

http://www.bikerumor.com/2014/09/25/ib14-lake-rolls-out-new-colors-blacked-out-mx331-cross-now-shipping/

Un punt que dificulta seguir amb Lake, tinc les d'hivern les MX140, és que les de XC siguent còmodes, que ho són estan a anys llum d'unes Giro, i per funcionalitat de les seves BOA, encara més, marco el seves perquè és el sistema de fixació per cable que és particular, en el cas de les Lake fins i tot pot arribar a ser molest. Concretant que la darrera gamma del 2015 no les he ni vist, sí fins al 2013/14 amb la MX330, la 331 ja no l'he tastat, cert, per tant podria ser que l'evolució hi sigui, però amb la 330 sí que hi he rodat, la primera sensació és la de ser llunyana a la comoditat de les Privateer, i el problema del cable a la zona alta de la llegüeta és evident, em provocava una sensació de quelcom que et pot provocar una inflamació de la zona per fregament amb el cable del BOA tot i la protecció de la llegüeta, sensació que millora afluixant la tensió, sí però aleshores per no notar molèstia no pots rodar amb la sabatilla prudentment ben agafada, cal pensar que el sistema de fixació si és únicament via un únic tensor BOA no pots regular parcialment una zona, vull dir, jo a les Sidi SRS podia/puc portar menys tensió a la zona inferior de l'empenya propera als dits, i una de diferent a la zona superior d'aquest, si la Boa és l'únic mecanisme de tensió si redueixes la tensió ho fas de tota la zona de fixació del peu. 

Curiós perquè de les Five Ten Kestrel, posades als peus per comoditat són germanes de les Lake de XC, el què he llegit d'usuaris de les Kestrel és que el cable del Boa també com les meves MX fa una pressió molesta a la zona alta de l'empenya. De fet les meves MX porten una peça postissa fixada amb Velcro que mirar de fer de coixi entre el cable del BOA i la llengüeta de la bota, funció que no aconsegueix fer bé perquè es desplaça cap als costats pel fet que tota la zona del turmell, per ser una articulació, pedalant és un punt de constant moviment, diria que podria dir com d'un moviment circular, i això no permet que la protecció quedi centrada al mig de la llengueta, fet que comporta d'haver d'anar posant-la al seu lloc cada certa estona per mirar que el cable no pressioni directament sobre la llengueta.

De fet les meves Sidi SRS tenien el més similar al sistema BOA a les dues fixacions més properes al dits del peu, mentre que a la més propera al turmell, vull dir la fixació superior era convencional amb els mecanisme de fixació per clics, mai vaig tenir un problema de molèsties amb el cable, crec que pel fet d'estar ubicat el cable lluny de la zona que més moviment té fa que sigui aquest sistema realment funcional. Poder graduar parcialment la tensió per a mi la millor proposta, no necessàriament via un mecanisme com el BOA, si no amb les tres tires dels Velcros, que avui per avui jo diria que és el més pràctic i funcional. Ara bé les presentacions de sabatilles del 2016 indiquen que a les noves propostes el BOA va camí de no sé si d'imposar-se sí com a mínim de ser molt més present. De fet les games més baixes van amb propostes de dos o tres fixacions, i les games altes amb una sola fixació per Boa, curiós, pel menor pes he de pensar, però en cap cas d'entrada comepensant pel què a data d'avui amb les Lake és la pèrdua de prestació que us exposo.

http://www.bikerumor.com/2014/11/05/review-lakes-fast-comfortable-mx237-mountain-bike-shoes-cx237-road-bike-shoes/

Us proposo aquest link a on les 237 crec que estan a mig camí entre les de dalt i les de baix, pel què fa a gammes fent referència al sistema de fixació de doble BOA de les MX237, no única com les de les gammes més altes, ni tampoc triple ajustament com les gammes més baixes. 

MTB, MTB, MTB. 

Tinc ganes de seguir cercant més informació sobre aquesta intervenció d'avui, i de seguir aquestes intencions ja proposaré una nova aportació properament, clar que yes!

dimecres, d’octubre 21, 2015

Uaaaauuuuu :-)

Quin gaudir a dalt de la bike ahir, OMG.


MTB, MTB, MTB. 

XC2

Si la carcassa fos de ferro, serien aquests.


MTB, MTB, MTB.

Paradigm

Sempre m'han agradat, tot i que si no són de boles i conos com els Shimano res de res. 


MTB, MTB, MTB.

Ara sí, torno al Drac

Avui una jornada de grisos, per un cel tapat, sense fredor però, a 20ºC a les tres de la tarda a la riera de Llavaneres, a on equipat de primavera, pirata Assos F1, tèrmica Gore de màniga curta i mallot de màniga curta Alp-X 3.0, manegots Pearl Izumi, mitjons de Merino, guants Hirzl, ulleres Limar, casc Cratoni Terron, gorra Spok, calçat amb les Dragon 2 negres de Sidi, i en darrer terme l'armilla Lite de Campagnolo, les sensacions han sigut sempre molt bones.


La bike molt i molt bé, certament, com ahir les impressions més que bones, per evitar els laterals tous dels Ikon EXO 3C TR de Maxxis, he de rodar proper als 20 psi, més ràpida, menys comoditat, però el conjunt és formidable. Avui el Vol tampoc serà de nit, un altre dia de descans pel nou llum Powerled EVO PRO de Sigma.

Avui el meu millor dia a dalt de la bike, si parlo de temps a fer el Drac, un tram d'ell concretament, una volta aquest cop de 51 minuts, sempre rodant aeròbicament.


Ara esperant a demà, a on de ser el Vol crec que seguiré dins del tram de Dracs dia sí, dia també, avui per la tornada per Milans, les Falgueres Màgiques m'han proposat de gaudir amb elles mentre pujava cap a casa des de Caldetes, i això he fet, i tant.

He de publicar l'intervenció dels nous accessoris, manxa, clau multifunció Specialized, i la bossa porta eines, Deuter, per a poder portar la càmera de 29" a la Spot Brand.

Impacient per la propera arribada de les Giro Privateer, que tot i ser unes velles conegudes m'emocina tornar-les a tenir, clar que yes! curiós, rodant an 26", repetint calçat, les Dragon 2, les Privateer. 

si miro amb més perspectiva veig que porto una bike sense marxes, sense suspensions, de ferro, crec que aquests moments d'ara d'aquí a uns anys tindran una lectura nova, diferent, segur, segur. 

MTB, MTB, MTB. 

dimarts, d’octubre 20, 2015

Montalt

Com sona, avui anava a fer un Drac, ja porto uns dies rodant en mode SOLO, sí i el fet és que la versió més planera és anar fent Dracs, ara sí, ara també.

Però quan m'estava calçant les Dragon el meu germà m'ha proposat de compartir aventura de MTB, i dit i fet, tot i que abans de la proposta no sé perquè jo havia pensat que si anava amb ell avui tindríem una sortida diferent.

He rescatat la Yeti ASR-SL del Mirador, de la part fosca, aquest Drac descansa a la part de la no llum, OMG, negra com el carbó a on hauria de descansar si no?


Uns minuts després ja rodàvem aparentment directes a fer el clàssic Drac, però a l'alçada de Santa Mònica, ha caigut per part meva la primera proposta de canvi de ruta que ens ha dirigit directes cap al cim del Montalt, bé o això indicava la direcció, semblava, semblava, sí, però a diferència del Drac, passar propera al Montalt sí que ha sigut, tot i que aquest no seria ni de bon tros un lloc a on aterrar ja, i així ha sigut durant les següents dues hores, corriols, i corriols, i més corriols, fins a ser ara ja sí vorejar el cim, no sense desfer part del camí un cop ja hi érem per descobrir un nou tram que ens evitarà uns pujadors inicials que hem de fer a peu quan volem anar del Montalt fins a dalt de tot dels Tintorers per corriols.

Equipat de primavera, dins de la tardor, idèntic que diumenge.

Sense incidències, sense coincidències, amb manxa nova, la Specialized, amb eines, amb càmera, beure, un quart del bidó de més de 500 ml. menjar, portava un plàtan però no me l'he menjat, no tenia gana, sense saber com estava el mar, amb llums Cateye-Powerled sense funcionar, a 21ºC a les tres tocades de la tarda a la riera de Llavaneres.

Que bé que va la meva bike de 26", quin gaudir entre corriols, una expressió defineix la sensació de més de dues hores entre senders de pujada i de baixada, oh yeaaaaaah!

Que divertida és aquesta bike, no entenc que he fet tants anys amb la 29", que certament va molt bé, que segur que és millor bike, però jo avui he gaudit moltíssim a dalt de la bike, omg, omg, omg. 

Comentàvem mentre rodàvem que segur que si un dia sortís amb la 26 i un segon dia ho fes amb la 29 tindria una opinió més objectiva, segur que sí, però a on sóc ara és dins del tram de decidir quina serà la meva nova bike, i aquesta decisió implica d'invertir un suma considerable de recursos, vull dir que no estem per masses tests pagats per a mi, de fet no estic per cap test, no serà fàcil, perquè per moment jo sóc 29", però per realitats, per les circumstàncies el meu dia a dia des d'uns dies abans de Finale al maig rodo amb l'Inbred de 26", fer el pas a 29" crec que dependrà de ser o no prou conseqüent amb les meves percepcions, vull dir aquestes em diuen sense dubtes 26", el moment però m'indica 29" o 27,5", aquestes darreres és que d'entrada sense dir que no, sí que no em diuen avui res, això no indica que la meva propera bike no sigui una 27,5", però és a on sóc avui. Home una Rogue Single Speed específica, seria germana d'una UNO, aleshores les 27,5" serien les meves noves Reines.

MTB, MTB, MTB. 

dilluns, d’octubre 19, 2015

Northwave Celsius 2 GTX


MTB, MTB, MTB.

Amb diferència de les més còmodes per a mi, no són les que tinc, cert, veurem, veurem.

bis

No ho sé, el mot, sensacional?


MTB, MTB, MTB. 

http://theradavist.com/2015/10/the-2015-bike-and-beer-festival-konga-29-ss-mtb/#20

29+ SS


MTB, MTB, MTB. 

http://theradavist.com/2015/10/the-2015-bike-and-beer-festival-konga-29-ss-mtb/#9

El color d'una bona amistat, oh yeaaaah!

diumenge, d’octubre 18, 2015

Fades

Avui com ahir començava una aventura de MTB a on l'horitzó tenia el to de les jornades impregnades de romanticisme,  motivat aquest pels llocs per on seria el Vol. 

Sí, podria, tot pintava a què el gaudir amb intensitat seria el pilar de l'aventura d'avui, semblava i finalment així ha sigut. 


Com sona, com sona, i per tant el gaudir ara sí ara també ha marcat cada minut de l'aventura, i mentre escric penso que podria ser que no sigui aquest el final de la jornada de MTB, perquè crec que hi ha més ganes de Vol ara passades les dues hores del darrer, OMG, crec que és, emocionat pels instants viscuts avui pel Montseny. 

Gran segon Vol aquesta tarda, farcit de sensacions immenses, tan que la sortida me l'he passat parlant amb el Destructor Independent i la Fada Reina de la Foscor, com sona, com sona, és a dir mentre pedalava la conversa era entre els tres, oh yeaaaaah!

Equipat de principis de primavera, pirates Morvelo, tèrmica sintètica de màniga curta Gore, mallot Assos Intermediate, guants Hirzl, mitjons Endura d'hivern, Sidi Dragon 3 negres, gorra Spok, casc Cratoni Terron, ulleres Limar. Incidències, cap, coincidències, cap de remarcable, el mar no sé com estava, amb eines, amb manxa, amb càmera, amb llums Cateye-Powerled sense funcionar, tampoc a la tarda, menjar, dues torrades amb formatge, per esmorzar a Arbúcies, al migdia una coca de crema boníssima, per beure, el bidó d'aigua de més de 500 ml. durant tot el dia, al matí vi i gasosa, i dos cafès. 

Ara esperar per veure si demà hi ha Vol, que no ho sé, ganes, i tant! :-)

MTB, MTB, MTB.

dissabte, d’octubre 17, 2015

Un tram: Olzinelles

Amb les Falgueres Màgiques, OMG.

Ha sigut emocionant, molt, sempre rodar per Olzinelles té un punt més, cert que fer-ho pel Montseny també, i pel Montnegre, clar que yes, però Olzinelles, mare meva Olzinelles.

Creia que avui un cop a SC aniríem en la June el meu Drac i jo a Roses, i fer una anada i tornada fins a Cadaqués, però he arribat amb massa gana, i crec que un xic massa dens de pensades, i aquest fet m'ha portat primer a menjar i seguidament a descansar, hauria pogut tornar des del Baix Montseny a casa en bike, però no ha sigut aquest el cas, la temptació de tornar en la June ha pesat molt, també que a hores tinc Vol amb l'Home del Montseny i per tant ara a minuts de les set del matí a punt de començar l'aventura l'Inbred ha passat la nit dins de la VW. 


Ara ja puc dir ahir va ser un bon dia de MTB, avui també, em venen al cap les Privateer, que bé que en vinguin unes de noves, llegia fa poc que aquestes Giro eren ideals per a principants, així doncs perfectes per a mi, curiós que ara que fa uns dies que rodo amb les Sidi Dragon 2 negres, després de rodar abans d'aquestes amb les blanques, que rígides que són i com costen de calar al pedal Shimano el 520. No així les Privateer aquestes sembla que sigui a l'inrevés, sempre es volen calar soles. 

Ara no sé perquè encara em ronda pel cap de fer un pas enrere amb les Fury, com?

Que bé que va l'Inbred. Ahir mirava aquesta bike mentre descansava lligada a la VW, i he de dir que avui per avui, és aquesta bike germana de la Superlight salvant les distàncies certament, però és compacta, per un TT amb molt sloping, proposada per a forquilles de 80 mm no de 100, amb una pipa curta, li manca el segon porta bidó, cert, la Yeti ARC de la Reina és un clauer i porta dos porta bidons, però diria que és l'únic punt feble que té l'Inbred, BB BSA, pipa 1.1/8, 100/135 9 mm, ST de 27,2 mm. tots punts favorables, ja que hi som, per a mi. 

Equipat d'estiu amb manegots PI i armilla Lite Campagnolo, culot PI PRO, mallot PI Select, tèrmica sintètica Gore, guants Hirzl, mitjons PI, calçat Sidi Dragon 2 Negres, ulleres Limar, casc Cratoni, gorra Spok, sense incidències, amb una coincidència Trinxa a Vallgorguina, amb eines, càmera de 26", beure, mig bidó d'aigua de més de 500 ml. i una cola, menjar cinc panets petits de Viena, formatge, i tres mini gelats, el mar l'he vist tranquil, sí, de lluny des de dalt de la colònia Andersen. 

Ara comença un altre cop l'aventura. 

MTB, MTB, MTB. 

1er tram: Tornen les Falgueres Màgiques


MTB, MTB, MTB.

Una altra jiornada SOLO, oh yeaaaaah!:-)

dijous, d’octubre 15, 2015

Primeres impressions

El Powerled EVO PRO d'entrada vers el Powerled del 2009 quan els poses a treballar tots dos de costat a mínims el vell Powerled no aconsegueix sortir a la fotografia, vull dir que l'EVO PRO sembla que l'eclipsa, de fet apagant el Powerled vell he de posar la mà davant del llum per saber si està en marxa o aturat.

Per aquest motiu he retirat el Powerled vell, i a la propera sortida únicament vindrà amb mi l'EVO PRO, i així poder veure, confirmar aquest fet que us exposo.

Ahir les dues bateries dels dos Powerleds eren les petites, ara a la propera sortida ja serà amb la bateria XL. Així podré comprovar que aquesta bateria més voluminosa i pesada que la petita no té problemes fixada a la part inferior de la potència, de fet ja va ser protagonista a Fort William a les 24 hores SOLO, a on d'entrada crec recordar que l'autonomia va ser l'esperada, i aquest apartat de la voluminositat va funcionar correctament.

El què em preocupa d'aquest punt, que sigui tan gran és que el mecanisme de plàstic de fixació de la bateria a la potència aguanti i no es trenqui amb un resultat similar al del vell suport del Powerled de la imatge inferior de la darrera intervenció, a on ara seria la bateria i no el llum que quedaria penjant pel cable de conexió d'aquesta al llum.

També sortiré tot i no necessitar-la per autonomia amb la bateria petita fixada a la part superior de la potència per com ahir poder comprovar que aquesta ha de ser la fórmula bona per portar les dues bateries del Powerled en cursa.

Ahir rodant ho vaig fer baixant amb el llum a mitja potència, no em va caldra anar a màxima, en cap cas. El tipus de llum de la versió EVO PRO crec apreciar que és més blanca, si és que podem dir que la llum té color, que el color més groc del vell Powerled. No sé si això és millor o no, hauran de passar més nits, i per tant un nou motiu per sortir que suma a una llista llarga de connotacions atractives a fer Vols dins de la nocturnitat. 

MTB, MTB, MTB.

Un Vol el darrer diferent pel ritme sempre aeròbic però tot i així un molt bon ritme per a mi, a on com la tornada de SC fins a SV de dilluns al vespre em van deixar una molt bona sensació, no recordo unes sensacions tan bones a dalt de la bike. 

Després ampliaré una mica més aquesta intervenció :-)

És que és increible el canvi de rendiment a dalt de la bike després d'aquest període sabàtic, no totalment, motivat aquest tram de descans de bike per la necessitat d'invertir les estacions, com sona, com sona. 

Té tot el seu sentit, ara en termes de funcionalitat estic a la primavera, als primers dies, fins i tot podria dir que inclús de ser encara més rigorós encara estic a finals de l'hivern, és en els termes que cal que programem els propers 120 dies, perquè de no fer-ho entrarem a un tram d'intensitat baix, i de ser així estarem com als USA, descartats per a NZ. 

Vull dir que estem invertint les estacions, o sigui ara estem a finals d'hivern i per tant comença un tram de bike de menys a més, i a les properes setmanes haurem de sortir com si fos primavera, i no tardor que és realment a on som, de manera que a cada setmana hauríem o hauríem d'augmentar la càrrega de treball fins arribar al millor estat de forma possible :-)

Canviant una mica de tema, tinc una novetat important, venen unes segones Giro Privateer, com sona, és que he estat mirant les velles i és cert que fins avui no les havia vist com això, com a velles, tenen la zona dels talons interiors deteriorats, les proteccions de les dues punteres segades, un dels talons en la seva part exterior descosit, de fet realment tenen l'aspecte que han de tenir per les curses de 24 hores que porten, i el què aquestes comporten abans, mentre i després, increible. 

Que bé haver decidit fer venir en primer terme les Mavic Fury, que encara descansen noves a la seva caixa, que han de ser les ràpides de l'equip, les Giro   Privateer noves que estan venint substituiran a les Sidi Dragon 2 negres que tot i ser noves quedaran a on eren a la reserva, les Privateer seran per si Volem, unes a la bossa de viatge de la bike, les Fury, i unes segones amb nosaltres a la bossa de mà a l'avió, i per tant únicament d'entrada faltaran les Giro Privateer R, i per la Reina les Manta R. És a dir d'entrada ens faltaran encara dos jocs de sabatilles, els que tindrem per pedalar i per caminar, que vull avui per avui que siguin les Giro Privateer R i les Manta R. He dit d'entrada dos cops seguits perquè les Mavic Fury de la Betty no estan en el seu pitjor moment és cert, tampoc en el millor, o sigui que de localitzar una proposta acceptable vindran cap a casa unes noves Fury. 

Perquè i lluny de l'equipament del genet i la Reina, he posat remei al gran repte que més complexitat tenia per a mi, les bateries XL, les dues, un gran salt de millora per a mi i la Betty, i sense voler amb l'arribada dels llums Powerled EVO PRO, perquè els llums han vingut amb les bateries pel fet que després de no aconseguir-les als llocs que normalment  tenim per costum proveir-nos, les vaig  comprar a una nova botiga per a mi, a on el preu dels dos conjunts complerts Sigma Powerled EVO PRO i del Karma EVO PRO valien el mateix que el millor preu que tenia de les bateries soles, crec recordar que vuiranta euros per cada bateria  XL, i seixanta euros la bateria petita, i fer-ho, fer venir els Powerled EVO PRO ha sigut una novetat i una millora increible, eclipsant totalment al vell Powerled i ja no et dic res si parlem del Karma EVO PRO, perquè avui divendres setze rodant a 16°C a les vuit tocades del vespre fins a les deu de rodar amb el Karma i el Powerled al manillar, a rodar únicament amb aquest segon la diferència és zero, per tant el Powerled EVO PRO és increible pel què fa a prestació comparat amb el meu vell Powerled. 

Quina sortida avui, com la de dimecres, com la de dilluns pel Montnegre venint de SC, tres aventures totes nocturnes  formidables dins d'aquesta segona primavera 2015 per a mi, OMG. 

Ja aniré publicant les meves percepcions del què ha de ser aquesta impressionant proposta per concepte, rodar a la segona primavera dins d'un mateix any a dins de la tardor i hivern de casa.

dimecres, d’octubre 14, 2015

Sigma Powerled-Karma


Com us comentava el suport dels nous Powerled EVO PRO són com els dels vells Powerled. 


Per aquest motiu n'hauré de portar un segon de recanvi, mentre faig la comanda de la darrera generació de suports dels vells Powerled amb el sistema de fixació amb la goma elàstica que podeu veure amb el llum esquerra de les dues imatges. 


La Spot Brand no caldrà perquè he utilitzat pel nou Powerled EVO PRO el suport més robust que sí porta el nou Karma EVO PRO.


El nou Karma ara per ara quedarà com a recanvi. 


No la seva bateria, aquesta fa la substitució de la definitivament esgotada bateria del meu Karma del casc. 


Preparant les noves bateries, clar que yes!

MTB, MTB, MTB. 

Powerled-Karma


Gran moment, pel fet de l'arribada d'aquests equipaments per les nostres aventures de MTB. 


Ara a organitzar com repartim tants llums  i de tanta qualitat, clar que yes!


Curiós que els suports de manillar dels Powerleds són encara els defectuosos, mentre que el del Karma és una evolució intermèdia d'aquest sense ser els robustos que nosaltres portem des de fa uns dos anys crec recordar. 


MTB, MTB, MTB. 


Ja publicaré quina millora hem incorporat sumant aquests dos Powerleds i aquest Karma, als dos Powerleds i dos Kames de l'anterior generació de Sigma que utilitzem actualment, destacant l'arribada de les dues bateries XL dels dos Powerleds nous, o si en el seu defecte hem anat a menys :-)

29 PLUS?


Es la primera imatge després de la darrera visita als UK que em torna a les versions PLUS.

Orange return?

Com m'agrada aquesta proposta.


És que és una proposta fins i tot massa funcional, dins del segment a on vol ser. Però per aquest motiu m'agrada, de fet és el pas més curt sortint de la nostra disciplina i anant cap a les rutes mixtes de terra i per a mi únicament de ser, carreteres secundàries.

dimarts, d’octubre 13, 2015

Que bé

Ja els tinc i aquest cop sí, sí que són la meva talla. Size M. 


Ja era hora de decidir-me a fer realitat aquesta necessitat.


El cafè descafeinat. 

El manegots, sintètics, sí, però com els que ja porto ara en la meva talla també de molta calidesa.

MTB, MTB, MTB.

I detallo el model perquè és aquest el què en funciona, i no un altre de similar. 

Ara pensant les properes cròniques, sí, i no podran ser totes, dues que tinc pendents, quedaran a pendents, i de les tres darreres, una la d'ahir serà la que caurà al blog, oh yeaaaaah!

dilluns, d’octubre 12, 2015

Preparatius


La June a hivernar i la meva l'Inbred i jo avui SOLOS a pedalar :-)


MTB, MTB, MTB. 

Ella, la June de cara a descansar ara que s'acosta el fred, l'Inbred i el genet encarats direcció a SV. 

Abans però a SC pa amb tomàquet i codony, dos mini gelats, i dos iogurts l'alimentació que ha de ser l'energia del Vol de retorn.

Descansa la Reina al Mirador, i el genet de mentre gestionarà el pas pel Montnegre, per Olzinelles, o pel Corredor?

Veurem, veurem :-)

Rime

Molt interessants per a mi.


MTB, MTB, MTB.


25°C


MTB, MTB, MTB.

dissabte, d’octubre 10, 2015

Jornada complerta


MTB, MTB, MTB.

Pel fet que la cloenda de la jornada sigui a dalt de la bike, i també per un Vol l'anterior a aquest sota una lleugera pluja :-)

divendres, d’octubre 09, 2015

dijous, d’octubre 08, 2015

SOLA 29"

Molt interessant, el quadre, el Belt Drive, deixem de banda la forquilla cobdiciada per molts fa uns anys, no masses, no per mi, m'agradava però en cap cas propera a la meva Vicious, per un concepte de diàmetres.


MTB, MTB, MTB.

http://www.sevencycles.com/blog/wp-content/uploads/2012/06/Scott-Livingston-SS-29er-201206.jpg

Per la resta del conjunt certament molt interessant, quasi diria que seria per a mi una candidata única, la versió S no la IMX.

Top Cap Chain Tool

Quina bona pensada.


MTB, MTB, MTB.

Pel fet que el talla cadenes és el què no permet de portar una clau multi funció petita, amb aquesta proposta t'oblides del voluminós talla cadenes.

Cannondale també tenia una proposta interessant que anava guardada dins de la seva gegantina pipa de direcció, d'haver continuat amb ells avui seria la clau multi funció que portaríem.

dimecres, d’octubre 07, 2015

Trinxes a l'Alt Empordà

Una proposta del President, i Reina i genet directes a la sortida de Llançà, perquè són uns quants anys, menys que quasi tots ells certament, més que tots els nostres.


Una preparació de l'equipament, sí, d'estiu amb manegots i armilla intermitentment, no de preparació del menjar, això els dos entrepans ho vàrem deixar pel forn de pa del centre del poble, així com també la compra de llaminadures, les dues bikes en bon estat, sense haver passat una revisió però a punt més enllà del necessari motivat per si marxàvem a Califòrnia, que no ha sigut el cas, que no ha sigut el cas. 

Nosaltres en cap cas preparats físicament, passats de pes, sense rodar amb continuïtat des de feia setmanes, per no dir mesos, ens vàrem apuntar a aquesta aventura.


Pintava molt bé, sí, i va anar molt bé, certament. Paratges de somni, trams coneguts de fa uns anys, per aquí hi ha rodat la Cannondale la F600 ara d'en Joan, la Scalpel també, la Mount Vision,  l'Ibis Mojo carbon, l'ARC, les ASR-SL, moltes, però moltes vegades, OMG, i menys és veritat les nostres dues Single Speed.


Sempre hi pot haver un present, i en Lluís un anfitrió com pocs ens va fer un present sensacional, a on un corriol evitant seguir cap a Roses passant propers al Pení, i tornar des d'aquest punt a la cruïlla de Roses-Port de la Selva-Cadaqués per un corriol que ens va deixar captivats gratament, un mot el defineix, sensacional

Posteriorment ens en va proposar un segon també sensacional, i per tant el transfons de la sortida sempre va ser de les diades més bones de bike.


Sense incidències importants, sense coincidències, o quasi cap, amb manxa, amb eines, sense càmeres de recanvi, ni 26" ni 29", amb molta aigua, i més que en vàrem haver de menester, sobretot  al primer tram, a on una escalada vertical per darrera del Monestir de Sant Pere de Rodes ja em va concretar que aquesta ni amb un to de passeig podria ser el meu moment, i així va ser, clar que yes!


Hi ha dies per fer coses, i d'altres per fer-ne també, de coses, doncs això, i perquè no un bon bany, que nosaltres no en som, però certament que el moment s'ho portava, oh yeaaaaah!

Vívim a uns dos quilòmetres del mar, el veiem des de casa, però els nostres ulls no hi fan cap, he de pensar, perquè aquest va ser el bany de l'estiu 2015, fins a aquest moment no havíem posat peu a un lloc de mar per fer un bon bany. Curiós però cert, ni per Santa Rosa a Platja d'Aro tot i ser a peu de platja al Passeig Marítim va sorgir una guspira que provoqués el bany de l'estiu.


Després de pedalar, pedalar, i pedalar, un darrer present d'en Lluís, un bon dinar a casa seva, gaudint de les vistes sí, però  el més important gaudint d'un entorn entre Trinxes.


MTB, MTB, MTB.

Ara a esperar la propera aventura de MTB, que serà ja sense bany, perquè pel temps, per l'estació he de pensar que ja no serà, oi que no?

Molts somriures a aquesta darrera sortida a l'Alt Empordà, sempre conduits per en Lluís, vigilats per ell, i a on nosaltres ho vàrem viure més pel fet d'anar sempre al vagó de cua del grup, per una fatiga, per una coincidència del nostre descans de bike prolongat, el més llarg des del 2012, i a on tot i aquestes circumstàncies tot va rodar a dalt de la bike d'allò més bé.

Donar les gràcies al guia de la sortida, en Lluís anfitrió de la mateixa, i mentor del dinar de germanor de cloenda del Vol, amb sortides com aquesta, concretament entre els corriols esmentats poc més podem demanar, bé sí més estona de poder ser entre tan fantàstics senders de pam, per carta als Reis que no fem curt.

Ara us en dec dues de cròniques, la del dia abans i la del dia després d'aquesta, que vindran properament. 

Velles millores

Com us exposava millorant les velles posicions, fa uns dies els manegots Pearl izumi, ahir la bossa porta eines, la manxa nova que està per arribar que em té tan motivat, no m'extranya han sigut molts anys amb les Crank Brothers, quin calvari, anys aguantant, OMG. El tema de la clau multifunció, que m'ha costat decidir aquests dos detalls, manxa, i clau multifunció, anys amb el neguit, funcionarà o no, la Crank Brothers, i la clau multifunció venen les dues d'un recorregut des del 2006 més o menys, més o menys, no vindrà d'un any de calvari. Ara passaran a l'arxiu de les millors aventures, mig món han visitat, els hi faltaven com a mítics el Moab als USA, no passa res, no va ser cosa nostra que no es fessin més :-) hem renunciat a Califòrnia ja sortint d'Escòcia, per tant tot i els dubtes crec que va ser una decisió de criteri, personal, certament, certament.

En aquest tram també hi ha la renovació del calçat, les noves Fury, encara descansen sense haver fet ni un metre, ara per ara esperarem a una o dues novetats del 2016, com sona, i que de ben segur passaran a ser un dels tres conjunts amb els què combinem sempre cada genet, passaran a l'arxiu com les Sidi Scarpe, i les SRS de fa unes intervencions, les M230 de Shimano, i en el meu cas he de substituir les Privateer, que ara seran les mateixes, i les del darrera seu seran les R més pesades i més caminadores entenc a falta de rebre més informació, pel fet que jo únicament fins ara combinava dos conjunts, és a dir per a mi en vindrà un de nou que serà el tot terreny més pesat de les meves sabates de MTB, més un segon parell que crec que seran un altre cop les Giro Privateer que ja tinc en la versió 2016, o 2015 no seria tampic un problema. 

Però fins aquí una breu exposició de part de la renovació dels equipaments de bike per a nosaltres dos, i dels Dracs serien complements, no pas purament components de la mateixa bike.


Ho dic perquè el fet és que m'he decidit per fer venir dos Powerleds EVO amb les bateries XL.


I també un Karma EVO PRO, en aquest cas amb la bateria petita.


Motivada aquesta decisió per la necessitat de reposar la bateria petita que va defallir aquesta primavera del meu conjunt, aconseguir dues bateries Sigma XL, una per la Reina i una per mi, i fer venir també els llums de manillar Powerled EVO per rodar en cursa amb dos Powerleds al manillar en lloc d'un, i que el Karma nou prengui la posició del vell, passaran al magatzem els fatigats Karma que ara utilitzem pel casc i que ja porten sis temporades sense descansar.

Tot i que a aquesta darrera imatge la bateria del Karma és una XL la que vindrà serà una bateria de les petites.

MTB, MTB, MTB.

He tirat pel mig perquè no tenia possibilitat d'aconseguir les bateries XL, ni a preus més elevats, els llocs on sempre les he demanat  en aquest cas les bateries petites ara no tenen estoc de les XL, i a on estic pendent que els hi arribin les bateries XL fa setmanes que no respiren, per tant avui he vist una proposta molt bona de preu, estoc disponible, ho he confirmat així via correu, i he decidit fer venir aquests tres conjunts complerts de llums. Si la botiga a on tinc pendent que m'avisin de la seva arribada, no hi tinc feta comanda, m'avisa de la seva arribada, també els hi demanaré dues bateries més XL, i tant. 

Ara he de fer venir dues extensions en forma de "Y" perquè vull fer funcionar amb una bateria Sigma XL dos llums Powerled, o en el seu defecte un Powerled i un Karma, ja us exposaré el motiu i també les conclusions que m'han portat a seguir aquest camí un cop estiguem rodant amb aquests grups de llums.