Exciting times.
The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!
SingleSpyder.
dimarts, de març 08, 2011
Shuttvr.
http://www.shuttvr.com/shop/productdetail.php?id=ATraining_2011
Xavi crec que després de Rapha, aquesta és una aportació que podria ser interessant i una mica més terrenal que la primera, podria dir que també més funcional.
MTB, MTB, MTB.
Xavi crec que després de Rapha, aquesta és una aportació que podria ser interessant i una mica més terrenal que la primera, podria dir que també més funcional.
MTB, MTB, MTB.
Hydraulic System.
http://reviews.mtbr.com/nahbs/files/2011/03/vertigo-cycles-internal-cables.jpg
No sé molt bé si serà fiable, però si Moots agafés la idea, la feina que ens estalviaríem.
Pel fet que a la MootoX els passacables van tancats, no oberts i agafats amb brida, i cal tallar el tub per poder muntar el fre del darrera.
Colorado podria ser una bona idea esperar a decidir sobre uns frens nous a que tinguem més noticies dels quadres, please.
MTB, MTB, MTB.
No sé molt bé si serà fiable, però si Moots agafés la idea, la feina que ens estalviaríem.
Pel fet que a la MootoX els passacables van tancats, no oberts i agafats amb brida, i cal tallar el tub per poder muntar el fre del darrera.
Colorado podria ser una bona idea esperar a decidir sobre uns frens nous a que tinguem més noticies dels quadres, please.
MTB, MTB, MTB.
DeSalvo Double-Double.
http://reviews.mtbr.com/nahbs/files/2011/03/desalvo-double-double.jpg
2x2, he de pensar què vol dir, perquè jo ara porto un 2x1, que és un 1x1, però realment la diferència entre ells permet de disposar de dues opcions diferenciades per a rodar al pla i a les pujades?
Ara, avui, aquest matí des de primera hora de la matinada, estic pendent de noticies de bike que com sempre fan que el dia d'avui torni a ser d'allò més emocionant.
I és en aquests moments on les percepcions fan que pugui veure aquesta DeSalvo Double-Double i veure-la com a un tema interessant.
És que era ahir amb l'arribada de la MootoX, amb l'arribada de les Turner, i passades les hores, dies, des d'ahir que ja som un altre cop a un escenari de més novetats, i aquestes tornen a definir noves possibilitats, és possible tantes primícies?, sí, és possible, perquè no és un "m'han dit que", és un "a casa està passant", com sona, així de senzill?, no, no, molt camí fet fins avui, i molt camí per fer.
MTB, MTB, MTB.
2x2, he de pensar què vol dir, perquè jo ara porto un 2x1, que és un 1x1, però realment la diferència entre ells permet de disposar de dues opcions diferenciades per a rodar al pla i a les pujades?
Ara, avui, aquest matí des de primera hora de la matinada, estic pendent de noticies de bike que com sempre fan que el dia d'avui torni a ser d'allò més emocionant.
I és en aquests moments on les percepcions fan que pugui veure aquesta DeSalvo Double-Double i veure-la com a un tema interessant.
És que era ahir amb l'arribada de la MootoX, amb l'arribada de les Turner, i passades les hores, dies, des d'ahir que ja som un altre cop a un escenari de més novetats, i aquestes tornen a definir noves possibilitats, és possible tantes primícies?, sí, és possible, perquè no és un "m'han dit que", és un "a casa està passant", com sona, així de senzill?, no, no, molt camí fet fins avui, i molt camí per fer.
MTB, MTB, MTB.
Etiquetas:
DeSalvo Double-Double.
dilluns, de març 07, 2011
Race Report
Race Report here:
Causeway Coast Adventure Race Round 4
The final round of the series was a great race. 100+ Competitors and racing that went down to this final race for results.
After a slow start to the series we had a brilliant finish. Team work and Determination proved to be our success. We beat teams that looked a lot fitter. Good map reading, fast transitions and helping push each other when times were hard.
We finished 3rd Male Team and 5th Overall for the series. I was both shocked and surprised we done so well as we weren't taking it too serious. Serious enough to make the podium ;-)
Causeway Coast Adventure Race Round 4
The final round of the series was a great race. 100+ Competitors and racing that went down to this final race for results.
After a slow start to the series we had a brilliant finish. Team work and Determination proved to be our success. We beat teams that looked a lot fitter. Good map reading, fast transitions and helping push each other when times were hard.
We finished 3rd Male Team and 5th Overall for the series. I was both shocked and surprised we done so well as we weren't taking it too serious. Serious enough to make the podium ;-)
Personal Race.
És el que és cada aventura de bike.
Fa uns anys, perquè ja fa uns anys, rodant per la Toscana, preparant el que havia de ser la darrera Volta a Osona, entre pujador i pujador de " strade bianche", la conversa era, "que bé ser aquí, rodant a aquest paradís per les prèvies a la Volta a Osona".
El resultat va ser una primera posició fèmines, no diré que el motiu fos aquest i prou, però sempre he pensat que un bon resultat té un pilar, estar preparat, i el segon pilar, com t'has preparat per fer-ho, la manera de fer-ho
I l'aventura pot ser a on un vol que sigui aquesta.
La imatge és d'una aventura, perquè és on volia anar a viure-la.
MTB, MTB, MTB.
Turner 5 Spot.
Serà la propera bike a sortir a rodar.
Estic dubtant si posar les rodes Shimano XTR amb les Monorail 2.1 Tubeless, ho dic perquè no sé massa bé si seria un inconvenient, i posar la Fox RLC a 140 mm. no a 120 mm.
Amb aquests canvis i la tija i seient de la Flux la 5 Spot no perdria cap capacitat i del 13,5 Kg. aprox. passaríem a ser a la barrera, un xic per sota, dels 12 Kg. que per una bike de 140 mm. és una xifra perfecta amb una bike que aporta un comportament impecable a l'hora de pedalar per a poder conquerir cada turó, no el de L'Home que també podria ser una opció, una èpica amb la 5 Spot, sí, sí per sobre dels 3.000 m. + i 100 Km.
Bé caldrà però imposar un cert criteri de petits detalls de preparació o en cas de que no sigui, sí fer el test II de la 5 Spot, amb o sense les modificacions esmentades.
MTB, MTB, MTB.
Estic dubtant si posar les rodes Shimano XTR amb les Monorail 2.1 Tubeless, ho dic perquè no sé massa bé si seria un inconvenient, i posar la Fox RLC a 140 mm. no a 120 mm.
Amb aquests canvis i la tija i seient de la Flux la 5 Spot no perdria cap capacitat i del 13,5 Kg. aprox. passaríem a ser a la barrera, un xic per sota, dels 12 Kg. que per una bike de 140 mm. és una xifra perfecta amb una bike que aporta un comportament impecable a l'hora de pedalar per a poder conquerir cada turó, no el de L'Home que també podria ser una opció, una èpica amb la 5 Spot, sí, sí per sobre dels 3.000 m. + i 100 Km.
Bé caldrà però imposar un cert criteri de petits detalls de preparació o en cas de que no sigui, sí fer el test II de la 5 Spot, amb o sense les modificacions esmentades.
MTB, MTB, MTB.
Turner Sultan.
Stans Crest 29" wheelset - front wheel fail.
Dos detalls, la "llanta" amb un nou disseny, i l'horari del "mountain bike trails" per a poder rodar, som en aquest darrer detall un privilegiats, podem rodar sempre sense restriccions.
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=690836
MTB, MTB, MTB.
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=690836
MTB, MTB, MTB.
Etiquetas:
Stans Crest 29" wheelset - front wheel fail.
Turner Flux.
Ahir la Flux ja va sortir amb manillar doble alçada de 640 mm. i potència 100 mm. 0º, conjunt de 31,8 mm.
Amb aquest manillar la Flux passa a ser més propera al que el primer dia em va transmetre la 5 Spot, una bike en aquest cas per fer llargues i exigents rutes, però també per afrontar i anar a cercar les zones més tècniques amb la sensació d'anar a passar una bona estona i no la d'estar cercant anar a fer-t'hi mal. No però amb el mateix punt de la 5 Spot, aquesta darrera constantment et demana cercar llocs complicats, la Flux amb aquesta composició de manillar i potència el que et demana és anar a fer-ho tot, també atacar les pujades com mai ho he fet, amb plat gran i pinyons més petits. I això és el que va passar ahir, pujades interessants fetes amb el plat gran i els pinyons més durs d'arrossegar, però a quin ritme, a quin ritme.
Punt curiós, que fins ara no s'havia manifestat, amb aquesta configuració la Fox Terralogic requerirà d'un tarat més dur, perquè si bé el DWLink aconsegueix mantenir el tipus quan ataques sempre dret amb el plat gran, la forquilla s'activa a cada cop de pedal de potència bruta, perquè no vols res més amb aquesta bike, que atacar, atacar i atacar, totes les zones, tant de baixada com de pujada.
Ahir a cada tram tècnic que sempre he fet de baixada, el vaig fer pujant sense posar peu però de pujada, sí, sí a l'inrevés.
També és veritat que en trams planés, amb aquest plat i pinyons petits, atacant dret, el sistema DWLink de la Flux interfereix amb la pedalada, o millor dit, insinua que vol interactuar, fet que em diu que caldrà en menor grau que amb la Fox, tarar la suspensió una mica més dura.
Penso que no és un punt negatiu, si no únicament el procés de posar a punt la bike en aquest primer tram d'adaptació a aquesta petita joia.
Baixant en trams de molta pendent però amb pista sinuosa i molt ampla, la Flux no para de dir-te "vinga, vinga, vinga", i pedales i pedales i pedales a cada tram que ho pots fer, i a l'entrada dels girs els fas creuant la roda del darrera, cada vegada vols entrar fent lliscar la roda posterior.
Un punt negatiu, costa de posar i treure el bidó de 750 ml. i no perquè no tingui espai el porta bidó, si no perquè aquest va fixat descentrat cap a la pipa i no més proper a la caixa de "pedalier".
Tot el conjunt Shimano XTR 2007, rodes, bieles-cadena-pinyons 11/34, i desviador, com els frens Shimano XT 2008 amb 160 mm. funcionen a la perfecció, com els Grips Shift i canvi Sram X0 que realitzen la seva tasca de manera brillant i precisa.
El seient SLR, que fa anys que fa camí amb mi, va tan i tan bé, que no sé si tornarà a ser el meu primer seient passant a ser el de la Vicious.
Els Maxxis Monorail Tubeless, són per a mi dels millors pneumàtics per a practicar la meva disciplina de MTB. Seguretat baixant i molt i molt rodadors, la diferència amb els Hutchinson de la Vicious és abismal. Pel fet de que la no interferència del sistema de la Flux amb la pedalada, les inèrcies d'atacar els pujadors dret amb uns pneumàtics com els Monorail fa que a les pujades més extremes, dret no perdis tracció i això fa que a cada nou pujador l'ataquis amb més velocitat, fins al límit que ja us he esmentat, un primer el de la Terralogic que deixa de fer la seva feina, i en segon terme els del DWLink que en menor grau insinua que li manca endurir un punt la suspensió.
Crec que baixant el SAG del Fox RP23, la Flux millorarà aquest comportament, no ho tinc tan clar pel que fa referència a la Terralogic, pel fet de que ara les transicions de rígida a suspensió ja són força dures, notes a les primeres dècimes de segon la transició amb un cop sec i curt als canells, si baixo el SAG crec que aquestes transicions seran encara més violentes. Però no veig cap més opció que baixar un 20% el SAG actual, per tant caldrà fer-ho i veure què passa. Si funciona com vull, puc afirmar que serà definitivament una bike trencadora.
I tinc una proposta per fer que crec que serà d'allò més emocionant, com és fer participar a la Flux a una cursa maratoniana en mans d'un biker de nivell, el que en diem dels PRO's.
Jo posaria la bike a punt específicament per a ell i únicament per una sola cursa, més no, que el desgast que pateix una bike cursa darrera cursa és notable, però a una sola cursa tinc ganes de veure quines són les sensacions d'un biker de nivell a sobre d'una Turner Flux.
Això implicarà pneumàtics nous, cargues de líquid, pastilles de fre, transmissió, i evidentment una posta a punt, dintre de les meves possibilitats, també biomecànica, del biker en qüestió i la Turner Flux.
A la ruta feta ahir, eines les de sempre, sense esprai d'escuma, sense càmera de 29" aquest cop.
Equipats d'hivern, excepte guants d'estiu però portant per si de cas els d'hivern. Al mig dia escalant sense la jaqueta, però cap al vespre l'equipament de 10/10.
Aigua, un bidó de 750 ml. d'aigua i dos Bitter Kas. Menjar, mitja pizza i un gelat de doble xocolata.
Distància just per sota dels 70 Km. i per sota dels 1.500 m. de desnivell, positiu.
Incidències amb les bikes cap. Nosaltres sí, i avui passarem pel fisio.
Amb llums, el del darrera, i el del manillar, el Sigma Powerled a mínima potència.
MTB, MTB, MTB.
Amb aquest manillar la Flux passa a ser més propera al que el primer dia em va transmetre la 5 Spot, una bike en aquest cas per fer llargues i exigents rutes, però també per afrontar i anar a cercar les zones més tècniques amb la sensació d'anar a passar una bona estona i no la d'estar cercant anar a fer-t'hi mal. No però amb el mateix punt de la 5 Spot, aquesta darrera constantment et demana cercar llocs complicats, la Flux amb aquesta composició de manillar i potència el que et demana és anar a fer-ho tot, també atacar les pujades com mai ho he fet, amb plat gran i pinyons més petits. I això és el que va passar ahir, pujades interessants fetes amb el plat gran i els pinyons més durs d'arrossegar, però a quin ritme, a quin ritme.
Punt curiós, que fins ara no s'havia manifestat, amb aquesta configuració la Fox Terralogic requerirà d'un tarat més dur, perquè si bé el DWLink aconsegueix mantenir el tipus quan ataques sempre dret amb el plat gran, la forquilla s'activa a cada cop de pedal de potència bruta, perquè no vols res més amb aquesta bike, que atacar, atacar i atacar, totes les zones, tant de baixada com de pujada.
Ahir a cada tram tècnic que sempre he fet de baixada, el vaig fer pujant sense posar peu però de pujada, sí, sí a l'inrevés.
També és veritat que en trams planés, amb aquest plat i pinyons petits, atacant dret, el sistema DWLink de la Flux interfereix amb la pedalada, o millor dit, insinua que vol interactuar, fet que em diu que caldrà en menor grau que amb la Fox, tarar la suspensió una mica més dura.
Penso que no és un punt negatiu, si no únicament el procés de posar a punt la bike en aquest primer tram d'adaptació a aquesta petita joia.
Baixant en trams de molta pendent però amb pista sinuosa i molt ampla, la Flux no para de dir-te "vinga, vinga, vinga", i pedales i pedales i pedales a cada tram que ho pots fer, i a l'entrada dels girs els fas creuant la roda del darrera, cada vegada vols entrar fent lliscar la roda posterior.
Un punt negatiu, costa de posar i treure el bidó de 750 ml. i no perquè no tingui espai el porta bidó, si no perquè aquest va fixat descentrat cap a la pipa i no més proper a la caixa de "pedalier".
Tot el conjunt Shimano XTR 2007, rodes, bieles-cadena-pinyons 11/34, i desviador, com els frens Shimano XT 2008 amb 160 mm. funcionen a la perfecció, com els Grips Shift i canvi Sram X0 que realitzen la seva tasca de manera brillant i precisa.
El seient SLR, que fa anys que fa camí amb mi, va tan i tan bé, que no sé si tornarà a ser el meu primer seient passant a ser el de la Vicious.
Els Maxxis Monorail Tubeless, són per a mi dels millors pneumàtics per a practicar la meva disciplina de MTB. Seguretat baixant i molt i molt rodadors, la diferència amb els Hutchinson de la Vicious és abismal. Pel fet de que la no interferència del sistema de la Flux amb la pedalada, les inèrcies d'atacar els pujadors dret amb uns pneumàtics com els Monorail fa que a les pujades més extremes, dret no perdis tracció i això fa que a cada nou pujador l'ataquis amb més velocitat, fins al límit que ja us he esmentat, un primer el de la Terralogic que deixa de fer la seva feina, i en segon terme els del DWLink que en menor grau insinua que li manca endurir un punt la suspensió.
Crec que baixant el SAG del Fox RP23, la Flux millorarà aquest comportament, no ho tinc tan clar pel que fa referència a la Terralogic, pel fet de que ara les transicions de rígida a suspensió ja són força dures, notes a les primeres dècimes de segon la transició amb un cop sec i curt als canells, si baixo el SAG crec que aquestes transicions seran encara més violentes. Però no veig cap més opció que baixar un 20% el SAG actual, per tant caldrà fer-ho i veure què passa. Si funciona com vull, puc afirmar que serà definitivament una bike trencadora.
I tinc una proposta per fer que crec que serà d'allò més emocionant, com és fer participar a la Flux a una cursa maratoniana en mans d'un biker de nivell, el que en diem dels PRO's.
Jo posaria la bike a punt específicament per a ell i únicament per una sola cursa, més no, que el desgast que pateix una bike cursa darrera cursa és notable, però a una sola cursa tinc ganes de veure quines són les sensacions d'un biker de nivell a sobre d'una Turner Flux.
Això implicarà pneumàtics nous, cargues de líquid, pastilles de fre, transmissió, i evidentment una posta a punt, dintre de les meves possibilitats, també biomecànica, del biker en qüestió i la Turner Flux.
A la ruta feta ahir, eines les de sempre, sense esprai d'escuma, sense càmera de 29" aquest cop.
Equipats d'hivern, excepte guants d'estiu però portant per si de cas els d'hivern. Al mig dia escalant sense la jaqueta, però cap al vespre l'equipament de 10/10.
Aigua, un bidó de 750 ml. d'aigua i dos Bitter Kas. Menjar, mitja pizza i un gelat de doble xocolata.
Distància just per sota dels 70 Km. i per sota dels 1.500 m. de desnivell, positiu.
Incidències amb les bikes cap. Nosaltres sí, i avui passarem pel fisio.
Amb llums, el del darrera, i el del manillar, el Sigma Powerled a mínima potència.
MTB, MTB, MTB.
diumenge, de març 06, 2011
Iditarod Trail...de bojos
Iditarod Trail, una cursa de bicis que es fa a Alaska. No hi ha paraules. Pura supervivència.
Això sí, si participes amb una Moots la cosa canvia!
P.D: el prota del vídeo participa amb una Moots
Això sí, si participes amb una Moots la cosa canvia!
P.D: el prota del vídeo participa amb una Moots
Changes
Hola Genets,
Ahir a la nit estava "jugant" amb opcions del diseny del blog, per intentar que la barra que abans quedava a la nostra dreta, amb tot els links a les entrades, fotos, videos, col.laboradors, seguidors...es distribuis de manera different.
Jugant, jugant, vaig arribar a aquesta distribucio que ara podeu veure, different, amb les fotos i videos a un costat, els menus a l'altre, i el texte al mig, guanyant amplada general al blog...
Problema, la foto de capcalera quedava petita, i he agut de buscar una que tingues un format mes ample, amb la mateixa protagonista, anima d'aquest blog....Marcal, si pots adaptar la foto original a la nova amplada, millor que millor, la que he possat, m'algrat trobo que es molt bona, no preten "substituir" la foto inicial del Roc...
Ja fareu comentaris, si agrada, o si millor tornar al format original....
Una abracada desde un día plujos a SC, Xavi Paricio
Scotland Coast to Coast
That one is for Michael...
Scotland Coast to Coast from ResetFilms.co.uk on Vimeo.
Rat Race Adventures held the first Scotland Multisport coast to coast race this year. This is a short film documenting the journey.
The Race Started in Nairn on the north coast of Scotland and finished in Glen Coe on the west coast. The race involved running, cycling and kayaking down through the Great Glen, Loch Ness and the West Highland Way for over 100 miles.
Music
Radiohead - Go To Sleep
Toumani Diabate Ali Farka Toure - Gomn
From SC, in a rainy day, Xavi Paricio
Waiting on Colorado's video
Waiting on Colorado's video, I just want to share this one I was watching on the MTBR web from Turner during the Interbike in Vegas.
From SC, Xavi Paricio
Etiquetas:
Interbike 2010,
Turner 2011.
dissabte, de març 05, 2011
Funk
Prèvies II.
Paul Components.
Bons preparatius.
Vicious Cycles.
Fent escola.
Crec que me la va reportar en Colorado.
Que bé poder mirar i dir, "quina pila de sortides que podrem fer, que podrem compartir"
He de seguir perseguint la jaqueta Vicious de sempre.
Veig la imatge i seguidament un somriure entre els molts d'aquest matí, torna a fer acte de presència.
MTB, MTB, MTB.
Crec que me la va reportar en Colorado.
Que bé poder mirar i dir, "quina pila de sortides que podrem fer, que podrem compartir"
He de seguir perseguint la jaqueta Vicious de sempre.
Veig la imatge i seguidament un somriure entre els molts d'aquest matí, torna a fer acte de presència.
MTB, MTB, MTB.
Captivació.
És a on sóc jo, captivat.
Puc mirar de mirar-ho diferent sí, de pensar diferent sí, però per què si hi estic bé, si hi estaré bé? Més encara, poder compartir una aventura com la viscuda a la Cerdanya entre genets, amb les Turner, avui passats els dies, és senzillament ja no sensacional, si no "emotiu", sí, emotiu, que dintre de la meva escala és un dels pilars importants.
Poder per la meva part gaudir d'aquest imatge del que representa, del que significa per a mi, és poder restar content, amb ganes de fer, fer i fer.
MTB, MTB, MTB.
Puc mirar de mirar-ho diferent sí, de pensar diferent sí, però per què si hi estic bé, si hi estaré bé? Més encara, poder compartir una aventura com la viscuda a la Cerdanya entre genets, amb les Turner, avui passats els dies, és senzillament ja no sensacional, si no "emotiu", sí, emotiu, que dintre de la meva escala és un dels pilars importants.
Poder per la meva part gaudir d'aquest imatge del que representa, del que significa per a mi, és poder restar content, amb ganes de fer, fer i fer.
MTB, MTB, MTB.
Recordem-la.
Propers a la frontera vertical.
És a on som, fent moltes, però moltes, més encara, setmanes, hores, després dels anys i els mesos, per poder gaudir del que és i ha de seguir sent el sender entre senders.
Per un apassionat de la bike, què pot ser més emocionant que ser protagonista de les seves aventures?
Vol de Drac entre Dracs.
Gràcies Colorado.
MTB, MTB, MTB.
És a on som, fent moltes, però moltes, més encara, setmanes, hores, després dels anys i els mesos, per poder gaudir del que és i ha de seguir sent el sender entre senders.
Per un apassionat de la bike, què pot ser més emocionant que ser protagonista de les seves aventures?
Vol de Drac entre Dracs.
Gràcies Colorado.
MTB, MTB, MTB.
Detalls.
Ens hem apuntat sempre a detalls i detalls als darrers anys de mirar de fer tot el què pots per mirar de fer-ho bé.
Per què quan ja es fa bé, es va cap a un altre sender on tens clar que no anirà bé i no es segueix en el corriols que és té clar que són els bons corriols, els de les bones sensacions?
Per sort no sempre és així, moltes vegades no és així, cal però perseverar, és un costum que no és el meu, el de deixar els bons senders gens fàcils d'agafar, encara que sembli impossible i que d'entrada puguis pensar, "però si a un sender que t'ha costat i molt descobrir, hi tens les millors sensacions, impossible que el deixis i et dirigeixis a aquell que saps del cert que hi tindràs les pitjors sensacions" és així planer i senzill.
De mentre, perquè ja fa temps que tanquem portes a aquests senders on de ben segur tots ens hi farem mal, que seguim detall a detall aplicant cada gota d'aigua que tenim a les nostres mans, el mateix criteri de valorar-la com a or, cada petit detall suma a un anterior i al proper, donant un resultat de somni.
Un somni fet realitat com la bike d'en Colorado, com les Turners. Tot fet detall a detall, mtb, mtb, mtb.
Per què quan ja es fa bé, es va cap a un altre sender on tens clar que no anirà bé i no es segueix en el corriols que és té clar que són els bons corriols, els de les bones sensacions?
Per sort no sempre és així, moltes vegades no és així, cal però perseverar, és un costum que no és el meu, el de deixar els bons senders gens fàcils d'agafar, encara que sembli impossible i que d'entrada puguis pensar, "però si a un sender que t'ha costat i molt descobrir, hi tens les millors sensacions, impossible que el deixis i et dirigeixis a aquell que saps del cert que hi tindràs les pitjors sensacions" és així planer i senzill.
De mentre, perquè ja fa temps que tanquem portes a aquests senders on de ben segur tots ens hi farem mal, que seguim detall a detall aplicant cada gota d'aigua que tenim a les nostres mans, el mateix criteri de valorar-la com a or, cada petit detall suma a un anterior i al proper, donant un resultat de somni.
Un somni fet realitat com la bike d'en Colorado, com les Turners. Tot fet detall a detall, mtb, mtb, mtb.
Equivalències.
SIDI 0-SHIMANO 1.
Shimano SH M300.
Temps de gaudir?
No voler ahir, i avui perquè així vaig a exposar-ho, gaudir de masses reptes als propers dies pel que fa a bikes, no és res que no sigui interessant. Fins i tot sortir avui amb la meva ASR-SL podria ser una bona pensada, però cal refer-la tota i ja seria la tercera vegada que ho faig per després no fer-hi en cap cas més de 50 Km. abans de tornar-la a desmuntar.
Un dia curiós, de sol, de fred, curiós perquè ahir nevava i feia sol, avui fa sol i el fred és el d'ahir, però sense la neu.
Un dia que pot ser de bike, o no, les properes hores ens ho diran.
Les circumstàncies fan que el color sigui el dels grans dies, no necessàriament de bike, però el que no sé, és si això pot ser, bé sí que ho sé, però és com tot, cal voler veure-ho.
Una ASR-SL negra, antagònica o complementaria? per això tan captivador.
Una ASR-SL, ben muntada, són 9,8 Kg. sí, sí, i si les rodes van a on d'anar, per sota dels 1.450 g. dels 9,8 als 9,7, i si els pedals van a on han de ser 165 g. anem a 9,6 Kg. i si l'invent d'en Colorado va, que va, 9,3 Kg. són però dades que avui no van, no necessito menys pes, però això, que jo no en tingui la necessitat, no implica que la dada no sigui interessant, a l'inrevés pot ser-ho encara més.
MTB, MTB, MTB.
Un dia curiós, de sol, de fred, curiós perquè ahir nevava i feia sol, avui fa sol i el fred és el d'ahir, però sense la neu.
Un dia que pot ser de bike, o no, les properes hores ens ho diran.
Les circumstàncies fan que el color sigui el dels grans dies, no necessàriament de bike, però el que no sé, és si això pot ser, bé sí que ho sé, però és com tot, cal voler veure-ho.
Una ASR-SL negra, antagònica o complementaria? per això tan captivador.
Una ASR-SL, ben muntada, són 9,8 Kg. sí, sí, i si les rodes van a on d'anar, per sota dels 1.450 g. dels 9,8 als 9,7, i si els pedals van a on han de ser 165 g. anem a 9,6 Kg. i si l'invent d'en Colorado va, que va, 9,3 Kg. són però dades que avui no van, no necessito menys pes, però això, que jo no en tingui la necessitat, no implica que la dada no sigui interessant, a l'inrevés pot ser-ho encara més.
MTB, MTB, MTB.
Hummer.
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=689139
Mireu per quin import finalment compra cada component, quin criteri per a poder gaudir d'una bona bike a un preu més que interessant.
El quadre sense anar més lluny, 180$, interessant, molt interessant.
MTB, MTB, MTB.
Mireu per quin import finalment compra cada component, quin criteri per a poder gaudir d'una bona bike a un preu més que interessant.
El quadre sense anar més lluny, 180$, interessant, molt interessant.
MTB, MTB, MTB.
Etiquetas:
Rocky Mountain Hummer.
El què podem fer.
Som passada la matinada, o no.
El pensament és de que cal cada dia, cada hora, no sempre però sí a una certa freqüència recordar-se que el que podem fer sempre té la seva oportunitat, sempre, dependrà de nosaltres que sigui. Pel fet de que si bé és cert que hi ha sempre factors que són determinants, la nostra perseverança és la que determina el resultat sempre.
Miro avui, ahir, abans d'ahir el pati de bikes de casa, les dues Turner, Flux i 5 Spot, amb aquest color verd, amb el triangle del darrera d'una secció atòmica, miro les Yetis ASR-SL, úniques, amb el triangle del darrera de formes lleugeres i simbòliques que té, Yetis del 2007 i 2008, i en darrer terme la Vicious The Motivator SS, una joia de porcel.lana per a assolir les millors sensacions, de fet totes elles són Dracs per a fer els vols més magistrals de la meva curta però prolífera etapa dels darrers anys.
No hi ha marxa enrere, cap a on és emocionant, perquè a on ens portarà la vida sempre, encara que pensem que no, sempre té una part de incògnita.
Jo rodant amb dues Turner, Flux i 5 Spot, les dues senzillament generadores de bones sensacions, com no podria ser de cap més manera. Com a protagonista la Vicious, senzilla, espartana d'una època oblidada, que a casa a tornat amb força, molta força. En el mateix temps, les dues Yetis ASR-SL, dos somnis de bikes per a tot biker que sigui en essència un genet de grans distàncies.
I totes, cada una d'elles avui són a les nostres mans, les millors bikes, de les millors bikes, els millors equipaments, dels millors equipaments, són a casa.
Ara als propers dies les Turner tindran el seu millor moment de glòria, serà un corriol memorable, poder escriure una petita però intensa pàgina d'aquestes Turner.
Ara als propers dies he de decidir si segueixo amb la llegenda d'aquesta Vicious participant als 100 Km. amb ella, o si aquest any per la intensitat i brillantor de la feina aprofito per donar-me un premi i els propers dos mesos gaudeixo de tot plegat sense reptes de bike de cap mena, que és el que avui em ve més de gust, demà no ho sé.
He de decidir, i si ho fes ara, seria no participar-hi, però no he de decidir avui, oi que no?
Bikes d'un altre planeta per a mi, les que tenim a casa als darrers anys, les dels darrers mesos, les de les darreres setmanes.
Dies de moltes sensacions, de tot tipus, plurals, pe fet de que no van lligades a res, si no únicament a les sensacions en estat pur.
MTB, MTB, MTB.
El pensament és de que cal cada dia, cada hora, no sempre però sí a una certa freqüència recordar-se que el que podem fer sempre té la seva oportunitat, sempre, dependrà de nosaltres que sigui. Pel fet de que si bé és cert que hi ha sempre factors que són determinants, la nostra perseverança és la que determina el resultat sempre.
Miro avui, ahir, abans d'ahir el pati de bikes de casa, les dues Turner, Flux i 5 Spot, amb aquest color verd, amb el triangle del darrera d'una secció atòmica, miro les Yetis ASR-SL, úniques, amb el triangle del darrera de formes lleugeres i simbòliques que té, Yetis del 2007 i 2008, i en darrer terme la Vicious The Motivator SS, una joia de porcel.lana per a assolir les millors sensacions, de fet totes elles són Dracs per a fer els vols més magistrals de la meva curta però prolífera etapa dels darrers anys.
No hi ha marxa enrere, cap a on és emocionant, perquè a on ens portarà la vida sempre, encara que pensem que no, sempre té una part de incògnita.
Jo rodant amb dues Turner, Flux i 5 Spot, les dues senzillament generadores de bones sensacions, com no podria ser de cap més manera. Com a protagonista la Vicious, senzilla, espartana d'una època oblidada, que a casa a tornat amb força, molta força. En el mateix temps, les dues Yetis ASR-SL, dos somnis de bikes per a tot biker que sigui en essència un genet de grans distàncies.
I totes, cada una d'elles avui són a les nostres mans, les millors bikes, de les millors bikes, els millors equipaments, dels millors equipaments, són a casa.
Ara als propers dies les Turner tindran el seu millor moment de glòria, serà un corriol memorable, poder escriure una petita però intensa pàgina d'aquestes Turner.
Ara als propers dies he de decidir si segueixo amb la llegenda d'aquesta Vicious participant als 100 Km. amb ella, o si aquest any per la intensitat i brillantor de la feina aprofito per donar-me un premi i els propers dos mesos gaudeixo de tot plegat sense reptes de bike de cap mena, que és el que avui em ve més de gust, demà no ho sé.
He de decidir, i si ho fes ara, seria no participar-hi, però no he de decidir avui, oi que no?
Bikes d'un altre planeta per a mi, les que tenim a casa als darrers anys, les dels darrers mesos, les de les darreres setmanes.
Dies de moltes sensacions, de tot tipus, plurals, pe fet de que no van lligades a res, si no únicament a les sensacions en estat pur.
MTB, MTB, MTB.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)