Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, d’agost 03, 2024

Re-Vol )

Millor, Millor després d'un Vol breu. Una jornada la d'ahir on un descans de tretze hores m'ha reubicat dins d'un primer Vol setmanal, si no n'hi ha cap més a aquesta 31 em donaré per satisfet.

Avui la temperatura a tocar de les sis de la matinada era de 19ºC perfecte per a un Gran Vol de dues rodes, i millor encara per un Vol. En tot cas a les deu tocades tornàvem a ser al Mirador, i tot i així les meves sensacions els darrers metres amb la meva vella relació amb l'exposició solar no han sigut bones, a l'inrevés.


Blue day )

Equipat de Twin Six i Gore, per mallot i la resta d'equipament respectivament, la Reina de S-Phyre i Gore en el mateix ordre, ella Hirzl i Mavic en guants i mitjons, tots dos amb les S-Phyre, jo de blau avui.

Amb aigua, sense beure, sense menjar, amb eines, amb llums sense funcionar, sense incidències, que bé rodar en silenci, amb coincidències a la distància, i puntualment uns metres en el mateix tram, ha sigut fins i tot tumultuós, dotzenes de ciclistes, vintenes, gravels, de carretera, elèctriques, de fet portàvem hores veient com passaven ara sí ara també, rodant a 23ºC, fent un recorregut per ser-hi, ni tan sols per rodar, aquí a diferència del Gran Vol noranta-dos les pensades avui denses, encara ara passades les primeres hores pesen.

Ara esperar a demà, o no, de fet ara mateix a 36ºC no ajuda a pensar en cap més possible aventura de cap modalitat, i tant que no, oi?

MTB, MTB, MTB.

Estic tornant a valorar l'arribada d'un nou Gran Drac de dues rodes, en aquesta ocasió a les antípodes de l'actual, a veure on em porta aquesta reflexió, a veure. El concepte una mica el de posar distància a l'agresivitat pilotant, o no hi segueixo evolucionant des d'on sóc, en tot cas quin tram més interessant. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada