Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, d’agost 29, 2024

Alp-X PRO )

A on toca valorar venint de la 34, o no, si els mallots actuals poden ser els de la propera temporada. Si és que sí, no he de fer res, si és que no, hauré de cercar nous mallots, i els que han quedat actius fan molt goix, certament, tant que em replantejo si recuperar els Alp-X retitats, és que van molt bé, renoi, crec que no, i els Pearl Izumi són d’una calidesa extrema i no referida a calor, que bé.

De moment mentre valoro què fer amb els mallots, l'Alp-X que tenia reservat per més endavant per mirar d'entrar millor a aquesta talla S, i a on la sensació un cop estrenat aquesta setmana 35  reforça encara més quant de bé han anat aquests conjunts fent referència els retirats i que bé que estan funcionant els que estan actius, i com m'agrada aquesta unitat en concret, mare meva ))

Ara estic treballant amb vuit mallots i vuit culots, a la reserva tinc dos culots Twin Six, per això la valoració a fer si cal o no que vinguin alguns mallots, si els actuals d'aquí a dos mesos cauran com els Alp-X retirats, que tot de cop em vaig adonar que estaven força castigats, i més quan vaig posar de costat els dos mallots Alp-X grocs i verds, renoi.



Les bikes amb una aportació lleugera d’oli a la cadena, la resta també de 10, no les he banyat amb una lleugera aspersió d'aigua pel decret vigent en primer terme, i en segon terme per la presència de mosquits autòctons, que no tigres.

Un airet  fresquet necessari el que hem gaudit durant tota la setmana passada, ja sense cendres en suspensió canadenques, fa res de la visió única de la super Lluna mentre marxaven els Destructors amb els Gegants, o molt única, doncs n'han sigut tres de jornadas gaudint-la, la darrera de vesprada des del Baix Empordà m'encongia el cor de mirar-la de reull mentre pilotava, quasi pensava que era una Betelgeuse )

MTB, MTB, MTB. 

Ja estem a la 35 prou bé a on la selecció de components del nou Drac està en mode pausat, deixant reposar el concepte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada