Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, d’agost 08, 2024

Eines + )

La comanda, una de les dues pendents ja és al Mirador, prou bé, i aquesta sí coincideix el què he demanat amb el què ha arribat, prou bé, i els preus també.



En tot cas ja tinc el retallador de tacs, una novetat per a mi, i també una part del meu conjunt nou d'alicateria. 

La comanda que està pendent d'arribar entre d'altres eines porta els martells, que sembla poc tècnic, a l'inrevés però. Amb l'arribada d'aquesta ja no tindré cap més eina pendent per duplicar les que han de completar el joc pel Vallès Oriental, prou bé. Sí que del meu conjunt d'eines per els Dracs tinc una llista pendent de confeccionar per fer arribar els útils que no he tingut mai, que segurament tampoc necessito ni necessitaré però que d'invertir temps ara per ara també aniré en aquesta direcció )

MTB, MTB, MTB. 

Tinc diferents decisions a prendre o no, entre elles el mobiliari per fer els manteniments, el de la llista d'eines per els Grans Dracs, el del Gran Drac nou de dues rodes, el de l'equipament negre nou i el coixí de seguretat, així com posar en marxa el conjunt de pneumàtics nous amb els TPMS del Gran Drac més esportiu. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada