Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, d’agost 15, 2024

Grans Dracs i Vols )

Segueixo valorant l’arribada del Gran Drac de dues rodes, a veure, és un concepte tan diferent que em costa de valorar, seguint el criteri de distanciar-me de l’ús més exigent referit únicament des de la meva percepció, i entrar el recorregut més touring en el meu concepte un altre cop, que segur no coincidiré, com ara amb l’actual.




Dins d’aquesta disciplina si hagués de decidir avui què fer amb el segon mono negre nou ara el tornaria, me l’he anat posant al Mirador i fins avui poc a poc m'adono que no em sento prou còmode, no ho sé, veurem, me’l seguiré posant per el Mirador i després decidiré, dubto perquè és en principi molt més flexible que els que utilitzo, ajuda segur que anant ajustat va molt menys estrenyut, sense anar olgat en cap cas )

Properament si seguim com ara aniran marxant dels Mirador tots els Grans Dracs, no els de dues rodes, també la Transportadora de Dracs. 

Estem a un tram curiós, dins de les tempestes hi ha una moderació de les temperatures, a on aquesta mateixa matinada podríem haver consolidat un primer Vol, podríem, doncs no hi hagut la intenció.

MTB, MTB, MTB.

Aprofitant la revisió d'un dels Grans Dracs vaig ser a dos dels Miradors, no van ser tres perquè em va faltar el de Granollers per un variació de darrera hora en l'agenda a on la Fonda n'era la protagonista, no passa res, ja serà, i he de dir que des del 2019 que si no és també m'està molt bé, ajorno un festival certament però és que també i fins i tot ja abans d'aquest any esmentat que no gaudir en segons quins entorns també suma, crec que gaudir de ser també suma i no és una contradicció però ho fa de manera menys càlida. Tinc pendent també la millor pizza, la del Gaetano a Tarragona-Reus i tan bon punt l'agenda em coincideixi, com podria ser una tornada d'Algeciras que estaria també molt bé, miraré de portar-ho a terme,  no sé si venint del sur com esmento doncs segurament no caldria, com també de ser fer-ho coincidint amb un molt però que molt bon cafè amb un genet de linia blava, si ens coincideix, si ens coincideix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada