Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, d’agost 05, 2024

94 )

El noranta-quatre va ser de nit, a una temperatura a on a baixa velocitat, per sota de cinquanta feia calor i a més velocitat frescor, per sobre d'aquests cinquanta, que bé. 

De nit no tenim el costum de fer Grans Vols de dues rodes de fet en porto tres, dos perquè arribant al Mirador se'm va fer de nit, i el tercer el d'ahir, a on volia sortir expressament de nit, volia anar fins el Principat, i la pensada és interessant, la realitat és que a Sant Joan de les Abadeses vaig girar cua, i desfent el camí humid amb forces pedres i molta vegetació dels arbres poc a poc vaig anar disminuint la ja de per si moderada velocitat. 

Equipat amb mono de dues peces, sempre pell, i estrenava guants negres, de la mateixa marca que els que ja tinc, però totalment negres a diferència dels que porto sempre que són quasi totalment negres amb petits detalls blancs, i no són aquests darrers negres del tot perquè el seu dia no els disposava la casa en aquest únic color, ara passats els primers anys sí, però de dues gammes inferiors, tot no pot ser, oi?, així també vaig aprofitar i ara també tinc un segon soto mono d'estiu, que no vaig estrenar, a la propera segurament, o no i no passarà res per mirar de preservar-lo nou, aquesta prenda d'uns mesos cap a aquí es  va desfilan a punts molt concrets, curiós, segur que té la seva explicació, segur.

Quan dic de gammes inferiors em refereixo a que hi ha un enfoc de la seguretat segons ús, i jo ara estic cedint-entrant a tram touring i no sport, de fet a sport per conducció no hi he arribat mai per concepte sí, i això comporta per exemple que amb Sidi he de redescobrir nous equipaments de calçat, les botes d'aquesta marca encara no les he estrenat i ja fa dos anys que són a casa, pel fet de ser super esportives, molt, com la darrera Super Armadura de Gala de color negre, també amb petits detalls blancs que ja és touring a diferència de les que ja tinc que són totes sport, persegueixo de valorar aquest concepte perquè la zona de la cintura i la del trapeci se'm carrega força i estic mirant si és per l'equipament en si mateix o no, poc a poc, pel fet que les sport estan pensades per sortir poc temps i en un format molt intens, i jo sembla que estic per més estona i a un ritme més pausat, aleshores els meus equipaments d'entrada estan poc a poc oferint menys prestacions per aquesta evolució del meu ús, veurem, per poder portar la Super Armadura en una utilització touring aquesta ha de presentar unes característiques de seguretat màximes a l'hora que la rigidesa ha de donar pas a la flexibilitat per mirar d'ajudar a poder portar-la a cada hora que sumo, veurem a on em porta tot plegat. 

Com esmentava estic valorant de fer venir un nou Gran Drac de dues rodes, que com les elèctriques quan parlem de Dracs, també doble el pes del meu Gran Drac actual, el fet és que vindria aquest nou Gran Drac, i el nou actual seguiria a casa, doncs es complementen, i si no ja decidiré què fer, i tant.

En tot cas ara mentre preparo aquesta intervenció sense ser un trenc d'alba sí que hem fet un Vol de bon matí, el primer de la setmana, que bé, oi?

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada