Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de març 24, 2013

Per demà aventura?

Sembla ser que, i tant que sí.

Cada biker gaudeix a la seva manera del MTB, en el meu cas concretament del Single Speed.

És evident que és així, perquè amb el pas dels anys, a cada canvi de sender, de carretera a MTB, de rígides a semi rígides, de HT a FS, sempre havíem sigut cada vegada més bikers. Vull dir, que anàvem canviant de tipus de bike dins d'una mateixa disciplina, i cada cop érem més bikers.

Un dia, ara fa uns anys pocs, un any menys que el temps que fa que vaig en Single Speed, vaig llegir una història explicada des del cantó del biker, del grup de bikers que van reaccionar rebujant al biker del grup que s'havia passat a Single Speed. Exposava que el seu company de rutes de MTB, havia fet el canvi a Single Speed decidit, molt convençut, i que ells aquest canvi concients o no, passats els mesos, s'adonaven que no els hi havia anat bé, passats aquests mesos, més d'un any, fruit d'una casualitat, havien tornat a coincidir pedalant amb el seu company d'aventures ara ell en Single Speed.

Explicava aquest biker, que el seu company de rutes, el seu abandonat company de rutes estava irreconeixible, físicament, no és que estés gras quan anava en Geared, no, però ara presentava un aspecte diferent, i el més significatiu, com anava de ràpid a dalt de la Single Speed, inseguible pel grup. A partir d'aquesta coincidència tots tornaven a pedalar junts, sí, i acabava l'exposició amb un fet insòlit per a ell, que ara ell també anava en Single Speed.

En el meu cas el pas a Single Speed, va ser una DESFETA TOTAL pel què fa referència a grup de bikers. I aquest escrit mesos després des dels USA, em va ajudar molt a comprendre-ho tot plegat.

Jo no he refet el camí amb el grup, i és evident que el meu pas a Single Speed ha sigut un gran canvi per a mi en tots els aspectes de la meva vida, en quasi tots, però tot i així he de dir, pel fet que no és el Single Speed el motiu, sí l'eina, per a seguir mirant cap a horitzons de colors més vius, fins i tot cap a horitzons de tons grisos més vius, no tot és el color.

El més visible d'aquests horitzons, el Freedom Catalonia, anys pensant en portar-ho a terme, i ara ja és un fet, i ara mateix amb la SSEC2013 a Sant Gregori, estem organitzant la cita més important del Single Speed que es pot portar a terme a Europa, més fins i tot que la WC.

Estem organitzant el campionat europeu de Single Speed, bé, no tinc paraules per definir-ho, la sensació és de ser uns privilegiats del Single Speed.

Cada biker gaudeix a la seva manera del MTB, en el meu cas concretament del Single Speed.

Dies de molt Single Speed.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada