Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de gener 14, 2011

Chain Reaction Cycles, the best?

És que avui al matí obro una segona adreça de correu i hi veig aquesta proposta  rebuda també  ahir.




Aquest anunci va primer o va segon, a on va aquesta proposta no ho sé, però us poso llista de propostes dels darrers dies al meu correu, que deixen clar a on som.


Probikeshop torna a posar-se a roda de Chain Reaction Cycles, és com si jo intentés posar-me a roda del Marc Traiter al Roc Marathon, vull dir que ho passaria bé als primers dos minuts, després moriria en el intent, però sempre pot passar i que segur que és així, o no, que Probikeshop tingui més informació que la que tinc jo, de fet de ben segur que en tenen més, de ben segur.

Quina setmana, quina setmana més emocionant.

MTB, MTB, MTB.

dijous, de gener 13, 2011

Tranquil.litat.

És a on som nosaltres, mirant, mirant i mirant, tant que no entenc com no ho fa tothom.


El 2010 el tanquem, ara estem obrint el 2011, i renoi quin inici d'any.


Un dia curiós avui entre Texas, Ireland i Arenys de Munt.

MTB, MTB, MTB.

Propostes d'avui.

Rapha i Probikeshop.

El que deia ahir, Rapha proposa no sé exactament què i Probikeshop ha tingut una setmana de seny, avui però tot per la finestra, exactament no sé el què perquè miro d'entendre quina és la proposta, concretar-la, mirar on él que proposa i no ho veig enlloc.

Jo ahir deia de Probikeshop:

"Probikeshop als darrers dies han mostrat la seva cara més sòlida, no sé el motiu de tanta coherència o sí, però avui són a on han de ser, actuant segons els seu posicionament al mercat, no segons el que faci Chain Reaction, això pot variar demà, com fa unes setmanes enrere semblava que no feien res més que seguir la roda de Chain, res més, perquè ara Probikeshop no segueix aquesta roda és per a mi un fet remarcable, positiu per a ells d'entrada".

Estem avui a on deia ahir,  "això pot variar demà".



Sí senyor, fum, fum i més fum.

Tots els indicadors marquen que estem en zona molt però que molt vermella.

Easton Haven 29".


No sé quina construcció del"trinquet" tenen però les de 26" són, aquestes per aspecte per a mi, interessants, també és veritat que 1.650 g. declarats per aquest preu, és a dir uns 500 euros més els ports i aranzels, no són una ganga, però Tubelesss 100%, per sota dels 1,7 Kg. i una marca que funciona, per a mi les fan una més que bona opció per a bikers de més de 70 Kg.


Amb eix de 15 mm. poden ser una opció a venir cap a casa, si es dóna el cas de que en Colorado finalment accedeix a una 29" i SS. Un tracte és un tracte, encara que la protagonista esmentés que la data límit per l'arribada de la bike d'en Colorado era al 2010.

http://cgi.ebay.com/NEW-Easton-Haven-wheelset-TUBLESS-DISK-29-29er-15mm-9m-/370472799836?pt=Cycling_Parts_Accessories&hash=item5641e64e5c

MTB, MTB, MTB.

Cog Boone 21T.


 http://cgi.ebay.com/Boone-Titanium-21T-Cog-Singlespeed-29er-21-Tooth-Ti-SS-/150546723223?pt=Cycling_Parts_Accessories&hash=item230d48b197

100$  per aquesta joia si estes en bon estat seria una proposta sensacional, però l'estat pel que es veu a l'imatge no és el que ha de ser, que no vol dir que sigui, sí que pinta a estar molt deteriorat. Però té les dents que jo necessito per rodar amb el plat de 32, no amb el plat de 26D.

Tot no pot ser, o sí.

MTB, MTB, MTB.

Ireland-South Carolina-Texas.

Són els dos propers viatges a fer.

Ireland perquè he decidit que els equipaments d'estiu els dels 2011 tenim molt clar què necessitem, podem anar ja a Chain Reaction Cycles i fer el pas tot seguit.

South Carolina-Texas, bé el nom ho diu tot, anar a South Carolina és relativament fàcil, el que no ho és, és el viatge de South Carolina  a Texas, de 17 hores de duració, fet que ens frena.


Ens agrada pensar amb passar sis-vuit hores en cotxe amb en Xavi per anar al NAHBS 2011, però disset? no està en els nostres plans, oi que no? hem de ser-hi vius a Texas, no fatigats de tant conduir i conduir.

L'anada a Chain pels equipaments d'estiu s'està gestant. L'anada al NAHBS 2011 no.

També he de dir que per fer un viatge d'aquestes distàncies si és per passar-ho bé amb en Xavi, sí, per anar al NAHBS 2011 i prou en cap cas, com al Moab, amb en Xavi sí, Moab sol, no. Aclarir que si en Colorado no ve a aquests dos viatges, NAHBS i Moab tampoc ho veiem massa clar.

Al Roc d'Azur 2011 ja hi anem junts, quina aventura, quina aventura. Un Roc de tres curses en tres dies, quina emoció. De fet fem tres curses perquè ell no ho veia de cap més manera, "si hi anem ha de ser corrent a totes les curses que es facin".

Vaig a preparar la proposta de llista de l'equipament d'estiu de Chain.

MTB, MTB, MTB.

Tàndem.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=59477&cat=

Miki, que bé que aniríem al Roc d'Azur al Roc Tàndems del 2011.

També és veritat que la conducció d'un tandem és particular.

Particularment jo directament aquest el veig perfecte per venir cap a casa.

Per diferents motius no serà, però quina joia.

MTB, MTB, MTB.

This is not Ireland ?

Dear Genets,

Yes, I had that question on my mind, for some weather questions (global warming) the countryside on SC was similar to Michael's one, the big difference, in the south they are not ready for this...and almost everything is stopped by the snow...


Thanks good I have the official IMBA car...


Who help me on my drive to work...


And my lovely Google, who show me where is "the danger"...

... other than that, no MTB, no Road Bike these days !!!!

From SC, Xavi Parico

dimecres, de gener 12, 2011

Vicious Cycles The Motivator.


http://www.bing.com/images/search?q=vicious+Cycles&view=detail&id=1F45F02D8F4E678DE1E62DC62A562E7CA13506CB&first=31&FORM=IDFRIR

A aquest espai també és on caminem, la Fargo ahir, avui aquesta, Colorado on anirem?

Clar que aquesta,  un canvi de manillar i ja és la que reposa a baix.

Foes ProLite XC.

Germana de Ventana, no pel servei, que no ho sé, perquè Ventana el té, Foes fins avui és inexistent, si pel concepte estricte d'aquest model.




http://foesracing.com/site/products/frames/2010-foes-prolite-xc/

El meu color seria el Works de Intense o el vermell de Foes.

Vicious-Pedro's.


http://rabbit-street.com/img/0000V12.jpg

Fa temps que la versió Pedro's de Vicious Cycles és una opció impossible, però no per això menys atractiva de mirar.

Equipament a la pujada al Turó del dia 02 del 01 del 2011.


Les botes Lake MX 140, combinat amb el mitjó Endura Coolmax,  de 10/10, per temperatures per sobre dels 0ºC i per sota dels 12ºC aprox. vull dir que no puc afirmar que per sota dels 0ºC funcionin i no sé  molt bé quina seria la sensació d'escalar per sobre dels 12ºC per després fer un descens proper a temperatures properes als 0ºC, no ho sé, però a la sortida del Montseny, a les darreres hores, no varem parar de baixar acompanyats per la caiguda del sol, fet que va fer que anéssim de més  a menys calor, la sensació a les zones més tapades va ser d'uns lleugera sensació de incomoditat a la zona de la cala, però res més.

El pantaló Pearl Izumi  PRO  amb els paravents a les zones davanteres perfectes. La badana 3D PRO funciona, per a mi no com la Assos de gama alta, però funciona, confio que les sortides més llargues no les tingui que fer amb cap  més que amb l'Assos, ho dic perquè  a la sortida d'Amer la de dissabte passat, la sensació amb la badana 3D PRO, no va ser la millor,  a la sortida del Turó va ser bona però.

Tèrmica Pearl Izumi de màniga llarga sintètica, també com el pantaló, bé. No diré molt bé, perquè les mànigues no van ajustades i això fa que la sensació no sigui la millor, és un defecte detectat per Probike de Barcelona al seu dia, però que no va ser traslladat als clients a qui els hi van oferir aquest producte, un d'ells lagranevasio. És a dir la tèrmica bé a excepció d'aquest defecte de fabricació de les mànigues.

La jaqueta Mavic Espoir Jacket Winter 2010 amb la tèrmica Pearl Izumi de màniga llarga, a temperatures properes als 5ºC va bé, per sobre properes als 10ºC, amb la combinació de pantaló-mitjó-bota esmentades de 7/10. Dic set perquè al matí a primera hora per sobre dels 5ºC la sensació era de certa incomoditat, no diré fret, ni calor, si no incomoditat, res més. A dalt al Turó a moments de boira i vent, la sensació la millor. Escalant des de Riells amb sol a ritme alt, la sensació també bona, no molt bona, si no bona.

El "gorro" Assos sempre perfecte, em costa un xic un cop inicies la baixada protegir bé les orelles, però un cop les tapes bé, jo diria que de 10/10, el vaig portar sempre, des del primer quilòmetre fins al darrer, i sempre de 10/10.

Els guants Giordana de Wintex, sí, sí de Wintex, de 10/10. Bé escalant, perquè no vaig tenir mai la sensació dels Gore de molta calor als canyels i baixant després de l'escalada del Turó únicament coincidint amb la lleugera, molt lleugera mala sensació a les botes a la zona de la cala, va coincidir també una sensació de calfred a les mans, però no va passar de lleugera sensació, res més.

Crec que no em deixo res, com no sigui les ganes de tornar a sortir, ara però si ho faig no podré portar aquest equip, fa literalment calor al carrer, impossible portar aquest equipament d'hivern a l'hivern d'aquest darrers dos dies, on el fred no fa acte de presència.

Si el temps segueix així, ja podem agafar vol a Chain per anar a cercar l'equipament d'estiu, ara que és hivern i els preus dels equipament d'estiu són els més interessants, no?

MTB, MTB, MTB.

Caixes buides-caixes plenes.

Ho dic perquè entre tantes accions de promoció, hi ha un doble objectiu o un MIX dels dos, uns tenen la caixa buida i necessiten omplir-la, els altres plena i la volen més plena, i entre aquests dos grups un tercer, que no sap a on és. Qui és qui, el temps ens ho dirà, i no tenim pressa, com més temps passa, més emocionant. 


 http://www.on-one.co.uk/



http://www.rapha.cc/shop/sale/



http://www.chainreactioncycles.com/Offers.aspx



http://www.bike-discount.de/shop/k303/outlet.html

 "Soldes !"

http://www.probikeshop.fr/search/soldes.html 

Aquestes no són totes, sí les que tic més presents al cap.

Els primers, On One es mouen sempre amb preus molt però molt competitius, jo diria que no és una necessitat, si no política d'empresa.

Els segons, Rapha, jo diria que fan com crec que fan a centres com la Roca Village de la Roca, és a dir que les ofertes són fabricades per ser ofertes, no productes de gama superior proposats a preus més baixos.

Els tercers, Chain Reaction Cycles, curiós perquè no m'esperava que a les darreres setmanes del 2010 no paressin d'oferir el 10% de dte. a unes dates on els bikers comprem per les dates no pel preu i curiosament han anat allargant aquesta promoció dia sí dia també. El què vol dir, està clar, requeriria però d'una crònica únicament de tres línies o millor dit de dues paraules com la del títol de la intervenció, el que no sé, és de quina opció estem parlant, o sí.

Bike-discount, no sé a on són, desmuntant la parada o exactament què estan fent, seguint la roda de Chain indiferentment de que tingui sentit per a ells o tenen clar quin és el seu lloc a la partida?

Fizzbikes i Probikeshop, avui sembla que el recurs del darrer mes del 2010, d'oferir més % de Dte. sobre Dtes. ja existents, ja no és el camí a seguir, sembla.

Els primers, Fizzbikes són uns artistes com On One de les promocions, els segons, Probikeshop als darrers dies han mostrat la seva cara més sòlida, no sé el motiu de tanta coherència o sí, però avui són a on han de ser, actuant segons els seu posicionament al mercat, no segons el que faci Chain Reaction, això pot variar demà, com fa unes setmanes enrere semblava que no feien res més que seguir la roda de Chain, res més, perquè ara Probikeshop no segueix aquesta roda és per a mi un fet remarcable, positiu per a ells d'entrada.

Què té previst Chain Recation Cycles per saltar l'onada que vindrà, que està venint, com és la reacció del mercat tradicional, ja no per sortir de la roda de Chain, perquè no l'han aconseguit seguir mai, si no per esborrar aquest mal son per a ells,  que és Chain.

És una acció que seguiré amb molta atenció, per curiositat, certament, únicament però?

És que fa dies, mesos, anys,  que segueixo encuriosit els moviments d'aquestes pàgines d'internet, de fet no cal que les segueixi, no paren de fer-me arribar propostes de millora dels seus preus o millor dit propostes de preus que tenen l'aspecte de ser millors que els anteriors, que no sempre és el mateix, o sí.

I de fons els moviments de botigues com Probike de Barcelona, amb els seus qüestionaris infinits enviats al seu fons de comerç, molts cops sense actualitzar,  on  la proposta és "què hem de fer?", quan realment ja tenen  clar que van a fer, oi que sí?

Un món curiós aquest, que la nostra generació estem veient passar pels nostres encuriosits ulls, nosaltres del temps  del paper, ara sense papers, sempre entre imatges, entre pantalles i més pantalles.

No hem d'oblidar que entendre com funciona aquest entorn, és poder disposar de les millors propostes del mercat, tant pel que fa a qualitat de producte com pel que fa a preu.

MTB, MTB, MTB.

Titus Offer.


http://titusti.com/2010/home.php?utm_source=Planet+X+and+On+One&utm_campaign=7c44ff3da4-Titus_Shop_Now_Open1_10_2011&utm_medium=email

Pink Moment.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=59451&cat=

dimarts, de gener 11, 2011

Yeti-Colorado.


És un present que fa uns anys ens va fer en Colorado.

http://www.marlastreb.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/Single_Speed_World_Champion


http://mtbike.mountainzone.com/blogs/marla_streb/2005/08/pole-to-pole-in-2005-single-speed.html

Ara pendent de ser exposat al despatx, la primera imatge, no la segona que fa por.

MTB, MTB, MTB.

24Ore Finale Ligure 2011.

Avui a casa ha arribat aquesta proposta, de fet és la proposta pel fet de que la imatge que encapçala aquest espai és d'aquesta cursa.


Però i sempre hi ha un però, jo diria que puc dir avui que en lloc de sempre millor dir a vegades hi ha un però, a les 24Ore dos punts no són, un que l'entor on s'ha de muntar el campament base, no és, i que la fi de la cursa tampoc. El primer perquè és brut, brut i brut, el segon perquè quan portes 24 hores a sobre de la bike no pots passar per l'arc d'arribada, increïble, sí, però és així, per aquests dos motius no hi tornarem.

24Ore Finale Ligure no serà mai més, bé sí, el dia que l'organització ens compensi aquest tort, podem tornar a pensar en  anar-hi, de mentre ells no ens necessiten i nosaltres a ells sí, però no amb aquestes condicions.


Encara recordo la cara de decepció de la Cristine quan després de 24 hores de fer-nos l'assistència estava incrèdula esperant el pas per sota de l'arc de les 24 Ore i veient com no podríem acabar la darrera volta passant per sota de l'arc. Ella volia immortalitzar l'arribada amb la foto, jo vaig estar esperant a la Betty per poder arribar junts i fer-nos la foto de rigor passant per l'arc, no va poder ser,  així de fàcil, així de senzill.

Moab espero que sigui més considerat i si no, no passa res, si hi anem i ens passa el mateix, serà el darrer any. Ells tampoc ens necessiten, nosaltres a ells sí però no amb aquestes condicions.

MTB, MTB, MTB.

Preparatius.


Ahir a la nit, cap a la mitja nit, vaig baixar la bike de la VW, hi era des del dissabte, com sona.

Després de mirar-la, un primer punt a fer ahir mateix a negra nit, va ser passar el drap específic a la cadena, durant la sortida en Xavi va posar oli a la seva cadena i una mica també a la meva, era un oli d'aspecte molt viscós i ahir vaig tenir la necessitat de passar-hi el drap únicament.

Avui a primera hora he tret la bateria del Sigma Powerled i l'he posat a carregar, després d'esmorzar la càrrega ja estava al 100%. Tot seguit l'he tornat a posar al manillar de la Vicious.

Després d'això he pensat que tinc pendent la substitució les pastilles de fre del davant, tasca que faré instants abans de tornar a sortir, i aquest fet podria ser aquesta nit, podria ser.

Miro la Vicious i penso amb els reptes del 2011 i que vull afrontar amb la 29" i SS.

Cap és fàcil, començant pels 100 Km. Camins de les Guilleries 2011, per posar un primer exemple del que hauria, dic hauria perquè tot i que tinc el temps per poder posar-me en forma, les Guilleries són a finals d'abril, fet que em permet de preparar-me per poder fer-les amb la SS, però no sé si vinc d'un tram com per posar-me un repte tant exigent.

Sincerament aquest final del 2010 i inici del 2011 no té el to d'afrontar fites extremes, sí fites divertides, serà fer les Guilleries 2011 un repte divertit?, si la resposta és afirmativa, aquest genet serà com al 2009 a la sortida de l'edició 2011, si la resposta és negativa, no cal esmentar res més.

I acabant amb el Roc d'Azur 2011, on participo a una cursa cada dia. Tot i que ja us puc dir que el Roc serà, des del punt de vista que avui ja el veig com a una aventura d'extrema diversió, mentre que els Guilleries 2011 les veig avui com a un suplici, demà no ho sé.

La Vicious avui a punt per a la propera sortida a excepció del canvi de pastilles de fre.


Pel proper repte però, la caixa EBB Phil Wood ha de ser ja la caixa i la roda del darrera XT ha de presentar un funcionament impecable, però impecable, també tindré si la bike d'en David és, el manillar de titani de 700 mm. i de crec recordar de 8-10º de retrocés i si no seguiré amb el porto ara.

El tema Tubeless de veritat seria el que hauria de tenir per poder gaudir encara més de la Vicious, no ja per pujar únicament que també, perquè e les pujades relliscoses el fet d'haver d'anar a 23-25 psi. en lloc de 19-20 psi. fa que molts cops pel fet d'anar dret la roda llisqui i el cop muscular sigui molt violent, això a una èpica és l'entrada a un dolor muscular intens quan de cop durant unes dècimes de segon de màxima potència passes a no fer cap esforç, així com baixant on portar un pneumàtic amb carcassa Tubeless és per a mi una ajuda important.

Amb els pneumàtics CrossMark Tubeless de 29" espero de com a mínim 800 g. s'obrirà un món de millora de les prestacions a dalt de la 29". Però estan anunciats pel 2011, no sé si principis, no ho sé, però per l'abril estaria bé poder rodar amb ells, també és veritat que si vaig fer les darreres Guilleries amb els The Raven de NoTubes també puc anar-hi amb els Hutchinson Python Tubeless Ready, segur.

MTB, MTB, MTB.

diumenge, de gener 09, 2011

Causeway Coast Adventure Race Round 2

Bangor Co. Down
Saturday 08th January
Team: Surf N Turf
Mickey Regan and Andy Lyle

It was a cold but dry morning. Head quarters was at the ballyholme Yacht Club in Bangor. We had the usual kit check and registration. Ivan event director was ill at home so Steve had taken over and give us the race biefing. Paul McArthur had planned this route so he went over a few of the more finer details.

After the race brief we took our bikes and cycled around the coast path to the Transition area at ballyholme bay. The bus took us out to the start point which was a bit further round the coast. We got a warning about roads being very icey and to be careful on the bike section then it was time to go. We had bib number one so we would be first team of the line.

We got our maps and started with a 8.5km Run along the coast. This was a really nice single track coastal path. We had a few check points to collect along the way. We kept a steady pace and let ome of the faster teams past. This was something that I think helped us later with positon at transistion. When we reached Groomsport there was an optional checkpoint which we went for. This was the first time I felt just how slippy the roads and paths were. In the roads that had no sun it was very slippy. After groomsport it was another coastal run back to the beach at ballyholme bay. We could see the activity on the beach ment a special task.

Task 1 Stepping Stones
We had three wooden blocks and had to use them like stepping stones picking up the last one to complete our task. A good bit of balance and team work we done this with no trouble.

Kayak
Earlier we had let teams pass us and this is were it helped. First 14 teams had to take the bikes while the next lot had the kayak stage first. We found getting kayaking out of the way first while we were still fresh helped. With a combined weight of 29 stone it takes a lot to get our boat through the water. We left the beach and paddled out across the bay to the Yacht club getting our punch card stamp on the slip way. Then it was a paddle back across the bay to the bike transistion.
Bikes
We took some water and food on then it was onto the bikes. My gloves and feet were wet so getting onto the bike made for a cold pedal. We had a series of check points to collect with the first of these being in housing developments or parks within Bangor. Andys great map reading made this a breeze. A team in front of us came up to a corner and crashed hard on the ice. It was very slippy on both the road and paths. We asked if the guy was ok and he said he was ok to carry on. Not long after this I done the same. I got my leg down to stop me falling but it started to slide too. After a few yards sideways I just dropped the bike and went down. I gathered it up and on we went traveling on country lanes out of Bangor. We arrived at a check point and had to do a special task.

Task 2 Horse Shoe Poles
We had to take horse shoes and throw them at the poles getting them to land on the pole. I done this with my second attempt and on we went.

Optional run
The next part was a run wih two check points. We headed of and ran around the lake on very muck trails. Check points collected no problems. On the way back to the bikes we were stopped by a member of the public who told us the lake and the land was being sold and there was a meeting to save this area so it would remain a public right of way. Was this a special task? Did we have to remember the details. I said I would spread the word trying to keep moving as we were racing. Did this guy not know that??

Back on the bikes and we took the same route as the outward journey. We then turned right that took in a small section of single track. I got a bit over excited riding this part through puddles as fast as I could. When we got to the end of the trail I looked like I was mud wrestling. Good fun though. We got a check point then it was a fast pedal back to the transition area.
Task 3 Sand Castles
For this task we were given a bucket and spade and told to make a sand castle fort. I grabed a bucket and using my hands filled it and made the castles while Andy made the walls. Quick and easy it was back up and onto the bikes for more check points.

Back onto the bikes we had to visit the Marina pier and other check points located in Bangor town centre. Again Andys great map reading made this very easy as he shouted directions I just had to think about pedalling. We arrived at the car park for a special task.
Task 4 Word Search
This was an easy word search which we had done in no time at all.

Bike orienteering
When we finished the word search we were issued with maps and a punch card. We had a number of check points to locate around a park area. This was slightly more tricky getting use to the scale of the map and on our second checkpoint it took us a few minutes to find it. Despite us being in the right place it was higher on a fence and of course we were looking low. The others we got with no real trouble and it was back to the car park to hand in our punch cards. We left the car park and traveled along the road to the next section.
Foot Orienteering
We got to the car park and were issued with maps and headed of into the park. Andy again calling the directions while I ran and got the check points. This was a nice run and give me time to get my feet and hands warmed again. We finished this section getting all the check points.
Optional Bike loop
We were both feeling good and pedalled on fast around this section. Andy calling some great short cuts and spotting dead ends meant we made a lot of time on this while other teams seemed to loose a lot of time. After finishing the optional bike loop we had just two more chec points to pick up. One was back to Ward park were I have to admit I slipped up. After letting a lady past I pedaled on into the park. When Andy hadnt come behind me I thought it was him being friendly talking to the olderly woman. When I went back to check he pointed to the check point which I had past. We got the check point and went to the next on. This checkpoint was on a fence on a pump station and quite high so Andy give me a footy up and then it was a dash back to the finish line at the yacht club.

We finished in 8th on the time but after speaking to a few teams who had finished it seems they had missed some of the optional stages. We are hoping our offical position is higher. But even getting 8th we were both delighted.

ON ONE 456 Carbon.

De fet en carboni no seria la meva bike, certament, si més no avui, però el 456 a casa té el seu lloc, el de titani, no el del darrer any, sí el del 2009.

El de titani d'aquest any 2010, pesa però pesa, però per aquest preu no superar la barrera dels 2 Kg. està prou bé.

Però no deixa que llegir 456, encara que de carboni, em dóna bones sensacions.





http://www.on-one.co.uk/i/q/FROOC456P-BLK-RED-16/on-one-carbon-456-frame-black-frame---red-decals---16-inch



http://www.on-one.co.uk/i/q/FROOCAR29RACE/on-one-carbon-29er-race-frame


http://www.on-one.co.uk/i/q/FROOTI29SS/on-one-ti-29er-single-speed-frame

Són pensaments oberts.

Un dia mentre rodem entre senders a la Garrotxa segur que coincidirem amb les fades de la nit i si una d'elles porta una Moots, o una On One, 29" i SS, és que elles també llegeixen aquest espai.

MTB, MTB, MTB.

2011. Primer dia al paradís del MTB

De bon matí ahir, a les sis del matí, el primer pensament va ser, "potser ho deixo per demà", però passats uns minuts, el segon pensament va ser, "una sortida avui és el que toca".

La Betty em prepara un cafè "sabor italià", que assegura que avui és dia de bike.

Bike carregada a la VW, tot l'equipament i una muda complerta per després de la sortida, per si el dia continua fins ben arribada la nit, després de la bike.

A les vuit en punt del matí era a Santa Coloma de Farners, a recollir al nostre home GT, i una estona després, havent gaudit d'un bon cafè proposat per en Xavi i la seva encantadora mare, les coses amics meus tenen el color de les millors jornades.

Carreguem la bike d'en Xavi a la VW, una bossa singular plena d'equipament i la bossa d'aigua, Hydrapak.

Anem directes al forn de pa d'Amer. On hi compro la trena, llonguets, panets, i la xocolata negra amb fruits secs.

D'aquí directes a fer un cafè amb llet on hi suco dos panets, i després inici de la jornada.

La jornada comença amb unes pales verticals on passats els primers vint minuts no paro de posar peu, no perquè no pugui, si no perquè les sensacions per sobre de les 180 pulsacions no són bones, sense escalfament el ritme tan exigent fa que el pensament sigui, "afluixa que queda tot el dia per endavant". Seguim pujant i pujant, ara sí, a dalt de la bike, fins arribar a Sant Martí de Sacalm.

Ens aturem a esmorzar, a un racó perfecte, protegits, perquè fa molt vent, no fred però.


Seguim ruta després d'un bon entrepà, de dues coles i uns Heroes.


La vista des de la casa on cop esmorzat, és la que és i on en Xavi diu, "ja ens podem quedar a aquí".


A aquest punt el Far ja és enrere.


Una agulla on per ser-hi hem escalat, baixat, travessat rius, passat fred, no molt.


L'home GT, com sempre equipat impecable, aquest cop de primavera, no d'hivern, el dia és de primavera, millor dir de tardor, en cap cas d'hivern.


D'aquí direcció Rupit, que no vol dir a Rupit, en cap cas, sí a Coll de Condreu passant pel salt de Sallent.


Un dia amb temps hem d'anar al peu de la caiguda, oi que sí Colorado?


Si us hi fixeu, al punt extrem de la cinglera es veu una agulla, és la mateixa que hem coronat per sota, i de la que ja us he posat una imatge.


La visió és la de ser molt petits dins d'aquest majestuós escenari i molt grans per com hi som i com en gaudim.


El Far al fons torna a ser visible als nostres ulls, ara no des de baix, si no des de dalt. Hi anirem, fins a Coll de Condreu, per després fer camí enrere i cercar una baixada antològica, la darrera de la jornada.


A aquesta casa, pensem amb com fer encara millor ruta, no volem caure directes a Amer, volem allargar ruta, tenim dues hores de sol per endavant, i les volem aprofitar a sobre de la bike.


Ens aturem a fer un entrepà en Xavi i jo un plàtan, també uns Heroes i unes mandarines. A aquest punt veiem un indicatiu pintat a un arbre d'un PR i decidim agafar-lo, no ens atrau baixar les pendents "emporlanades" fins a Sant Privat d'en Bas.


Seguim religiosament els indicatius grocs.


No sempre a dalt de la bike.


A aquest punt baixem directes pel Camí Ral Vic-Olot.


Una tradició oblidada, les ofrenes. Un cognom proper certament.


Una talla digne del lloc, de l'espai, de nits de repòs, de solitud, de goig.


D'on venim.


Cap a on anem.


Les cingleres ens envolten, i baixem entre elles.


Cau la nit, però la llum encara es resisteix a donar pas a la foscor.


Un cop al punt més baix, estem perplexes, per la baixada entre corriols que hem fet.


Ara ja sí la nit ens envolta.


I què podem dir, si no quina joia poder ser-hi.


Quina sensació haver baixat entre parets vertical de cingleres i poder fer-ho a sobre de la bike.


Una fi de jornada, per un pas entre les fades de la nit i on respectar el dia a dia d'aquestes és d'obligat compliment, he estat temptat de parlar-hi, hi era entre elles, fins i tot en el silenci de la nit les he escoltat, però la prudència i seguir podent gaudir entre elles ha primat. El nostre pas però ha deixat un senyal, una empremta.

MTB, MTB, MTB.

Al punt mig entre els vuitanta i els noranta quilòmetres, per sota i per molt, dels 2.000 m. +.

Set hores de bike pedalades.

Equipats, jo d'hivern, excepte les Sidi i els guants d'estiu, i en Xavi de tardor.

El menjar, l'esmentat, aigua, dos bidons de 750 ml.

Incidències amb les bikes, cap, eines les de sempre, sense esprai d'escuma.

Rodant entre una temperatura mínima de 8ºC i una màxima de 20ºC.

Els darrers 90 minuts tocats de ruta, amb llums, Sigma Powerled al manillar i el Cateye al darrera, en Xavi cap, és un  home de la nit.

Ara preparant ja la propera que hauria de ser ja de les de veritat, per sobre dels 100 Km. per sobre dels 3.000 m. +, no?