El Powerled EVO PRO d'entrada vers el Powerled del 2009 quan els poses a treballar tots dos de costat a mínims el vell Powerled no aconsegueix sortir a la fotografia, vull dir que l'EVO PRO sembla que l'eclipsa, de fet apagant el Powerled vell he de posar la mà davant del llum per saber si està en marxa o aturat.
Per aquest motiu he retirat el Powerled vell, i a la propera sortida únicament vindrà amb mi l'EVO PRO, i així poder veure, confirmar aquest fet que us exposo.
Ahir les dues bateries dels dos Powerleds eren les petites, ara a la propera sortida ja serà amb la bateria XL. Així podré comprovar que aquesta bateria més voluminosa i pesada que la petita no té problemes fixada a la part inferior de la potència, de fet ja va ser protagonista a Fort William a les 24 hores SOLO, a on d'entrada crec recordar que l'autonomia va ser l'esperada, i aquest apartat de la voluminositat va funcionar correctament.
El què em preocupa d'aquest punt, que sigui tan gran és que el mecanisme de plàstic de fixació de la bateria a la potència aguanti i no es trenqui amb un resultat similar al del vell suport del Powerled de la imatge inferior de la darrera intervenció, a on ara seria la bateria i no el llum que quedaria penjant pel cable de conexió d'aquesta al llum.
També sortiré tot i no necessitar-la per autonomia amb la bateria petita fixada a la part superior de la potència per com ahir poder comprovar que aquesta ha de ser la fórmula bona per portar les dues bateries del Powerled en cursa.
Ahir rodant ho vaig fer baixant amb el llum a mitja potència, no em va caldra anar a màxima, en cap cas. El tipus de llum de la versió EVO PRO crec apreciar que és més blanca, si és que podem dir que la llum té color, que el color més groc del vell Powerled. No sé si això és millor o no, hauran de passar més nits, i per tant un nou motiu per sortir que suma a una llista llarga de connotacions atractives a fer Vols dins de la nocturnitat.
MTB, MTB, MTB.
Un Vol el darrer diferent pel ritme sempre aeròbic però tot i així un molt bon ritme per a mi, a on com la tornada de SC fins a SV de dilluns al vespre em van deixar una molt bona sensació, no recordo unes sensacions tan bones a dalt de la bike.
Després ampliaré una mica més aquesta intervenció :-)
És que és increible el canvi de rendiment a dalt de la bike després d'aquest període sabàtic, no totalment, motivat aquest tram de descans de bike per la necessitat d'invertir les estacions, com sona, com sona.
Té tot el seu sentit, ara en termes de funcionalitat estic a la primavera, als primers dies, fins i tot podria dir que inclús de ser encara més rigorós encara estic a finals de l'hivern, és en els termes que cal que programem els propers 120 dies, perquè de no fer-ho entrarem a un tram d'intensitat baix, i de ser així estarem com als USA, descartats per a NZ.
Vull dir que estem invertint les estacions, o sigui ara estem a finals d'hivern i per tant comença un tram de bike de menys a més, i a les properes setmanes haurem de sortir com si fos primavera, i no tardor que és realment a on som, de manera que a cada setmana hauríem o hauríem d'augmentar la càrrega de treball fins arribar al millor estat de forma possible :-)
Canviant una mica de tema, tinc una novetat important, venen unes segones Giro Privateer, com sona, és que he estat mirant les velles i és cert que fins avui no les havia vist com això, com a velles, tenen la zona dels talons interiors deteriorats, les proteccions de les dues punteres segades, un dels talons en la seva part exterior descosit, de fet realment tenen l'aspecte que han de tenir per les curses de 24 hores que porten, i el què aquestes comporten abans, mentre i després, increible.
Que bé haver decidit fer venir en primer terme les Mavic Fury, que encara descansen noves a la seva caixa, que han de ser les ràpides de l'equip, les Giro Privateer noves que estan venint substituiran a les Sidi Dragon 2 negres que tot i ser noves quedaran a on eren a la reserva, les Privateer seran per si Volem, unes a la bossa de viatge de la bike, les Fury, i unes segones amb nosaltres a la bossa de mà a l'avió, i per tant únicament d'entrada faltaran les Giro Privateer R, i per la Reina les Manta R. És a dir d'entrada ens faltaran encara dos jocs de sabatilles, els que tindrem per pedalar i per caminar, que vull avui per avui que siguin les Giro Privateer R i les Manta R. He dit d'entrada dos cops seguits perquè les Mavic Fury de la Betty no estan en el seu pitjor moment és cert, tampoc en el millor, o sigui que de localitzar una proposta acceptable vindran cap a casa unes noves Fury.
Perquè i lluny de l'equipament del genet i la Reina, he posat remei al gran repte que més complexitat tenia per a mi, les bateries XL, les dues, un gran salt de millora per a mi i la Betty, i sense voler amb l'arribada dels llums Powerled EVO PRO, perquè els llums han vingut amb les bateries pel fet que després de no aconseguir-les als llocs que normalment tenim per costum proveir-nos, les vaig comprar a una nova botiga per a mi, a on el preu dels dos conjunts complerts Sigma Powerled EVO PRO i del Karma EVO PRO valien el mateix que el millor preu que tenia de les bateries soles, crec recordar que vuiranta euros per cada bateria XL, i seixanta euros la bateria petita, i fer-ho, fer venir els Powerled EVO PRO ha sigut una novetat i una millora increible, eclipsant totalment al vell Powerled i ja no et dic res si parlem del Karma EVO PRO, perquè avui divendres setze rodant a 16°C a les vuit tocades del vespre fins a les deu de rodar amb el Karma i el Powerled al manillar, a rodar únicament amb aquest segon la diferència és zero, per tant el Powerled EVO PRO és increible pel què fa a prestació comparat amb el meu vell Powerled.
Quina sortida avui, com la de dimecres, com la de dilluns pel Montnegre venint de SC, tres aventures totes nocturnes formidables dins d'aquesta segona primavera 2015 per a mi, OMG.
Ja aniré publicant les meves percepcions del què ha de ser aquesta impressionant proposta per concepte, rodar a la segona primavera dins d'un mateix any a dins de la tardor i hivern de casa.