Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de març 11, 2011

Black Cat.

http://reviews.mtbr.com/nahbs/2011/03/10/black-cat-bicycles-steel-29er-singlespeed/black-cat-29er/

El que m'agrada, la potència curvada i el pinyó que crec deu ser de 23 dents o més?


Les punteres no les entenc, en cap cas.
El Top Tube l'identifico amb Retrotec no amb Black Cat.
El tub tija sembla el d'una Durance o una Genius de les primeres, vull dir per què aquest angle tan marcadament baixador? Podria pensar que és pel fet amb una SS sempre quan has de superar pujades infernals vas dret, aleshores afavorim que sigui baixant que ens ajudi el tub tija, podria ser però no ho sé.
Per què hi posa un gruix a sota de la potència si va negativa?
Un sol torniol de fixació per a la potència, serà suficient?
El seient la punta cal que miri cap al cel? fa mal als ull, o és que la tija com a la ML-7, no pot corregir l'angle tan accentuat del tub tija i no podràs posar mai el seient pla?

MTB, MTB, MTB.

29" Crumpton Cycles: 16 lbs.

http://reviews.mtbr.com/nahbs/files/2011/03/crumpton-29er.jpg

Bé, extrema, no és el meu tipus de bike avui, però això ve a ser una Look de 26" en 29".

Les rodes una raresa extesa avui, no pas fa uns mesos.

MTB, MTB, MTB.

DEAN ORANGE-TI.

http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=690365

Fa uns dies que la veig veure, em va deixar dubtós el posicionament del biker, tija amb retrocés, seient amb les guies posicionades molt enrere, com si fos petita per a ell.

Avui però únicament he vist el quadre Dean.

Vull dir que el què té, és el color taronja, no hi puc fer res, no hi vull fer res. Aquesta petita joia si vol, que vingui, vols venir?

MTB, MTB, MTB.

Ibis 29".

29er

We have made no secret that we are working on a 29" wheeled suspension bike. As a result, there has been a lot of speculation about when we will release it and what features it will have.

With the Mojo, the Mojo SL, the Tranny and the HD we’ve set a standard that we feel obliged to meet or surpass with each new bike. With each new bike we release, we’re in competition with ourselves, a challenge we don’t take lightly. We want to produce the best bike we possibly can.

It takes a lot of time and effort to do this, and we don’t think that our loyal Ibis fans would accept anything less.

Here’s a little bit of information about our process:
After we decide among ourselves what kind of a bike we want to build and how we want it to ride, Dave Weagle of dw-link fame is consulted on the suspension requirements. This is a big and important step in and of itself. From there we develop gestural drawings with Roxy, our designer. Then we bring those sketches into a CAD program and develop them further with our engineer Colin and Roxy working together. When we've got a lot of that work complete, we go 3D. Colin and Roxy begin to work with our ace CAD jockeys and refine, optimize and beautify over and over, until we get the functionality, performance and aesthetic we demand.

In the case of the Mojo that came out in 2005, this was a three year process that cost us half-a-million dollars, and 1900 hours of time on the CAD machine. We've gotten better and faster, but it's still by no means a fast process.

When we began development on the 29er over two-and-a-half years ago, we decided we wanted to try some things that have never been tried before. The frame is going to be very lightweight and will have some revolutionary features. It will be the most technologically advanced frame we have ever done.

Here’s what we can tell you right now. We hope you understand and we appreciate your patience.

* It will not be ready this riding season.
* We hope to have the first prototype by Eurobike (Sept 1ish).
* It's going to be carbon fiber and dual suspension.
* It will be very lightweight.
* It will feature the dw-link suspension.

We’re stoked so many of you have expressed an interest in our upcoming 29er, so we wanted to let you know where it stands. We won’t have you riding it this season, but stay tuned--it will be worth the wait!

http://www.ibiscycles.com/bikes/29er/

Dies de MTB.

Hi ha propòsits més fàcils de portar a terme que d'altres, una proposta de dieta Mediterrània començant per un bon vi, és una d'aquestes, com ho és poder gaudir d'un Vinya Selva de Mar 2004 ara a les prèvies a fer un bon dinar.

Alba a la teva salut i a la d'en Xavi, perquè aquest camí ens porti sempre a bon port.

MTB, MTB, MTB.

La Selva de Mar, Mas Estela un exemple de lluita, de sacrifici, d'anys de perseverança per portar a terme un somni, avui ja una realitat.

Vins de rigor, entre ells diferint, el moscatell un dels misteris cultivat amb la millor de les tradicions de Mas Estela.

Ja no et dic la garnatxa vella, per morir gaudint del sabor dels millors moments. Aquest darrer un sabor reservat als Déus, de ben segur, amb això sí puc dir que una sensació en gaudir-ne és sentir-se una mica Déu.

Quan estigui pedalant al quilòmetre 65 de Les Guilleries pensaré amb ells amb el com i el perquè d'una vida dedicada a la creació d'un bon vi.

De mentre entre aroma i aroma de la Selva de Mar, aquesta imatge de fa vint anys de l'avi al cel sigui.

I aquesta de fa uns instants d'en Xavier.

I aquesta de ja fa uns tres anys.


Seguirem remant, i remant, i remant, perquè tot sigui com era i res torni a ser el que era.

La radio la de l'avi al cel sigui un apassionat de les noves tecnologies.

El tren, Märklín sempre, proposat pel pare al cel sigui, a dos menuts. Un va triar la màquina de vapor, el segon l'aparca vagons, està clar qui és l'un i qui és l'altre oi?

MTB, MTB, MTB.

dijous, de març 10, 2011

Maxxis Ardent 29" LUST 2.25-Maxxis CrossMark 29" LUST 2.1-Hutchinson Python 29" 2.0 Tubeless Ready. .

Els que porto els Hutchinson Python Tubeless Ready 2.0, per què no els vull seguir portant? perquè he de rodar a 23-25 psi si vull evitar de destruir els laterals del pneumàtic, i tot i aixi, crec que ja vaig pel tercer o quart joc, crec que els de la imatge seria el quart.

També tinc el problema que a les pujades de molta pendent amb aquesta pressió el pneumàtic llisca mitja volta i les conseqüències són estrebades importants a nivell muscular.

Els Python els més lleugers amb diferència, però la càrrega de líquid que hi he de ficar doble fins i tot triplica la d'un Tubeless convencional, perquè si no es va desinflant durant la sortida.

Les Maxxis CrossMark LUST 2.1, rodadors en 26" robustos tipus Monorail, però més lents que aquests i que els Larsen, similars que els Python. En 29" veurem que diu en Colorado, perquè ell ja els porta posats, tota una aventura que si ell creu convenient ja ens exposarà.

El pes dels CrossMark és més elevat que el dels Python. Però pots rodar a pressions inferiors, amb 26" a 19-20 psi, amb 29" s'haurà de veure. Les parets laterals del CrossMark són com a mínim el doble que la dels Python.

Detall, amb els Maxxis de 29" amb una càrrega i mitja de líquid i a rodar, a diferència dels Python, que en necessiten unes tres.

Si fem números, els Python al final no són molt més lleugers que els CrossMark, 650 g. més 180 g de líquid, 830 g. els CrossMark, 825 g. més 90 g. de líquid, 915g. la diferència són 85 g. per penumàtic, 170 g. per deixar de patir per haver de finalitzar l'aventura per haver esmicolat els laterals del Tubeless Ready, des del meu punt de vista, val i molt la pena fer el canvi.

Amb els Maxxis LUST poden seguir rodant sense líquid, amb els Python, aquests últims sempre han de funcionar amb el líquid, si aquest s'asseca o per aquest motiu ens en queda menys a dins i el líquid no pot segellar, les pèrdues que sempre té pel propi sistema Tubeless Ready fan que inflar sigui a cada sortida o que el pensament sigui "hauré perdut pressió, hauré d'inflar per evitar de tallar el lateral?". Aquest darrer pensament és el que vull deixar de tenir a les sortides més divertides, que jo diria que són totes.

Els Maxxis Ardent LUST 2.25. Els Panzers alemanys dels pneumàtics, pel pes, a la barrera dels 900 g. cada unitat, sí, sí com sona, sort que és LUST. Menys rodadors d'entrada que el CrosMark i també que els Python, que aquests darrers de ben segur, cal esmentar que els Ardent pesen 500 g. més el joc que els Python. Però passa com als CrossMark, aquests 500 g. finalment són uns 300g. pel fet de les diferències de volum de líquid segellant, entre els Tubeless, que necessiten menys líquid i els Tubeless Ready, que els hi cal molt més líquid per a poder ja no, no punxar si no mantenir-se inflats.

Per què vull avui els Ardent amb 2.25 i no els CrossMark amb 2.1? pel fet de que penso que si bé arrossegaré més amb els Ardent, també aniré molt més còmode, tot i que he de dir que aquest 2.25 no ho semblen, fins que els peses. Dic còmode perquè tenen un bon coixí i perquè crec, cal fer el test, que podré rodar bé a 16-18 psi.

Aquest 500 g. que són finalent 300 g. pel tema del líquid segellant esmentat, s'han manifestat ràpidament.

Però si no és així sempre puc estirar del joc de CrossMark que també tinc.

Bé "las espadas están en alto", tan bon punt surti, posaré les primeres impressions.

Quines ganes tenia, tinc, de tenir-les, de rodar amb pneumàtics 100% Tubeless.

Crec que aniré més descansat, passats els quilòmetres, pel fet de que l'Ardent a 16-18 psi, si és confirma que puc rodar aquesta pressió, absorbirà els impactes millor que el Python a 23-25 psi, aniré també més ràpid passades les hores per aquest fet i que pujant milloraré encara més la capacitat d'escalada ja de per si molt bona amb la 29" i SS, per aquest mateix motiu la pressió més baixa dels Ardent, i baixant per aquest factor i perquè la carcassa és més reforçada podré afrontar les zones amb més seguretat.

MTB, MTB, MTB.

Curiós feia anys que no veia aquests grumolls dins del pneumàtic.

L'aspecte dels Ardent a la Vicious fan por.


El conjunt per la construcció detall darrere detall, de 8/10, em manca per millorar la funcionalitat únicament amb l'arribada del manillar i la tija de titani.

M'0blidava que em manca posar remei al joc de la roda del darrera, joc del trinquet i la roda no de l'eix, per tant baixo un punt i la Vicious queda en 7/10.

MTB, MTB, MTB.

També comentar que he substituit la potència Syntace F99 105 mm. 6º +, per la Syntace F99 90 mm. 6º-, perseguint la millor posició per rodar en pla i escalant.

I Love Girona.

http://biciandbreakfast.blogspot.com/2011/03/girona-es-la-terra-promesa-per-als.html

Estimo el meu país, com la majoria, com tothom. Llegir sobre la Catalunya Nord és sempre pensar en les llegendes de la nostra estimada terra, de la que era, és i hauria de tornar a ser una gran nació entre les reconegudes.

Fa deu segles que tenim parlament, són mil anys, mil anys de tradició de diàleg entre persones.

No és una intervenció patriota, és una reclamació.

Llegeixes d'on venen les visites, veus que mig món, pels seus orígens segueixen el Blog, i el meu primer pensament és de tristor.

I aquesta tristor no és res més que saber que hi som i que pel món no hi som, així de senzill, així de planer.

Terra de creadors de projectes, terra de conqueridor de somnis, d'Emperadors de les grans rutes del comerç, som senzillament hereus d'una mil.lenaria tradició, que fa que siguem qui som.

MTB, MTB, MTB.

dimecres, de març 09, 2011

Expectatives=realitats, mtb, mtb, mtb.

A casa sí.

Als darrers anys cada cop que ens mantenim ferms a fer un recorregut acabem fent el camí que teníem previst fer.

S'exposa un calendari amb noms i cognoms, mires de recordar dia sí dia també el que vas decidir fa uns mesos, i en cap cas modifiques aquestes fites, un any no és res, millor proposar canvis un cop tanquis el que està en curs, o posar-los a sobre de la taula, o deixar-los per posar a sobre de la taula quan proposis les fites del proper any.

Sempre ho fem així i el dia a dia passats els mesos difereix molt poc del com fa mesos havíem proposat de com volíem que fossin els dies que vivim avui.

Poden passar fets excepcionals, que provocaran canvis excepcionals, però un cop passen aquests perquè sempre passen, tornem al recorregut exposat inicialment. Un cop arranquem un any, no acceptem canvis significatius, el que dèiem, "un any passa volant, una nova proposta trencadora queda pel proper any".

La de sota decidit està des del 2010 que mirarem de que no sigui més, i decididament ja hi estem posant remei.

Dic això pel fet de que la meva única fita des de l'arrencada d'any fins a final d'abril és participar als 100 Km. Camins de les Guilleries amb 29", SS i 100% rígida.

El per què és senzill, perquè seran unes Guilleries molt diferents, perquè aquesta proposta m'ha obligat als darrers mesos, pel fet de decidir que si ha de ser, serà amb SS i 29" rígida, portant a terme les conclusions tretes de les 24Ore, una serie de punts que aconseguir-los implica poder rodar més ràpid i al mateix temps més relaxat, sense haver de passar de viure la bike per gaudir de cada sortida com ara a haver de sortir obligadament a entrenar, a mi aquesta darrera possibilitat no em motiva gens.

"Sortir molt sense planificació detallada obligada, ", respectant evitar de provocar sobre càrregues sempre, amb constància, i tant, però pel fet de que si ho fem així les sortides siguin les que siguin són un gaudir a cada minut.

No surto per millorar cap posició a una cursa com les Guilleries, el millorar una posició ve en funció de com he gaudit durant el transcurs de l'any sortint entre corriols, passant les estones més bones pedalant, també assentats al voltan d'una taula compartint idees, projectes de bike, somnis que vols que deixin de ser-ho per passar a ser realitats. És si es dóna el cas i sóc a l'arribada, que un cop poso peu que puc pensar com ha anat el resultat, perquè mentre dura la cursa, el que penso és que el que veig, a bikers experimentats aturar-se ara sí ara també, com us ho dic, "bikers d'un nivell molt però que molt superior al meu", em fa pensar que en uns instants també puc arribar a fer el mateix i posar a peu i plegar. Crec que a una cursa com aquesta pots pensar això, jo no ho he pensat mai, sempre he pensat que he de començar i acabar.

En aquesta línia sí tindré Guilleries 2011 amb 29" i SS, rígida.

Puc sortir els mateixos dies, gaudint, de cada sortida per Amer, per Cadaqués, pels volants de casa, sí, puc millorar com he estat treballant des dels inicis del 2010 la millora del to dels grups musculars, fent referència a les dinàmiques de les recuperacions post esforç, en cap cas de mirar de potenciar, si no de millorar únicament la recuperació d'aquests, i puc com estic fent, baixar un 8% el meu pes entre greixos i en menor grau de massa muscular, del pes que tenia a les 24Ore, i en darrer terme com miro de fer, i això serà un interrogant fins que no porti els primers 40 km. de les Guillleries, puc mirar de que les fibres musculars tinguin una component de més qualitat, vull dir que amb aquest canvi del 2x9, 26" doble suspensió al 1x1, 29" rígida, és evident que una pèrdua de pes del 8% he de mirar que siguin bàsicament de greixos, però que si també ho són de massa muscular ho sigui tinguen la compensació de la millora de la qualitat de les fibres musculars, millorant per una cura important amb la recuperació post esforç i afavorint el rendiment d'aquestes pel sol fet de que pesant menys, aconseguint fer-ho molt lentament, fa un any tocat que perdo pes lentament, implica rodar molt més ràpid i més relaxat.

Però puc fer tot això i no participar-hi si les sensacions no són les que han de ser.

També és veritat que si aquests petits detalls els estic portant a terme dia darrera dia des de fa mesos, les sensacions a les prèvies normalment són bones.

Quina més bona sensació al quilòmetre, crec recordar que al 20.

A les Guilleries, a partir del quilòmetre 20 jo ja sé a on sóc, si estic o ben preparat o molt ben preparat. Això vol dir en el primer cas, anar notablement petat a partir del Km. 50 o en el segon cas a partir del Km. 70, que sembla que no sigui una gran diferència però quan parles de les Guilleries, patir menys temps, durant 20 Km. és per a mi una gran millora, "no patir, anant bé, a les Guilleries" no està contemplat a la meva foto de com serà aquesta edició 2011, bàsicament perquè tinc clar quin és el meu nivell.

Les sensacions a la darrera imatge, si aconsegueixo coronar la meva participació a les Guilleries hauria de ser aquesta, el que sí que serà segur és que si aconsegueixo finalitzar-les una cosa és certa, de la foto el que hi mancaran són 6 Kg. menys, que d'entrada no els hauré d'arrosssegar durant com a mínim deu hores, que pot semblar poc però són 4 ampolles de 1,5 litres d'aigua les que al Roc Marathon vaig arrossegar i que si les Guilleries fossin avui ja no les hauria de portar a sobre.

D'aquí a set setmanes segurament estaré un xic per sota de les 5 ampolles de 1,5 litres, fet que em fa ser més obtimista de cara a poder afrontar la cursa amb la SS.

Bé , són pensaments a dia nou de març uns dos mesos abans de la que ha de ser la primera gran cita del mtb per a mi del 2011.

MTB, MTB, MTB.

Volcà de Les Medes. Amer


Hi hem de tornar, no hi ha més opció, bé si que hi és però és on vull anar a la propera sortida.

Veig les imatges i no hi veig cap més possibilitat que tornar al forn d'Amer a cercar la trena, la xocolata i vinga a conquerir senders, corriols i el Mas això sí aquest darrer l'he de conquerir definitivament.

MTB, MTB, MTB.

Això sí, la propera baixada a aquest paradís del MTB, ja serà amb les Maxxis Ardent Tubeless.

Aquest és un terreny exigent, un puja i baixa constant amb un terreny molts cop pedregós, molt pedregós, per això penso amb una baixada amb les Ardent Tubeless de 2.25 a 18 psi, com la darrera, exigent entre lloses de pedres, perseguint sempre des d'una distància a l'home GT.

Cal, i és un goig pensar en aquest termes, els de fer, fer i fer.

MTB, MTB, MTB.

Bieles Shimano XT.

És que fa dies que dóno voltes a possibilitat de transformar unes bieles XT a SS, però no únicament passant de tres plats a un, si o també de pulir-les perquè el seu aspecte sigui brillant, i no del color de l'alumini o millor dit daquest plata mate.

Ara als propers dies, després de l'arribada dels pneumàtics Maxxis Tubeless avui, tindrem l'arribada dels plats i pinyons nous, s'estan fabricant a USA en aquests moments, pel que crec poder afirmar que d'aquí a uns deu dies podré fer la presentació a aquest espai.

I per aquest motiu tinc dubtes entre les Shimano XTR 970, les XTR 960 o les XT de la imatge.

MTB, MTB, MTB.

dimarts, de març 08, 2011

Shoes Lake MX140.

Test a la neu, millor dit, primer test a la neu.

10/10.

És el resum, unes dues hores posant els peus dins d'ella i ni una gota d'aigua, ni insinuació d'ella, fins i tot mirant de que entrés i no va ser durant tota la sortida.


Finalment vaig agafar baixant una mica de fred als peus, però és perquè a la baixada jo portava posats els mitjons xops de la Betty i ella els meus ben secs, però això serà motiu d'una segona intervenció.

Les botes perfectes per a condicions extremes, però aquest diumenge passat, a 15º aprox. al mig dia he de dir que les sensacions també han estat bones, per amb l'arribada de la foscor i el fred sentir-me perfecte amb les botes.

Encara no hi he rodat amb pluja, ja serà, únicament s'ha de donar l'ocasió.

MTB, MTB, MTB.

Colorado Productions.


No puc fer-hi ni vull fer-hi, al cap em venen les sensacions, les millors, quina jornada més especial.

MTB, MTB, MTB.

Coconino Cycles.

http://forums.mtbr.com/showpost.php?p=5237989&postcount=867

Què té que fa que sigui interessant, forquilla de 470 mm., disc per sobre del 160 mm. 180 mm?, l'esprai d'escuma que jo no porto i tinc, doble porta bidó, no ho sé, o sí, que dóna la sensació de ser una bike que surt i molt, no vol dir que sigui però en té tota la pinta.

Aquesta també.

http://juniper-solutions.com/coconinocycles/PicsFeb2007/081.jpg

D'aquesta, la potència, molt curta, un seient entre els clàssics, un Flite, unes bieles sensacionals, les darreres Shimano XT.

http://juniper-solutions.com/coconinocycles/PicsFeb2007/067.jpg

És aquesta una evolució posterior de la primera?

MTB, MTB, MTB.

Vicious Cycles: Fork.

Tinc la de 438 mm.

Tindré la de 470 mm.?

Si l'he de tenir serà perquè tindrem novetats, si tenim novetats seran "les novetats".

Quina emoció.

MTB, MTB, MTB.

DU Bushing Tool, RWC Needle Bearing Tool and DU Bushings.

http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=60904&cat=500

Cada estona, cada dia veig coses noves, no tenia idea de que existís aquest utillatge.

Bé, "ja puc anar a dormir", oi?.

Però no serà, el dia encara té una component d'emoció.

MTB, MTB, MTB.

Maxxis 29" Tubeless.


No hauré de posar el Link d'on els he tret perquè els tenim nosaltres, sí hauré de indicar a on són, perquè no són a casa, sí a casa d'en Colorado.

No tenim pesos, sí que en Colorado diu que són molt robustos, molt i que la bàscula marcarà un abans i un després a casa pel que fa referència al que ha de pesar un pneumàtic.

Vull dir que crec poder afirmar que la meva Vicious portarà pneumàtics de descens pel que fa referència al pes.

Això sí, no serà per l'aspecte, per ser 2.25 sembla ser que no són globus-globus, millor perquè estic un xic preocupat per si el basculant no els admet.

Però jo diria que tenim el dubtós privilegi de tenir els primers pneumàtics Tubeless 100%. Sonarà contundent, però és que no els hem vist a cap lloc, a cap, Tubeless Ready sí, Tubeless 100% Tubeless, no.

A UK diuen Coming Soon, a Chain es pensen que en tenen, a Maxxis fàbrica "diuen que en tenen però que no els podem comprar enlloc", és a on érem fins que en Colorado després de rastrejar portal per portal a internet i a un munt de botigues finalment els va localitzar.

Gràcies Colorado per fer el que jo no he sabut fer.
Gràcies Xavi per fer possible la gestió via USA.
Gràcies Alba, sense tu no estarien avui a casa d'en Colorado, en cap cas.

Ara ve una etapa gloriosa, els pneumàtics és un dels temes a portar a terme, i dijous serà per a mi el gran dia, per en Colorado avui.

Quin pas més important aconseguit, si han de ser Guilleries aquest és per a mi un punt important, important, important.

Pel fet de que amb un 2.25 podré rodar amb molta més comoditat pel coixí dels mateixos, també sense patiment de destruir el pneumàtic, pel fet de ser Tubeless 100%, crec poder proposar que rodaré a 18 psi, o inclús per sota, anem bé i podrem fins i tot anar millor, oi que sí?

Em manca el manillar, com el que tinc de 25,4 mm. en titani, de 640-670 mm. doble o pla, el disc del darrera en 180 mm. em manca el disc i l'adaptador IS-IS, reparar el joc de la roda posterior, preocupant, que podria ser el generador del soroll de la bike quan rodo dret, i diria que res més, la resta és feina de posta a punt del genet que va caminant al seu ritme, si coincidirà o no amb la cita de les Guilleries serà el què quedarà per determinar, però les ganes hi són avui, no pas fa dos dies enrere.

Però ahir la visita al fisió, el recordar les 24Ore, el Roc del 2010, les Guilleries 2009, va ser un punt molt a favor.

Un dia de noticies, no totes, una d'elles la més important dels darrers mesos està en l'aire, definitiva, per tenir clar cap a on anar, o millor dit amb quin anar, sí, sí, vul dir amb quin Drac, perquè podria ser que no sigui la Vicious la protagonista de les properes aventures, sí ja ho sé, però molts fets estan caminant i no sé quin és el més interessant, el més emocionant, i sigui quin sigui serà senzillament el que jo diria "sensacional".

MTB, MTB, MTB.

Diversió.

Riding 5,000 Vertical Feet with Matt Hunter from Bike magazine on Vimeo.

Shuttvr.

http://www.shuttvr.com/shop/productdetail.php?id=ATraining_2011

Xavi crec que després de Rapha, aquesta és una aportació que podria ser interessant i una mica més terrenal que la primera, podria dir que també més funcional.

MTB, MTB, MTB.

Hydraulic System.

http://reviews.mtbr.com/nahbs/files/2011/03/vertigo-cycles-internal-cables.jpg

No sé molt bé si serà fiable, però si Moots agafés la idea, la feina que ens estalviaríem.

Pel fet que a la MootoX els passacables van tancats, no oberts i agafats amb brida, i cal tallar el tub per poder muntar el fre del darrera.

Colorado podria ser una bona idea esperar a decidir sobre uns frens nous a que tinguem més noticies dels quadres, please.

MTB, MTB, MTB.

DeSalvo Double-Double.

http://reviews.mtbr.com/nahbs/files/2011/03/desalvo-double-double.jpg

2x2, he de pensar què vol dir, perquè jo ara porto un 2x1, que és un 1x1, però realment la diferència entre ells permet de disposar de dues opcions diferenciades per a rodar al pla i a les pujades?

Ara, avui, aquest matí des de primera hora de la matinada, estic pendent de noticies de bike que com sempre fan que el dia d'avui torni a ser d'allò més emocionant.

I és en aquests moments on les percepcions fan que pugui veure aquesta DeSalvo Double-Double i veure-la com a un tema interessant.

És que era ahir amb l'arribada de la MootoX, amb l'arribada de les Turner, i passades les hores, dies, des d'ahir que ja som un altre cop a un escenari de més novetats, i aquestes tornen a definir noves possibilitats, és possible tantes primícies?, sí, és possible, perquè no és un "m'han dit que", és un "a casa està passant", com sona, així de senzill?, no, no, molt camí fet fins avui, i molt camí per fer.

MTB, MTB, MTB.

dilluns, de març 07, 2011

Race Report

Race Report here:
Causeway Coast Adventure Race Round 4

The final round of the series was a great race. 100+ Competitors and racing that went down to this final race for results.

After a slow start to the series we had a brilliant finish. Team work and Determination proved to be our success. We beat teams that looked a lot fitter. Good map reading, fast transitions and helping push each other when times were hard.

We finished 3rd Male Team and 5th Overall for the series. I was both shocked and surprised we done so well as we weren't taking it too serious. Serious enough to make the podium ;-)

Personal Race.


És el que és cada aventura de bike.

Fa uns anys, perquè ja fa uns anys, rodant per la Toscana, preparant el que havia de ser la darrera Volta a Osona, entre pujador i pujador de " strade bianche", la conversa era, "que bé ser aquí, rodant a aquest paradís per les prèvies a la Volta a Osona".

El resultat va ser una primera posició fèmines, no diré que el motiu fos aquest i prou, però sempre he pensat que un bon resultat té un pilar, estar preparat, i el segon pilar, com t'has preparat per fer-ho, la manera de fer-ho

I l'aventura pot ser a on un vol que sigui aquesta.

La imatge és d'una aventura, perquè és on volia anar a viure-la.

MTB, MTB, MTB.

Turner 5 Spot.

Serà la propera bike a sortir a rodar.

Estic dubtant si posar les rodes Shimano XTR amb les Monorail 2.1 Tubeless, ho dic perquè no sé massa bé si seria un inconvenient, i posar la Fox RLC a 140 mm. no a 120 mm.

Amb aquests canvis i la tija i seient de la Flux la 5 Spot no perdria cap capacitat i del 13,5 Kg. aprox. passaríem a ser a la barrera, un xic per sota, dels 12 Kg. que per una bike de 140 mm. és una xifra perfecta amb una bike que aporta un comportament impecable a l'hora de pedalar per a poder conquerir cada turó, no el de L'Home que també podria ser una opció, una èpica amb la 5 Spot, sí, sí per sobre dels 3.000 m. + i 100 Km.

Bé caldrà però imposar un cert criteri de petits detalls de preparació o en cas de que no sigui, sí fer el test II de la 5 Spot, amb o sense les modificacions esmentades.

MTB, MTB, MTB.

Turner Sultan.

L'entrada a un nou camí.


Si veus la imatge amb aquesta llum, penses que sí, que és el que ha de ser.

MTB, MTB, MTB.

Stans Crest 29" wheelset - front wheel fail.

Dos detalls, la "llanta" amb un nou disseny, i l'horari del "mountain bike trails" per a poder rodar, som en aquest darrer detall un privilegiats, podem rodar sempre sense restriccions.

http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=690836

MTB, MTB, MTB.

Turner Flux.

Ahir la Flux ja va sortir amb manillar doble alçada de 640 mm. i potència 100 mm. 0º, conjunt de 31,8 mm.

Amb aquest manillar la Flux passa a ser més propera al que el primer dia em va transmetre la 5 Spot, una bike en aquest cas per fer llargues i exigents rutes, però també per afrontar i anar a cercar les zones més tècniques amb la sensació d'anar a passar una bona estona i no la d'estar cercant anar a fer-t'hi mal. No però amb el mateix punt de la 5 Spot, aquesta darrera constantment et demana cercar llocs complicats, la Flux amb aquesta composició de manillar i potència el que et demana és anar a fer-ho tot, també atacar les pujades com mai ho he fet, amb plat gran i pinyons més petits. I això és el que va passar ahir, pujades interessants fetes amb el plat gran i els pinyons més durs d'arrossegar, però a quin ritme, a quin ritme.

Punt curiós, que fins ara no s'havia manifestat, amb aquesta configuració la Fox Terralogic requerirà d'un tarat més dur, perquè si bé el DWLink aconsegueix mantenir el tipus quan ataques sempre dret amb el plat gran, la forquilla s'activa a cada cop de pedal de potència bruta, perquè no vols res més amb aquesta bike, que atacar, atacar i atacar, totes les zones, tant de baixada com de pujada.

Ahir a cada tram tècnic que sempre he fet de baixada, el vaig fer pujant sense posar peu però de pujada, sí, sí a l'inrevés.

També és veritat que en trams planés, amb aquest plat i pinyons petits, atacant dret, el sistema DWLink de la Flux interfereix amb la pedalada, o millor dit, insinua que vol interactuar, fet que em diu que caldrà en menor grau que amb la Fox, tarar la suspensió una mica més dura.

Penso que no és un punt negatiu, si no únicament el procés de posar a punt la bike en aquest primer tram d'adaptació a aquesta petita joia.

Baixant en trams de molta pendent però amb pista sinuosa i molt ampla, la Flux no para de dir-te "vinga, vinga, vinga", i pedales i pedales i pedales a cada tram que ho pots fer, i a l'entrada dels girs els fas creuant la roda del darrera, cada vegada vols entrar fent lliscar la roda posterior.

Un punt negatiu, costa de posar i treure el bidó de 750 ml. i no perquè no tingui espai el porta bidó, si no perquè aquest va fixat descentrat cap a la pipa i no més proper a la caixa de "pedalier".

Tot el conjunt Shimano XTR 2007, rodes, bieles-cadena-pinyons 11/34, i desviador, com els frens Shimano XT 2008 amb 160 mm. funcionen a la perfecció, com els Grips Shift i canvi Sram X0 que realitzen la seva tasca de manera brillant i precisa.

El seient SLR, que fa anys que fa camí amb mi, va tan i tan bé, que no sé si tornarà a ser el meu primer seient passant a ser el de la Vicious.

Els Maxxis Monorail Tubeless, són per a mi dels millors pneumàtics per a practicar la meva disciplina de MTB. Seguretat baixant i molt i molt rodadors, la diferència amb els Hutchinson de la Vicious és abismal. Pel fet de que la no interferència del sistema de la Flux amb la pedalada, les inèrcies d'atacar els pujadors dret amb uns pneumàtics com els Monorail fa que a les pujades més extremes, dret no perdis tracció i això fa que a cada nou pujador l'ataquis amb més velocitat, fins al límit que ja us he esmentat, un primer el de la Terralogic que deixa de fer la seva feina, i en segon terme els del DWLink que en menor grau insinua que li manca endurir un punt la suspensió.
Crec que baixant el SAG del Fox RP23, la Flux millorarà aquest comportament, no ho tinc tan clar pel que fa referència a la Terralogic, pel fet de que ara les transicions de rígida a suspensió ja són força dures, notes a les primeres dècimes de segon la transició amb un cop sec i curt als canells, si baixo el SAG crec que aquestes transicions seran encara més violentes. Però no veig cap més opció que baixar un 20% el SAG actual, per tant caldrà fer-ho i veure què passa. Si funciona com vull, puc afirmar que serà definitivament una bike trencadora.

I tinc una proposta per fer que crec que serà d'allò més emocionant, com és fer participar a la Flux a una cursa maratoniana en mans d'un biker de nivell, el que en diem dels PRO's.

Jo posaria la bike a punt específicament per a ell i únicament per una sola cursa, més no, que el desgast que pateix una bike cursa darrera cursa és notable, però a una sola cursa tinc ganes de veure quines són les sensacions d'un biker de nivell a sobre d'una Turner Flux.

Això implicarà pneumàtics nous, cargues de líquid, pastilles de fre, transmissió, i evidentment una posta a punt, dintre de les meves possibilitats, també biomecànica, del biker en qüestió i la Turner Flux.

A la ruta feta ahir, eines les de sempre, sense esprai d'escuma, sense càmera de 29" aquest cop.

Equipats d'hivern, excepte guants d'estiu però portant per si de cas els d'hivern. Al mig dia escalant sense la jaqueta, però cap al vespre l'equipament de 10/10.

Aigua, un bidó de 750 ml. d'aigua i dos Bitter Kas. Menjar, mitja pizza i un gelat de doble xocolata.

Distància just per sota dels 70 Km. i per sota dels 1.500 m. de desnivell, positiu.

Incidències amb les bikes cap. Nosaltres sí, i avui passarem pel fisio.

Amb llums, el del darrera, i el del manillar, el Sigma Powerled a mínima potència.

MTB, MTB, MTB.

diumenge, de març 06, 2011

Iditarod Trail...de bojos

Iditarod Trail, una cursa de bicis que es fa a Alaska. No hi ha paraules. Pura supervivència.

Això sí, si participes amb una Moots la cosa canvia!

P.D: el prota del vídeo participa amb una Moots





Changes

Hola Genets,

Ahir a la nit estava "jugant" amb opcions del diseny del blog, per intentar que la barra que abans quedava a la nostra dreta, amb tot els links a les entrades, fotos, videos, col.laboradors, seguidors...es distribuis de manera different.

Jugant, jugant, vaig arribar a aquesta distribucio que ara podeu veure, different, amb les fotos i videos a un costat, els menus a l'altre, i el texte al mig, guanyant amplada general al blog...

Problema, la foto de capcalera quedava petita, i he agut de buscar una que tingues un format mes ample, amb la mateixa protagonista, anima d'aquest blog....Marcal, si pots adaptar la foto original a la nova amplada, millor que millor, la que he possat, m'algrat trobo que es molt bona, no preten "substituir" la foto inicial del Roc...

Ja fareu comentaris, si agrada, o si millor tornar al format original....


Una abracada desde un día plujos a SC, Xavi Paricio

Scotland Coast to Coast

That one is for Michael...


Scotland Coast to Coast from ResetFilms.co.uk on Vimeo.

Rat Race Adventures held the first Scotland Multisport coast to coast race this year. This is a short film documenting the journey.

The Race Started in Nairn on the north coast of Scotland and finished in Glen Coe on the west coast. The race involved running, cycling and kayaking down through the Great Glen, Loch Ness and the West Highland Way for over 100 miles.

Music
Radiohead - Go To Sleep
Toumani Diabate Ali Farka Toure - Gomn

From SC, in a rainy day, Xavi Paricio

Race Week.

Aventura, aventura i aventura.

Avui dia Turner.

MTB, MTB, MTB.