He protegit la taula amb paper, tret la bossa amb totes les eines, separat tots els components de la Flux, un per un, mirant de decidir entre les moltes possibilitats, amb les diferents opcions de manillar, punys, potències, tiges, forquilles, frens, gatells, grips, desviador, canvis, rodes, pedals, pinyons, bieles, plats, he obert el cavallet de treball i un cop fet tot això, he esta una hora tocades, no he vist cap possibilitat de rodar avui o demà amb la Flux, demà passat no ho sé, però és que al costat d'aquesta parada hi tinc la Vicious, i el pensament ha estat, "surt del refredat i sortim", sempre amb la Vicious.
Dimarts Colorado muntem la Flux, no crec que abans i dijous Cerdanya.
Després d'aquest pensament, he tornat al seu lloc cada grup de components, he recollit els papers, el cavallet, hi he deixat un altre cop el quadre Flux a sobre de la meva taula de treball.
Seguidament he escrit aquestes lletres, sense esperar ni un sol minut.
Serà una crònica la de les Turner, les primeres cròniques monogenet, vull dir que en Colorado és, jo podria ser.
Avui, a l'entrada de les fades de la nit, avui soles a l'espera dels cavallers de la llum, jo no m'hi veig muntant la Flux.
És un moment que passarà, de ben segur i després d'aquest què passarà no ho sé, jo únicament avui vull la Vicious. Única, espartana, conqueridora d'espais, on una mirada ja ho diu tot, com el primer, on al segon ja no va ser el mateix, la mateixa sensació.
Xavi Paricio si estessis aquí, avui series protagonista de la sortida amb la Flux. Dimarts vindran un munt de components per la Flux, Terralogic, conjunt XTR complert, bé serà que ha de ser així, oi que sí.
Exciting times.
The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!
SingleSpyder.
dijous, de febrer 03, 2011
dimecres, de febrer 02, 2011
A vegades manquen cinc mil minuts al microones.
Avui, hora darrera hora entre temps, la imatge de la Flux va fent camí a casa.
Poc a poc, cada detall va sembrant la llavor que ha de germinar amb un muntatge de somni, on cada detall ha de respectar cada característica d'aquesta petita joia.
Quedarà un cop muntada, el test, que aquest no té cap més objectiu que cercar l'eficiència que no l'eficàcia, d'aquesta Turner.
La tercera ja entre nosaltres, primer la 5 spot, després la Sultan , ara la Flux.
Ja fa mesos des de l'arribada de la darrera Yeti ASR-SL del 2009, que els 100 mm. són més que suficients a casa, fins i tot ara els 0 mm. concretament per a mi perfectes avui, demà?
Sé de bona tinta que els 29" i 120 mm. també són l'eina per a conquerir turons, ho sé.
Però que el carro no ens passi per davant dels bous, ara XC, 26" i 100 mm. i això és una Turner Flux avui.
Detalls cuidats, curiosos.
El disseny del basculant, estructural.
On aniríem sense enginyers? Una construcció de somni.
El mecanitzat de la caixa, diria que la part més interessant.
Un conjunt que m'agrada.
Veurem si és sòlida del darrera com sembla que és.
Post Mount definitivament l'opció que s'ha imposat.
Bieletes robustes i rebaixades, no al màxim sí però propers als límits? jo crec que no, estan ben dimensionades, perquè amb la caixa dimensionada i el basculant que és robust, amb unes punteres en la mateixa línia, d'entrada tindrem un conjunt amb una rigidesa lateral interessant, està per veure. Sí que puc avançar que la Sultan escala molt i molt bé, paraules textuals d'en Colorado, i no vul adelantar la crònica que ha de fer i que avui no és, i ja està bé, moltes novetats cada dia i moltes ganes de fer-ho bé, fa que cada cosa al seu moment.
Turner Flux coming soon.
Què bé poder posar-ho, inidica que hi ha novetats a compartir.
MTB, MTB, MTB.
Poc a poc, cada detall va sembrant la llavor que ha de germinar amb un muntatge de somni, on cada detall ha de respectar cada característica d'aquesta petita joia.
Quedarà un cop muntada, el test, que aquest no té cap més objectiu que cercar l'eficiència que no l'eficàcia, d'aquesta Turner.
La tercera ja entre nosaltres, primer la 5 spot, després la Sultan , ara la Flux.
Ja fa mesos des de l'arribada de la darrera Yeti ASR-SL del 2009, que els 100 mm. són més que suficients a casa, fins i tot ara els 0 mm. concretament per a mi perfectes avui, demà?
Sé de bona tinta que els 29" i 120 mm. també són l'eina per a conquerir turons, ho sé.
Però que el carro no ens passi per davant dels bous, ara XC, 26" i 100 mm. i això és una Turner Flux avui.
Detalls cuidats, curiosos.
El disseny del basculant, estructural.
On aniríem sense enginyers? Una construcció de somni.
El mecanitzat de la caixa, diria que la part més interessant.
Un conjunt que m'agrada.
Veurem si és sòlida del darrera com sembla que és.
Post Mount definitivament l'opció que s'ha imposat.
Bieletes robustes i rebaixades, no al màxim sí però propers als límits? jo crec que no, estan ben dimensionades, perquè amb la caixa dimensionada i el basculant que és robust, amb unes punteres en la mateixa línia, d'entrada tindrem un conjunt amb una rigidesa lateral interessant, està per veure. Sí que puc avançar que la Sultan escala molt i molt bé, paraules textuals d'en Colorado, i no vul adelantar la crònica que ha de fer i que avui no és, i ja està bé, moltes novetats cada dia i moltes ganes de fer-ho bé, fa que cada cosa al seu moment.
Turner Flux coming soon.
Què bé poder posar-ho, inidica que hi ha novetats a compartir.
MTB, MTB, MTB.
Moots Mooto X Custom Design...la 33!!!
Després de l´1 ve el 2, i després del 32 ve el 33.
33 son les bicis que he tingut (de fet cuadros).
A aquesta 33 li ha costat molt arribar, de fet, ha viatjat molt.
De Steamboat Springs (Colorado) a Munich i de Munich a Itàlia.
Què hi feia a Itàlia? No ho sé, però aquest matí quan estava a la porta vestit de romà preparat per sortir amb la Turner Sultan ha aparegut.
Maca no...PRECIOSA!
D´aquí a poc posaré la crònica
Sherwood's To-Do list.
http://www.ventanausa.com/
- Colorado ha dit...
- El senyor Sherwood ha escoltat les nostres pregàries? Anem per parts: -Tapered head tubes: està clar que un cuadro de doble suspensió de llarg recorregut ha de portar direcció tapered (no penso que faci falta, pero suposso que ho fa per no quedar-se fora de joc respecte a la competència) -Tija 30.9: perque? no aporta cap aventatge. Jo seguiría amb la històrica 27.2. A més, aquest any dues grans marques han tornat al 27.2. (Specialized i Cannondale) 27.2 es més cómode que 30.9 -PressFit: diuen que es nota més rigid. Si no vols quedar-te enrera has de fer-ho. -Eix del darrera de 142mm: el mateix que el PressFit. Els clients demanen aquest tipus d´eix. -New Rockers: ??? -Optimized Pivot Position: actualment la gent busca bicis que pedalin bé. Les Ventana actuals no són el millor exemple (comprades amb sistemes actuals com el DW-Link o VPP). -Lower Bottom Bracket: espero que no faci com Specialized, bicis amb les que toques constantment els baixos del cuadro i les bieles quan passes per amunt de qualsevol arrel. Si, és cert que tenir el centre de gravetat baix ajuda a que la bici "s´agafi" més a terra, pero cal que sigui tant? -Slacker Seat Angles: entenc qeu es refereix a "relaxar" els angles del seient, és a dir, posició water. NO M´AGRADA! -Shorter Chainstays: vaines curtes. Millor doncs, pujarà millor i les baixades al comprimir-se la suspensió la bici guanya distancia entre eixos. Perfecte! -Increased Tire Clearance: hi ha gent que monta neumàtics de camió a la bici. Millor, a més, hi ha més lloc pel fang. -Longer/lower top tubes: Tubs superiors més llargs i més baixos. Bicis amb més slooping. Buscant un llok una mica més racing. -Lighter Weight: està clar que la persona que es compra una Ventana no ho fa per el pes, pero mai està de més intenatr que pessin el mínim posible (sense posar en perill la seva fiabilitat)
dimarts, de febrer 01, 2011
La Cerdanya.
La conversa va d'això.
Poc a poc ha anat venint, vull dir que si bé tornant de Toledo, haurem, ara ja és hem.
Una dada curiosa, cerquem el mal temps.
Un fet curiós hi volem anar ara, sí senyor.
Ahir, que va ser un gran dia, jo diria que dels darrers anys, el millor dia, tenyit de dol, és cert, mai podrà ser com era, però val a dir, que ser entre la meva família, petita, menuda, sí, fa que com molt bé diu en Xavi tot el que ha de quedar enrere, hi quedi i que mirar en enlairar els ulls sigui un goig.
Ahir amics meus, escoltar pausadament, dolçament a la mare un privilegi dels que sé que gaudir-ne és un autèntic privilegi.
La Cerdanya, espai de Dracs, espai de grans vols, dels millors, no sé si els millors perquè Amer en espera de ben segur, aquest darrer és terra de Dracs, perquè és terra de foc.
Ara sí, avui que hem definit l'aventura Cerdanya, i m'ha quedat clar que tornarem a escoltar d'en Colorado el "per què sempre ens ha de passar a nosaltres?", que bé, ja ho enyoro.
MTB, MTB, MTB.
Si ahir el Montseny era això, tindrem sort i La Cerdanya estarà al seu nivell?
Poc a poc ha anat venint, vull dir que si bé tornant de Toledo, haurem, ara ja és hem.
Una dada curiosa, cerquem el mal temps.
Un fet curiós hi volem anar ara, sí senyor.
Ahir, que va ser un gran dia, jo diria que dels darrers anys, el millor dia, tenyit de dol, és cert, mai podrà ser com era, però val a dir, que ser entre la meva família, petita, menuda, sí, fa que com molt bé diu en Xavi tot el que ha de quedar enrere, hi quedi i que mirar en enlairar els ulls sigui un goig.
Ahir amics meus, escoltar pausadament, dolçament a la mare un privilegi dels que sé que gaudir-ne és un autèntic privilegi.
La Cerdanya, espai de Dracs, espai de grans vols, dels millors, no sé si els millors perquè Amer en espera de ben segur, aquest darrer és terra de Dracs, perquè és terra de foc.
Ara sí, avui que hem definit l'aventura Cerdanya, i m'ha quedat clar que tornarem a escoltar d'en Colorado el "per què sempre ens ha de passar a nosaltres?", que bé, ja ho enyoro.
MTB, MTB, MTB.
Si ahir el Montseny era això, tindrem sort i La Cerdanya estarà al seu nivell?
Sycip.
Senzillament sóc baix, perquè no m'ho crec, una Sycip taronja, no és el meu Drac tipus, però si que és El Drac. Aquest sí que podria ser al costat avui de la meva Vicious.
Signes identificatius de Sycip.
http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=60166&cat=
MTB, MTB, MTB.
No hi ha en directe avui per avui per a mi, una bike més maca, hi deu ser de ben segur, però no avui.
Quin espai que es veu darrera, a la segona imatge, això sí que és gaudir d'un lloc per a les bikes.
Lenz Milk MOney, full suspension SS!!!
http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=60229&cat=
Mires la bike i dius curiosa, mires el manillar i dius, quina lleugeresa de formes, seguidament cerques el canvi i és SS!!!
Catalunya, el millor país del món
"Tenim els Pirineus plens de neu a l´hivern i tenim 580Km de costa desde Alcanar fins a Portbou amb 336 dies de sol a l´any.
Tenim l´Empordà, la Fageda, la Cerdanya, el Delta de l´Ebre, l´Estany de Sant Maurici i Aigüestortes.
Tenim coses que només nosaltres tenim!"
Tenim l´Empordà, la Fageda, la Cerdanya, el Delta de l´Ebre, l´Estany de Sant Maurici i Aigüestortes.
Tenim coses que només nosaltres tenim!"
A vegades manquen deu mil minuts al microones.
És el que em passa quan penso en muntar la Turner Flux.
Vull dir que decidir els components d'aquesta no és tasca fàcil.
Ara de mentre descansa, la veig cada dia al despatx, joies entre joies o això penso jo.
Tinc tots els components per partida triple, els de la Superlight, els de la Yeti ASR, i perquè no si cal els de la Yeti ARC, els d'aquesta darrera però necessitaria el permís de la Betty, que seria, penso que sí, però d'entrada vull fer-ho d'un MIX d'entre el componets de l'ASR i la Superlight.
És el que he de decidir entre avui i demà, tots els components, després la muntaré i després marxarem a La Cerdanya a fer el vídeo de Turner Day més sensacional que podem imaginar.
En Colorado el té clar, molt clar, per això és qui és. Jo el que tin clar que ha de ser i ha de ser ja, tenim a casa, aquest cop sí, els equips d'hivern, oi que sí, podem repetir l'aventura de l'autopista darrera, un tram, cal pensar que no anem únicament a pedalar, anem a fer un vídeo que dins d'aquest espai ha de fer història, la nostra, no en cal fer més.
Un vídeo que donarà la volta a casa i al món, com ha de ser, som d'un país molt petit, però aquest vídeo ens portarà a volar amb els nostres Dracs per tot el món.
Cal decidir els components de la darrera, la Flux, la que per a mi és la joia de la corona de Turner.
MTB, MTB, MTB.
Vull dir que decidir els components d'aquesta no és tasca fàcil.
Ara de mentre descansa, la veig cada dia al despatx, joies entre joies o això penso jo.
Tinc tots els components per partida triple, els de la Superlight, els de la Yeti ASR, i perquè no si cal els de la Yeti ARC, els d'aquesta darrera però necessitaria el permís de la Betty, que seria, penso que sí, però d'entrada vull fer-ho d'un MIX d'entre el componets de l'ASR i la Superlight.
És el que he de decidir entre avui i demà, tots els components, després la muntaré i després marxarem a La Cerdanya a fer el vídeo de Turner Day més sensacional que podem imaginar.
En Colorado el té clar, molt clar, per això és qui és. Jo el que tin clar que ha de ser i ha de ser ja, tenim a casa, aquest cop sí, els equips d'hivern, oi que sí, podem repetir l'aventura de l'autopista darrera, un tram, cal pensar que no anem únicament a pedalar, anem a fer un vídeo que dins d'aquest espai ha de fer història, la nostra, no en cal fer més.
Un vídeo que donarà la volta a casa i al món, com ha de ser, som d'un país molt petit, però aquest vídeo ens portarà a volar amb els nostres Dracs per tot el món.
Cal decidir els components de la darrera, la Flux, la que per a mi és la joia de la corona de Turner.
MTB, MTB, MTB.
Turner Sultan.
Senzillament increïble.
En Colorado em deia avui, "sí ja ho sé, a tu no t'agrada, però jo la trobo sensacional", com a contesta "serà que ha vingut sola".
Colorado m'agrada molt aquesta Sultan, molt, però no tant perquè sigui la companya de la meva Vicious, crec.
MTB, MTB, MTB.
En Colorado em deia avui, "sí ja ho sé, a tu no t'agrada, però jo la trobo sensacional", com a contesta "serà que ha vingut sola".
Colorado m'agrada molt aquesta Sultan, molt, però no tant perquè sigui la companya de la meva Vicious, crec.
MTB, MTB, MTB.
IF.
Una IF, el que us deia fa uns dies enrere, joies que fa temps que roden i ja són a la venda. Encara no he entrat que tothom ja surt. No passa res, amb les 26" passarà el mateix? vull dir que un dia hi tornarem i a 26" hi faltarà gent?
http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=60250&cat=
Un clàssic entre clàssics, de les que fan escola.
Un Drac entre Dracs, on cada dia que passa s'acosta més al Mirador.
Un manillar entre els manillars, diferent, no sé si m'agradaria. Però l'he vist muntat a diferents bikes.
MTB, MTB, MTB
http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=60250&cat=
Un clàssic entre clàssics, de les que fan escola.
Un Drac entre Dracs, on cada dia que passa s'acosta més al Mirador.
Un manillar entre els manillars, diferent, no sé si m'agradaria. Però l'he vist muntat a diferents bikes.
MTB, MTB, MTB
It's all about biking !!!!
I was feeling really bad last Friday,
Different reasons came to us, but after all, there was really no issue, we love biking, and this is all about, it's all about to share what we love, it's all about to explain what we share, it's all about to enjoy when we explain.
There are no fears, no limits, no borders, the only frontier is the one we fix, the only limit is the one we chose, the only fear...I don't have an answer for that...what is yours?
I love biking, I usually ride less than I need, and sure I ride less than I want, but I enjoy every single minute I spent, and these last days, even I was feeling sad, somehow I discovered there was no reason for that...so I decided to continue my road, with the ones decided the same, with the ones we spent so many hours sharing, talking, writing...loving.
Because it's that, love, what we put in every single step of this damn blog, in very single word of each article, in every single minute we spend here.
And as I was talking today about all the nice histories we are running these days, Turner, Fattires-Bike, BiciOci, Niner, Pivot, Chain....all of them, nice ones, interesting ones, loved ones...I was looking for a video I remembered we've seen almost two years ago, it was made on a unique scenario, 24h Finale, it was about Niner, it was about us, it was the perfect link for our history....so I decided I will share this one again with you all....PEDAL DAMN IT !!!!
Niner The Big Revolution from Alessandro Beltrame on Vimeo.
Sunn Charge+Anne Caroline Chausson
La millor corredora de descens de tota la història Anne Caroline Chausson ens obsequia amb aquest video. Malgrat no dedicar-se ja profesionalment, corre com una bala!
Video
Video
dilluns, de gener 31, 2011
diumenge, de gener 30, 2011
Fattire-Bikes Part I.
Aquesta és de les cròniques que jo he aportat a aquest espai, al foromtb i al fòrumbtt.cat i concretament la crònica dels VS de Probike, Tomás Domingo i Chain Reaction Cycles o la darrera de BiciOci, la que té més present el mot "responsabilitat".
Responsabilitat perquè els models de projecte, del tipus de projecció d'una empresa en el mercat són tasca-privilegi dels protagonistes del projecte, vull dir que aquesta crònica en cap cas com tampoc a les darreres vol marcar un nou sender inexistent avui, si no ajudar a que el corriol que ja s'ha fet sigui encara més divertit, res més.
Fa un any tocat que a casa sona el nom de Fattire-Bikes i per què? perquè en Colorado, com amb les Pivot, concretament la Mach 4, tots aquests mesos ha anat contactant, parlant de la Turner Sultan amb el sr. Sergio responsable de la marca per a la península, Portugal i Andorra.
Converses sempre de terminis d'entrega, característiques, possibilitats de personalització del quadre, preus, evidentment i sempre mes darrera mes, sempre en Colorado m'ha expressat l'atenció cordial i amable durant tot aquest any 2010 de l'importador de Turner amb ell.
Per a mi, això i una presentació a un revista de la Turner Flux i la Sultan per part de Fattire-Bikes, assaig que per les imatges, en cap cas per les opinions de la revista, va fer que aquesta petita història de Turner sempre estes rondant pel meu cap.
Repetides vegades he presentat diferents imatges de la Turner Sultan, un títol em ve al cap IN-SULTAN, amb imatges per a mi en aquell moment de la proposta d'aquesta bike al blog, impactants per la seva bellesa.
http://thegreatescapemtb.blogspot.com/2010/09/in-sultan.html
Després amb en Colorado, hem anat parlant i la pregunta sempre ha estat la mateixa per part d'ell, "et decidiries per la Flux o per la 5 Spot" i jo sempre li he contestat el mateix "jo la bike de 140 mm. ja l'he tingut, jo prefereixo la Flux" i sempre la pregunta següent d'en Colorado ha estat la mateixa, "i entre la Flux i la Sultan?" i la contesta a aquesta segona qüestió tan emocionant ha estat "la Sultan segur que si la veiem ha de ser impressionant, segur, però un cop tinguis la 29" i SS crec que si et passa com a mi no tornaràs a rodar amb cap més bike, per tant jo esperaria a que tinguis la 29" i SS i després decideixes", la tercera pregunta-conversa sempre ha estat "i la Flux, agafaries la Flux? perquè penso que ha d'anar bé", i la resposta sempre ha estat, "jo avui, a diferència de fa uns mesos, si agafés una doble avui seria la Moots de 29" o la Ventana de 29", i la quarta conversa sempre ha estat la mateixa entre en Colorado i jo amb la meva per a mi emocionant exposició de l'evolució del concepte del pes des de que tinc la Vicious, on el pes ha quedat relegat a una posició llunyana, present sí, però no prioritària, fet que fa que les bikes a mirar, a gaudir d'elles, en cap cas candidates a ser la meva bike, i en segon terme el concepte del recorregut de suspensió a una bike doble, on per la meva utilització, pel meu tipus de sortida pel meu nivell, amb una bona forquilla de 100 mm. i un quadre de doble suspensió de 29" o de 26", per a mi avui seria la millor opció, definint encara més hauria de ser amb un funcionament "tipus" Pivot Match4 i una forquilla "tipus" Terralogic, per a poder pedalar exactament igual que amb una rígida 100% i poder però disposar de les suspensions a on hi hagi un impacte.
Els dies han anat passant de principis del 2010 a principis del 2011 i en Colorado em va proposar d'anar a Ainsa, a una sortida de moltes baixades i a partir d'aquí les propostes de que per anar-hi la bike ha de ser una bike de 140 mm. han estat constants per part d'en Colorado. Personalment la bike de 140 mm. jo no la veig, en cap cas, però en Colorado ja volia una Ibis en primer terme i després també, però la SL.
Mentre parlàvem en Colorado el mateix dia que anàvem amb la VW a BiciOci, va trucar al sr. Sergio de Fattire-Bikes, on varen parlar de la disposició de models, talles i colors. Crec que el caldo ja era a l'olla i fins hi tot els fogons ja estaven en marxa.
Si això era així o no, la resposta va ser dos dies després a dos quarts de sis del matí, crec recordar cap a Fattire-bikes. Que lluny que està Toledo.
Un cop a Fattire-Bikes, és un importador d'una marca com és Turner amb un camí fet i un bon camí per fer.
En arribar anem a una casa on en Sergio hi té el seu espai Turner. Ens ha disposat a una petita sala els quadres de 5 Spot i els Flux en diferents colors i talles. Hi ha també la 5 Spot de demo en talla M i la 5 Spot no de demo però sí de la seva propietat y que també podrem utilitzar, aquesta en talla XS.
Parlem i parlem i parlem, son dues persones encantadores, però repeteixo, encantadores, impossible no entendre's amb ells. Amabilitat i més amabilitat, els hi exposo el mateix que us he exposat fins a aquest punt, sortim a fora, després de parlar de les bikes, de les Turner i decidim sortir a fora a veure com funciona el sistema DW-Link de les Turner, cerquem un tema, primer que puguis pedalar dret i no es mogui, dos, que la transició a suspensionar sigui.
Baixem de les bikes, la Betty té molt bona sensació, cal pensar que no és cap test, anem de paisà, sí que els tres cerquem el mateix, els tres estem fent la transició a 29" i SS.
No poso més opinions, sobre les bikes rodant, perquè portem una setmana amb la 5 Spot i a partir de demà sortirà a rodar la Sultan. La Flux estic estudiant com sortirà vestida. Vull dir que ja anirem posant crònica de cada una d'elles.
Decidim marxar a dinar i tornar després per decidir què fer.
De 5 Spot la bike que en Colorado perseguia.
L'impacte visual, va ser important, tantes Turner juntes, poder pujar-hi, quedes com aturat, sí ja ho sé venim del Roc, ho hem vist tot pel que fa referència a propostes de test, però en cap cas Turners de test, hauríem d'anar a l'Interbike o al Sea Otter 2011, per poder gaudir de quelcom similar.
Durant el dinar, ni la Betty ni en Colorado estan per la labor, no estan en cap cas motivats.
Tornem a Fattire-Bikes, ens perdem acabem amb la Guardia Civil que ens vol fer bufar i finalment ens indiquen com anar a on volem anar i deixem el tema bufar per al propera vegada, més que amables.
Tornem a ser a Fattire-Bikes, parlem amb en Sergio i la seva companya, la meva posició és que no comprarem cap quadre perquè el preu de promoció és tan i tan bo, que fa mal, i insistim amb que serà en una altra ocasió que ens emportarem una Turner o dues o tres cap a casa però no a aquest preu.
I que el dia que ho fem no serà en cap cas aprofitant aquesta situació amb un 40 o un 50% de dte. d'un petit equip de dues persones amb tantes il.lusions per un projecte, en cap cas.
A partir d'aquí parlem i parlem i parlem, molt i molt i molt sempre de temes interessants, complexes també certament i a les nou de la nit marxem amb la 5 Spot de test cap a casa.
El dilluns les Turner del 2010, que són les mateixes que les del 2011, excepte la pipa que serà cònica i un pas de cable que serà diferent pel seu pas pel basculant ja no estan d'oferta al 40-50% de dte.
No hem comprat cap bike a aquest preu super baix, però ha compensat, hem fet dos amistats a Fattire-Bikes, de ben segur.
Aquesta un dia serà a casa, de totes per a mi la bike entre totes les Turner, pel concepte, pel no color, el Works, seria la meva i també la d'en Colorado, oi que sí? Però cal ser a on has de ser i la conversa la situació calia d'aquest esforç i de fet va ser, ha estat, un plaer.
Una petita joia, preciosa.
El dijous les dues Turner, la Flux i al Sultan ja són a casa.
I avui en Colorado ja té a casa seva i amb ella està rodant la 5 Spot i a partir de demà la Sultan. Un cop muntada la Flux també marxarà cap a Sagrada Família a gaudir dels corriols de la zona d'en Colorado del seu paradís particular del MTB.
Dies molt emocionants, molt. una setmana la de la visita a BiciOci i la de Fattires-Bikes senzillament sensacionals, perquè sí, perquè parlem de bikes, bikes i més bikes, refredat com estava poc he pogut pedalar des de fa 10 dies, però a partir de demà s'obre la beda, la Vicious The Motivator SS és a baix, a punt, el meu Drac està més que descansat, dorm cada nit a 15,5 ºC i si baixo ara, d'aquí a uns minuts ens mirarem i ens direm sense pronunciar ni un sol mot, que són un sol conjunt no dos, una bike un genet, és a on sóc.
Fattire-Bikes, COMING SOON.
Als propers dies aniré posant la crònica de què ha de passar, què ha de ser, que jo avui no ho sé, nosaltres al Blog som uns genets apassionats de la bike.
Turner, Fattire-bikes un importador de bikes amb moltes ganes de fer, nosaltres com ja vaig exposar fa res, sempre mirem d'ajudar, surti bé o no, sempre la intenció és aquesta, sempre.
Dies de mtb, i demà, no puc deixar de dir-ho entenc que ja estaré bé per sortir a carenar amb el meu Drac.
Des del Mirador del Drac.
MTB, MTB, MTB.
Responsabilitat perquè els models de projecte, del tipus de projecció d'una empresa en el mercat són tasca-privilegi dels protagonistes del projecte, vull dir que aquesta crònica en cap cas com tampoc a les darreres vol marcar un nou sender inexistent avui, si no ajudar a que el corriol que ja s'ha fet sigui encara més divertit, res més.
Fa un any tocat que a casa sona el nom de Fattire-Bikes i per què? perquè en Colorado, com amb les Pivot, concretament la Mach 4, tots aquests mesos ha anat contactant, parlant de la Turner Sultan amb el sr. Sergio responsable de la marca per a la península, Portugal i Andorra.
Converses sempre de terminis d'entrega, característiques, possibilitats de personalització del quadre, preus, evidentment i sempre mes darrera mes, sempre en Colorado m'ha expressat l'atenció cordial i amable durant tot aquest any 2010 de l'importador de Turner amb ell.
Per a mi, això i una presentació a un revista de la Turner Flux i la Sultan per part de Fattire-Bikes, assaig que per les imatges, en cap cas per les opinions de la revista, va fer que aquesta petita història de Turner sempre estes rondant pel meu cap.
Repetides vegades he presentat diferents imatges de la Turner Sultan, un títol em ve al cap IN-SULTAN, amb imatges per a mi en aquell moment de la proposta d'aquesta bike al blog, impactants per la seva bellesa.
http://thegreatescapemtb.blogspot.com/2010/09/in-sultan.html
Després amb en Colorado, hem anat parlant i la pregunta sempre ha estat la mateixa per part d'ell, "et decidiries per la Flux o per la 5 Spot" i jo sempre li he contestat el mateix "jo la bike de 140 mm. ja l'he tingut, jo prefereixo la Flux" i sempre la pregunta següent d'en Colorado ha estat la mateixa, "i entre la Flux i la Sultan?" i la contesta a aquesta segona qüestió tan emocionant ha estat "la Sultan segur que si la veiem ha de ser impressionant, segur, però un cop tinguis la 29" i SS crec que si et passa com a mi no tornaràs a rodar amb cap més bike, per tant jo esperaria a que tinguis la 29" i SS i després decideixes", la tercera pregunta-conversa sempre ha estat "i la Flux, agafaries la Flux? perquè penso que ha d'anar bé", i la resposta sempre ha estat, "jo avui, a diferència de fa uns mesos, si agafés una doble avui seria la Moots de 29" o la Ventana de 29", i la quarta conversa sempre ha estat la mateixa entre en Colorado i jo amb la meva per a mi emocionant exposició de l'evolució del concepte del pes des de que tinc la Vicious, on el pes ha quedat relegat a una posició llunyana, present sí, però no prioritària, fet que fa que les bikes a mirar, a gaudir d'elles, en cap cas candidates a ser la meva bike, i en segon terme el concepte del recorregut de suspensió a una bike doble, on per la meva utilització, pel meu tipus de sortida pel meu nivell, amb una bona forquilla de 100 mm. i un quadre de doble suspensió de 29" o de 26", per a mi avui seria la millor opció, definint encara més hauria de ser amb un funcionament "tipus" Pivot Match4 i una forquilla "tipus" Terralogic, per a poder pedalar exactament igual que amb una rígida 100% i poder però disposar de les suspensions a on hi hagi un impacte.
Els dies han anat passant de principis del 2010 a principis del 2011 i en Colorado em va proposar d'anar a Ainsa, a una sortida de moltes baixades i a partir d'aquí les propostes de que per anar-hi la bike ha de ser una bike de 140 mm. han estat constants per part d'en Colorado. Personalment la bike de 140 mm. jo no la veig, en cap cas, però en Colorado ja volia una Ibis en primer terme i després també, però la SL.
Mentre parlàvem en Colorado el mateix dia que anàvem amb la VW a BiciOci, va trucar al sr. Sergio de Fattire-Bikes, on varen parlar de la disposició de models, talles i colors. Crec que el caldo ja era a l'olla i fins hi tot els fogons ja estaven en marxa.
Si això era així o no, la resposta va ser dos dies després a dos quarts de sis del matí, crec recordar cap a Fattire-bikes. Que lluny que està Toledo.
Un cop a Fattire-Bikes, és un importador d'una marca com és Turner amb un camí fet i un bon camí per fer.
En arribar anem a una casa on en Sergio hi té el seu espai Turner. Ens ha disposat a una petita sala els quadres de 5 Spot i els Flux en diferents colors i talles. Hi ha també la 5 Spot de demo en talla M i la 5 Spot no de demo però sí de la seva propietat y que també podrem utilitzar, aquesta en talla XS.
Parlem i parlem i parlem, son dues persones encantadores, però repeteixo, encantadores, impossible no entendre's amb ells. Amabilitat i més amabilitat, els hi exposo el mateix que us he exposat fins a aquest punt, sortim a fora, després de parlar de les bikes, de les Turner i decidim sortir a fora a veure com funciona el sistema DW-Link de les Turner, cerquem un tema, primer que puguis pedalar dret i no es mogui, dos, que la transició a suspensionar sigui.
Baixem de les bikes, la Betty té molt bona sensació, cal pensar que no és cap test, anem de paisà, sí que els tres cerquem el mateix, els tres estem fent la transició a 29" i SS.
No poso més opinions, sobre les bikes rodant, perquè portem una setmana amb la 5 Spot i a partir de demà sortirà a rodar la Sultan. La Flux estic estudiant com sortirà vestida. Vull dir que ja anirem posant crònica de cada una d'elles.
Decidim marxar a dinar i tornar després per decidir què fer.
De 5 Spot la bike que en Colorado perseguia.
L'impacte visual, va ser important, tantes Turner juntes, poder pujar-hi, quedes com aturat, sí ja ho sé venim del Roc, ho hem vist tot pel que fa referència a propostes de test, però en cap cas Turners de test, hauríem d'anar a l'Interbike o al Sea Otter 2011, per poder gaudir de quelcom similar.
Durant el dinar, ni la Betty ni en Colorado estan per la labor, no estan en cap cas motivats.
Tornem a Fattire-Bikes, ens perdem acabem amb la Guardia Civil que ens vol fer bufar i finalment ens indiquen com anar a on volem anar i deixem el tema bufar per al propera vegada, més que amables.
Tornem a ser a Fattire-Bikes, parlem amb en Sergio i la seva companya, la meva posició és que no comprarem cap quadre perquè el preu de promoció és tan i tan bo, que fa mal, i insistim amb que serà en una altra ocasió que ens emportarem una Turner o dues o tres cap a casa però no a aquest preu.
I que el dia que ho fem no serà en cap cas aprofitant aquesta situació amb un 40 o un 50% de dte. d'un petit equip de dues persones amb tantes il.lusions per un projecte, en cap cas.
A partir d'aquí parlem i parlem i parlem, molt i molt i molt sempre de temes interessants, complexes també certament i a les nou de la nit marxem amb la 5 Spot de test cap a casa.
El dilluns les Turner del 2010, que són les mateixes que les del 2011, excepte la pipa que serà cònica i un pas de cable que serà diferent pel seu pas pel basculant ja no estan d'oferta al 40-50% de dte.
No hem comprat cap bike a aquest preu super baix, però ha compensat, hem fet dos amistats a Fattire-Bikes, de ben segur.
Aquesta un dia serà a casa, de totes per a mi la bike entre totes les Turner, pel concepte, pel no color, el Works, seria la meva i també la d'en Colorado, oi que sí? Però cal ser a on has de ser i la conversa la situació calia d'aquest esforç i de fet va ser, ha estat, un plaer.
Una petita joia, preciosa.
El dijous les dues Turner, la Flux i al Sultan ja són a casa.
I avui en Colorado ja té a casa seva i amb ella està rodant la 5 Spot i a partir de demà la Sultan. Un cop muntada la Flux també marxarà cap a Sagrada Família a gaudir dels corriols de la zona d'en Colorado del seu paradís particular del MTB.
Dies molt emocionants, molt. una setmana la de la visita a BiciOci i la de Fattires-Bikes senzillament sensacionals, perquè sí, perquè parlem de bikes, bikes i més bikes, refredat com estava poc he pogut pedalar des de fa 10 dies, però a partir de demà s'obre la beda, la Vicious The Motivator SS és a baix, a punt, el meu Drac està més que descansat, dorm cada nit a 15,5 ºC i si baixo ara, d'aquí a uns minuts ens mirarem i ens direm sense pronunciar ni un sol mot, que són un sol conjunt no dos, una bike un genet, és a on sóc.
Fattire-Bikes, COMING SOON.
Als propers dies aniré posant la crònica de què ha de passar, què ha de ser, que jo avui no ho sé, nosaltres al Blog som uns genets apassionats de la bike.
Turner, Fattire-bikes un importador de bikes amb moltes ganes de fer, nosaltres com ja vaig exposar fa res, sempre mirem d'ajudar, surti bé o no, sempre la intenció és aquesta, sempre.
Dies de mtb, i demà, no puc deixar de dir-ho entenc que ja estaré bé per sortir a carenar amb el meu Drac.
Des del Mirador del Drac.
MTB, MTB, MTB.
dissabte, de gener 29, 2011
Axalko, bicis de fusta...perque no?
Axalko és una petita empresa vasca dedicada a la fabricació de cuadros de carretera utilitzant la fusta com a únic material per a la seva construcció.
Diumenge,el dia del "senyor"
Acabo de dormir tan profundament una vecaina que tal i com m' he llevat he començat a "vestir-me de romà" convençut que era diumenge (el día del senyor) i com a bon fidel que sóc, havia d'anar a "predicar"!
divendres, de gener 28, 2011
BiciOci especialistes vs Chain Reaction especialistes.
Cal pensar que les visites inicialment, com la de Chain Reaction al seu dia, venen motivades per una necessitat, a BiciOci per veure la Pivot 429, a Chain per comprar l'equip d'hivern, no per analitzar el sector de la bike.
Sí, que després de veure temes de feina ben feta tens ganes de posar opinió sobre el que has vist, però també cal dir que quan ho penses ja és passades unes hores després i això fa que detalls quedin, no molts, pel camí.
Un matí on en Colorado m'exposa que l'única Pivot 429 a Catalunya és a casa dels senyors de la botiga BiciOci.
"Hi anem junts?" em proposa en Colorado, i així ho fem.
Sempre és molt emocionant anar a una botiga de bikes amb en Colorado, la que sigui i a BiciOci pel sol fet de ser a Salt encara més, pel sol fet de sentir a parlar als darrers mesos per part d'en Colorado de que era la botiga de referència pel que fa a Pivot i per la passió, des de que el Chris Cocalis va fundar la marca, per part d'en Colorado va fer que per a mi les hores prèvies a que en Colorado passés a recollir-me fos un festival, però un festival.
Anant cap a Salt sempre, sempre, sempre parlant de bikes, bikes i més bikes. De la propera 29" i SS, de l'equipament, de la 429, dels pneumàtics, dels conflictius pneumàtics Tubeless de 29", bé de temes que a casa són els temes de conversa sempre i evidentment també amb en Colorado, de fet els temes ho són, aquests perquè molts, no diré tots però sí molts oberts per en Colorado.
Salt un territori curiós, un casc antic preciós.
Una entrada a BiciOci com poques, una primera persona ens rep, amb una amabilitat que ja va fer que la resta de la jornada ens oblidéssim que estàvem a una botiga de bikes, per gaudir de ser entre bikers.
Uns sis metres després el primer impacte la Pivot 429, muntada amb un gust exquisit i per la conversa amb en Narcís el seu propietari i mecànic de la botiga, molts anys entre dues rodes, més encara, muntada component a component en base a un criteri personal d'utilització.
La conversa amb en Narcís un plaer, per com tracte el tema de la informació, pausat, prudent, directe però, sempre informant, informant i informant, sense interrupcions de trucades o d'altres clients, centrat en la conversa concreta de cada tema amb nosaltres.
Mentre parlem amb en Narcís fa una trucada i parla amb una persona a l´altre costat del telèfon, i en penjar ens diu que portaran una Niner de cromo perquè la veiem, jo em quedo aturat, amb menys de cinc minuts dues 29", una doble, una rígida de carboni i ja ve en camí la de cromo semi-rígida.
Una estona després en David membre junt amb en Narcís del BiciOci, ens treu la seva bike, també de 29", què podem dir, tant o més curiosa que la 429, vull dir que són les dues de cop un impacte de dimensions importants, pel fet de que jo surto poc de casa i fer-ho i coincidir amb aquest dos tipus de bikes i les dues de 29", una doble i l'altra 100% rígida fa que encara et sentis més entre apassionats de la bike, encara més. No són dues bikes de dos clients, són les seves dues bikes.
Després de gaudir i gaudir de la Pivot 429 sempre sota l'atenta atenció d'en Narcís, passem a mans d'en David, comentem la seva bike, components i directes al tema, pneumàtics, "què tens pensat amb els pneumàtics per a poder rodar millor i més segur amb la rígida 100%?" li comentem, la contesta és clara, ell va bé amb convencionals i molt bé, però coincidim amb que hi ha un punt, un punt on hi ha aquell patiment, en diem els tres "aiaiai".
Aquest punt, aquesta coincidència entre els tres, obra la porta a un univers, en David vol muntar una 29" de cromo, parlem de si 2x9, 1x9, o SS, i després d'una estona pactem, està clar, un cop en Colorado tingui la seva 29" i SS, en David té el circuit ideal per rodar els tres amb les 29" i SS, i així quedem.
La sintonia entre en Narcís en primer terme i amb en David després, és del 100%, com pot ser?
Aquest pneumàtics són en opinió d'en David un conjunt que funciona.
Una estona després arriba la Niner de Cromo. Com la meva però no en SS ni amb forquilla rígida, certament, però quan rodes amb una bike única tens una mica d'enyorança de coincidir amb un homòleg, no molta certament.
Les propostes de conjunts de Niner són atractives i això ha fet que Niner posi remei a molt dubtes de compra per al manca d'oferta al mercat de rodes, pneumàtics i forquilla.
Fins avui pel que no sé, per l'absència de males noticies, una bona distribució la de l'importador de la marca Niner, servicials, formals, atents, directes i amb un producte definit, bikes de sèrie amb un petit valor afegit diferenciador, són totes de 29".
Això a mi em deixa parat. Pedro's, productes Pedro's.
Després de parlar amb en David fins a quarts de vuit, en Colorado es queda amb ell i jo amb en Narcís, parlem i parlem del muntatge de la 429, de la relació un pel llarga del 36x22, de les possibilitats, creuem comentaris entre els quatre de com muntar la SS d'en David, que emocionant. Comentem el tema de quines bieles portarà, i finalment després d'estona i estona de debati de 29" i més 29" i més 29", són les nou de la nit, marxem, sortim i sortim aturats, una mica desconcertats, emocionats, perquè no, hem estat a una botiga on el tracte personalitzat és el punt fort, on el producte minoritari avui, és el producte a comercialitzar, on el preu no és pilar, les Niner són cares, les Pivot també, però el funcionament de les Pivot és impecable, el de les Niner rígides també, de les primeres perquè el sr. Cocalis en sap un estona llarga de fer bikes dobles, de les segones, perquè la geometria de les Niner és una de les millors, per no dir la millor entre les 29" del mercat.
Preus elevats de les teves bikes vers d'altres bikes de les altres botigues, pel fet de que el producte té un valor afegit, poc producte exposat, fora de les bikes de les dues marques i no moltes sí suficients, un espai petit, aleshores perquè ens hi hem sentit tan i tan bé, està clar oi, perquè el valor d'aquest establiment no són els seus productes que també, si no els protagonistes d'aquest projecte, el sr. Narcís i el sr. David.
Dos apassionats de la bike.
BiciOci avui té clar què vol vendre, atenció personalitzada al client, a qui vol vendre, al client que valori aquest punt fort, i es dedica en cos i ànima a fer-ho.
Estructura petita, costos ajustats, gestionar sempre la defensa del marge, del preu final, tenir clar que no vas a preu més baix i atenció al client impecable, són un blindatge al que equivocadament, però molt, el mercat tradicional en diu "el problema Chain".
Petits establiments especialitzats, Chain si sou això, especialistes, no és un problema, és un aliat, el millor, una empresa que cerca donar el millor servei al client per internet, el millor, que no hi entén de competències, sí del què vol fer i com ho vol fer.
Vosaltres les botigues especialitzades, que teniu clar que voleu donar el millor servei, que el vostre punt fort és aquest el contacte directe amb el client, que no voleu estar tot el dia pendents de si "em fas un 10%, un 15% o un 20%", que teniu clar qui, el client que valora el vostre servei, el com, sou la versió Chain però en el canal de venda no per internet si no en el tracte directe al client.
De fet el problema de les botigues o la dificultat, està en adonar-se que si tens vocació de servei en primer terme i tens clar quin producte i per quin client, ets a la mateixa banda que Chain Reaction Cycles, si no tens clar això les dificultats vindran segur, perquè ja no Chain, si no la botiga propera que sí que ho tingui clar et guanyarà la partida i no oblidem que és una partida, que no saps mai quan té el seu final, sí que si ho fas bé aquest estarà més lluny, de ben segur.
Agraïts a BiciOci per l'atenció que ens va dispensar.
Concretarem tal com hem comentat a BiciOci amb en David i posteriorment a aquest espai amb en Narcís, la sortida en primer terme o a l'inrevés de la Pivot 429 vs Turner Sultan i de les tres bikes en SS i 29", la Niner d'en David de cromo, la de titani d'en Colorado i la meva Vicious de cromo.
Sortides que les esmento i que ja fa que pensi preparació de les bikes, equipaments, bé cada detall per a poder gaudir al màxim de la jornada.
MTB, MTB, MTB.
Sí, que després de veure temes de feina ben feta tens ganes de posar opinió sobre el que has vist, però també cal dir que quan ho penses ja és passades unes hores després i això fa que detalls quedin, no molts, pel camí.
Un matí on en Colorado m'exposa que l'única Pivot 429 a Catalunya és a casa dels senyors de la botiga BiciOci.
"Hi anem junts?" em proposa en Colorado, i així ho fem.
Sempre és molt emocionant anar a una botiga de bikes amb en Colorado, la que sigui i a BiciOci pel sol fet de ser a Salt encara més, pel sol fet de sentir a parlar als darrers mesos per part d'en Colorado de que era la botiga de referència pel que fa a Pivot i per la passió, des de que el Chris Cocalis va fundar la marca, per part d'en Colorado va fer que per a mi les hores prèvies a que en Colorado passés a recollir-me fos un festival, però un festival.
Anant cap a Salt sempre, sempre, sempre parlant de bikes, bikes i més bikes. De la propera 29" i SS, de l'equipament, de la 429, dels pneumàtics, dels conflictius pneumàtics Tubeless de 29", bé de temes que a casa són els temes de conversa sempre i evidentment també amb en Colorado, de fet els temes ho són, aquests perquè molts, no diré tots però sí molts oberts per en Colorado.
Salt un territori curiós, un casc antic preciós.
Una entrada a BiciOci com poques, una primera persona ens rep, amb una amabilitat que ja va fer que la resta de la jornada ens oblidéssim que estàvem a una botiga de bikes, per gaudir de ser entre bikers.
Uns sis metres després el primer impacte la Pivot 429, muntada amb un gust exquisit i per la conversa amb en Narcís el seu propietari i mecànic de la botiga, molts anys entre dues rodes, més encara, muntada component a component en base a un criteri personal d'utilització.
La conversa amb en Narcís un plaer, per com tracte el tema de la informació, pausat, prudent, directe però, sempre informant, informant i informant, sense interrupcions de trucades o d'altres clients, centrat en la conversa concreta de cada tema amb nosaltres.
Mentre parlem amb en Narcís fa una trucada i parla amb una persona a l´altre costat del telèfon, i en penjar ens diu que portaran una Niner de cromo perquè la veiem, jo em quedo aturat, amb menys de cinc minuts dues 29", una doble, una rígida de carboni i ja ve en camí la de cromo semi-rígida.
Una estona després en David membre junt amb en Narcís del BiciOci, ens treu la seva bike, també de 29", què podem dir, tant o més curiosa que la 429, vull dir que són les dues de cop un impacte de dimensions importants, pel fet de que jo surto poc de casa i fer-ho i coincidir amb aquest dos tipus de bikes i les dues de 29", una doble i l'altra 100% rígida fa que encara et sentis més entre apassionats de la bike, encara més. No són dues bikes de dos clients, són les seves dues bikes.
Després de gaudir i gaudir de la Pivot 429 sempre sota l'atenta atenció d'en Narcís, passem a mans d'en David, comentem la seva bike, components i directes al tema, pneumàtics, "què tens pensat amb els pneumàtics per a poder rodar millor i més segur amb la rígida 100%?" li comentem, la contesta és clara, ell va bé amb convencionals i molt bé, però coincidim amb que hi ha un punt, un punt on hi ha aquell patiment, en diem els tres "aiaiai".
Aquest punt, aquesta coincidència entre els tres, obra la porta a un univers, en David vol muntar una 29" de cromo, parlem de si 2x9, 1x9, o SS, i després d'una estona pactem, està clar, un cop en Colorado tingui la seva 29" i SS, en David té el circuit ideal per rodar els tres amb les 29" i SS, i així quedem.
La sintonia entre en Narcís en primer terme i amb en David després, és del 100%, com pot ser?
Aquest pneumàtics són en opinió d'en David un conjunt que funciona.
Una estona després arriba la Niner de Cromo. Com la meva però no en SS ni amb forquilla rígida, certament, però quan rodes amb una bike única tens una mica d'enyorança de coincidir amb un homòleg, no molta certament.
Les propostes de conjunts de Niner són atractives i això ha fet que Niner posi remei a molt dubtes de compra per al manca d'oferta al mercat de rodes, pneumàtics i forquilla.
Fins avui pel que no sé, per l'absència de males noticies, una bona distribució la de l'importador de la marca Niner, servicials, formals, atents, directes i amb un producte definit, bikes de sèrie amb un petit valor afegit diferenciador, són totes de 29".
Això a mi em deixa parat. Pedro's, productes Pedro's.
Després de parlar amb en David fins a quarts de vuit, en Colorado es queda amb ell i jo amb en Narcís, parlem i parlem del muntatge de la 429, de la relació un pel llarga del 36x22, de les possibilitats, creuem comentaris entre els quatre de com muntar la SS d'en David, que emocionant. Comentem el tema de quines bieles portarà, i finalment després d'estona i estona de debati de 29" i més 29" i més 29", són les nou de la nit, marxem, sortim i sortim aturats, una mica desconcertats, emocionats, perquè no, hem estat a una botiga on el tracte personalitzat és el punt fort, on el producte minoritari avui, és el producte a comercialitzar, on el preu no és pilar, les Niner són cares, les Pivot també, però el funcionament de les Pivot és impecable, el de les Niner rígides també, de les primeres perquè el sr. Cocalis en sap un estona llarga de fer bikes dobles, de les segones, perquè la geometria de les Niner és una de les millors, per no dir la millor entre les 29" del mercat.
Preus elevats de les teves bikes vers d'altres bikes de les altres botigues, pel fet de que el producte té un valor afegit, poc producte exposat, fora de les bikes de les dues marques i no moltes sí suficients, un espai petit, aleshores perquè ens hi hem sentit tan i tan bé, està clar oi, perquè el valor d'aquest establiment no són els seus productes que també, si no els protagonistes d'aquest projecte, el sr. Narcís i el sr. David.
Dos apassionats de la bike.
BiciOci avui té clar què vol vendre, atenció personalitzada al client, a qui vol vendre, al client que valori aquest punt fort, i es dedica en cos i ànima a fer-ho.
Estructura petita, costos ajustats, gestionar sempre la defensa del marge, del preu final, tenir clar que no vas a preu més baix i atenció al client impecable, són un blindatge al que equivocadament, però molt, el mercat tradicional en diu "el problema Chain".
Petits establiments especialitzats, Chain si sou això, especialistes, no és un problema, és un aliat, el millor, una empresa que cerca donar el millor servei al client per internet, el millor, que no hi entén de competències, sí del què vol fer i com ho vol fer.
Vosaltres les botigues especialitzades, que teniu clar que voleu donar el millor servei, que el vostre punt fort és aquest el contacte directe amb el client, que no voleu estar tot el dia pendents de si "em fas un 10%, un 15% o un 20%", que teniu clar qui, el client que valora el vostre servei, el com, sou la versió Chain però en el canal de venda no per internet si no en el tracte directe al client.
De fet el problema de les botigues o la dificultat, està en adonar-se que si tens vocació de servei en primer terme i tens clar quin producte i per quin client, ets a la mateixa banda que Chain Reaction Cycles, si no tens clar això les dificultats vindran segur, perquè ja no Chain, si no la botiga propera que sí que ho tingui clar et guanyarà la partida i no oblidem que és una partida, que no saps mai quan té el seu final, sí que si ho fas bé aquest estarà més lluny, de ben segur.
Agraïts a BiciOci per l'atenció que ens va dispensar.
Concretarem tal com hem comentat a BiciOci amb en David i posteriorment a aquest espai amb en Narcís, la sortida en primer terme o a l'inrevés de la Pivot 429 vs Turner Sultan i de les tres bikes en SS i 29", la Niner d'en David de cromo, la de titani d'en Colorado i la meva Vicious de cromo.
Sortides que les esmento i que ja fa que pensi preparació de les bikes, equipaments, bé cada detall per a poder gaudir al màxim de la jornada.
MTB, MTB, MTB.
Com funciona una suspensió?
Us deixo aquest link gràcies el qual podreu veure mitjançant una animació com funciona la suspensió del darrera de moltes dobles (concretament 61 models diferents)
Molt, molt interesant!
Link
Molt, molt interesant!
Link
Jo de gran vull ser com ells
No sempre es baixa, sovint per baixar abans has d´haver pujat, pero fer-ho com ho fan ells i amb les bicis amb les que ho fan...doble mérit!
P.D: com m´agraden les Nicolai!
More Mountain Biking Videos
More Mountain Biking Videos
P.D: com m´agraden les Nicolai!
More Mountain Biking Videos
More Mountain Biking Videos
Parlee, cuadros de carbono fets a mà
Parlee, una de les poques marques que ofereix la posibilitat de costumitzar un cuadro de carbono de carretera...fet a mà "of course"!
Son caríssimes!!!
Son caríssimes!!!
dijous, de gener 27, 2011
Marcel Zamora...tot un campió
Marcel Zamora, tot un crack de l´esport, i abans de res, un gran amic.
Cinc vegades guanyador de l´IronMan de Niza (2006-2007-2008-2009-2010), i l´Embrunman (l´IronMan més dur del mon) 2009-2010 entre moltes d´altres probes.
No us perdeu aquest video que va fer TV3 sobre ell...posa els pels de punta!
Dues joies
29er vs 26", Alumini vs Titani, Rancho Cordova vs Steamboat Springs, California vs Colorado.
Aquest matí, dues joies Made in Usa sota la pluja. Materials diferents, diàmetres de roda diferents, procedéncies diferents.
Moots i Ventana Bikes
Aquest matí, dues joies Made in Usa sota la pluja. Materials diferents, diàmetres de roda diferents, procedéncies diferents.
Moots i Ventana Bikes
Sultan 29" & Flux 26".
Demà si tot va com ha d'anar a casa serà un festival.
Ens han confirmat des de Fattire-Bikes que la Turner Sultan i la Flux ja venen cap a casa.
Demà a les 9 del matí tindré l'Air, això vol dir el que he esmentat, que demà serà si tot va vom ha d'anar, un festival entre festivals.
Colorado, com portes els nervis, 5 Spot, Flux, Sultan, poc mès puc demanar, som dijous, fa just quatre dies veniem de Toledo.
Turner una marca mítica.
Turner, entre moltes marques elitistes, és la que demà ha de passar per sota de l'arcada de casa.
No recordo tantes expectatives des de que va venir per primera vegada la Maverick ML-7.
Bé sí, la Ibis uns marca que crec recordar que encara fa bikes, però aquesta és una història tipus Auschwitz, vull dir que cal tenir memòria històrica per evitar de repetir una desfeta com la de la Mojo, que va ser com molt bé diu el nom un "bany"
Ara Turner, mateix sistema DW-Link, diferents origens, Turner fabricada a USA per un bon fabricant, en aquest cas ells mateixos, Ibis fabricada a Àssia per una patada de fàbrica.
Ara però a priori tinc moltes ganes de veure la Sultan, de tenir a casa la Flux, que si bé és cert que a Toledo la vaig tenir a les mans, ara a casa tot és diferent.
Un nou tram, de ben segur.
Que sigui breu o no, aquesta és la incògnita ara.
Demà serà molt emocionant, com divendres, com dissabte, com diumenge, perquè posar-les a punt, preparar la crònica del viatge, de les bikes, serà un bon punt de partida.
No vull deixar de banda que abans de la crònica de Turner, de les seves bikes, vull posar la crònica del BiciOci on les Pivot i les Niner són les marques bandera d'aquest establiment.
Crec que no puc tancar els ulls entre tantes emocions.
Mtb, MTB, mtB.
Ens han confirmat des de Fattire-Bikes que la Turner Sultan i la Flux ja venen cap a casa.
Demà a les 9 del matí tindré l'Air, això vol dir el que he esmentat, que demà serà si tot va vom ha d'anar, un festival entre festivals.
Colorado, com portes els nervis, 5 Spot, Flux, Sultan, poc mès puc demanar, som dijous, fa just quatre dies veniem de Toledo.
Turner una marca mítica.
Turner, entre moltes marques elitistes, és la que demà ha de passar per sota de l'arcada de casa.
No recordo tantes expectatives des de que va venir per primera vegada la Maverick ML-7.
Bé sí, la Ibis uns marca que crec recordar que encara fa bikes, però aquesta és una història tipus Auschwitz, vull dir que cal tenir memòria històrica per evitar de repetir una desfeta com la de la Mojo, que va ser com molt bé diu el nom un "bany"
Ara Turner, mateix sistema DW-Link, diferents origens, Turner fabricada a USA per un bon fabricant, en aquest cas ells mateixos, Ibis fabricada a Àssia per una patada de fàbrica.
Ara però a priori tinc moltes ganes de veure la Sultan, de tenir a casa la Flux, que si bé és cert que a Toledo la vaig tenir a les mans, ara a casa tot és diferent.
Un nou tram, de ben segur.
Que sigui breu o no, aquesta és la incògnita ara.
Demà serà molt emocionant, com divendres, com dissabte, com diumenge, perquè posar-les a punt, preparar la crònica del viatge, de les bikes, serà un bon punt de partida.
No vull deixar de banda que abans de la crònica de Turner, de les seves bikes, vull posar la crònica del BiciOci on les Pivot i les Niner són les marques bandera d'aquest establiment.
Crec que no puc tancar els ulls entre tantes emocions.
Mtb, MTB, mtB.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)