Dos dies els darrers on el despertador ha sonat un primer dia a les cinc del matí i el segon a les sis tocades.
El primer dia en cap cas he fet cas d'aquest inici de jornada per sortir en bike, el segon dia tampoc.
Ahir però a diferència del primer les ganes de sortir a coronar el Turó ha estat motor del que vaig experimentar ahir i que feia moltes jornades que no ho experimentava, com és el del pensar durant set hores que "avui no és el meu millor dia".
Això ja ho pensava als primers minuts de pedalar, a primera hora de la tarda. Pel fet que a la primera pujada des de Llavaneres direcció al Santuari del Corredor, la pulsació era marcada i excepcionalment alta, a la pujada del Mut ja marcava un 175 pulsacions el HR, i uns quilòmetres abans per sota de les 160 pulsacions semblava que el meu cor no hi pogués funcionar. Cal tenir present que en condicions normals el meu ritme de treball són 145-155 pulsacions i que per sobre de les 165 ja és perquè estic fent un treball de potència considerable, també és cert que el meu llindar està molt més amunt però rarament he d'acostar-me a aquesta zona vermella.
Ahir podia haver fet una èpica, vaig tenir el meu abast superar els 3.000 m. però ahir que ho tenia bé perquè la meva SS fes la seva primera èpica, qui no ho tenia bé era jo i la prudència em diu que per fer una èpica primer ho he de tenir bé jo i si la SS no ho té puc considerar assolir fer-la, però a l'inrevés millor ho deixo per demà.
I és el que vaig fer, calcular metres de desnivell acumulats al quilòmetre 80 i calcular les possibilitats, veure que ho tenia bé per fer un recorregut per fer els 3.000 m + i deixar-ho córrer definitivament.
És que definitivament ahir no era el meu millor dia a sobre de la bike.
El que sí que és una magnífica i espero que repetible sensació és que com a les 24Ore un mal dia no necessàriament ha d'implicar que no puguis obtenir una bona collita.
La meva primera visió del Turó va ser aquesta, borrosa.
Ahir va ser un dia d'aquests tant especials, perquè si bé les sensacions no estaven en línia del repte a assolir, però el cap tenia un objectiu clar, "anar fent fins que no en tingui més ganes" i aquestes ganes van ser que les em van permetre arribar a Sant Celoni, de mirar-me el Montseny amb molt de respecte i de seguir escalant.
Decidir pujar pel cantó de Campins i no fer-ho per La Costa, no sé si va ser la millor decisió, quan el cap va per on vol prens decisions a sobre de la bike que avui segurament podria pensar, "renoi quina ruta més dura que vas triar", podria ser que pensés això però la realitat és que avui el que penso és que la pujada per l'estany d'en Viada és llarga uns 6 Km. que amb la 2x9 és una pujada així "llarga" amb la SS ahir, no sé un altre dia amb millors sensacions, però ahir va ser infernal, mai he fet pujades d'aquesta pendent tan bèstia durant tant de temps, crec que uns tres quarts d'hora amb una sola parada significativa d'uns dos minuts a l'estany esmentat i on sempre el cap em deia, "no pot ser que estiguis a punt de petar, o sí". El bessó esquerre en aquest tram em va obligar a fer pedalada Ned Overend sempre amb el peu dret i mirar de descarregar l'esquerra, però això va durar res perquè la pendent em va semblar tant extrema que senzillament fins i tot la meva ànima va pedalar ahir i tant que ho va fer!!!.
Un punt de frescor la visió que vaig experimentar a aquest indret.
Les primeres bones vistes del repte d'ahir.
Puc dir-vos que aquesta darrera bateria d'imatges, aquest tram va ser dur però dur de veritat, molta pendent i quilòmetres sense pulmons per refer-me.
Aquí el pensament i no és una metàfora, "em tiro a dins ara mateix, entro a dins pedalant amb la bike", encara no sé perquè no ho vaig fer.
En arribar al mirador aquest cop una breu parada, menys d'un minut a la cruïlla per iniciar el darrer tram d'ascensió, sis quilòmetres, on a diferència de dimecres jo ja no podia iniciats els primers metres on dimecres em limitava a impulsar-me amb absoluta facilitat. És així de senzill i és un fet que al quilòmetre dos dels sis que em quedaven, no podia més, a aquest punt al quilòmetre 45 acumulat des de la sortida de casa em vaig prendre un concentrat de sucres, amb aigua, no molta perquè estava apurant el segon bidó i no volia quedar-me a zero abans de ser a dalt.
Com us ho dic, cada volta de pedal era com mirar de fer girar la terra en el sentit contrari a la de la seva rotació natural, és a dir impossible, quan faltaven dos quilòmetres del quatre al cinc, vaig pensar que millor fèiem un "media vuelta y seguimos avanzando" i únicament el "sabe más el diablo por viejo que por diablo" em va impulsar, més aviat arrossegar fins al cim del Montseny.
També és cert que el darrer quilòmetre de la pujada per la visió que em va oferir el Turó el vaig fer a un ritme alt, molt ràpid, per mirar de posar-me a la pell d'un genet que fa anys que pedala i perquè el Turó no em veiés arribar en un estat tant lamentable com el dels darrers quilòmetres.
La vista de les Agudes amb la caiguda del sol irrepetible, una muralla d'anhels i aspiracions és el que és, el meu país petit preparat per ser motiu de goig en ser vist pels meus ulls. Turons i turons, carenes i carenes deixant que jo les pogués admirar prèvia a la caiguda del dia, un moment de glòria per un munt d'hores de dubtes.
Des de casa al Turó i des del Turó a casa un sol ciclista, concretament al punt de coronar el Santuari, però venint aquest de Sant Celoni i mira per on amb una expressió de patiment que em va recordar a la meva de feia uns segons quan coronava des de Can Bordoi, literalment fos com jo.
La tornada clàssica de dies com aquests, on no pots pensar res més que mirar de gaudir del moment i d'arribar una mica millor del que realment estàs. Ahir al baixar de la Vicious estava literalment destruït, però content pel fet que a cada minut, des del primer fins al darrer per la capacitat de poder fer quan les circumstàncies en diuen que no pots fer.
Ser a on no hauries de ser, sembla una contradicció però si hi ets la reflexió més propera és, segurament la primera no és l'encertada i si hi ets és perquè és on has de ser i la resta ja es veurà segons vagi arribant la nit.
La tornada cap a casa, amb milers d'insectes mirant de menjar-se els meus dos llums oberts a mínima potència però suficients per la tremenda foscor de la nit d'ahir.
L'arribada a casa exhaurint les darreres gotes d'energia dels meus dipòsits, endolorit, cansat i coneixedor de que la nit no seria una nit de descans, per la sensació de dolor a nivell muscular, dolor muscular que va ser present durant els 100 Km. tocats de la sortida.
Un consum energètic per sobre de 5.000 Kcal. líquids consumits, una cola, dos BKas petits, cinc bidons de 750 ml. d'aigua, per menjar, meló amb plàtan impossible de digerir, quatre barretes antienergètiques del Caprabo i un gel promocional del Roc que caducava al 2011 i que no sé molt bé si va fer la seva funció.
Eines totes, però pastilles de fre no.
Per sobre dels 2.300 m. +, per sobre dels 100 Km. pendent màxima 21%, temperatura màxima incorrecte 40ºC., 15 Km. de velocitat mitja i cinc minuts per sota de les 7 hores a sobre de la bike.
Equipat d'estiu, amb l'armilla que la vaig dur per baixar del Turó, per prudència no perquè fes fred.
Bé un Turó més, no un de més conceptualment parlant, perquè feia anys que no gestionava/patia una pujada tan exigent.
Pensar a dos quilòmetres de dalt en que millor fer mitja volta i tornar cap a casa, fa que aquest esport prengui la seva dimensió més tràgica/real. Mai estàs prou en forma com per evitar aquest pensament Un, de pensament, no el vaig tenir mai i en aquestes condicions és un clàssic, un clàssic justificat, com és el "què caram faig jo aquí", aquesta mina de profunditat no em va passar pel cap ni un sol cop, sí el "aconseguiré coronar o avui cauré al pou definitivament?".
Una necessitat, una càmera de fotos nova o una de vídeo tipus les dels gironins o la d'en Xavi. La meva és morta definitivament.
Una ruta sol, una ruta ahir, individual, millor així pel fet de que per la forma i per la manera que la vaig gaudir, és una jornada per a ser-hi sol.
MTB, MTB, MTB.
Exciting times.
The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!
SingleSpyder.
dilluns, de juliol 12, 2010
Entrada de la sortida.
diumenge, de juliol 11, 2010
Turó de l'Home again!
Sí, aquesta darrera setmana, en sóc conscient que el Turó de l'Home ha estat copçant totes les nostres atencions. I és que el massís del Montseny ja ho té això, t'embruixa, i tot i que el set del set del dos mil deu vàrem assolir el cim més alt, les ganes de tornar-hi no han fet més que créixer.
La propera data d'ascenció estava planificada per la nostra ja tradicional nocturna anual, preferentment aprofitant la nit de lluna plena, no per cap motiu en especial, sinó per afegir-hi, s'hi cap, una mica més de romanticisme. Però avui, lagranevasio s'ha avançat a la data, les sensacions del 07/07 van ser tan bones, que hores d'ara pedala per tornar a coronar la nostra muntanya màgica, avui ho farà però, en solitari, no l'he pogut acompanyar, però de pensament hi sóc ben a prop, tanco els ulls i veig com escala, sento cada pedalada amb la seva SS, compartint cada gota de suor, i des de la distància desitjo que gaudeixi del patiment, el patiment d'arribar enfilat a la màquina perfecte al paratge idílic.
Mentrestant, jo m'esperaré que la lluna faci el seu curs, el dia de Santa Anna i Sant Joaquim, la lluna farà el ple, aquella mateixa nit o les nits prèvies serà la data triada, ja falta una mica menys.
dissabte, de juliol 10, 2010
XT Brakes (Common Problems)
I have been using my old Trek for commuting to work and lunch time spins. The brakes have lasted me many miles and always on this bike have provided more than enough stopping power.
Tools I needed:
Pads removed from Calipers:
The Old and the New: (New Discs also as the old were warped)
Thankfully the old trek has lock nuts on the discs for easy changing of the pads. The 6 bolt system on the new Treks Avids can take a bit more time to change.
I decided to change the pads as I got everything I could out of the pads (and more) You can see From the photo below I should have changed these some time ago. I was on the metal and there was nothing of the pad left. When looking at the pads I noticed one totally gone but the other still had half life left. I checked the other brake and a similar patern. I decided to check the internet to see if this was a common problem. It seems this is a common fault with the brake. The piston on one side sticks and does not move free. This in turn causes heavier braking on this side and faster pad wear. I asked on a few forums for a solution and it seems they just need cleaned. I was told to use the brake lightly to free the pistons and clean. Slide the piston back in and brake again. Cleaning and repeating this process several times until the pistons are moving more freely.
I used a cotton bud and water to clean the piston:
The piston is moving back better now:
Question for fellow Bikers: Does this seem like a good solution to the problem?
The piston is moving slightly better, though still I can see heavier braking on one side. Is there something else I could do? I dont want to damage the pistons but at the same time they need better cleaning that a cotton bud.
Tools I needed:
Pads removed from Calipers:
The Old and the New: (New Discs also as the old were warped)
Thankfully the old trek has lock nuts on the discs for easy changing of the pads. The 6 bolt system on the new Treks Avids can take a bit more time to change.
I decided to change the pads as I got everything I could out of the pads (and more) You can see From the photo below I should have changed these some time ago. I was on the metal and there was nothing of the pad left. When looking at the pads I noticed one totally gone but the other still had half life left. I checked the other brake and a similar patern. I decided to check the internet to see if this was a common problem. It seems this is a common fault with the brake. The piston on one side sticks and does not move free. This in turn causes heavier braking on this side and faster pad wear. I asked on a few forums for a solution and it seems they just need cleaned. I was told to use the brake lightly to free the pistons and clean. Slide the piston back in and brake again. Cleaning and repeating this process several times until the pistons are moving more freely.
I used a cotton bud and water to clean the piston:
The piston is moving back better now:
Question for fellow Bikers: Does this seem like a good solution to the problem?
The piston is moving slightly better, though still I can see heavier braking on one side. Is there something else I could do? I dont want to damage the pistons but at the same time they need better cleaning that a cotton bud.
Small Tracer 29".
Small Tracer 29 in one of the new custom colors Tangerine, TT @ 22.5":
Què dir que no digui la imatge.
MTB, MTB, MTB.
Què dir que no digui la imatge.
MTB, MTB, MTB.
divendres, de juliol 09, 2010
Pilars són pilars, sempre.
Jo no sé el motiu, però el fet és que els espais, els llocs, quan fa temps que no hi passes, com la darrera anada oblidada a Olzinelles, tenen aquesta component d'emoció.
No poder descansar tranquil la nit anterior a la pujada al Turó, és pensar que sempre sóc on he de ser, això no vol dir que sigui certament així, és cert, però sí que vol dir que sempre estic disposat a anar-hi i que si el dia que hi anem hem de fer un pas endarrere i tornar cap a casa, és perquè no tocava. I sempre penses que ja serà, que molts cops has pogut gaudir del que per a mi és un instant de sensacions plurals, emergents i on el moment de pujar al Turó supera l'expectativa sempre.
No poder ser-hi no és res més que això, és a dir, no ser-hi no implica no poder-hi ser, però per ser-hi cal que tot estigui al seu lloc.
Cal en primer terme tenir la necessitat de ser-hi, cal també una preparació prèvia acurada tant de les bikes, com de l'equipament del genet, perquè saps que per sobre dels 1.200 m. el temps té canvis propis de la zona, una zona salvatge, ferotge, però en cap cas agressiva, si no a l'inrevés, sempre ens hi vol el Montseny, però les condicions són clares, transparents, com són les ganes de ser-hi, el temps per ser-hi i moltes ganes de compartir sensacions, res més.
Si els termes no són aquests, si hi ha ganes, però no hi ha temps, no pots anar al Montseny, si hi ha ganes, tens el temps per fer-ho i no et prepares bé, el resultat pot ser dolorós, com no tràgic, pel que cal assumir aquests compromisos i el nombre d'aquests han de ser sempre per excés no per defecte.
A aquest espai li passa el mateix, no puc en cap cas posar-me al costat d'un espai màgic com és el Montseny, ho sé, però el que si que sé també, és que voler ser entre genets de Drac, requereix primer, de voler i en segon terme de disposar del temps per fer-ho.
Vull dir que com al Montseny, com a Olzinelles jo sempre estic disposat anar-hi, a compartir entre genets, també.
Voler i no disposar del temps implica no ser-hi, voler i en primer temps disposar del temps, fa que l'estada sigui bona, perdre la possibilitat de disposar del temps, ens porta a no ser-hi.
El retorn dels genets de Girona i Bordils com la seva marxa, ara fa uns mesos, d'aquest espai ve marcat única i exclusivament per aquests dos termes, voler ser-hi i disposar del temps.
Per coincidir un altre cop el punt de coincidència no seran les 29" que també, si no que cal estar enfilat a aquesta via i per fer-ho els termes són clars, via les intervencions si ets contribuïdor i via comentaris si ets lector o seguidor. Com es va acordar al seu dia amb ells.
Els contribuïdors tenen la potestat d'intervenir sempre que vulguin i exposar el que creguin convenient, els seguidors o els lectors via els seus comentaris poden arribar a ser contribuïdors si les seves intervencions sumen, no resten, si això és així entre els contribuïdors es decideix si es convida al seguidor o lector a ser contribuïdor.
Ara per a intervencions tipus sortida entre genets d'un dia entre setmana no hi ha el Social The Great Escape, fet que fa que el procés sigui un xic diferent, però com tot res que no es pugui reparar, de ben segur.
Però també he de dir que hi ha unes cinquanta intervencions que en aquest Blog han perdut la seva raó de ser, pel fet de que el/els genets, no ho puc determinar, a que faig referència van esborrar un munt de les seves cròniques i per tant també comentaris sobre elles, fet que va implicar un cop dur per la forma i construcció d'aquest espai, així com també es va modificar un texte, que no tindria més importància si el que exposa la modificació fós certa, però és que una cosa és ser censurat i altra de molt diferent censurar-se un mateix i escriure que has estat censurat.
I això són fets, no malentesos i ara en tot cas primer cal com ja he esmentat recuperar el que s'ha perdut, les formes, la resta ja vindrà, o no.
Arribar un altre cop a aquest punt de partida requereix de reconstruir el que ara està malmès, via els comentaris o intervencions com a contribuïdor, seguir aquest camí és sembrar per recollir, no hi ha collita si no es sembra. Pretendre recollir després de cremar no té massa sentit i pretendre evitar aquesta exposició és un error.
Tots tenim clar quina va ser la guspira i tots tenim clar que això és el que jo exposaré.
Aquesta és la via de retorn a l'espai de genets de Drac. El que passarà després és clar, retorn als vols entre genets de Drac, no abans.
Entre genets no hi ha cabuda a haver de compartir entre bikers "dels no tinc temps", ja vaig deixar ben clar que "el no tinc temps" no és res més que "tinc d'altres prioritats", és així i tots ho sabem, altra cosa és que "si no hi ha temps" tampoc hi serà per a poder reflexionar sobre el què implica aquest fet i com fer-ho per ser on erem.
Ser entre genets no requereix res més que respectar aquestes dues premisses, intenció i temps per ser-hi. El respecte com quan anem al Montseny, entre genets no s'ha de reclamar, ha de ser pilar de tota complicitat, si no és així no hi ha espai on compartir, si no hi ha aquests tres pilar, voler, poder i respectar no hi ha motiu per compartir.
Si aquests tres principis hi són, l'espai sempre és obert i compartir entre genets sempre és un plaer.
En cap cas atributs antagònics als esmentats poden ser arguments i menys si no has demanat necessitar de ser maltractat i per passar-ho d'allò més bé únicament cal el que he detallat.
Portes obertes sempre a compartir amb qui vol compartir, portes obertes a qui té el temps per fer-ho i espai de creadors obert a qui té com a principi el respecte entre genets.
Aquesta és una intervenció que és continuació de les fetes per en Xavi Paricio al seu dia amb Ninots de neu, ho dic perquè res ha canviat, els pilars són els mateixos, exactament els mateixos, res modifica el que es va dir, voler ser-hi, cercar el temps per fer-ho i respectar a la resta de genets de Drac, sentir-se identificat amb aquests termes és ser-hi i si això és així insisteixo l'espai és obert.
MTB, MTB, MTB.
dijous, de juliol 08, 2010
Essència de Dracs.
Ahir sí, ahir arribar al Turó de l'Home va ser una realitat.
Una pujada a partir de quarts de vui de la nit, on la temperatura primer va ser assumible i que per a cada metre d'alçada guanyat va millorar la sensació d'una certa frescor.
Sé que no podré detallar amb paraules el que va ser ahir la pujada al Turó, però això no vol dir que no faci l'intent.
Una 26" i 3x9, una 29" i SS, quina parella de bikes més curiosa.
Pujant, escalant, tens molt de temps per pensar, pel fet de que no és, per la manera i el to, una pujada forçada, a l'inrevés, perquè sempre hem anat a una pulsació moderada.
Entre olors de terra d'abets, entre espais on nosaltres som qui hem estat i tot té el so perfecte per sentir que som a on hem de ser. Sense saber molt bé perquè no hi som sempre, però contents de ser camí del Turó, d'intentar un altre cop el que a les darreres ocasions s'ens ha resistit.
Mentre escalàvem l'entorn era ple de missatges, de velles sensacions, de belles imatges. El dia va donar pas a la nit, la nit però ahir va trobar-se amb una resistència a donar-li pas per part del dia, el dia ens volia veure, la nit també i entre els dos, nosaltres dos, mirant com sempre de gaudir, de valorar, d'apreciar el moment.
Aquesta petita esmena a la transició de la llum a la foscor, va ser motiu d'una transició d'imatges on durant uns instants vàrem ser essència de genets i on la càmera va mostrar que no som el que semblem, si no molt més. Ahir en aquest moment màgic on el color va quedar endarera i la nit es va apoderar de l'espai, nosaltres també ens vàrem trobar immersos dins d'aquesta nítida transició viscuda ahir a la nit.
Ahir el vol de Drac va ser únicament això i pujar al Turó va ser sense ser, vull dir que les visions de la cara oest deixaren sense causa l'escalada del Turó, però no sense efecte l'impacte de ser-hi.
En l'arribada de la foscor de la nit i la marxa de la claror del dia va estar la clau de sentir-me, de renovar un pacte establert des de fa anys, com és el de ser-hi i poder ser-hi en aquestes condicions, en aquest entorn en aquests termes.
I la nit no va desaprofitar la nostra presència i coneixedora de la nostra propera pujada a finals de juliol amb la lluna plena, ens va cuidar com millor sap fer, no vent fred, sí vent lleugerament refrescant i una temperatura perfecte per pensar coses bones, per madurar idees optimistes, per reflexionar nous camins de fades, de reflexionar sobre els genets de Drac, de conqueridors, de creadors, de terres d'emperadors i on la cloenda va ser l'arribada a casa, tranquil.la, silenciosa.
El Montseny va quedar endarrera per donar pas a la terra dins del mar, mar de dubtes, de promeses, de senders oblidats, de recorreguts inèdits, de sensacions de tempesta, tempestes on els vols dels nostres Dracs fan que podem gaudir de dos espais sota les ales del meu Drac.
Les nostres imatges fetes espai, transformades en sentència del que cada dia ha de ser, com és l'arribada de la nit i on no pot haver-hi dubtes de quin és el moment.
Pendent màxima del 22%, desnivell 1.500 aprox.+, distància 50 Km. tocats.
Una rajola de xocolata fosa entre els dits, dues barretes del Caprabo insipides de veritat, una cola a la Costa, aigua, un xic per sota dels dos bidos de 750 ml.
Eines les de sempre, càmera de 29" de 26" no, sense pastilles de fre de recanvi, som així.
Equipament de rigurós estiu i dues jaquetes, una Gore i una Gore Paclite.
MTB. MTB, MTB.
Una pujada a partir de quarts de vui de la nit, on la temperatura primer va ser assumible i que per a cada metre d'alçada guanyat va millorar la sensació d'una certa frescor.
Sé que no podré detallar amb paraules el que va ser ahir la pujada al Turó, però això no vol dir que no faci l'intent.
Una 26" i 3x9, una 29" i SS, quina parella de bikes més curiosa.
Pujant, escalant, tens molt de temps per pensar, pel fet de que no és, per la manera i el to, una pujada forçada, a l'inrevés, perquè sempre hem anat a una pulsació moderada.
Entre olors de terra d'abets, entre espais on nosaltres som qui hem estat i tot té el so perfecte per sentir que som a on hem de ser. Sense saber molt bé perquè no hi som sempre, però contents de ser camí del Turó, d'intentar un altre cop el que a les darreres ocasions s'ens ha resistit.
Mentre escalàvem l'entorn era ple de missatges, de velles sensacions, de belles imatges. El dia va donar pas a la nit, la nit però ahir va trobar-se amb una resistència a donar-li pas per part del dia, el dia ens volia veure, la nit també i entre els dos, nosaltres dos, mirant com sempre de gaudir, de valorar, d'apreciar el moment.
Aquesta petita esmena a la transició de la llum a la foscor, va ser motiu d'una transició d'imatges on durant uns instants vàrem ser essència de genets i on la càmera va mostrar que no som el que semblem, si no molt més. Ahir en aquest moment màgic on el color va quedar endarera i la nit es va apoderar de l'espai, nosaltres també ens vàrem trobar immersos dins d'aquesta nítida transició viscuda ahir a la nit.
Ahir el vol de Drac va ser únicament això i pujar al Turó va ser sense ser, vull dir que les visions de la cara oest deixaren sense causa l'escalada del Turó, però no sense efecte l'impacte de ser-hi.
En l'arribada de la foscor de la nit i la marxa de la claror del dia va estar la clau de sentir-me, de renovar un pacte establert des de fa anys, com és el de ser-hi i poder ser-hi en aquestes condicions, en aquest entorn en aquests termes.
I la nit no va desaprofitar la nostra presència i coneixedora de la nostra propera pujada a finals de juliol amb la lluna plena, ens va cuidar com millor sap fer, no vent fred, sí vent lleugerament refrescant i una temperatura perfecte per pensar coses bones, per madurar idees optimistes, per reflexionar nous camins de fades, de reflexionar sobre els genets de Drac, de conqueridors, de creadors, de terres d'emperadors i on la cloenda va ser l'arribada a casa, tranquil.la, silenciosa.
El Montseny va quedar endarrera per donar pas a la terra dins del mar, mar de dubtes, de promeses, de senders oblidats, de recorreguts inèdits, de sensacions de tempesta, tempestes on els vols dels nostres Dracs fan que podem gaudir de dos espais sota les ales del meu Drac.
Les nostres imatges fetes espai, transformades en sentència del que cada dia ha de ser, com és l'arribada de la nit i on no pot haver-hi dubtes de quin és el moment.
Pendent màxima del 22%, desnivell 1.500 aprox.+, distància 50 Km. tocats.
Una rajola de xocolata fosa entre els dits, dues barretes del Caprabo insipides de veritat, una cola a la Costa, aigua, un xic per sota dels dos bidos de 750 ml.
Eines les de sempre, càmera de 29" de 26" no, sense pastilles de fre de recanvi, som així.
Equipament de rigurós estiu i dues jaquetes, una Gore i una Gore Paclite.
MTB. MTB, MTB.
Cobblestones
Dear Genets,
Lately I'm not as active writing as I used to be, a lot of reasons for that, but no excuse. Today I want to explain you how my mind changed on the Road Bike as I never expected. I remember being a kid, watching some sections of the Tour de France on TV, Perico Delgado, Miguel Indurain or other raiders where followed by the Spanish TVE. Everybody had the excuse for a long lunch while enjoying those guys climbing the highest peaks, riding on the worst roads, to achieve the glory.
Some years later, an American guy, Lance, was doing history again, 7 Tour's in a row, and now a come back, fighting with Contador. I use to read web newspapers, and follow a little bit some of the forums, a lot of patriotism is there, but just a few of "deep analysis". When I review most of the comments, I use to feel a kind of national behavior, which for me is out of this picture.
I like Lance, it's a bike hero, 7 times winner, even if always under the scope of doping, it's an example of rider, he was fighting against a cancer before to his 7 in a row, then retired, and now came back, to fight with all the young's for the best, and he is there, in the battle, and considered again one of the clear outsiders to win. I will always follow him, his way of riding the bike, his professionalism, his strength, it's maybe the smartest rider ever. Now Alberto Contador, the best rider on the moment, great climber, and strong enough in all other areas, I really think he is the one going to follow Lance heritage on the coming years, is the best, and I can barely see somebody trying to win him.
But the best is not to talk about them, the best is to talk about cycling, and last Stage #3 on the cobblestones, was one of the best days I remember in front of the TV, I was lucky as the Tour is the main attraction on VS channel, so I have no problem to follow one of my favorites sports. The stage I'm talking about, was the one finishing on the Paris-Roubaix cobblestones, amazing battle. Frank Schleck felt, and the race was broke, five riders on the top, with Cancellara and Andy Schleck, Cadel Evans. They were followed by another group with Contador and Lance. But the battle was hard, Lance had a flat tire, so he lost a lot of time and contact with the second group, riding in between the cars and dust of the road. Contador had a mechanical problem at the end, and lost some extra seconds.
The best was to see a great battle, everybody pushing more than 100% to win time...I love biking !!!!
http://www.versus.com/the-daily-line/videos/tdf-in-90-stage-3-results/
From SC, Xavi Paricio
Lately I'm not as active writing as I used to be, a lot of reasons for that, but no excuse. Today I want to explain you how my mind changed on the Road Bike as I never expected. I remember being a kid, watching some sections of the Tour de France on TV, Perico Delgado, Miguel Indurain or other raiders where followed by the Spanish TVE. Everybody had the excuse for a long lunch while enjoying those guys climbing the highest peaks, riding on the worst roads, to achieve the glory.
Some years later, an American guy, Lance, was doing history again, 7 Tour's in a row, and now a come back, fighting with Contador. I use to read web newspapers, and follow a little bit some of the forums, a lot of patriotism is there, but just a few of "deep analysis". When I review most of the comments, I use to feel a kind of national behavior, which for me is out of this picture.
I like Lance, it's a bike hero, 7 times winner, even if always under the scope of doping, it's an example of rider, he was fighting against a cancer before to his 7 in a row, then retired, and now came back, to fight with all the young's for the best, and he is there, in the battle, and considered again one of the clear outsiders to win. I will always follow him, his way of riding the bike, his professionalism, his strength, it's maybe the smartest rider ever. Now Alberto Contador, the best rider on the moment, great climber, and strong enough in all other areas, I really think he is the one going to follow Lance heritage on the coming years, is the best, and I can barely see somebody trying to win him.
But the best is not to talk about them, the best is to talk about cycling, and last Stage #3 on the cobblestones, was one of the best days I remember in front of the TV, I was lucky as the Tour is the main attraction on VS channel, so I have no problem to follow one of my favorites sports. The stage I'm talking about, was the one finishing on the Paris-Roubaix cobblestones, amazing battle. Frank Schleck felt, and the race was broke, five riders on the top, with Cancellara and Andy Schleck, Cadel Evans. They were followed by another group with Contador and Lance. But the battle was hard, Lance had a flat tire, so he lost a lot of time and contact with the second group, riding in between the cars and dust of the road. Contador had a mechanical problem at the end, and lost some extra seconds.
The best was to see a great battle, everybody pushing more than 100% to win time...I love biking !!!!
http://www.versus.com/the-daily-line/videos/tdf-in-90-stage-3-results/
From SC, Xavi Paricio
Subscriure's a:
Missatges (Atom)