Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, d’agost 11, 2017

Vol? :-)

A veure aquest vespre :-)


Esperant ara el vespre, plou ara intermitentment a SV, a mi m'agrada la pluja, m'agraden els Vols sota la pluja moderada, i tant, no són, o sí quelcom germà d'un bany de l'estiu? ho dic per les sensacions que van agafades de la mà, l'aigua, i el moviment ritmic dins del Vol mentre tot roda, mentre el Drac em mira, mentre els seus negres ulls m'indiquen cada proper tram a cada instant més intens, amb la càlida sensació de ser sota el bany de la pluja, de gaudir del moment de lentament rendir-me sota ella, i tant, i tant :-)

Després un cop al Mirador la sensació, les sensacions són contradictòries, certament, certament, un Drac que requereix de curar les seves ferides sota la pluja, un genet moll de dalt a baix, amb un equipament ara aturat al portal del Mirador dient et vaig a refredar vell genet, tot passa, res s'oblida, o sí, o sí, el fet però indica que hi som, que hi som, mirant de consolidar l'antiga constància del bells Vols, i a on en recordar la pensada és, marxo a fer un Drac -)

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada