Hi ha molta llum :-)
Durant dues hores de Vol a on el contrast sempre va ser aquest, el de la llum, el de la foscor.
A veure demà dins de la foscor de les prèvies a la matinada si hi sóc, o no, o no, i no passarà res, oi?
MTB, MTB, MTB.
A les cinc de la matinada, unes hores després del moment de la imatge sonava el despertador i després de fer-ho l'he silenciat, i res més :-)
Curiós el criteri que s'imposa de la bike nova, perquè per una banda si sóc coherent pel què fa a concepte de com ha de ser el quadre hauria de ser una HM dels USA, de 29", o de 26", no seria important perquè la direcció, i la caixa de pedaler seran 1,1/8 i BSA, no cònica i integrada a pressió respectivament, amb sliding dropouts, no EBB, ST de 27,2, amb doble porta bidó, podent passar a 12x142 a 9x135 en funció de les punteres, hTT de no més de 59, ST de 15" no de 17, 73-74° i 70° quan parlem d'angles de ST i HT, sense guia cables excepte els de fre, en principi de titani o acer, els fabricants, IF, Firefly, Moots, Steve Potts, SyCip, Eriksen, KISH, i Mosaic pel què fa a titani, i si parlem d'acer IF, Retrotec, SyCyp i English, i per altra quan parlem de ser coherents pel què fa a servei, hauria de ser una Lynskey de titani portada via els UK, de les estocades, aquesta darrera opció va amb guies de brida per geared, un entrebanc important per a mi, i pipa cònica també un detall a evitar però que aquest darrer el podria salvar, tot i que tampoc seria la meva preferència, fora d'aquests dos detalls, i que una Lynskey no em desagrada, en cap cas, però tampoc no em motiva massa, aquesta hauria de decidir-me a fer-la venir avui, ara per ara no em decideixo per pesar encara les primeres candidates HM que us esmento.
A veure, a veure, ara per ara al cap hi tinc, IF, veurem, veurem. De fet em pesa tant que és la barrera avui per no fer venir ara per ara la Lynskey.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada